abonnement Unibet Coolblue
pi_200560333
Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendin, omdat er voor mijn gevoel zaken uit het verleden tussen ons in blijven staan en ik haar niet meer voor 100% kan vertrouwen.
Ze heeft mij laten geloven dat ze zwanger zou zijn geweest. Kort daarop liet ze me weten een miskraam te hebben gehad. Omdat ik zo verliefd was op haar heb ik dit voor lief genomen. Ondanks het feit dat ik constant het gevoel had dat haar verhaal niet klopte. Heb ik haar meerdere malen de kans gegeven om eerlijk te zijn, maar ik MOEST haar geloven. Ze heeft me er ook vaker mee bespeeld. Ruime tijd later heeft ze me laten weten dat ze gelogen heeft. Nu heb ik te kennen dat ik hierdoor geen relatie meer wil. In het begin voelde het voor mij als een opluchting, maar nu neemt verdriet en haar missen de overhand. Ik denk niet dat ze per se een slecht mens is, maar dat er onderliggende problemen zijn. Wat moet ik hiermee ?
pi_200560491
klinkt als een borderliner, die kun je beter links laten liggen
pi_200560726
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:55 schreef Banaanvragen het volgende:
klinkt als een ongezonde relatie, die kun je beter links laten liggen
Fixed
  Spellchecker maandag 26 juli 2021 @ 17:15:47 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200560833
Goede beslissing!

En ja, de leuke en fijne dingen ga je missen ....

Sterkte.
pi_200560866
Ja natuurlijk was het soms ook heus wel leuk met haar, maar dit is niet zomaar een dingetje.

Blijkbaar was er dan wel meer aan de hand, over zoiets liegen.. waarover loog ze nog meer? Weet jij veel.

Ik zou dat ook niet meer willen hoor.
pi_200560985
Lees je eigen post even goed na en bedenk je dat je in een relatie zat met iemand die tegen je heeft gelogen over dat ze zwanger zou zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200561021
Natúúrlijk mis je haar! Je had niet voor niets een relatie met haar. Maar dat betekent nog niet dat ze goed voor je is en je weer samen moet komen omdat je haar mist. Zoek afleiding, ga leuke dingen doen met vrienden, steek tijd in wat je leuk vindt (je hobby's). Maar ik raad terug gaan naar je ex af. Ik voorzie nog een he-le-boel drama met haar in de toekomst als ze over zoiets als zwanger zijn tegen je liegt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200561229
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:46 schreef Buffetkast007 het volgende:
Wat moet ik hiermee ?
Niets. Je hebt het niet voor niets uitgemaakt hè, 👍.
pi_200561235
Waarom zou ze over een miskraam liegen
pi_200561237
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:25 schreef Ludachrist het volgende:
Lees je eigen post even goed na en bedenk je dat je in een relatie zat met iemand die tegen je heeft gelogen over dat ze zwanger zou zijn.
Ja wtf man, wat is dit nou weer :')
  Spellchecker maandag 26 juli 2021 @ 17:44:40 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200561254
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:43 schreef hoechst het volgende:
Waarom zou ze over een miskraam liegen
Medelijden opwekken?
  maandag 26 juli 2021 @ 17:48:38 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200561292
TS :*

Ook als je een relatie eindigt voor je eigen bestwil, dan nog heb je te dealen met liefdesverdriet. Dat wordt niet minder puur omdat zij iets deed dat absoluut niet door de beugel kon.

Kut dat je je nu zo voelt.. hopelijk voel je je snel beter. Het zal slijten, echt.
Resistance is futile.
pi_200561299
Die miskraam was omdat ik haar om een test vroeg. Bleek toen niet meer nodig.
pi_200561339
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:44 schreef maily het volgende:

[..]

Medelijden opwekken?
Waarom zou je dat willen
pi_200561522
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:49 schreef Buffetkast007 het volgende:
Die miskraam was omdat ik haar om een test vroeg. Bleek toen niet meer nodig.
Omdat ze loog over zwanger zijn. Waarom loog ze daar over? Wie gaat er nu liegen over een zwangerschap. Om jou aan haar te binden? Maar ja, na een tijdje is toch altijd wel duidelijk dat er géén zwangerschap is. Zo snugger is ze dus niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200561594
Niemand is een slecht mens.

Alles heeft altijd een reden, een oorzaak. En mensen verdienen altijd nieuwe kansen.

Maar dat kan niet altijd meer met dezelfde persoon zijn. Niet als het vertrouwen te erg beschadigd is.

Ik vind het een moedig besluit van je.
What's the name of the game?
pi_200561733
ja maar hoe kun je iemand na zoiets nog vertrouwen?
ik begrijp wel waar het vandaan komt, maar ik heb haar vaak genoeg gevraagd om de waarheid.
Ik zou en moest haar maar geloven, anders hield ik niet van haar etc etc.
Dat vind ik misschien nog wel het ergste.
Bedoel daar mee te zeggen, wanneer ze meteen de dag erna had gezegd dat het niet waar is en ze te ver gegaan is dan had ik er misschien vrede mee.
pi_200561734
Wees blij dat je er vanaf bent, dat missen gaat wel weg hoor.
  Vis een optie? maandag 26 juli 2021 @ 19:43:53 #19
70532 loveli
N
pi_200562810
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:46 schreef Buffetkast007 het volgende:
Wat moet ik hiermee ?
Je gedachten verzetten/dingen doen en als je eraan toe bent een leukere vinden.
crap in = crap out
pi_200563610
Ik heb het haar vergeven. Dat doe ik overigens niet voor haar, maar voor mezelf. Het bevrijd mij van mijn boosheid. Dat wil niet zeggen dat ik het vergeet of terug ga, maar dat ik het een plek kan geven. Want het blijft natuurlijk een kut streek.
pi_200564804
Gozer, I know it hurts like hell!!! Klopt het als ik zeg dat je haar het liefst zou willen opbellen, dat je haar vergeeft en gelukkig met haar wilt zijn?

Iemand die liegt over een zwangerschap om jou bij haar te houden ... het is al te ver gegaan. Je kan met haar nooit een gelijkwaardige relatie opbouwen.
pi_200565740
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 20:35 schreef Buffetkast007 het volgende:
Ik heb het haar vergeven. Dat doe ik overigens niet voor haar, maar voor mezelf. Het bevrijd mij van mijn boosheid. Dat wil niet zeggen dat ik het vergeet of terug ga, maar dat ik het een plek kan geven. Want het blijft natuurlijk een kut streek.
Dat vind ik wel mooi van je, maar ja het blijft een kutstreek natuurlijk, misschien wilde ze aandacht of zo?

Maar vertrouwen zou ik het haar niet meer :N

Als dit nu al begint wat gaat er in de toekomst gebeuren? Dat blijft toch in je achterhoofd zitten denk ik?

Wie weet was het voor één keer... maar het is nogal wat zeg..

quote:
Ze heeft mij laten geloven dat ze zwanger zou zijn geweest. Kort daarop liet ze me weten een miskraam te hebben gehad.
Dat zijn al 2 hele grote leugens achterelkaar ....
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200565811
Iemand die een zwangerschap en een miskraam verzint moet je ver uit je buurt houden. Grote kans dat ze nog meer krankzinnige dingen zal verzinnen als die drempel bij haar blijkbaar zo laag ligt.

Je hebt het juiste gedaan al voelt het nu dubbel, omdat je natuurlijk ook fijne momenten hebt beleefd.
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 23:14:36 #24
441859 crew  Lenny77
pi_200565969
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:49 schreef Buffetkast007 het volgende:
Die miskraam was omdat ik haar om een test vroeg. Bleek toen niet meer nodig.
Mega rode vlag natuurlijk
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200566715
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:53 schreef hoechst het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen
Aandacht... Of de aandacht ergens anders van afleiden?
pi_200566793
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:46 schreef Buffetkast007 het volgende:
Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendin, omdat er voor mijn gevoel zaken uit het verleden tussen ons in blijven staan en ik haar niet meer voor 100% kan vertrouwen.
Ze heeft mij laten geloven dat ze zwanger zou zijn geweest. Kort daarop liet ze me weten een miskraam te hebben gehad. Omdat ik zo verliefd was op haar heb ik dit voor lief genomen. Ondanks het feit dat ik constant het gevoel had dat haar verhaal niet klopte. Heb ik haar meerdere malen de kans gegeven om eerlijk te zijn, maar ik MOEST haar geloven. Ze heeft me er ook vaker mee bespeeld. Ruime tijd later heeft ze me laten weten dat ze gelogen heeft. Nu heb ik te kennen dat ik hierdoor geen relatie meer wil. In het begin voelde het voor mij als een opluchting, maar nu neemt verdriet en haar missen de overhand. Ik denk niet dat ze per se een slecht mens is, maar dat er onderliggende problemen zijn. Wat moet ik hiermee ?
Ik weet niet hou oud jullie zijn, en hoe lang jullie bij elkaar zijn geweest, maar wat ik wel weet is: Vertrouwen komt te voet en gaat ter paard.

Hoe jonger je bent, laten we zeggen <25 jaar, dan is er als het een beetje mee zit met je 30e zoveel water onder de brug doorgekomen dat dit niet meer is dan een herinnering uit het verleden, en voel je wellicht alleen nog iets van mededogen? (En dan is die 5 jaar zwaar overdreven, maar gedaan om een punt aan te geven dat het echt wel verleden tijd voor je kan zijn.)

Het is nu een tijd van voelen/rouwen, dan komt accepteren en daarna doorgaan.

Elke situatie is natuurlijk weer anders, zo ook die van jou, maar liegen over zulke essentiële onderwerpen wat betreft je gevoelsleven en het vertrouwen in elkaar wat daardoor zwaar kan beschadigen is best een dingetje.

Wat voor reden ze ook heeft gehad om dit zo te doen, ik denk dat je beter af bent zonder zo'n energie slurpende factor in je leven?

Maar hey, dat denk ik...

Sterkte in ieder geval!
pi_200570117
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:46 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Gozer, I know it hurts like hell!!! Klopt het als ik zeg dat je haar het liefst zou willen opbellen, dat je haar vergeeft en gelukkig met haar wilt zijn?

Iemand die liegt over een zwangerschap om jou bij haar te houden ... het is al te ver gegaan. Je kan met haar nooit een gelijkwaardige relatie opbouwen.
Ja dat klopt. Zo voelt het met vlagen wel.
Ik weet dat ze dit deed uit wanhoop.
Wat meer aan me vreet is dat ze er daarna doorgegaan is met liegen, ook op de momenten dat we nog samen waren en het leuk hadden.
Misschien klinkt het raar, maar ik heb nog nooit zoveel gevoeld voor iemand als voor haar.
pi_200570527
Beste beslissing. Beter nu het verdriet pakken dan dit jarenlang door laten modderen.
  Vis een optie? dinsdag 27 juli 2021 @ 09:54:27 #29
70532 loveli
N
pi_200570665
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:24 schreef Buffetkast007 het volgende:
Misschien klinkt het raar, maar ik heb nog nooit zoveel gevoeld voor iemand als voor haar.
Dat klinkt niet raar. Neem je tijd, zoek er eentje die niet liegt en voor wie je nog meer voelt.
crap in = crap out
  dinsdag 27 juli 2021 @ 10:10:16 #30
33189 RM-rf
1/998001
pi_200570935
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:46 schreef Buffetkast007 het volgende:
.... maar dat er onderliggende problemen zijn. Wat moet ik hiermee ?
met alle respect, maar als je erg lang in die relatie blijft, zozeer dat het uitmaken uiteindelijk als een opluchting voelt, lijkt me dat je zelf ook een mogelijk zelfwaarde-probleem gehad hebt.

Wat je zegt over het liegen over die zwangerschap, is volgens mij niet het begin van de problemen...
als die ex dat deed om je te overtuigen (chanteren) bij je te blijven, waren er kennelijk ook voorheen al zaken die goed mis zaten en was je voorheen al sterk bezig je van haar los te krijgen en wilde haar al verlaten vooor die leugen.

Dat je haar niet vertrouwde en een test eisde is ook een teken dat je al goede (en terechte) gronden had om haar te wantrouwen.

Er is volgens mij een gerede kans dat je dat later misschien niet meer zo herrinert en je eerder concenreert op 'goede' gevoelens, omdat je te herrineren aan de slechte vermoedelijk meer vragen ook over jezelf oproept..
toch denk ik dat het juist goed is te pogen die relatie 'onromantisch' te herrineren en ook moeite te doen juist tijd te besteden te denken aan hoe jij mogelijk zelf gemanipuleerd bent en je kennelijk liet manipuleren en misbruiken.

Je streven zou dan moeten zijn om niet nogmaals in zo'n situatie te komen en een partner te vinden die misbruik maakt van je.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 27 juli 2021 @ 10:13:31 #31
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200570992
Meh, die leugen is wel extreem en dat ze er op heeft voortgeborduurd is ernstig, dat als eerst. Maar is dat het enige 'gekke' aan haar gedrag geweest verder of niet? kijk als er nog een zooi (achteraf) rode vlaggen naar voren springen nu je uit de relatie achterom kijkt zou ik het sowieso gewoon lekker achter je laten maar als het geen patroon is dan vind ik persoonlijk dat vergiffenis en werken aan de relatie nog steeds prima is.

Nu je de pleister er al af hebt getrokken is het een ander verhaal en zou ik niet perse terug gaan, maar toch. Sterkte verder
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_200576603
Ik heb het ook bijna niemand verteld, omdat ik stiekem de hoop heb gehad dat het goed zou komen. Dan hoef niemand er iets van te vinden. Voelt net alsof ik steeds die bevestiging nodig heb, maar mijn gevoelens voor haar niet verdwijnen.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 15:04:23 #33
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_200576796
Hoe oud zijn jullie?

Ik praat het niet goed maar 16-jarigen willen dat soort dingen wel eens roepen voor de aandacht.
Ze worden vaak wijzer naar mate ze ouder worden zeg maar.

Als jullie 23+ zijn dan zou ik zeggen "Run!!!"
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 27 juli 2021 @ 15:25:09 #34
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200577181
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ja natuurlijk was het soms ook heus wel leuk met haar, maar dit is niet zomaar een dingetje.

Blijkbaar was er dan wel meer aan de hand, over zoiets liegen.. waarover loog ze nog meer? Weet jij veel.

Ik zou dat ook niet meer willen hoor.
Ja, EN ... waar gaat ze de komende jaren, decennia nog meer over liegen !?
Ik heb ooit in een vergelijkbare situatie gezeten met een vrouw die verder het meest bij mij pastte, maar die loog óók als ik niets gevraagd had. Dus niet eens op een gestelde vraag die eventueel moeilijk te beantwoorden was voor haar. Neen, zomaar, uit de lucht gegrepen verhalen, zonder reden zomaar vertellen. En net als bij jou niet over futiliteiten !!

Daar wil ik in ieder geval niet mijn leven mee leven, met mij bij alles te moeten afvragen of het wel waar is wat ze vertelt, zegt.

Sterkte!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 27 juli 2021 @ 15:26:20 #35
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_200577204
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Mega rode vlag natuurlijk
idd en bewijs is echt mega simpel, alle zorg is tegenwoordig digitaal en de dame in kwestie zou in theorie gewoon de declaratiehistorie moeten kunnen laten zien op site zorgverzekeraar. Geen test voor nodig.

Dames die liegen over zwanger zijn tegen een vaste partner is echt een doos rode vlaggen :')
Dum de dum
  Vis een optie? dinsdag 27 juli 2021 @ 15:34:55 #36
70532 loveli
N
pi_200577325
Je mist degene met wie je dacht een relatie te hebben, je hebt het uitgemaakt met de leugenaar met wie je daadwerkelijk een relatie had.
crap in = crap out
pi_200579814
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 15:25 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, EN ... waar gaat ze de komende jaren, decennia nog meer over liegen !?
Ik heb ooit in een vergelijkbare situatie gezeten met een vrouw die verder het meest bij mij pastte, maar die loog óók als ik niets gevraagd had. Dus niet eens op een gestelde vraag die eventueel moeilijk te beantwoorden was voor haar. Neen, zomaar, uit de lucht gegrepen verhalen, zonder reden zomaar vertellen. En net als bij jou niet over futiliteiten !!

Daar wil ik in ieder geval niet mijn leven mee leven, met mij bij alles te moeten afvragen of het wel waar is wat ze vertelt, zegt.

Sterkte!
Heel vervelend, maar die indruk had ik bij haar niet dat ze dat altijd deed. Alleen wanneer ze bang was mij kwijt te raken of echt boos was.
Wanneer ze boos was kon ze ook echt kwetsende dingen zeggen. Ook over haar verzonnen zwangerschap.
Ik denk dat ze is blijven liegen omdat ze bang was mij kwijt te raken wanneer ik de waarheid zou horen. Mijn vermoeden werd waarheid.
pi_200579849
Dit is natuurlijk erg zuur. Maar ik vrees voor dat voor jouw situatie het volgende geldt



[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2021 18:43:02 ]
pi_200613710
We hebben gisteren met elkaar gesproken over hoe het zover heeft kunnen komen. Toen ze haar "zwangerschap" mede deelde hadden we overigens nog geen relatie. Ik zat toen nog in de afwikkeling van mijn vorige relatie. Met deze vrouw heb ik nog altijd een goede band, want er zijn kinderen in het spel en we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan. Dat contact vindt zij heel lastig.
Voor mijn gevoel ging alles een stapje te snel, maar ik communiceerde ook niet duidelijk. Hierdoor kwamen we in een soort van knipperlicht relatie, waarin ik niet goed genoeg mijn grenzen aangaf. Meteen huisje boompje beestje was ik nog niet aan toe op dat moment, iets wat zij dus wel heel graag wou. Dit heeft haar heel onzeker gemaakt, ook omdat ik niet duidelijk was, geen vertrouwen gaf en niet goed communiceerde. Ze kreeg dus niet het gevoel dat ik er voor wilde gaan en was enorm bang mij te verliezen, daardoor is ze tot deze leugen gekomen. Misschien wilde ze gewoon te graag!? Toen we uiteindelijk wel samen waren heeft ze deze leugen lang in stand gehouden, omdat ze simpelweg te bang was om mij kwijt te raken wanneer ze alles op zou biechten. Ook met ruzies kwam dit ter sprake van haar kant, dat ze blij was dat ze toch geen kind van me had. Net alsof ze mij daar nog eens mee wilde raken. Terwijl ze dus helemaal niet zwanger is geweest. Heb haar verteld dat ik er weldegelijk bewust van ben dat ik haar in onzekerheid heb gebracht, maar dat ze hierin echt te ver is gegaan. Ze noemde het een kat in het nauw maakte gekke sprongen en dat ze juist haar geliefde op zo'n momenten pijn doet. Ze zegt ook wel eens dingen uit woede, waarvan ze daarna spijt heeft. Nu wil ik het woordje borderline niet noemen, want dat wordt al snel over exen geroepen. Maar denk wel dat zij juist heel erg die bevestiging van liefde en geliefd worden nodig heeft. Ik vind het vooral sneu voor haar zelf, want ik weet zeker dat ze van aard helemaal geen slecht mens is. Dat zal wellicht niet iedereen met me eens zijn.
  Vis een optie? donderdag 29 juli 2021 @ 12:56:26 #40
70532 loveli
N
pi_200613813
Iemand is nooit 100% goed of 100% slecht. Maar als een leugen aan de basis van je relatie staat, dan kun je niet anders dan wat jij hebt gedaan.

En nu vooruit.
crap in = crap out
pi_200634124
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:46 schreef Buffetkast007 het volgende:
Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendin, omdat er voor mijn gevoel zaken uit het verleden tussen ons in blijven staan en ik haar niet meer voor 100% kan vertrouwen.
Ze heeft mij laten geloven dat ze zwanger zou zijn geweest. Kort daarop liet ze me weten een miskraam te hebben gehad. Omdat ik zo verliefd was op haar heb ik dit voor lief genomen. Ondanks het feit dat ik constant het gevoel had dat haar verhaal niet klopte. Heb ik haar meerdere malen de kans gegeven om eerlijk te zijn, maar ik MOEST haar geloven. Ze heeft me er ook vaker mee bespeeld. Ruime tijd later heeft ze me laten weten dat ze gelogen heeft. Nu heb ik te kennen dat ik hierdoor geen relatie meer wil. In het begin voelde het voor mij als een opluchting, maar nu neemt verdriet en haar missen de overhand. Ik denk niet dat ze per se een slecht mens is, maar dat er onderliggende problemen zijn. Wat moet ik hiermee ?
Ik sprak ooit met een potentiele date. In het begin was het wel prettig maar langzamerhand zag je al heel gauw veel rode vlaggen opkomen: zelfsnijden, niet kunnen omgaan met teleurstellingen, boos worden als jouw mening haar niet bevalt. Soms gedragen als een kleuter. Zodra je dat soort dingen tegenkomt en het gaat je in de weg zetten dan gelijk stoppen.

Sluit het niet altijd uit als je iemand tegenkomt en misschien een relatie mee wilt. Aan de hand van de ervaring die je nu hebt opgedaan weet je hoe je dit moet aanpakken/waar je op moet letten voordat je jezelf meer laat zien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')