"Heb je helemaal gelijk in, daarom consumeer ik graag je dienst. Als het even kan zonder commentaar, voor jou 10 anderen."quote:Op maandag 26 juli 2021 14:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Tandsteen, ontstekingen (gingivitis, paradontitis..)
Ik moet eigenlijk wel gewoon, heb 24/7 ontstoken tandvlees. (Mijn ouders hebben hetzelfde euvel. Zal wel een slecht bioom hebben, o.a. natuurlijk. Ik ben niet zo heel trouw met flossen.) maar ik word het eeuwige gepreek - naast het afschuwelijke gepor en gewroet - elke keer ZO zat. Ze lijken er iets te vaak plezier in te scheppen je op je vingers te tikken (dat je niet goed elk randje poetst/flost, dat je ragertjes niet dik genoeg zijn, etc.) en daar heb ik echt een schurfthekel aan. Vooral als ik dan met mijn mond open lig, niks terug kan zeggen en ook nog op moet passen, want ze moeten dan nog de helft in mijn gebit wroeten....
Ik loop mijn afspraak al een jaar uit te stellen. Dom. Dus ik ga het toch maar eens plannen. Maar dan wel bij ééntje specifiek, die was nog wel aardig. Maar brrr.
Mooiquote:Op maandag 26 juli 2021 15:06 schreef Blues het volgende:
Doet me denken aan zoon(tje toen nog) F.
Als er zo'n spuitbus slagroom stond in de koelkast (niet zo vaak) dan ging de koelkast in de keuken wel heel vaak open en dicht en hoorde je dat gggrrrppppfffggggrrrrr geluid van zo'n spuitbus
Fje (is nu 34 he..) . kroop dan over de grond vanaf de trap achter de bank langs, tijgerde zo verder naar de keuken (en dacht dat ik het nog steeds niet door had) koelkast heeeeeeel zachtjes open en dan hing ie met zijn mond onder die spuitbus.
Als ik dan vanaf de bank of zo riep: Is het lekker? Schrok ie zich te pletter (nou ja na de 3e keer ook niet meer)
Heerlijk spelletjeSweet memories.
Waarom moest ik lachenquote:Op maandag 26 juli 2021 13:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh wauw! Wel filmischDie lap om de kies heen had ik vandaag al, dat scheelt.
Het was te doen-ish, verdovingsspuiten blijven wel een probleem maar ik heb het idee dat door al die exposure van de laatste tijd het fobische toch een pietsie aan het afnemen is en daar ben ik wel erg blij meeVan de procedure zelf niks gevoeld en ik ben op zich wel goed in heel lang mijn mond heel ver openhouden zonder kramp
![]()
Beetje balen vooral dat ik er dus niet al vanaf ben nu en met een noodvulling zit, maar niks aan te doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Zink?quote:Op maandag 26 juli 2021 15:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nieuwe dakgoot en hemelwaterafvoer besteld. RIP bankrekening.
Haha nee. Zo groot is de bankrekening niet. Ooit komt dat er wel maar niet aan gebouwen die toch tzt gesloopt gaan worden. We hebben nu dit spul voor serre en stal, hetzelfde als aan het huis.quote:
Oow maar dit is heul sjiek toch? Ik heb gewoon bakgoot gebruikt vorige weekquote:Op maandag 26 juli 2021 15:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Haha nee. Zo groot is de bankrekening niet. Ooit komt dat er wel maar niet aan gebouwen die toch tzt gesloopt gaan worden. We hebben nu dit spul voor serre en stal, hetzelfde als aan het huis.
Nou jaaaaaquote:
Heh, wat een v erschil met mij. Ik heb zo ontzettend lang mijn gebit enorm verwaarloosd. Zelden poetsen, nooit flossen. En élke keer kreeg ik complimenten van de tandarts dat het er zo goed uitzagquote:Op maandag 26 juli 2021 14:18 schreef Candaasje het volgende:
Tandsteen, ontstekingen (gingivitis, paradontitis..)
Ik moet eigenlijk wel gewoon, heb 24/7 ontstoken tandvlees. (Mijn ouders hebben hetzelfde euvel. Zal wel een slecht bioom hebben, o.a. natuurlijk. Ik ben niet zo heel trouw met flossen.) maar ik word het eeuwige gepreek - naast het afschuwelijke gepor en gewroet - elke keer ZO zat. Ze lijken er iets te vaak plezier in te scheppen je op je vingers te tikken (dat je niet goed elk randje poetst/flost, dat je ragertjes niet dik genoeg zijn, etc.) en daar heb ik echt een schurfthekel aan. Vooral als ik dan met mijn mond open lig, niks terug kan zeggen en ook nog op moet passen, want ze moeten dan nog de helft in mijn gebit wroeten....
Ik loop mijn afspraak al een jaar uit te stellen. Dom. Dus ik ga het toch maar eens plannen. Maar dan wel bij ééntje specifiek, die was nog wel aardig. Maar brrr.
Is best mooi spul ja. Maar het blijft plastic. Het zit allemaal zo in het zicht bij ons dat ik grijs pvc echt niet wil hebben. Dan is dit een mooie middenweg. Zaterdag wordt het opgehangen, F en @Lonaa komen helpenquote:Op maandag 26 juli 2021 15:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow maar dit is heul sjiek toch? Ik heb gewoon bakgoot gebruikt vorige week
[ afbeelding ]
Wat jij nu hebt is honderd keer mooier.
Mijn tandarts is ook van het stoken. En daar ben ik blij mee, want stoken is toch ook gewoon 1000x eenvoudiger.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:50 schreef Vanyel het volgende:
Mijn tandarts is overigens heel geen fan van flossen (mooi, ik ook niet) maar wel van stoken, qua tandvleeskwaliteit. Zeggen jullie predikers daar niks over?
Tevens, omdat ie net ondersneeuwde:waterpik
Nu zijn ragers de hype.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:50 schreef Vanyel het volgende:
Mijn tandarts is overigens heel geen fan van flossen (mooi, ik ook niet) maar wel van stoken, qua tandvleeskwaliteit. Zeggen jullie predikers daar niks over?
Ik trok de stoute schoenen aan. Ze is met zwangerschapsverlof en komt niet terug in die praktijkquote:Op maandag 26 juli 2021 15:49 schreef AnneX het volgende:
Zou ik onmiddellijk aanmelden @:Isabeau. Doen!
En heb ik een persconferentie gemist?
Ik noem het flossen, maar ik gebruik nooit van die draadjes, maar van die stokjes met borsteltjes.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:50 schreef Vanyel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |