abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juli 2021 @ 14:53:17 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200558173
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 26 juli 2021 @ 15:01:08 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200558299
slagroom :9
pi_200558356
Oh jezus _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200558363
quote:
7s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Tandsteen, ontstekingen (gingivitis, paradontitis..)

Ik moet eigenlijk wel gewoon, heb 24/7 ontstoken tandvlees. (Mijn ouders hebben hetzelfde euvel. Zal wel een slecht bioom hebben, o.a. natuurlijk. Ik ben niet zo heel trouw met flossen.) maar ik word het eeuwige gepreek - naast het afschuwelijke gepor en gewroet - elke keer ZO zat. Ze lijken er iets te vaak plezier in te scheppen je op je vingers te tikken (dat je niet goed elk randje poetst/flost, dat je ragertjes niet dik genoeg zijn, etc.) en daar heb ik echt een schurfthekel aan. Vooral als ik dan met mijn mond open lig, niks terug kan zeggen en ook nog op moet passen, want ze moeten dan nog de helft in mijn gebit wroeten....

Ik loop mijn afspraak al een jaar uit te stellen. Dom. Dus ik ga het toch maar eens plannen. Maar dan wel bij ééntje specifiek, die was nog wel aardig. Maar brrr.
"Heb je helemaal gelijk in, daarom consumeer ik graag je dienst. Als het even kan zonder commentaar, voor jou 10 anderen."

Noise cancelling head phones op, mond open en gaan liggen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200558375
Doet me denken aan zoon(tje toen nog) F.
Als er zo'n spuitbus slagroom stond in de koelkast (niet zo vaak) dan ging de koelkast in de keuken wel heel vaak open en dicht en hoorde je dat gggrrrppppfffggggrrrrr geluid van zo'n spuitbus _O-
Fje (is nu 34 he.. :P ) . kroop dan over de grond vanaf de trap achter de bank langs, tijgerde zo verder naar de keuken (en dacht dat ik het nog steeds niet door had) koelkast heeeeeeel zachtjes open en dan hing ie met zijn mond onder die spuitbus.
Als ik dan vanaf de bank of zo riep: Is het lekker? Schrok ie zich te pletter (nou ja na de 3e keer ook niet meer)
Heerlijk spelletje O+ Sweet memories.
  maandag 26 juli 2021 @ 15:08:06 #6
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200558413
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:06 schreef Blues het volgende:
Doet me denken aan zoon(tje toen nog) F.
Als er zo'n spuitbus slagroom stond in de koelkast (niet zo vaak) dan ging de koelkast in de keuken wel heel vaak open en dicht en hoorde je dat gggrrrppppfffggggrrrrr geluid van zo'n spuitbus _O-
Fje (is nu 34 he.. :P ) . kroop dan over de grond vanaf de trap achter de bank langs, tijgerde zo verder naar de keuken (en dacht dat ik het nog steeds niet door had) koelkast heeeeeeel zachtjes open en dan hing ie met zijn mond onder die spuitbus.
Als ik dan vanaf de bank of zo riep: Is het lekker? Schrok ie zich te pletter (nou ja na de 3e keer ook niet meer)
Heerlijk spelletje O+ Sweet memories.
Mooi O+

Wij hadden vroeger ook wel als we ergens slagroom bijkregen dan mocht je ook wat in je mond. :9
soms kreeg je dan expres zoveel dat je niet zonder knoeien je mond dicht kon doen _O-
pi_200558422
Ben niet dol op slagroom. Alleen aardbeien met slagroom vind ik wel lekker maar hoef geen soezen/moorkoppen, slagroomtaart of op chocomel. Vroeger ook altijd die spuitbus in m'n mond.

quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 13:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh wauw! Wel filmisch :7 Die lap om de kies heen had ik vandaag al, dat scheelt.

Het was te doen-ish, verdovingsspuiten blijven wel een probleem maar ik heb het idee dat door al die exposure van de laatste tijd het fobische toch een pietsie aan het afnemen is en daar ben ik wel erg blij mee ^O^ Van de procedure zelf niks gevoeld en ik ben op zich wel goed in heel lang mijn mond heel ver openhouden zonder kramp *)
Beetje balen vooral dat ik er dus niet al vanaf ben nu en met een noodvulling zit, maar niks aan te doen!
Waarom moest ik lachen :D
Maar je bent er mooi vanaf hopelijk, goed zeg!!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200558425
Mijn vader was kok, dus dat kwam er natuurlijk niet in in huize DP. Toch dik geworden :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_200558465
Mijn moeder kreeg ooit zo'n slagroomding met een gaspatroon. Voor moederdag geloof ik.
's Avonds werd dat ding op tafel gezet, volgens mij moest dan dat patroon erop gezet worden, schudden en dan had je slagroom. Nou, dat hadden we...over de hele tafel, er was iets stuk dus er bleef maar slagroom uitkomen (vonden wij niet erg) _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_200558475
Slechte dag. Damien Rice luisteren. Slecht idee op een slechte dag :') :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 juli 2021 @ 15:18:24 #11
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200558633
Nieuwe dakgoot en hemelwaterafvoer besteld. RIP bankrekening.
Spoilers!
  maandag 26 juli 2021 @ 15:18:44 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200558641
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nieuwe dakgoot en hemelwaterafvoer besteld. RIP bankrekening.
Zink?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 26 juli 2021 @ 15:21:55 #13
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200558703
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zink?
Haha nee. Zo groot is de bankrekening niet. Ooit komt dat er wel maar niet aan gebouwen die toch tzt gesloopt gaan worden. We hebben nu dit spul voor serre en stal, hetzelfde als aan het huis.
Spoilers!
  maandag 26 juli 2021 @ 15:25:12 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200558782
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Haha nee. Zo groot is de bankrekening niet. Ooit komt dat er wel maar niet aan gebouwen die toch tzt gesloopt gaan worden. We hebben nu dit spul voor serre en stal, hetzelfde als aan het huis.
Oow maar dit is heul sjiek toch? Ik heb gewoon bakgoot gebruikt vorige week

Wat jij nu hebt is honderd keer mooier.
pi_200559036
Kreeg net een pakket van Zooplus binnen met wat catnip speeltjes. Nu twee katten compleet high hier in huis _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_200559135
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
-O-
[..]

@:vanyel
Nou jaaaaa
Dan toch maar snoerloos?

Ik dacht eigenlijk dat de mijne ook licht gaven, maar dat was de vorige versie. Die heeft de Mrs nu. Mocht je die nog tegenkomen en denken yo, goedkoper: niet doen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200559157
Wat een boel hebben jullie gepost. 😳
Er is niks mis met m.hyg., die reinigen beter tandsteen en meten pockets dan de t.a.
De t.a. komt zelfs pas kijken ná de mm.hyg. zelfs, 1 x jaar.
@Candaasje eerder heb ik je al laten weten dat hier een vriendelijke zachtaardige m.hyg. in de praktijk werkt.
Ondanks alles toch 2 x de inval praktijk op zaterdag nodig gehad.
Eerst pinnen ¤ 250,- en dan onderzoek en behandelen. w/

Verder forse hoosbui onderweg in de auto en thuisgekomen scheen de zon weer.
Hoorde ook nog iets over code geel voor het hele land.

Echte slagroom is ok. Uit de spuitbus zozo. Mn.X vindt het feestelijk op de een of andere manier. Ws. ook sweet jeugdherinneringen.
pi_200559223
quote:
7s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:18 schreef Candaasje het volgende:

Tandsteen, ontstekingen (gingivitis, paradontitis..)

Ik moet eigenlijk wel gewoon, heb 24/7 ontstoken tandvlees. (Mijn ouders hebben hetzelfde euvel. Zal wel een slecht bioom hebben, o.a. natuurlijk. Ik ben niet zo heel trouw met flossen.) maar ik word het eeuwige gepreek - naast het afschuwelijke gepor en gewroet - elke keer ZO zat. Ze lijken er iets te vaak plezier in te scheppen je op je vingers te tikken (dat je niet goed elk randje poetst/flost, dat je ragertjes niet dik genoeg zijn, etc.) en daar heb ik echt een schurfthekel aan. Vooral als ik dan met mijn mond open lig, niks terug kan zeggen en ook nog op moet passen, want ze moeten dan nog de helft in mijn gebit wroeten....

Ik loop mijn afspraak al een jaar uit te stellen. Dom. Dus ik ga het toch maar eens plannen. Maar dan wel bij ééntje specifiek, die was nog wel aardig. Maar brrr.
Heh, wat een v erschil met mij. Ik heb zo ontzettend lang mijn gebit enorm verwaarloosd. Zelden poetsen, nooit flossen. En élke keer kreeg ik complimenten van de tandarts dat het er zo goed uitzag :') Dat helpt dan echt niet. Inmiddels wel het roer omgegooid hoor, tandartsen zijn veel te duur en behandelingen onaangenaam. Dus ik poets al 321 dagen mijn tanden elke dag (hou het bij in een app :') ) en flos bijna dagelijks. Want zo'n tandarts kan me wel complimenteren, maar ik hield mezelf wel voor de gek natuurlijk.

Had de leukste tandarts van het noorden, maar ze is inmiddels weg bij de praktijk waar ik bij zat. En toen voerden ze ook nog een coronatoeslag van 8 euro in. Acht euro per klant voor een extra mondkapje en wat desinfectant voor mijn handen? Naa, doei. Dus ik ben inmiddels al een jaar niet meer geweest. En ik zit er stèrk over te denken om terug te gaan naar mijn vorige leuke tandarts. Ze werkt in een praktijk in Groningen :X Is te doen, 1x per jaar, toch?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200559276
Zou ik onmiddellijk aanmelden @Isabeau. Doen!

En heb ik een persconferentie gemist?
pi_200559300
Mijn tandarts is overigens heel geen fan van flossen (mooi, ik ook niet) maar wel van stoken, qua tandvleeskwaliteit. Zeggen jullie predikers daar niks over?

Tevens, omdat ie net ondersneeuwde: _O_ waterpik _O_
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 26 juli 2021 @ 15:52:08 #21
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200559338
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oow maar dit is heul sjiek toch? Ik heb gewoon bakgoot gebruikt vorige week

[ afbeelding ]

Wat jij nu hebt is honderd keer mooier.
Is best mooi spul ja. Maar het blijft plastic. Het zit allemaal zo in het zicht bij ons dat ik grijs pvc echt niet wil hebben. Dan is dit een mooie middenweg. Zaterdag wordt het opgehangen, F en @Lonaa komen helpen O+
Spoilers!
pi_200559381
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:50 schreef Vanyel het volgende:
Mijn tandarts is overigens heel geen fan van flossen (mooi, ik ook niet) maar wel van stoken, qua tandvleeskwaliteit. Zeggen jullie predikers daar niks over?

Mijn tandarts is ook van het stoken. En daar ben ik blij mee, want stoken is toch ook gewoon 1000x eenvoudiger.
pi_200559408
quote:

Nu zijn ragers de hype.
Doe ik gewoon tijdens tv kijken ‘s avonds. In twee maten. w/
pi_200559493
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:49 schreef AnneX het volgende:
Zou ik onmiddellijk aanmelden @:Isabeau. Doen!

En heb ik een persconferentie gemist?
Ik trok de stoute schoenen aan. Ze is met zwangerschapsverlof en komt niet terug in die praktijk :X En ze is met een opleiding in het UMCG bezig, maar hoe of wat wist de telefoniste niet. *zucht*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200559512
quote:

Ik noem het flossen, maar ik gebruik nooit van die draadjes, maar van die stokjes met borsteltjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')