nou en?quote:
Ik vind het op zich wel een leuk verhaal.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
nou en?
(kappertje ging niet door trouwens. Er is iemand ontslagen en kwamen in tijdnood. Als een echte vriend van de kapperszaak heb ik gezegd dat ik morgen wel terugkom)
#Liefdagboek
Jezus wat een teringlang verhaal is dit geworden zeg.
Lijkt me niet als we niet spelen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:46 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm Feyenoord zal vanavond toch ni verliezen toch
Vanavond niet, neequote:Op woensdag 28 juli 2021 12:46 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm Feyenoord zal vanavond toch ni verliezen toch
Eens. Maar je hoeft in mijn ogen niet aan alles te voldoen. Alleen de plakplaatjes, een heuptasje of in Feyenoord tenue lopen is wel voldoende om een ontzettend zielig mens te zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:43 schreef DonDruiper het volgende:
Volwassen mannen van 50 vol met plakplaatjes en een heuptasje die 's avonds over de boulevard lopen in compleet Feyenoord tenue, zijn hele zielige mensen.
Dit ter info.
@DJMO loopt in Ajax troep rond.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Maar je hoeft in mijn ogen niet aan alles te voldoen. Alleen de plakplaatjes, een heuptasje of in Feyenoord tenue lopen is wel voldoende om een ontzettend zielig mens te zijn.
Sowieso volwassen mensen met een voetbalshirtpaupers
quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij fietst op een fiets van 21 jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |