Die is natuurlijk gewend Terug naar de kust te zwemmen.quote:Op maandag 26 juli 2021 05:16 schreef sportfreak het volgende:
Na twee keer Songfestival nu ook nog eens succesvol als zwemster
Het is wel Mathieu en volgens de bookies 50% kans dat hij wint. Wel heel onzeker wat betreft vormpeil zo naar de tour en warmte is ook niet zijn vriend.quote:Op maandag 26 juli 2021 07:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Topic hier in OS is behoorlijk negatief dus geen idee ook meer wat ik moet verwachten
Je weet het inderdaad nooit mee hemquote:Op maandag 26 juli 2021 07:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is wel Mathieu en volgens de bookies 50% kans dat hij wint. Wel heel onzeker wat betreft vormpeil zo naar de tour en warmte is ook niet zijn vriend.
Is maar net wat je verwacht ook hequote:Op maandag 26 juli 2021 07:57 schreef Koen66 het volgende:
OS is niet extreem positief tot op heden voor NL toch? (volg het niet echt)
Valt wel mee, wel als je in 2 dagen 10 medailles had verwachtquote:Op maandag 26 juli 2021 07:57 schreef Koen66 het volgende:
OS is niet extreem positief tot op heden voor NL toch? (volg het niet echt)
quote:
ik lees voornamelijk net negatieve nieuws dan 'denk ikquote:Op maandag 26 juli 2021 08:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Valt wel mee, wel als je in 2 dagen 10 medailles had verwachtalleen vrouwen wegwedstrijd was een echte domper.
ik snap er echt niks van, lijkt wel alsof ze in die bubble sneller besmetten dan erbuitenquote:
Zaten allemaal op dat vliegtuigquote:Op maandag 26 juli 2021 08:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik snap er echt niks van, lijkt wel alsof ze in die bubble sneller besmetten dan erbuiten
of toch dat bewuste vliegtuig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |