SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreet alles.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:13 schreef dud0r het volgende:
burp. partij honger vandaag.
nou zijn het wel kleine boterhammetjes die ik heb maar heb er al 8 op vandaag.
denk dat ik zo nog een eitje of 2 kookquote:
Meer carbs gaan waarschijnlijk niet helpen nee.quote:
carbs zijn wel lekker.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer carbs gaan waarschijnlijk niet helpen nee.
quote:Op maandag 26 juli 2021 12:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
carbs zijn wel lekker.
Straks ook nog even een eiercurry in elkaar draaien voor vanavond
heb al naans gehaald voor erbij. Geen zin om ze zelf te maken vandaag.quote:
Ik haat abonnementen gewoon. Omdat je meteen ergens aan vast zit. Ik heb ook geen abonnement op scheermesjes, op onderbroeken, op weet ik wat allemaal nog meer maar gewoon heet tegenwoordig.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
En jongens, ik ga het eens wagen met HelloFresh. Ik verveel me dood met m'n eten en ik kon gewoon kiezen in plaats van dat alles afviel omdat allergisch of omdat niet vega.
je kan die boxen volgens mij bijna allemaal op pauze zetten en weer aanzetten wanneer je wilquote:Op maandag 26 juli 2021 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik haat abonnementen gewoon. Omdat je meteen ergens aan vast zit. Ik heb ook geen abonnement op scheermesjes, op onderbroeken, op weet ik wat allemaal nog meer maar gewoon heet tegenwoordig.
Maar veel plezier ermee![]()
Wajooowquote:Op maandag 26 juli 2021 12:13 schreef dud0r het volgende:
burp. partij honger vandaag.
nou zijn het wel kleine boterhammetjes die ik heb maar heb er al 8 op vandaag.
Dat ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan die boxen volgens mij bijna allemaal op pauze zetten en weer aanzetten wanneer je wil
Urine-uitscheiding, ook zoiets dat dat maar doorloopt zonder dat je het op kunt zeggen.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik haat abonnementen gewoon. Omdat je meteen ergens aan vast zit. Ik heb ook geen abonnement op scheermesjes, op onderbroeken, op weet ik wat allemaal nog meer maar gewoon heet tegenwoordig.
Ja, voor eeuwig en eeuwig blijft dat doorlopen.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Urine-uitscheiding, ook zoiets dat dat maar doorloopt zonder dat je het op kunt zeggen.
Zuurstof ook al zoiets.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, voor eeuwig en eeuwig blijft dat doorlopen.
Overratedquote:
Naja, m'n grootste reden om het toch wel eens te proberen, is omdat je niet met tig obscure ingrediënten zit waar je vervolgens weinig mee doet. Wat ik zo kon zien, komt het volume per maaltijd ook aardig overeen met wat we normaal eten (en de "weinig vlees" klacht is al niet van toepassing natuurlijk) en als het niks is, dan is het gewoon na een week klaar.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je in het Hello Fresh foktopic al een kortingscode gekregen van de leden daar?quote:Op maandag 26 juli 2021 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
En jongens, ik ga het eens wagen met HelloFresh. Ik verveel me dood met m'n eten en ik kon gewoon kiezen in plaats van dat alles afviel omdat allergisch of omdat niet vega.
Ik heb andere matties met codes.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je in het Hello Fresh foktopic al een kortingscode gekregen van de leden daar?
ja maar dan moet je dat weer doen, gedoe.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan die boxen volgens mij bijna allemaal op pauze zetten en weer aanzetten wanneer je wil
God ik hoop zo dat het IT mannetje een neger is.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word hier gewoon genegeerd door het IT mannetje.
Als ik binnen 3 uur geen reactie heb, ga ik naar hem toe en gooi ik een bananenschil in zijn gezicht.
Dat zal vast helpen.
Ik had al even gespiekt hoe makkelijk dat was, want het moet inderdaad wel simpel zijn.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dan moet je dat weer doen, gedoe.
Nog te lui om iets speciaal voor luie mensen te proberen zie je wel
Jaloers, ik moet als het zo blijft m'n planten buiten water gaan geven.quote:
Goed bezig!quote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
God ik hoop zo dat het IT mannetje een neger is.
Baklava in het gezicht gooien.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
x infinity
Ik had daar nog niet eens over nagedacht.
Maar nee, het is een Turkse meneer.
Tüteren een optie?quote:Op maandag 26 juli 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
x infinity
Ik had daar nog niet eens over nagedacht.
Maar nee, het is een Turkse meneer.
quote:Op maandag 26 juli 2021 12:56 schreef Ama het volgende:
Ik heb kipnuggets met kaas gevonden in Duitsland, ik ben hyped.
Baklavaquote:
Daar gaat onze kans op wereldvredequote:Op maandag 26 juli 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik had weer een geniale gedachte net maar ik ben weer vergeten wat het was.
waarom niet?quote:
of een negatieve test kan overleggen of een combinatie vanquote:Op maandag 26 juli 2021 13:07 schreef bitterbal het volgende:
straks alleen nog maar dingen als je gevaccineerd bent
Maar je kan nu met vaccin ook ziek worden.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:07 schreef bitterbal het volgende:
ja maar waarschijnlijk op de icquote:Op maandag 26 juli 2021 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je kan nu met vaccin ook ziek worden.
Dan kun je vast al raden wat de volgende stap gaat worden.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
ik hoop dat die combinatie niet al te standaard wordt.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
of een negatieve test kan overleggen of een combinatie van
Dat lijkt me geen verrassing meer, nooit meer ergens welkom zonder spuitje, de wappies gaan het erg zwaar krijgen.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:07 schreef bitterbal het volgende:
Vaccineren en elke dag testenquote:Op maandag 26 juli 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kun je vast al raden wat de volgende stap gaat worden.
Allemaal als een FOK!autist leven de rest van ons leven?quote:Op maandag 26 juli 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kun je vast al raden wat de volgende stap gaat worden.
Ik heb ook collegas die zich niet laten vaccineren.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen verrassing meer, nooit meer ergens welkom zonder spuitje, de wappies gaan het erg zwaar krijgen.
Nou ja, dat sowieso.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Allemaal als een FOK!autist leven de rest van ons leven?
Hoe anders?quote:Op maandag 26 juli 2021 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Allemaal als een FOK!autist leven de rest van ons leven?
Afgestompt en vreugdeloos noemen ze dat.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begin aardig te wennen aan dit leven na anderhalf jaar.
Dat kon altijd al alleen de kans was kleiner. Niet dat die kans nu fenomenaal groot is ineens(met Pfizer en moderna) maar het is iets groter.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Depressie hier depressie daar. Depressie overalquote:Op maandag 26 juli 2021 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Afgestompt en vreugdeloos noemen ze dat.
Dat proefballonnetje is al opgelaten, dus ik verwacht deze maatregel ergens in de herfst.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop dat die combinatie niet al te standaard wordt.
Ik heb me juist laten vaccineren om niet voor alles een stokje in mn nues te krijgen
Dat kon altijd al. Daar komt die 96% dekking vandaan, van de 100 gevaccineerden worden er 4 ziek.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Vertel hem maar alvast dat hij over een half jaar zonder spuitje ook niet meer mag komen werken.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb ook collegas die zich niet laten vaccineren.
1 jongen is flink aan het klagen dat die dan niets meer mag
Moet dat weer dan?quote:Op maandag 26 juli 2021 13:11 schreef Ama het volgende:
Was wel weer even wennen net om met mondkapje op boodschappen te doen.
Oh dat hoeft in NL niet meer? Hier wel nog.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:11 schreef Ama het volgende:
Was wel weer even wennen net om met mondkapje op boodschappen te doen.
Moet alleen nog als je de anderhalve meter niet kan houden.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat hoeft in NL niet meer? Hier wel nog.
Die 96 procent slaat op IC-opnames. Niet ziek worden is ergens in de 70%quote:Op maandag 26 juli 2021 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kon altijd al. Daar komt die 96% dekking vandaan, van de 100 gevaccineerden worden er 4 ziek.![]()
Punt is wel dat je er waarschijnlijk niet IC-ziek van wordt.
nee, waarom denk je dat we binnen een paar weken weer donkerrood zijn geworden..quote:Op maandag 26 juli 2021 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat hoeft in NL niet meer? Hier wel nog.
Ik was bij de buren boodschappen doen.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet dat weer dan?
of was je in duitsland?
*vlucht naar Londen boekt*quote:Op maandag 26 juli 2021 13:14 schreef bitterbal het volgende:
Het kabinet past de regels voor vakantie binnen Europa per 8 augustus aan. Alle landen binnen de EU krijgen een gele of groene kleurcode, waardoor het makkelijk wordt erheen te reizen. Daarmee brengt Nederland zijn reisadviezen in lijn met de meeste andere EU-lidstaten.
https://nos.nl/liveblog/2(...)e-prik-voor-jongeren
Laten we niet doen alsof iemand in een winkel zich ooit aan die 1,5m heeft gehoudenquote:Op maandag 26 juli 2021 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet alleen nog als je de anderhalve meter niet kan houden.
Ikquote:Op maandag 26 juli 2021 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof iemand in een winkel zich ooit aan die 1,5m heeft gehouden
Oh, haal ik dingen door elkaar?quote:Op maandag 26 juli 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die 96 procent slaat op IC-opnames. Niet ziek worden is ergens in de 70%
Beetje snotteren kan geen kwaad.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, haal ik dingen door elkaar?![]()
Maar in ieder geval, niet ziek worden is nooit beweerd.
Kloptquote:Op maandag 26 juli 2021 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, haal ik dingen door elkaar?![]()
Maar in ieder geval, niet ziek worden is nooit beweerd.
dan ben je toch een halve dag bezig met je boodschappen?quote:
Maar het is theoretisch gezien mogelijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof iemand in een winkel zich ooit aan die 1,5m heeft gehouden
Zo werken wij. Als het hier naar de kloten gaat sturen we onze besmette mensen naar het buitenland, kleurt het daar rood en gaat het hier beterquote:Op maandag 26 juli 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
Precies waar alle Nederlanders op de camping in Frankrijk hebben gestaan kleurt het rood, Nederland exportland
Gewoon mensen opzij beuken met je karretje en alleen pakken wat je nodig hebt en 's avonds om half tien boodschappen doen.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ben je toch een halve dag bezig met je boodschappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |