Dit is een man in crisis.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit verwacht je ook niet van een hockeycoach.
Is dit de zanger van Rammstein?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit verwacht je ook niet van een hockeycoach.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Jeetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maradona was dan ook redelijk klein.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat vrouwenvoetbal hè, zet mij daar vijf minuten op het veld en ik ben groter dan Maradona ooit was.
Gewoon alle controversiële woorden blokkerenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik gun iedereen (mezelf incluis) om een dag meningloos door het leven te gaan.
Die follow-up tweets ookquote:
Ben jij een vrouw?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat vrouwenvoetbal hè, zet mij daar vijf minuten op het veld en ik ben groter dan Maradona ooit was.
Ik zag dat hij er zat, maar niet gekeken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Adrie van der Poel bij Karl nog horen zeggen dat hij fervent dartskijker is?
Mooi moment om het niet meer te eten.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:38 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben recent verhuisd en de kibbeling bij m'n nieuwe viskraam is niet te vreten
@:Mani89
Een klap in het gezicht en een aderlating.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:38 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben recent verhuisd en de kibbeling bij m'n nieuwe viskraam is niet te vreten
@:Mani89
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Adrie van der Poel bij Karl nog horen zeggen dat hij fervent dartskijker is?
De zus van Kai Verbeij?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ tweet ]
Adrie hep het wel druk. Kijk het wel even terug vannag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |