Het is een Sloveen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Portugees zou ik ook niet halen maar met Bozenick en Bannis als enige twee spitsen het seizoen in moet je ook niet willen hoor.
Die griek van vvv is een prima gok mits hij geen mega bedrag moet kosten.
Zirikzee zou ik ook niet doen.
Van @Dr.Mikey en @Erasmusquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:57 schreef Scrummie het volgende:
Waar komt dat Giakoumakis gezeur vandaan dan? Nergens serieus toch hoop ik?
Dat is echt een prima openingspot.quote:
Interessant dat sommige mensen meteen zo'n link leggen.quote:
Ik moest er ook wel meteen aan denken, zou leuk zijn als Suarez meedoet.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Interessant dat sommige mensen meteen zo'n link leggen.
Ligt eraan, als we winnen van Drita mogen we tegen Luzern natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Grootste tegenstander van het hele seizoen
Kicken wedstrijdje. Vooral benieuwd naar Rodrigo De Paul, de nieuwe attractie waar hoog van wordt opgegeven.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:27 schreef Caland het volgende:
Oh het is ook hun laatste oefenwedstrijd voordat de competitie begint
Dat wordt dus 1-7
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik word hier altijd een beetje triest van.
Ging jij niet naar Berlijn verhuizen? Ik dacht zoiets te hebben vernomenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:55 schreef Erasmus het volgende:
Ik verhuis net uit Rotterdam en dan zo’n prachtige affiche van wellicht de mooiste oefenpot in jaren.
Dan gaan we de neuzen thuis waarschijnlijk ook pakken, krijgt Bergnosso de Wim Jansen behandeling en worden we ook nog eens kampioen, om volledig in lijn te blijven.![]()
Ach, bij een grote kans op het kampioenschap is deze boy ook linea recta terug naar Rotterdam voor het weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |