SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreet alles.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:13 schreef dud0r het volgende:
burp. partij honger vandaag.
nou zijn het wel kleine boterhammetjes die ik heb maar heb er al 8 op vandaag.
denk dat ik zo nog een eitje of 2 kookquote:
Meer carbs gaan waarschijnlijk niet helpen nee.quote:
carbs zijn wel lekker.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer carbs gaan waarschijnlijk niet helpen nee.
quote:Op maandag 26 juli 2021 12:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
carbs zijn wel lekker.
Straks ook nog even een eiercurry in elkaar draaien voor vanavond
heb al naans gehaald voor erbij. Geen zin om ze zelf te maken vandaag.quote:
Ik haat abonnementen gewoon. Omdat je meteen ergens aan vast zit. Ik heb ook geen abonnement op scheermesjes, op onderbroeken, op weet ik wat allemaal nog meer maar gewoon heet tegenwoordig.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
En jongens, ik ga het eens wagen met HelloFresh. Ik verveel me dood met m'n eten en ik kon gewoon kiezen in plaats van dat alles afviel omdat allergisch of omdat niet vega.
je kan die boxen volgens mij bijna allemaal op pauze zetten en weer aanzetten wanneer je wilquote:Op maandag 26 juli 2021 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik haat abonnementen gewoon. Omdat je meteen ergens aan vast zit. Ik heb ook geen abonnement op scheermesjes, op onderbroeken, op weet ik wat allemaal nog meer maar gewoon heet tegenwoordig.
Maar veel plezier ermee![]()
Wajooowquote:Op maandag 26 juli 2021 12:13 schreef dud0r het volgende:
burp. partij honger vandaag.
nou zijn het wel kleine boterhammetjes die ik heb maar heb er al 8 op vandaag.
Dat ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan die boxen volgens mij bijna allemaal op pauze zetten en weer aanzetten wanneer je wil
Urine-uitscheiding, ook zoiets dat dat maar doorloopt zonder dat je het op kunt zeggen.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik haat abonnementen gewoon. Omdat je meteen ergens aan vast zit. Ik heb ook geen abonnement op scheermesjes, op onderbroeken, op weet ik wat allemaal nog meer maar gewoon heet tegenwoordig.
Ja, voor eeuwig en eeuwig blijft dat doorlopen.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Urine-uitscheiding, ook zoiets dat dat maar doorloopt zonder dat je het op kunt zeggen.
Zuurstof ook al zoiets.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, voor eeuwig en eeuwig blijft dat doorlopen.
Overratedquote:
Naja, m'n grootste reden om het toch wel eens te proberen, is omdat je niet met tig obscure ingrediënten zit waar je vervolgens weinig mee doet. Wat ik zo kon zien, komt het volume per maaltijd ook aardig overeen met wat we normaal eten (en de "weinig vlees" klacht is al niet van toepassing natuurlijk) en als het niks is, dan is het gewoon na een week klaar.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je in het Hello Fresh foktopic al een kortingscode gekregen van de leden daar?quote:Op maandag 26 juli 2021 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
En jongens, ik ga het eens wagen met HelloFresh. Ik verveel me dood met m'n eten en ik kon gewoon kiezen in plaats van dat alles afviel omdat allergisch of omdat niet vega.
Ik heb andere matties met codes.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je in het Hello Fresh foktopic al een kortingscode gekregen van de leden daar?
ja maar dan moet je dat weer doen, gedoe.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan die boxen volgens mij bijna allemaal op pauze zetten en weer aanzetten wanneer je wil
God ik hoop zo dat het IT mannetje een neger is.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word hier gewoon genegeerd door het IT mannetje.
Als ik binnen 3 uur geen reactie heb, ga ik naar hem toe en gooi ik een bananenschil in zijn gezicht.
Dat zal vast helpen.
Ik had al even gespiekt hoe makkelijk dat was, want het moet inderdaad wel simpel zijn.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dan moet je dat weer doen, gedoe.
Nog te lui om iets speciaal voor luie mensen te proberen zie je wel
Jaloers, ik moet als het zo blijft m'n planten buiten water gaan geven.quote:
Goed bezig!quote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
God ik hoop zo dat het IT mannetje een neger is.
Baklava in het gezicht gooien.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
x infinity
Ik had daar nog niet eens over nagedacht.
Maar nee, het is een Turkse meneer.
Tüteren een optie?quote:Op maandag 26 juli 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
x infinity
Ik had daar nog niet eens over nagedacht.
Maar nee, het is een Turkse meneer.
quote:Op maandag 26 juli 2021 12:56 schreef Ama het volgende:
Ik heb kipnuggets met kaas gevonden in Duitsland, ik ben hyped.
Baklavaquote:
Daar gaat onze kans op wereldvredequote:Op maandag 26 juli 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik had weer een geniale gedachte net maar ik ben weer vergeten wat het was.
waarom niet?quote:
of een negatieve test kan overleggen of een combinatie vanquote:Op maandag 26 juli 2021 13:07 schreef bitterbal het volgende:
straks alleen nog maar dingen als je gevaccineerd bent
Maar je kan nu met vaccin ook ziek worden.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:07 schreef bitterbal het volgende:
ja maar waarschijnlijk op de icquote:Op maandag 26 juli 2021 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je kan nu met vaccin ook ziek worden.
Dan kun je vast al raden wat de volgende stap gaat worden.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
ik hoop dat die combinatie niet al te standaard wordt.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
of een negatieve test kan overleggen of een combinatie van
Dat lijkt me geen verrassing meer, nooit meer ergens welkom zonder spuitje, de wappies gaan het erg zwaar krijgen.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:07 schreef bitterbal het volgende:
Vaccineren en elke dag testenquote:Op maandag 26 juli 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kun je vast al raden wat de volgende stap gaat worden.
Allemaal als een FOK!autist leven de rest van ons leven?quote:Op maandag 26 juli 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kun je vast al raden wat de volgende stap gaat worden.
Ik heb ook collegas die zich niet laten vaccineren.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen verrassing meer, nooit meer ergens welkom zonder spuitje, de wappies gaan het erg zwaar krijgen.
Nou ja, dat sowieso.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Allemaal als een FOK!autist leven de rest van ons leven?
Hoe anders?quote:Op maandag 26 juli 2021 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Allemaal als een FOK!autist leven de rest van ons leven?
Afgestompt en vreugdeloos noemen ze dat.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begin aardig te wennen aan dit leven na anderhalf jaar.
Dat kon altijd al alleen de kans was kleiner. Niet dat die kans nu fenomenaal groot is ineens(met Pfizer en moderna) maar het is iets groter.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Depressie hier depressie daar. Depressie overalquote:Op maandag 26 juli 2021 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Afgestompt en vreugdeloos noemen ze dat.
Dat proefballonnetje is al opgelaten, dus ik verwacht deze maatregel ergens in de herfst.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop dat die combinatie niet al te standaard wordt.
Ik heb me juist laten vaccineren om niet voor alles een stokje in mn nues te krijgen
Dat kon altijd al. Daar komt die 96% dekking vandaan, van de 100 gevaccineerden worden er 4 ziek.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Vertel hem maar alvast dat hij over een half jaar zonder spuitje ook niet meer mag komen werken.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb ook collegas die zich niet laten vaccineren.
1 jongen is flink aan het klagen dat die dan niets meer mag
Moet dat weer dan?quote:Op maandag 26 juli 2021 13:11 schreef Ama het volgende:
Was wel weer even wennen net om met mondkapje op boodschappen te doen.
Oh dat hoeft in NL niet meer? Hier wel nog.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:11 schreef Ama het volgende:
Was wel weer even wennen net om met mondkapje op boodschappen te doen.
Moet alleen nog als je de anderhalve meter niet kan houden.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat hoeft in NL niet meer? Hier wel nog.
Die 96 procent slaat op IC-opnames. Niet ziek worden is ergens in de 70%quote:Op maandag 26 juli 2021 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kon altijd al. Daar komt die 96% dekking vandaan, van de 100 gevaccineerden worden er 4 ziek.![]()
Punt is wel dat je er waarschijnlijk niet IC-ziek van wordt.
nee, waarom denk je dat we binnen een paar weken weer donkerrood zijn geworden..quote:Op maandag 26 juli 2021 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat hoeft in NL niet meer? Hier wel nog.
Ik was bij de buren boodschappen doen.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet dat weer dan?
of was je in duitsland?
*vlucht naar Londen boekt*quote:Op maandag 26 juli 2021 13:14 schreef bitterbal het volgende:
Het kabinet past de regels voor vakantie binnen Europa per 8 augustus aan. Alle landen binnen de EU krijgen een gele of groene kleurcode, waardoor het makkelijk wordt erheen te reizen. Daarmee brengt Nederland zijn reisadviezen in lijn met de meeste andere EU-lidstaten.
https://nos.nl/liveblog/2(...)e-prik-voor-jongeren
Laten we niet doen alsof iemand in een winkel zich ooit aan die 1,5m heeft gehoudenquote:Op maandag 26 juli 2021 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet alleen nog als je de anderhalve meter niet kan houden.
Ikquote:Op maandag 26 juli 2021 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof iemand in een winkel zich ooit aan die 1,5m heeft gehouden
Oh, haal ik dingen door elkaar?quote:Op maandag 26 juli 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die 96 procent slaat op IC-opnames. Niet ziek worden is ergens in de 70%
Beetje snotteren kan geen kwaad.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, haal ik dingen door elkaar?![]()
Maar in ieder geval, niet ziek worden is nooit beweerd.
Kloptquote:Op maandag 26 juli 2021 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, haal ik dingen door elkaar?![]()
Maar in ieder geval, niet ziek worden is nooit beweerd.
dan ben je toch een halve dag bezig met je boodschappen?quote:
Maar het is theoretisch gezien mogelijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof iemand in een winkel zich ooit aan die 1,5m heeft gehouden
Zo werken wij. Als het hier naar de kloten gaat sturen we onze besmette mensen naar het buitenland, kleurt het daar rood en gaat het hier beterquote:Op maandag 26 juli 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
Precies waar alle Nederlanders op de camping in Frankrijk hebben gestaan kleurt het rood, Nederland exportland
Gewoon mensen opzij beuken met je karretje en alleen pakken wat je nodig hebt en 's avonds om half tien boodschappen doen.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ben je toch een halve dag bezig met je boodschappen?
Uitzieken in een luxe hotel. *boekt Ritz*quote:Op maandag 26 juli 2021 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je niet te lang gaat word je ook pas ziek als je thuis bent
Die kun je nog zonder publiek doen; op alleen op de racedag publiek toestaan.quote:
ja sluit. Maar morgen weer weekendquote:Op maandag 26 juli 2021 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
moet je vandaag ook weer werken?
Wat een nare mensenquote:Op maandag 26 juli 2021 13:34 schreef CherryLips het volgende:
https://link.marktplaats.nl/m1731400613
Omdat de nieuwe kast niet past
Ik heb ook slecht geslapenquote:Op maandag 26 juli 2021 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sluit. Maar morgen weer weekend![]()
heb ook slecht geslapen
https://link.marktplaats.nl/m1731315637quote:
of je leert je kids hun verantwoordig te nemen?quote:Op maandag 26 juli 2021 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://link.marktplaats.nl/m1731315637
Ik kan ze allemaal wel in huis halen maar ik heb ook geen plek
"me kids kijke er niet meer na"quote:Op maandag 26 juli 2021 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://link.marktplaats.nl/m1719126002quote:Op maandag 26 juli 2021 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of je leert je kids hun verantwoordig te nemen?
"Gratis af te halen als slangenvoer"quote:Op maandag 26 juli 2021 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is volgens mij niet nuchter.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Gratis af te halen als slangenvoer"
Of 'ineens' allergiesquote:Op maandag 26 juli 2021 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"me kids kijke er niet meer na"
Dat is wel heel moeilijk tegenwoordig.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of je leert je kids hun verantwoordig te nemen?
Hamstersmoothie.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:42 schreef UitStraling het volgende:
"Vandaag beslissen en afhalen anders gaan ze morgen in de blender"
*CL met 20 kooien in huis*quote:Op maandag 26 juli 2021 13:42 schreef UitStraling het volgende:
"Vandaag beslissen en afhalen anders gaan ze morgen in de blender"
En dan aan de kinderen geven, "Kijk dit gebeurt er als je niet goed voor beestjes zorgt, alles opdrinken Jantje"quote:
Krijg je weer commentaar dat er een snorhaar in de smoothie zit..quote:Op maandag 26 juli 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan aan de kinderen geven, "Kijk dit gebeurt er als je niet goed voor beestjes zorgt, alles opdrinken Jantje"
Dekprop.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je weer commentaar dat er een snorhaar in de smoothie zit..
Zal vast een Peruaanse delicatesse zijn.quote:
Gelukkig loop je er niet in rond?quote:Op maandag 26 juli 2021 13:56 schreef LTVDK het volgende:
Sodeknetters, flinke onweer net, superfelle flits en nog geen 2 seconden erna een loeiharde scherpe klap
Ah, is het nu bij jou aangekomenquote:Op maandag 26 juli 2021 14:10 schreef bitterbal het volgende:
regent zo hard dat ik niet meer bnaar buiten kan kijken
Of je zo eerder kunt komen om te dweilenquote:
Doet die ook "Merde!" 73 keer per minuut?quote:
Vergeet de 834 keer 'putain' nietquote:Op maandag 26 juli 2021 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet die ook "Merde!" 73 keer per minuut?
quote:Op maandag 26 juli 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
https://link.marktplaats.nl/m1731396708
gratis guinea pogs
neem jij die linker, dan adopteer ik die rechterquote:Op maandag 26 juli 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
gratis guinea pogs
Hoeveel ga je er morgen ophalen?quote:Op maandag 26 juli 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
gratis guinea pogs
Ik heb de achterbank van de auto al platgelegd.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel ga je er morgen ophalen?
quote:Op maandag 26 juli 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben nu nog thuis. die ga ik nu aan doen
quote:Op maandag 26 juli 2021 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, het is vooralsnog in ieder geval geen woestijnhitte-zomer.
tot nu toe best prima ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaat het voorlopig niet worden ookquote:Op maandag 26 juli 2021 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
pauper.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat het voorlopig niet worden ook![]()
[ afbeelding ]
Geefquote:Op maandag 26 juli 2021 14:41 schreef dud0r het volgende:
hallotjes. ben ik weer. triple chocolate chip cookie gehaald
ik heb er nog eentje dus die mag je hebbenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb er nog eentje dus die mag je hebben
quote:Op maandag 26 juli 2021 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat het voorlopig niet worden ook![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 juli 2021 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb er nog eentje dus die mag je hebben
Jaquote:Op maandag 26 juli 2021 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
18 augustus nieuwe true crime op Netflix
volgende keer zal ik ook voor jou meenemenquote:
Ik heb net weer een doosje brownies besteld. Komt morgen als het goed is binnenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkequote:
Epileptische aanval incomingquote:Op maandag 26 juli 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
staat bijna helemaal onder water
https://imgur.com/9ALbRxD
Deze loop werkt op mijn zenuwenquote:Op maandag 26 juli 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
En ik werd al duizelig van de rekstokoefening bij het turnen op TVquote:
eind deze week ook seizoen 2 van outer banksquote:Op maandag 26 juli 2021 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zonnetje hierquote:Op maandag 26 juli 2021 15:06 schreef dud0r het volgende:
Hier is het kurkdroog. Lekker zonnetje erbij. En ballie verzuipt bijna?
Lekker hequote:
Even de trailer gezien. Serie wil ik gaan volgenquote:Op maandag 26 juli 2021 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Memories of a Murderer: The Nilson Tapes
g0EdT KamUraAhWeRrUk !!..quote:Op maandag 26 juli 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
Duhquote:Op maandag 26 juli 2021 15:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Even de trailer gezien. Serie wil ik gaan volgen![]()
quote:Op maandag 26 juli 2021 15:06 schreef dud0r het volgende:
Hier is het kurkdroog. Lekker zonnetje erbij. En ballie verzuipt bijna?
Hmm?quote:Op maandag 26 juli 2021 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik toch weer gelijk gister he.
Gelukkig maarquote:
Wel vreemd als een vrouw gelijk heeft.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik toch weer gelijk gister he.
quote:Op maandag 26 juli 2021 15:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel vreemd als een vrouw gelijk heeft.
* dud0r rent hard weg voordat de deegrollers tevoorschijn komen
quote:Op maandag 26 juli 2021 15:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel vreemd als een vrouw gelijk heeft.
* dud0r rent hard weg voordat de deegrollers tevoorschijn komen
welke?quote:
Wat een creep, welquote:
Dat ondanks de voorspelling van 90% kans op regen en onweer het best lekker zou worden.quote:
Ik vind dat eigenlijk wel leuk, beetje actiefilm effectquote:
fox is van disney hequote:Op maandag 26 juli 2021 15:12 schreef Ama het volgende:
Echt totaal geen Disney ook want in de eerste 15 minuten zag ik een trio vol in beeld en heel veel drugs in neusgaten verdwijnen.
quote:Op maandag 26 juli 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
fox is van disney he
Alien is ook niet echt disney. Maar doordat het opgekocht is is de Alien queen nu een Disney Prinses
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
#viesdikquote:Op maandag 26 juli 2021 15:14 schreef dud0r het volgende:
ik ga @:ijsdraakje haar koekje ook maar opeten.
Duurt lang voordat ze het komt halen.
heb net anderhalf uur getraind. Denk dat het wel kanquote:
Ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
fox is van disney he
Alien is ook niet echt disney. Maar doordat het opgekocht is is de Alien queen nu een Disney Prinses
quote:Op maandag 26 juli 2021 15:14 schreef dud0r het volgende:
ik ga @:ijsdraakje haar koekje ook maar opeten.
Duurt lang voordat ze het komt halen.
Tering anderhalf uur.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb net anderhalf uur getraind. Denk dat het wel kan
quote:Op maandag 26 juli 2021 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
want ik word bloedchagrijnig van die kut olympische spelen
Als we gaan magic spelen neem ik wel verse voor jou en joop meequote:
Dat is toch niet langquote:
quote:
Ja net ook al 2 beachvolleybaldames die 5 setpunten niet wisten te verzilveren...quote:Op maandag 26 juli 2021 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar een woest dikke Magnum halen bij koffiegodinnetje want ik word bloedchagrijnig van die kut olympische spelen. ALLES ECHT ALLES Gaat mis godverdomme.
Zat dat een minuutje te kijken maar afgezet want die waren lelijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja net ook al 2 beachvolleybaldames die 5 setpunten niet wisten te verzilveren...
Hoho das vrouwonvriendelijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat dat een minuutje te kijken maar afgezet want die waren lelijk.
onze badmintonmeisjes hebben gewoon gewonnen hoorquote:Op maandag 26 juli 2021 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar een woest dikke Magnum halen bij koffiegodinnetje want ik word bloedchagrijnig van die kut olympische spelen. ALLES ECHT ALLES Gaat mis godverdomme.
KLopt ook die van de tegenstander vielen tegen..quote:Op maandag 26 juli 2021 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat dat een minuutje te kijken maar afgezet want die waren lelijk.
we worden ook gewoon gesaboteerd!quote:Op maandag 26 juli 2021 15:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja net ook al 2 beachvolleybaldames die 5 setpunten niet wisten te verzilveren...
Snap dat niet, ben je lelijk ga je daar bijna in je blote kont staan, ga dan voetballen of ijshockeyen.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
KLopt ook die van de tegenstander vielen tegen..
Maar ook bij de zaalvolleybalsters zitten er niet echt bepaald stukken tussen..
Maar dat maakt voor mij niet uit, ik kijk ook graag vrouwenvoetbal en dat zijn ook niet bepaald fotomodellen..
quote:Op maandag 26 juli 2021 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als we gaan magic spelen neem ik wel verse voor jou en joop mee
quote:Op maandag 26 juli 2021 15:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Was gister druk de hele uitbouw aan het spuiten met latex (ideaal zo’n airless spuit) komt er zin vent aangelopen.
Helemaal vanaf het begin van onze inrit schreeuwend:
Meneer bent u feminist?! Meneer bent u feminist?!
Ik vraag, waar ben jij nou in godsnaam weer van?
Een of andere vage instelling, ik zeg heb geen tijd, ben bezig met mannenzaken maar haal mijn vriendin er wel bij.
quote:Op maandag 26 juli 2021 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap dat niet, ben je lelijk ga je daar bijna in je blote kont staan, ga dan voetballen of ijshockeyen.
Dat zijn de regels. Broekje mag max 10cm op de heup bedekken.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap dat niet, ben je lelijk ga je daar bijna in je blote kont staan, ga dan voetballen of ijshockeyen.
Ik las het vorige week inderdaadquote:Op maandag 26 juli 2021 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn de regels. Broekje mag max 10cm op de heup bedekken.
Dat was Harry Kieriquote:Op maandag 26 juli 2021 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we worden ook gewoon gesaboteerd!
Mathieu dacht dat er nog een plankje zou zijn.
en ik zag net nog een mooie:
Niek Kimmann (BMX) crasht tijdens de training omdat er een een official dwars de baan over steekt
verkeerde account USquote:Op maandag 26 juli 2021 15:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Was gister druk de hele uitbouw aan het spuiten met latex (ideaal zo’n airless spuit) komt er zin vent aangelopen.
Helemaal vanaf het begin van onze inrit schreeuwend:
Meneer bent u feminist?! Meneer bent u feminist?!
Ik vraag, waar ben jij nou in godsnaam weer van?
Een of andere vage instelling, ik zeg heb geen tijd, ben bezig met mannenzaken maar haal mijn vriendin er wel bij.
Ja geen probleem maar zet daar dan een paar beachbabes neer.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de kogelstootstersquote:Op maandag 26 juli 2021 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is sumo-worstelen voor vrouwen ook Olympisch?
Ja, wel een probleem.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja geen probleem maar zet daar dan een paar beachbabes neer.
wtf is dat voor rare regelquote:Op maandag 26 juli 2021 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meerkamp voor dikke mensen:quote:
Tradiesie ofzo. Ik geloof dat de Noren er serieus gezeik over hadden gekregen.quote:
Dan is die regel weg voor je kan knipperen ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mannen hetzelfde broekje aantrekken
The Fat Gamesquote:Op maandag 26 juli 2021 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meerkamp voor dikke mensen:
- Kogelstoten
- Sumoworstelen
- Bommetje van de 10 meter plank
- Sushi eetwedstrijd
Ik ben wel goed in de bommetjes.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meerkamp voor dikke mensen:
- Kogelstoten
- Sumoworstelen
- Bommetje van de 10 meter plank
- Sushi eetwedstrijd
Jacqueline Goormachtigh doet niet meer mee he?quote:
een boete van 150 euro p.pquote:Op maandag 26 juli 2021 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tradiesie ofzo. Ik geloof dat de Noren er serieus gezeik over hadden gekregen.
Vergeet m'n koekje niet.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:33 schreef dud0r het volgende:
verdomme, vergeet ik de korma pasta
Kan ik voor de derde keer vandaag naar de winkel
iemand die machtig goor van achteren heet ga ik echt niet googlenquote:Op maandag 26 juli 2021 15:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jacqueline Goormachtigh doet niet meer mee he?![]()
![]()
Al was dat een discuswerpster...
Is goedquote:
.quote:Op hmaandag 26 juli 2021 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is wel een beetje gek om beachvolleybal in een bontjas of HEMA onderbroek te gaan spelen.
Gewoon lekker die boete nemen. Wat een onzin zeg. Laat ze lekker in langere broeken spelen als ze dat willenquote:Op maandag 26 juli 2021 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een boete van 150 euro p.p
Best wel belachelijk.
quote:Op maandag 26 juli 2021 15:35 schreef UitStraling het volgende:
Er was toch ook ooit een Afrikaans voetballand dat geen mouwloze shirtjes meer aan mocht omdat vrouwen daar te hitsig van werden?
Ja, hebben ze ook gedaan.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon lekker die boete nemen. Wat een onzin zeg. Laat ze lekker in langere broeken spelen als ze dat willen
Nee, die was inderdaad best wel machtig qua postuur..quote:Op maandag 26 juli 2021 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand die machtig goor van achteren heet ga ik echt niet googlen
De bond heeft die boete ook voor ze betaald.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon lekker die boete nemen. Wat een onzin zeg. Laat ze lekker in langere broeken spelen als ze dat willen
Maar niet op de OS ook nogquote:Op maandag 26 juli 2021 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hebben ze ook gedaan.
Was handbal trouwens, niet volleybal. Same shit.
P!nk is wel een tof mensquote:Op maandag 26 juli 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
oh, en Pink wil de boete nu ook wel betalen: https://www.telegraaf.nl/(...)hhandbalteam-betalen
Ja, klopt, zag ik vanmorgen langskomen. https://www.linda.nl/nieu(...)t-olympische-spelen/quote:Op maandag 26 juli 2021 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De bond heeft die boete ook voor ze betaald.
Bij turnen was laatst ook zoiets. Volgens mij de duitsers die met een legging aan turnden ipv blote benen. Schijnt ook niet te mogen
De jury bestaat dan ook voornamelijk uit oude vieze mannetjes/dames...quote:Op maandag 26 juli 2021 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, klopt, zag ik vanmorgen langskomen. https://www.linda.nl/nieu(...)t-olympische-spelen/
Serena Williams had vorig jaar ook een of ander catsuit aan, dat mocht ook niet.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, klopt, zag ik vanmorgen langskomen. https://www.linda.nl/nieu(...)t-olympische-spelen/
Verschil is dat dit niet buiten de regels valt, het is alleen wat ongebruikelijk. Maar ik juich het toe, gewoon sporten in wat je prettig vindt.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De jury bestaat dan ook voornamelijk uit oude vieze mannetjes/dames...
quote:"If the guys can do the sport with a T-shirt and shorts," said Lerstad, "then we should be able to do the exact same sport with the exact same outfit."
nee, doe maar niet, dan zien we geen vrouw meer op tvquote:Op maandag 26 juli 2021 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gewoon kappen met mannen en vrouwen onderdelen. Gewoon de beste sporters
Daar hebben ze gewoon meer dan gelijk in. Hebben we dan echt niks geleerd van #metoo ??quote:
of zoals de paralympics, heel veel categorieen maken.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:43 schreef UitStraling het volgende:
Enige oplossing is alle sporten gemengd en geen enkel kledingvoorschrift zodat het een soort Eurovisiesongfestival gaat worden, heeft er niemand meer wat te zeiken en zijn we allemaal gelijk.
Topless klinkt pijnlijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of zoals de paralympics, heel veel categorieen maken.
- Beach volleyball topless
- Beach volleyball bikini
- Beach volleyball vrije keuze
- Beach volleyball burka
Dat is inmiddels ook een miljardenindustrie, laat je dekken door een rijke kerel en je hoeft nooit meer te werken.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar hebben ze gewoon meer dan gelijk in. Hebben we dan echt niks geleerd van #metoo ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |