Nou, ik ben er voor je als fwb als je wil hoor.quote:
Ga je scheiden dan?quote:Op maandag 26 juli 2021 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, ik ben er voor je als fwb als je wil hoor.
Dat is wel een beetje een nadeel van FWB. Soms zijn het getrouwde mannen, of mannen die tegelijkertijd nog tig andere FWB's onderhouden, of mannen die ineens verlief worden op een ander, of zelfs verliefd worden op jou.quote:
Geen noodzaak toe bij een fwbquote:
Klinkt alsof je ervaringen hebt met zulke mannen?quote:Op maandag 26 juli 2021 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een nadeel van FWB. Soms zijn het getrouwde mannen, of mannen die tegelijkertijd nog tig andere FWB's onderhouden, of mannen die ineens verlief worden op een ander, of zelfs verliefd worden op jou.
Dit is een goede vraag.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ervaringen hebt met zulke mannen?
Na zoveel jaar huwelijk zal het daar in de praktijk sowieso wel op neerkomen.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan niet delen, ik wil al jouw geile buien dan.
Dankquote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ervaringen hebt met zulke mannen?
Ik schreef even vanuit Tegan haar standpunt. Vanuit mijn standpunt had je daar vrouwen in kunnen vullen, kleine aanvulling in dat geval: vrouwen die al een relatie hebben en dat vergeten te vertellen.quote:
Zulke sekreten kunnen het wel zijn ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ik schreef even vanuit Tegan haar standpunt. Vanuit mijn standpunt had je daar vrouwen in kunnen vullen, kleine aanvulling in dat geval: vrouwen die al een relatie hebben en dat vergeten te vertellen.
Dan zoek je dus geen fwb maar een vriendjequote:Op maandag 26 juli 2021 17:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan niet delen, ik wil al jouw geile buien dan.
Ligt er aan wat je vastlegt in de overeenkomst. Ik zou het niet waarderen als de ander rondneuktquote:Op maandag 26 juli 2021 18:08 schreef TaMieke het volgende:
Maar je hoeft toch niet trouw te zijn als je een fwb hebt/bent? Want dan heb je gewoon een relatie naar mijn mening.
Enige jammere is dan idd dat je moet wachten tot ie tijd heeft.
Fwb-contract in drievoud ondertekenen en vastleggen bij de notaris?quote:Op maandag 26 juli 2021 18:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je vastlegt in de overeenkomst. Ik zou het niet waarderen als de ander rondneukt
Dat dat laatst tot de mogelijkheden behoort, is één van de 'benefits'. Anders is het wat TaMieke al zegt, gewoon een relatie.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je vastlegt in de overeenkomst. Ik zou het niet waarderen als de ander rondneukt
Dealquote:Op maandag 26 juli 2021 18:16 schreef Tegan het volgende:
Ligt er gewoon aan wat je beiden wil toch.
Regelmatig seks, vriendschap, geen verplichtingen, noem het zoals je wil.
Er is een wereld aan mogelijkheden tussen fwb en relatie.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dat laatst tot de mogelijkheden behoort, is één van de 'benefits'. Anders is het wat TaMieke al zegt, gewoon een relatie.
Het is wel handig als je op een lijn zit en blijft zitten. Doe mij maar relaties.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er is een wereld aan mogelijkheden tussen fwb en relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |