SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die wordt daar gewoon vetgemest voor de BBQquote:
Vind ik ook prima.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die wordt daar gewoon vetgemest voor de BBQ
Soort Titty Twister?quote:Op zondag 25 juli 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Prima naam voor een wanordelijk eclectisch restaurant waar je ook met dansjes kunt betalen als je wenst, Freeballie.
Nu al benieuwd naar de inrichting. Zal wel net Thailand zijn, maar dan met neon flamingo’s.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Prima naam voor een wanordelijk eclectisch restaurant waar je ook met dansjes kunt betalen als je wenst, Freeballie.
quote:
en natuurlijkquote:Op zondag 25 juli 2021 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu al benieuwd naar de inrichting. Zal wel net Thailand zijn, maar dan met neon flamingo’s.
Witte boterham met hagelslag als hoofdgerecht.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu al benieuwd naar de inrichting. Zal wel net Thailand zijn, maar dan met neon flamingo’s.
Dat klinkt nog leuk ookquote:Op zondag 25 juli 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
La Tetilla del Diablo dos ballos Yasmina.
Hoop wel dat ze sateetje hebben om te eten.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tetilla is?? De rest kan ik wel vertalenquote:Op zondag 25 juli 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ga jij dan zo voor de deur staanquote:Op zondag 25 juli 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha iddquote:Op zondag 25 juli 2021 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze sateetje hebben om te eten.
Hier staat iets met jasmijnthee.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker wakker worden met die zure kurketrekker in je mond.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aw dat zou echt top zijnDat dat snuitje 's nachts zo tegen je aan komt kruipen
Echt he, daar moet jij weer aan denkenquote:Op zondag 25 juli 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker wakker worden met die zure kurketrekker in je mond.
wtf?quote:Op zondag 25 juli 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker wakker worden met die zure kurketrekker in je mond.
Jij weerquote:
Alsof jij gifjes nodig hebt om daar trek in te hebbenquote:
Gemuteerd waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Kolonie mieren opgezogen die er vanavond weer uit kruipt.
Ik zou de stofzuiger met tape dichtplakkenquote:Op zondag 25 juli 2021 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Hoe heb jij zoveel tijd om te FOK!ken tijdens je werk?quote:
Gooi de zak dan gelijk weg.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:34 schreef CherryLips het volgende:
'Buikkramp.'quote:Op zondag 25 juli 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe heb jij zoveel tijd om te FOK!ken tijdens je werk?Moet je niet heen en weer lopen de hele tijd?
Ik zie haar al mobiel tikkend met een dienblad in de ene hand. Mensen denken dat ze een bestelling opneemt.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe heb jij zoveel tijd om te FOK!ken tijdens je werk?Moet je niet heen en weer lopen de hele tijd?
Sta barquote:Op zondag 25 juli 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Dan loop je dus anderhalve kilometer per uur, een schildpad met drie pootjes is nog sneller.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:50 schreef bitterbal het volgende:
Maar kwiwi niet teleurgesteld. 12 kmzit er op :p
Vind het anders aardig snel voor een gefrituurde snackquote:Op zondag 25 juli 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan loop je dus anderhalve kilometer per uur, een schildpad met drie pootjes is nog sneller.
een bitterbal loopt niet, die roltquote:Op zondag 25 juli 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan loop je dus anderhalve kilometer per uur, een schildpad met drie pootjes is nog sneller.
O ja bij mij klopt dat ook voor geen meter, staat ook steeds 33/34 graden terwijl het 26 isquote:Op zondag 25 juli 2021 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Die weersvoorspelling hier in Windows ook. De hele dag staat er 'regen verwacht' en nu staat er 'regen eindigt'. Volle zon
Wel een regenboog en een pot met goud?quote:Op zondag 25 juli 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
godver, het regende blijkbaar ineens flink terwijl de zon ook nog volop schijnt. Tuinkussen, boek en telefoon zeiknat
RIP nieuwe boek waar ik net aan wilde beginnen.
quote:Op zondag 25 juli 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
godver, het regende blijkbaar ineens flink terwijl de zon ook nog volop schijnt. Tuinkussen, boek en telefoon zeiknat
Oké Kwiwiquote:Op zondag 25 juli 2021 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou er komt weer en shitload regen aan. Mooi moment om het bedje op te zoekenHopelijk morgenochtend lekker weer.
Telefoon is waterdicht?quote:Op zondag 25 juli 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Je ze is er al weer uit, gaat zo ontbijtenquote:
quote:Op zondag 25 juli 2021 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die is weleens natter geweest huehue
Nomnom, lekkere ijskoffie met croissantjequote:Op zondag 25 juli 2021 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je ze is er al weer uit, gaat zo ontbijten
De nieuwe Samsung Galaxy s22 ultra, ook voor vrouwen.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die is weleens natter geweest huehue
Toch waren die telefoons met uitstekende antenne fijner vroeger voor vrouwen..quote:Op zondag 25 juli 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De nieuwe Samsung Galaxy s22 ultra, ook voor vrouwen.
quote:Op zondag 25 juli 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet dat nu echt dat ene woord onder charloisquote:Op zondag 25 juli 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
regenhalf naast de zalmhaven
[ afbeelding ]
jaquote:Op zondag 25 juli 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet dat nu echt dat ene woord onder charlois![]()
![]()
Die van jou is best gwappigquote:Op zondag 25 juli 2021 21:29 schreef kwiwi het volgende:
Er is hier een user die Pablo-IJscoman heet zie ik net. Pablo-IJscobar was beter geweest, maar moest er toch om gniffelen![]()
Welke usernames vinden jullie leuk gevonden? Ik begreep Justin_Case van Haags overigens pas nadat ie naar Haags verandert was
quote:Op zondag 25 juli 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Die jongen van 27 die hier gister is doodgestoken , daar was een collega uit de keuken bij. Een van de gewonde rende naar die collega en die heeft het bloeden proberen te stoppen.
Hij zou terug gebeld worden door slachtofferhulp maar hebben ze niet gedaan
Leuke stad. Echt top.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Die jongen van 27 die hier gister is doodgestoken , daar was een collega uit de keuken bij. Een van de gewonde rende naar die collega en die heeft het bloeden proberen te stoppen.
Rotterdam altijd gezelligquote:Op zondag 25 juli 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Ik zou ook alleen anoniem m'n verhaal willen doen. De overheid en discreet met informatie omgaan..quote:Op zondag 25 juli 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
ik had gelezen dat die jongen die is overleden een nette jongen was maar die collega zei van niet. hij kwam gisteren avond van werk. kwam blijkbaar bekende tegen, stonden te praten en toen kregen er 3 ruzie. Hij durft geen eens aangifte te doen omdat hij bang dat ze verhaal komen halen bij hem
De hele dag was je toch aan het wachten op de regen? Nu is het weer niet goedquote:Op zondag 25 juli 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
mja heb het in den haag ook een keer meegmaakt. dat iemand was neergestoken en voor mijn werk ten gronde ging. Ben gaan kijkenquote:
Mja. Hij gaat slachtoffer hulp nog een keer bellen.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou ook alleen anoniem m'n verhaal willen doen. De overheid en discreet met informatie omgaan..
En dan te bedenken dat je hier eigenlijk alleen de politie ziet als iemand op zondag het gras maait en er een buurman/vrouw geklaagd heeftquote:Op zondag 25 juli 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja heb het in den haag ook een keer meegmaakt. dat iemand was neergestoken en voor mijn werk ten gronde ging. Ben gaan kijkenWeet niet of die het gered had
Amsterdam is geen snars beter hoor. Steekpartijen aan de lopende band.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja heb het in den haag ook een keer meegmaakt. dat iemand was neergestoken en voor mijn werk ten gronde ging. Ben gaan kijkenWeet niet of die het gered had
quote:Op zondag 25 juli 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Amsterdam is geen snars beter hoor. Steekpartijen aan de lopende band.
Tijdje terug zelfs een afgehakt hoofd voor een coffeeshop gehad
Op zondag grasmaaien kan ook echt nietquote:Op zondag 25 juli 2021 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je hier eigenlijk alleen de politie ziet als iemand op zondag het gras maait en er een buurman/vrouw geklaagd heeftHet grootste nieuws van de dag is vaak dat er een hele lange file stond ergens door een ongeval met blikschade. Of een vredige demonstratie. Wel echt een land voor mij hoor, past bij m'n bejaardenleef
Ja das alweer even terug. Maargoed dat hoofd is gewoon zware criminaliteit. Dat was die steekpartij van gisteren niet maar uit de hand gelopen ruziequote:Op zondag 25 juli 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Amsterdam is geen snars beter hoor. Steekpartijen aan de lopende band.
Tijdje terug zelfs een afgehakt hoofd voor een coffeeshop gehad
quote:Op zondag 25 juli 2021 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Even de politie anoniem over een bepaalde ronde snack informeren...
meer zoietsquote:Op zondag 25 juli 2021 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.carnavalsland(...)lz31jeQaAp6QEALw_wcB
??
ik heb normaal gesproken geen mes of ander wapen bij mequote:Op zondag 25 juli 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das alweer even terug. Maargoed dat hoofd is gewoon zware criminaliteit. Dat was die steekpartij van gisteren niet maar uit de hand gelopen ruzie
quote:Op zondag 25 juli 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opensnijden, uitjes, mayonaise en curry erin en dat spleetje steeds leeg likken
quote:Op zondag 25 juli 2021 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.carnavalsland(...)lz31jeQaAp6QEALw_wcB
??
Oh maar das hier ook hoor.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je hier eigenlijk alleen de politie ziet als iemand op zondag het gras maait en er een buurman/vrouw geklaagd heeftHet grootste nieuws van de dag is vaak dat er een hele lange file stond ergens door een ongeval met blikschade. Of een vredige demonstratie. Wel echt een land voor mij hoor, past bij m'n bejaardenleef
Ja in ons dorp, met de 0,7% niet westerse inwoners.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lees net over steekpartijen en onthoofde mensen
Nu weet ik weer waarom ik Brabants carnaval niets vindquote:
Niet allemaalquote:Op zondag 25 juli 2021 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
telefoons zijn al jaren waterdicht.
👊quote:Op zondag 25 juli 2021 22:02 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik Brabants carnaval niets vind
Limlander gespot.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:02 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik Brabants carnaval niets vind
ik ga zo nog een kiwi lepelenquote:Op zondag 25 juli 2021 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie wil nog wat uit de tuin van @:kwiwi ?
lust wel snacksquote:Op zondag 25 juli 2021 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie wil nog wat uit de tuin van @:kwiwi ?
Groeien er geen speklapjes ofzo?quote:Op zondag 25 juli 2021 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snacktomaatjes of snackwortels??
Deze werd destijds gepromoot als eerste waterdichte toestelquote:
ik vind maan een beetje irritant.. en heel vol van zichzelf.quote:
Ik heb er niet echt een mening over.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind maan een beetje irritant.. en heel vol van zichzelf.
Ook vol van Marco Borsato.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind haar wel erg knapquote:Op zondag 25 juli 2021 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt een mening over.
Wat gaan jullie eten?quote:Op zondag 25 juli 2021 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
Morgen komt mijn nichtje eten. Meisje is ook alweer 14![]()
Echt omhoog geschoten.
een broodje @Amaquote:
Ik heb een iphone 8, maar die is volgens mij alleen spatwaterdichtquote:Op zondag 25 juli 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze werd destijds gepromoot als eerste waterdichte toestelvijf jaar later heb ik er wat aan.
Dit is een 7 dus zou denken dat de 8 ook wel wat kan hebben.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een iphone 8, maar die is volgens mij alleen spatwaterdicht
Mooie meid en een talent, kunnen we in nl niet zo goed tegen.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
IQ van onder de 85, dat irriteert normale mensen.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooie meid en een talent, kunnen we in nl niet zo goed tegen.
quote:Op zondag 25 juli 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
IQ van onder de 85, dat irriteert normale mensen.
“ Hoe waterdicht is de iPhone 8?quote:Op zondag 25 juli 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is een 7 dus zou denken dat de 8 ook wel wat kan hebben.
quote:Op zondag 25 juli 2021 22:16 schreef bitterbal het volgende:
zou jou dus niet moeten irriteren US
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH
wat heb je gedaan?quote:Op zondag 25 juli 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“ Hoe waterdicht is de iPhone 8?
De iPhone 8 is niet waterdicht, maar wél waterbestendig. De iPhone 8 voldoet aan bestendigheidsnorm IP67, wat betekent dat je iPhone tot maximaal een half uur overleeft op een diepte van maximaal 1 meter. Let wel: dit is getest in een laboratorium, onder de ideale omstandigheden. Alleen dat al is reden genoeg om niet de proef op de som te willen nemen in je eigen badkuip. Waterschade valt bij Apple bovendien niet onder de garantie, dus je wilt geen onnodig risico nemen.”
Nou vooruit, ik hoef niet in paniek te raken als mijn belijzer in het water valt
Gewoon bullshit, die is behoorlijk intelligent.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vinden ze op meer plekken wel lastigquote:Op zondag 25 juli 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 juli 2021 22:16 schreef bitterbal het volgende:
zou jou dus niet moeten irriteren US
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH
oh hmm dat moet wel kunnen toch?quote:Op zondag 25 juli 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, niks. Maar CL had haar 7 in de regen laten liggen
Hier zit een slechte huehue grap in maar ik kan hem niet vindenquote:Op zondag 25 juli 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, niks. Maar CL had haar 7 in de regen laten liggen
Morgen vind je twee zwarte stukken vlees in je bed en wil je het bed uitspringen maar dat gaat niet want dat waren je voetenquote:
Ja, die gedachte had ik ookquote:Op zondag 25 juli 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zit een slechte huehue grap in maar ik kan hem niet vinden
Ja, maar het boek wat er naast lag is overleden..quote:
gatsiequote:Op zondag 25 juli 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen vind je twee zwarte stukken vlees in je bed en wil je het bed uitspringen maar dat gaat niet want dat waren je voeten![]()
ieder uur de wekker zetten om te kijken of ze er niet afgevallen zijn.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen vind je twee zwarte stukken vlees in je bed en wil je het bed uitspringen maar dat gaat niet want dat waren je voeten![]()
ja maar boeken zijn niet waterdicht :pquote:Op zondag 25 juli 2021 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar het boek wat er naast lag is overleden..
Morgen kijken of de omslag er nog aan zitquote:Op zondag 25 juli 2021 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar het boek wat er naast lag is overleden..
Ik heb even wat research gedaan en die is echt zo dom als haverstront.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon bullshit, die is behoorlijk intelligent.
Behalve haar preutse jank gedrag bij die streaker.
Touwtjes om de grote tenen binden zodat ze eraan kan trekken.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:25 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ieder uur de wekker zetten om te kijken of ze er niet afgevallen zijn.
Nu moet je een andere muze zoeken?quote:Op zondag 25 juli 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb even wat research gedaan en die is echt zo dom als haverstront.
Verdomme US nu heb je weer iets goeds van me vernield.
Je hoeft niets van me te geloven maar heeeyyy begenadigd vrouwenkenner hè.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb even wat research gedaan en die is echt zo dom als haverstront.
Verdomme US nu heb je weer iets goeds van me vernield.
Dan vragen we het even aan onze huisviespeuk @UitStralingquote:
Ze vroeg op TV waarom wetenschappers de namen van dino’s weten terwijl ze die namen 200 miljoen jaar geleden al gekregen haddenquote:Op zondag 25 juli 2021 22:27 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Nu moet je een andere muze zoeken?
Ik ben niet zo van de heuheuh grapjes, I get my kicks above the waistlinequote:Op zondag 25 juli 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan vragen we het even aan onze huisviespeuk @:UitStraling
Wie is dit en wat doe je op US zijn accountquote:Op zondag 25 juli 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de heuheuh grapjes, I get my kicks above the waistline
Dat betekend dat de vis supervers is juist.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier moet je achteraan springen met je bord
ik weet hetquote:Op zondag 25 juli 2021 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze vroeg op TV waarom wetenschappers de namen van dino’s weten terwijl ze die namen 200 miljoen jaar geleden al gekregen hadden
Zou je nog verbazen hoe waterdicht papier kan zijnquote:Op zondag 25 juli 2021 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar boeken zijn niet waterdicht :p
Vervangen door robotsquote:Op zondag 25 juli 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat betekend dat de vis supervers is juist.
De zenuwen en apierfunctie werken nog, paar uur geleden vervangen.
Nou ja, kippen zonder kop rennen ook nog een poos rondquote:Op zondag 25 juli 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet wel totale onzin zijn, dat beest heeft niet eens een kop meer.
Langzaam wordt de hele planeet overgenomen door robots, alleen is het lang niet zo spectaculair als dat ze on met Terminator deden gelovenquote:
Lastig grillen wel zo.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, kippen zonder kop rennen ook nog een poos rond
lieve Slinkyquote:Op zondag 25 juli 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
awwwwww dit filmpje
https://fb.watch/6Zx6Bk0QZ9/
Ja echt lief, een dag later heeft hij dat baasje levend verslonden.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
awwwwww dit filmpje
moet die niet de coniferen inrennen.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
Kip eerst in de fik steken voordat je zijn kop eraf hakt, ziet er nog sfeervol uit in het donker ook nog.
zo groot is die nietquote:Op zondag 25 juli 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt lief, een dag later heeft hij dat baasje levend verslonden.
quote:Op zondag 25 juli 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
awwwwww dit filmpje
Soort lampionnenoptochtquote:Op zondag 25 juli 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
Kip eerst in de fik steken voordat je zijn kop eraf hakt, ziet er nog sfeervol uit in het donker ook nog.
Heb je wel een mooi verhaal dat een brandende kip het huis heeft laten afbranden.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:37 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
moet die niet de coniferen inrennen.
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2021 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die beesten eten vlees en waaruit bestaan mensen? Juist, vlees
Nee joh, die bestaan uit hoop en dromen en de kracht die de Here ze heeft meegegevenquote:Op zondag 25 juli 2021 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
kijk us. deze slang eet je opquote:Op zondag 25 juli 2021 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
mijn broertje heeft wel een keer grootste deel van de coniferen af laten branden, beetje met vuurwerk spelenquote:Op zondag 25 juli 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel een mooi verhaal dat een brandende kip het huis heeft laten afbranden.
Gore nare beesten, stinken ook en voelen aan als lijk.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk us. deze slang eet je op
https://fb.watch/6ZxGelJLiV/
Vuur en jonge jongens zijn meestal niet zo'n beste combinatiequote:Op zondag 25 juli 2021 22:44 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
mijn broertje heeft wel een keer grootste deel van de coniferen af laten branden, beetje met vuurwerk spelen
harstikke mooi beest johquote:Op zondag 25 juli 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gore nare beesten, stinken ook en voelen aan als lijk.
En als je er in knijpt of je laat ze schrikken komt er van dat gele stinkende spul uit de cloacaquote:
En best een slim koppie. Zou geneeskunde gaan studeren voor ze doorbrak.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
paar jaar kostschool heeft wel geholpen daarnaquote:Op zondag 25 juli 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vuur en jonge jongens zijn meestal niet zo'n beste combinatie
Als we jou hard genoeg knijpen zal er ook wel genoeg uit komenquote:Op zondag 25 juli 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als je er in knijpt of je laat ze schrikken komt er van dat gele stinkende spul uit de cloaca
Nope deze dame heeft het allemaal. Brains, Beauty en Voice.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 juli 2021 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als we jou hard genoeg knijpen zal er ook wel genoeg uit komen
In dat geval heb ik liever dat ze zingt en op oude Italianen zit dan dat ze in mensen gaat snijden.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En best een slim koppie. Zou geneeskunde gaan studeren voor ze doorbrak.
quote:Op zondag 25 juli 2021 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als we jou hard genoeg knijpen zal er ook wel genoeg uit komen
Dit gaat niet over ballie toch?quote:Op zondag 25 juli 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In dat geval heb ik liever dat ze zingt en op oude Italianen zit dan dat ze in mensen gaat snijden.
Dat moment dat je alles doet om je huisdier en maatje te reddenquote:Op zondag 25 juli 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
awwwwww dit filmpje
quote:Op zondag 25 juli 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk us. deze slang eet je op
https://fb.watch/6ZxGelJLiV/
Volgens mij was ze er nog niet uit, dus had had vanalles kunnen zijn. Ik wilde ook architectuur studeren vroeger, toch iets anders gedaan. Helaas niet met The Voice meegedaan.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En best een slim koppie. Zou geneeskunde gaan studeren voor ze doorbrak.
Heb d'r nog nooit horen zingen, maar geloof niet dat ze een onontdekt talent is, misschien dat ze mag zingen als het personeel naar huis wil maar het terras nog vol is.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ze een beetje zingen?
Op oude Italianen rijden kan iedereen wel.
quote:Op zondag 25 juli 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb d'r nog nooit horen zingen, maar geloof niet dat ze een onontdekt talent is, misschien dat ze mag zingen als het personeel naar huis wil maar het terras nog vol is.
zijn wel oude snoepers die Italianenquote:Op zondag 25 juli 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ze een beetje zingen?
Op oude Italianen rijden kan iedereen wel.
Dat ligt toch echt aan je eigen referentiekader.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope deze dame heeft het allemaal. Brains, Beauty en Voice.
Vind d'r ook niet heel erg aantrekkelijk, maar dat kan ook aan mijn smaakvoorkeuren liggenquote:Op zondag 25 juli 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan je eigen referentiekader.
Ach als je de kans krijgt, lelijk is ze niet, zolang ze niet praat zingt of met een medische scalpel zwaait.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:56 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
zijn wel oude snoepers die Italianen
Pizza met satesausquote:Op zondag 25 juli 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind d'r ook niet heel erg aantrekkelijk, maar dat kan ook aan mijn smaakvoorkeuren liggen
Niet iedereen die geneeskunde studeert wordt ook snijkundig arts.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In dat geval heb ik liever dat ze zingt en op oude Italianen zit dan dat ze in mensen gaat snijden.
NOu vind ze niet geschikt als huisdier nu nee maar vind ze wel erg mooiquote:Op zondag 25 juli 2021 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou jij zo'n beest in huis willen hebben?
quote:
Ik wilde archeoloog of patholoog wordenquote:Op zondag 25 juli 2021 22:55 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Volgens mij was ze er nog niet uit, dus had had vanalles kunnen zijn. Ik wilde ook architectuur studeren vroeger, toch iets anders gedaan. Helaas niet met The Voice meegedaan.
veel CSI gekeken vroeger?quote:Op zondag 25 juli 2021 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde archeoloog of patholoog worden
Of forensisch antropoloog maar denk niet dat er veel werk in is.
Schat haar wel in als kreeft met een lekkere dot citroenmayonaise.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:02 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Maan is volgens mij geen pizza met satesaus
Ik zou ooit nog wel architectuur willen studerenquote:Op zondag 25 juli 2021 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar toen studeerde ik al Engels, zo'n bejaarde ben ik wel.
Lange en zware opleiding toch?quote:Op zondag 25 juli 2021 23:03 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Ik zou ooit nog wel architectuur willen studeren
Bah.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu vind ze niet geschikt als huisdier nu nee maar vind ze wel erg mooi
Meer een soort vegan margherita zonder sausquote:Op zondag 25 juli 2021 23:02 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Maan is volgens mij geen pizza met satesaus
quote:Op zondag 25 juli 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bah.![]()
![]()
In de pan of op een ander continent houden.
Vaak moet je bouwkunde als basis hebben; architectuur is dan een van de specialisaties in de master.quote:
glutenvrije bodem denk ikquote:Op zondag 25 juli 2021 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meer een soort vegan margherita zonder saus
Eet je wel eens slang?quote:Op zondag 25 juli 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bah.![]()
![]()
In de pan of op een ander continent houden.
don't shoot the messengerquote:Op zondag 25 juli 2021 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Mensen die dit bestellen zouden tien jaar zware arbeid in een kamp moeten krijgen.
@LTVDKquote:Op zondag 25 juli 2021 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Mensen die dit bestellen zouden tien jaar zware arbeid in een kamp moeten krijgen.
QFTquote:Op zondag 25 juli 2021 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ach als je ze met rust laat laten ze jou ook met rustquote:Op zondag 25 juli 2021 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dieren die je willen wurgen zijn ook niet aardig.
Welke heb je?quote:Op zondag 25 juli 2021 23:06 schreef mschol het volgende:
echt, zodra het kan sluit ik een chromecast met een kabel aan..
van een op andere moment zonder aanleiding van 1080p naar 480 of 320p (ergo: verschrikkelijke kut kwaliteit)
Ok dasistmeinemeinungquote:Op zondag 25 juli 2021 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
quote:
Zet jij ze even op de 'minder vrijwillige' lichaamsdelen donatielijst?quote:
Ik ga deze niet inkoppenquote:Op zondag 25 juli 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Zet jij ze even op de 'minder vrijwillige' lichaamsdelen donatielijst?
jah i know..quote:Op zondag 25 juli 2021 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
De Chromecast met Google TV (die nieuwe die volgens mij nog niet in NL is) heeft een adapter daarvoor: https://support.google.com/chromecast/answer/6178505?hl=en
https://store.google.com/(...)_adapter_gen_2?hl=fr
quote:Op zondag 25 juli 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Zet jij ze even op de 'minder vrijwillige' lichaamsdelen donatielijst?
Dat heb ik nooit gegetenquote:Op zondag 25 juli 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kwam het dichts in de buurt van kikkerbillen.
Rot opquote:Op zondag 25 juli 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Florrie Rost van Tonningen-Heubel.
quote:Op zondag 25 juli 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Florrie Rost van Tonningen-Heubel.
Zou ze niet snel op een baby of een kitten laten passen.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:18 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
lijkt me niet een gezellige vrouw voor op verjaardagen
op een blonde baby misschien welquote:Op zondag 25 juli 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ze niet snel op een baby of een kitten laten passen.
bizar. die was echt van het padje afquote:Op zondag 25 juli 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ze niet snel op een baby of een kitten laten passen.
Ik kan me haar nog goed heugen, denk dat er velen zo nog een hele tijd geleefd hebben, zeker in Duitsland en Argentinië, de oorlog verliezen was geen enkele reden om anders te gaan denken.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:24 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
op een blonde baby misschien wel
Maar kijk het maar eens, heb het jaren geleden eens bekeken. Die vrouw heeft in die 55 jaar nog steeds dezelfde denkbeelden.
"Hitler heeft zes keer gevraagd om de oorlog te stoppen, het is allemaal de schuld van die kut Engelsen"quote:Op zondag 25 juli 2021 23:28 schreef bitterbal het volgende:
over die 6 miljoen joden
ja das vervelend, wenst niemand in deze omstandigheden maar heeft u gezien wat duitsland is aangedaan blablablabl
gewoon een hele domme vrouwquote:Op zondag 25 juli 2021 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hitler heeft zes keer gevraagd om de oorlog te stoppen, het is allemaal de schuld van die kut Engelsen"
Ik heb me er een aantal jaar geleden eens in verdiept, goed om wat van te leren. En je ziet hoe relevant het ook is, met de propaganda/"fake news" referenties.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me haar nog goed heugen, denk dat er velen zo nog een hele tijd geleefd hebben, zeker in Duitsland en Argentinië, de oorlog verliezen was geen enkele reden om anders te gaan denken.
Ik lees dat er 'De Waarheid maakt vrij' op haar grafsteen staat, dat komt me lichtelijk bekend voor op twee manieren.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:34 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Ik heb me er een aantal jaar geleden eens in verdiept, goed om wat van te leren. En je ziet hoe relevant het ook is, met de propaganda/"fake news" referenties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |