SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die wordt daar gewoon vetgemest voor de BBQquote:
Vind ik ook prima.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die wordt daar gewoon vetgemest voor de BBQ
Soort Titty Twister?quote:Op zondag 25 juli 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Prima naam voor een wanordelijk eclectisch restaurant waar je ook met dansjes kunt betalen als je wenst, Freeballie.
Nu al benieuwd naar de inrichting. Zal wel net Thailand zijn, maar dan met neon flamingo’s.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Prima naam voor een wanordelijk eclectisch restaurant waar je ook met dansjes kunt betalen als je wenst, Freeballie.
quote:
en natuurlijkquote:Op zondag 25 juli 2021 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu al benieuwd naar de inrichting. Zal wel net Thailand zijn, maar dan met neon flamingo’s.
Witte boterham met hagelslag als hoofdgerecht.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu al benieuwd naar de inrichting. Zal wel net Thailand zijn, maar dan met neon flamingo’s.
Dat klinkt nog leuk ookquote:Op zondag 25 juli 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
La Tetilla del Diablo dos ballos Yasmina.
Hoop wel dat ze sateetje hebben om te eten.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tetilla is?? De rest kan ik wel vertalenquote:Op zondag 25 juli 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ga jij dan zo voor de deur staanquote:Op zondag 25 juli 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha iddquote:Op zondag 25 juli 2021 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze sateetje hebben om te eten.
Hier staat iets met jasmijnthee.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker wakker worden met die zure kurketrekker in je mond.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aw dat zou echt top zijnDat dat snuitje 's nachts zo tegen je aan komt kruipen
Echt he, daar moet jij weer aan denkenquote:Op zondag 25 juli 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker wakker worden met die zure kurketrekker in je mond.
wtf?quote:Op zondag 25 juli 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker wakker worden met die zure kurketrekker in je mond.
Jij weerquote:
Alsof jij gifjes nodig hebt om daar trek in te hebbenquote:
Gemuteerd waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Kolonie mieren opgezogen die er vanavond weer uit kruipt.
Ik zou de stofzuiger met tape dichtplakkenquote:Op zondag 25 juli 2021 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Hoe heb jij zoveel tijd om te FOK!ken tijdens je werk?quote:
Gooi de zak dan gelijk weg.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:34 schreef CherryLips het volgende:
'Buikkramp.'quote:Op zondag 25 juli 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe heb jij zoveel tijd om te FOK!ken tijdens je werk?Moet je niet heen en weer lopen de hele tijd?
Ik zie haar al mobiel tikkend met een dienblad in de ene hand. Mensen denken dat ze een bestelling opneemt.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe heb jij zoveel tijd om te FOK!ken tijdens je werk?Moet je niet heen en weer lopen de hele tijd?
Sta barquote:Op zondag 25 juli 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Dan loop je dus anderhalve kilometer per uur, een schildpad met drie pootjes is nog sneller.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:50 schreef bitterbal het volgende:
Maar kwiwi niet teleurgesteld. 12 kmzit er op :p
Vind het anders aardig snel voor een gefrituurde snackquote:Op zondag 25 juli 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan loop je dus anderhalve kilometer per uur, een schildpad met drie pootjes is nog sneller.
een bitterbal loopt niet, die roltquote:Op zondag 25 juli 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan loop je dus anderhalve kilometer per uur, een schildpad met drie pootjes is nog sneller.
O ja bij mij klopt dat ook voor geen meter, staat ook steeds 33/34 graden terwijl het 26 isquote:Op zondag 25 juli 2021 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Die weersvoorspelling hier in Windows ook. De hele dag staat er 'regen verwacht' en nu staat er 'regen eindigt'. Volle zon
Wel een regenboog en een pot met goud?quote:Op zondag 25 juli 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
godver, het regende blijkbaar ineens flink terwijl de zon ook nog volop schijnt. Tuinkussen, boek en telefoon zeiknat
RIP nieuwe boek waar ik net aan wilde beginnen.
quote:Op zondag 25 juli 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
godver, het regende blijkbaar ineens flink terwijl de zon ook nog volop schijnt. Tuinkussen, boek en telefoon zeiknat
Oké Kwiwiquote:Op zondag 25 juli 2021 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou er komt weer en shitload regen aan. Mooi moment om het bedje op te zoekenHopelijk morgenochtend lekker weer.
Telefoon is waterdicht?quote:Op zondag 25 juli 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Je ze is er al weer uit, gaat zo ontbijtenquote:
quote:Op zondag 25 juli 2021 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die is weleens natter geweest huehue
Nomnom, lekkere ijskoffie met croissantjequote:Op zondag 25 juli 2021 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je ze is er al weer uit, gaat zo ontbijten
De nieuwe Samsung Galaxy s22 ultra, ook voor vrouwen.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die is weleens natter geweest huehue
Toch waren die telefoons met uitstekende antenne fijner vroeger voor vrouwen..quote:Op zondag 25 juli 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De nieuwe Samsung Galaxy s22 ultra, ook voor vrouwen.
quote:Op zondag 25 juli 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet dat nu echt dat ene woord onder charloisquote:Op zondag 25 juli 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
regenhalf naast de zalmhaven
[ afbeelding ]
jaquote:Op zondag 25 juli 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet dat nu echt dat ene woord onder charlois![]()
![]()
Die van jou is best gwappigquote:Op zondag 25 juli 2021 21:29 schreef kwiwi het volgende:
Er is hier een user die Pablo-IJscoman heet zie ik net. Pablo-IJscobar was beter geweest, maar moest er toch om gniffelen![]()
Welke usernames vinden jullie leuk gevonden? Ik begreep Justin_Case van Haags overigens pas nadat ie naar Haags verandert was
quote:Op zondag 25 juli 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Die jongen van 27 die hier gister is doodgestoken , daar was een collega uit de keuken bij. Een van de gewonde rende naar die collega en die heeft het bloeden proberen te stoppen.
Hij zou terug gebeld worden door slachtofferhulp maar hebben ze niet gedaan
Leuke stad. Echt top.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Die jongen van 27 die hier gister is doodgestoken , daar was een collega uit de keuken bij. Een van de gewonde rende naar die collega en die heeft het bloeden proberen te stoppen.
Rotterdam altijd gezelligquote:Op zondag 25 juli 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Ik zou ook alleen anoniem m'n verhaal willen doen. De overheid en discreet met informatie omgaan..quote:Op zondag 25 juli 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
ik had gelezen dat die jongen die is overleden een nette jongen was maar die collega zei van niet. hij kwam gisteren avond van werk. kwam blijkbaar bekende tegen, stonden te praten en toen kregen er 3 ruzie. Hij durft geen eens aangifte te doen omdat hij bang dat ze verhaal komen halen bij hem
De hele dag was je toch aan het wachten op de regen? Nu is het weer niet goedquote:Op zondag 25 juli 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
mja heb het in den haag ook een keer meegmaakt. dat iemand was neergestoken en voor mijn werk ten gronde ging. Ben gaan kijkenquote:
Mja. Hij gaat slachtoffer hulp nog een keer bellen.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou ook alleen anoniem m'n verhaal willen doen. De overheid en discreet met informatie omgaan..
En dan te bedenken dat je hier eigenlijk alleen de politie ziet als iemand op zondag het gras maait en er een buurman/vrouw geklaagd heeftquote:Op zondag 25 juli 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja heb het in den haag ook een keer meegmaakt. dat iemand was neergestoken en voor mijn werk ten gronde ging. Ben gaan kijkenWeet niet of die het gered had
Amsterdam is geen snars beter hoor. Steekpartijen aan de lopende band.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja heb het in den haag ook een keer meegmaakt. dat iemand was neergestoken en voor mijn werk ten gronde ging. Ben gaan kijkenWeet niet of die het gered had
quote:Op zondag 25 juli 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Amsterdam is geen snars beter hoor. Steekpartijen aan de lopende band.
Tijdje terug zelfs een afgehakt hoofd voor een coffeeshop gehad
Op zondag grasmaaien kan ook echt nietquote:Op zondag 25 juli 2021 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je hier eigenlijk alleen de politie ziet als iemand op zondag het gras maait en er een buurman/vrouw geklaagd heeftHet grootste nieuws van de dag is vaak dat er een hele lange file stond ergens door een ongeval met blikschade. Of een vredige demonstratie. Wel echt een land voor mij hoor, past bij m'n bejaardenleef
Ja das alweer even terug. Maargoed dat hoofd is gewoon zware criminaliteit. Dat was die steekpartij van gisteren niet maar uit de hand gelopen ruziequote:Op zondag 25 juli 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Amsterdam is geen snars beter hoor. Steekpartijen aan de lopende band.
Tijdje terug zelfs een afgehakt hoofd voor een coffeeshop gehad
quote:Op zondag 25 juli 2021 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Even de politie anoniem over een bepaalde ronde snack informeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |