Dat is sowieso 'voorspellen' voor beginners.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:02 schreef AllesKaputt het volgende:
Wie gaat er mee het hoofdkantoor van Gracenote bestormen?
En die maken zich nu druk om boogschieten? Noem eens namen die ik ken.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk, slimmen; door het jaar heen voetjebal en mensen die over wielrennen of politiek praten.
We kunnen inderdaad net zo goed 100x PCM spelen om de Tour te voorspellen.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is sowieso 'voorspellen' voor beginners.
Dat zal vast iemand op Youtube gedaan hebben? Ze doen het iig wel voor het WK voetbal.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
We kunnen inderdaad net zo goed 100x PCM spelen om de Tour te voorspellen.
Zitten Gert en Jeroen in de nacht of zo? Ik zie vrijwel alleen Tom en Rivkah.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:07 schreef Remco het volgende:
Tom Egberts heeft echt geen idee wat die aan het doen is hé.
TDF / [Koers] Tour de France 2021 #2 De Tour de Francequote:Op maandag 26 juli 2021 11:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zal vast iemand op Youtube gedaan hebben? Ze doen het iig wel voor het WK voetbal.
quote:Op maandag 26 juli 2021 11:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
TDF / [Koers] Tour de France 2021 #2 De Tour de France
1 rit voor Cav, 10 voor Wilcoquote:Op maandag 26 juli 2021 11:16 schreef Felagund het volgende:
[..], slechts 1 keer een overwinning in 100 Tours is toch wel een matige voorspelling voor Cavendish. Vingegaard staat er ook nergens tussen.
Edit: toch wel een keer podium.
"Good old Robert Gesink won a stage 8 over the Col de la Colombièr"quote:
Ik moet me ook niet zo druk maken en andere dingen gaan doen.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
En die maken zich nu druk om boogschieten? Noem eens namen die ik ken.
Laten we Joris dat makenquote:Op maandag 26 juli 2021 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
OS is in shambles. Flopdag voor het vlaggetjes. Het is waardeloos, iemand moet kop van jut zijn.
quote:Op maandag 26 juli 2021 12:41 schreef Steven184 het volgende:
Waarom heb ik dit nooit eerder gezien?
[ twitter ]
CL-loting 2019, denk ik.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:41 schreef Steven184 het volgende:
Waarom heb ik dit nooit eerder gezien?
[ twitter ]
Heb je nog een beetje kunnen kijken?quote:Op maandag 26 juli 2021 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
WE kunnen er niets van. Is Pietertje al gestenigd?
Zaterdag uitgesteld de laatste 3 uurtjes koers, gister helaas niks (wel hardop gelachen toen ik het las) en vanochtend ook niks helaas. (wel hardop gelachen toen ik het las). Maar ik heb nu twee weekjes bijna volledig vrij.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje kunnen kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |