SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreet alles.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:13 schreef dud0r het volgende:
burp. partij honger vandaag.
nou zijn het wel kleine boterhammetjes die ik heb maar heb er al 8 op vandaag.
denk dat ik zo nog een eitje of 2 kookquote:
Meer carbs gaan waarschijnlijk niet helpen nee.quote:
carbs zijn wel lekker.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer carbs gaan waarschijnlijk niet helpen nee.
quote:Op maandag 26 juli 2021 12:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
carbs zijn wel lekker.
Straks ook nog even een eiercurry in elkaar draaien voor vanavond
heb al naans gehaald voor erbij. Geen zin om ze zelf te maken vandaag.quote:
Ik haat abonnementen gewoon. Omdat je meteen ergens aan vast zit. Ik heb ook geen abonnement op scheermesjes, op onderbroeken, op weet ik wat allemaal nog meer maar gewoon heet tegenwoordig.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
En jongens, ik ga het eens wagen met HelloFresh. Ik verveel me dood met m'n eten en ik kon gewoon kiezen in plaats van dat alles afviel omdat allergisch of omdat niet vega.
je kan die boxen volgens mij bijna allemaal op pauze zetten en weer aanzetten wanneer je wilquote:Op maandag 26 juli 2021 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik haat abonnementen gewoon. Omdat je meteen ergens aan vast zit. Ik heb ook geen abonnement op scheermesjes, op onderbroeken, op weet ik wat allemaal nog meer maar gewoon heet tegenwoordig.
Maar veel plezier ermee![]()
Wajooowquote:Op maandag 26 juli 2021 12:13 schreef dud0r het volgende:
burp. partij honger vandaag.
nou zijn het wel kleine boterhammetjes die ik heb maar heb er al 8 op vandaag.
Dat ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan die boxen volgens mij bijna allemaal op pauze zetten en weer aanzetten wanneer je wil
Urine-uitscheiding, ook zoiets dat dat maar doorloopt zonder dat je het op kunt zeggen.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik haat abonnementen gewoon. Omdat je meteen ergens aan vast zit. Ik heb ook geen abonnement op scheermesjes, op onderbroeken, op weet ik wat allemaal nog meer maar gewoon heet tegenwoordig.
Ja, voor eeuwig en eeuwig blijft dat doorlopen.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Urine-uitscheiding, ook zoiets dat dat maar doorloopt zonder dat je het op kunt zeggen.
Zuurstof ook al zoiets.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, voor eeuwig en eeuwig blijft dat doorlopen.
Overratedquote:
Naja, m'n grootste reden om het toch wel eens te proberen, is omdat je niet met tig obscure ingrediënten zit waar je vervolgens weinig mee doet. Wat ik zo kon zien, komt het volume per maaltijd ook aardig overeen met wat we normaal eten (en de "weinig vlees" klacht is al niet van toepassing natuurlijk) en als het niks is, dan is het gewoon na een week klaar.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je in het Hello Fresh foktopic al een kortingscode gekregen van de leden daar?quote:Op maandag 26 juli 2021 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
En jongens, ik ga het eens wagen met HelloFresh. Ik verveel me dood met m'n eten en ik kon gewoon kiezen in plaats van dat alles afviel omdat allergisch of omdat niet vega.
Ik heb andere matties met codes.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je in het Hello Fresh foktopic al een kortingscode gekregen van de leden daar?
ja maar dan moet je dat weer doen, gedoe.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan die boxen volgens mij bijna allemaal op pauze zetten en weer aanzetten wanneer je wil
God ik hoop zo dat het IT mannetje een neger is.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word hier gewoon genegeerd door het IT mannetje.
Als ik binnen 3 uur geen reactie heb, ga ik naar hem toe en gooi ik een bananenschil in zijn gezicht.
Dat zal vast helpen.
Ik had al even gespiekt hoe makkelijk dat was, want het moet inderdaad wel simpel zijn.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dan moet je dat weer doen, gedoe.
Nog te lui om iets speciaal voor luie mensen te proberen zie je wel
Jaloers, ik moet als het zo blijft m'n planten buiten water gaan geven.quote:
Goed bezig!quote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
God ik hoop zo dat het IT mannetje een neger is.
Baklava in het gezicht gooien.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
x infinity
Ik had daar nog niet eens over nagedacht.
Maar nee, het is een Turkse meneer.
Tüteren een optie?quote:Op maandag 26 juli 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
x infinity
Ik had daar nog niet eens over nagedacht.
Maar nee, het is een Turkse meneer.
quote:Op maandag 26 juli 2021 12:56 schreef Ama het volgende:
Ik heb kipnuggets met kaas gevonden in Duitsland, ik ben hyped.
Baklavaquote:
Daar gaat onze kans op wereldvredequote:Op maandag 26 juli 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik had weer een geniale gedachte net maar ik ben weer vergeten wat het was.
waarom niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |