Ik duim dat het omlaag blijft gaan vanaf nu.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het is flink gezakt maar de laatste meters gaan maar traag. Denk dat we nog een 2-tal meter moeten.
Of een bootjequote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:53 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik duim dat het omlaag blijft gaan vanaf nu.
Maar voor de zekerheid moeten we, zodra 't kan, maar gaan shoppen voor een paar goede Wellington boots
Denk dat dat gevoel nog wel even blijft hangen, moet slijten. En als je dan iedere dag de Maas ziet... Tuurlijk ben je er goed vanaf gekomen, maar toch. Sterktequote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen dat het me nog steeds wat benauwd als het nu regent.. En het regent nog best veel..
Aaaww das lief! Merciquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:09 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Denk dat dat gevoel nog wel even blijft hangen, moet slijten. En als je dan iedere dag de Maas ziet... Tuurlijk ben je er goed vanaf gekomen, maar toch. Sterkte
De vakantie is (hier) pas net begonnen!quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:03 schreef Celestien het volgende:
Betere vraag is: gaan de scholen alweer open?
Door te drukken op de komma's rechtsboven bij een post.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Weet alleen niet hoe ik moet quoten😳
Dank, was bang op een verkeerd knopje te drukken😆quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:50 schreef Hupje het volgende:
[..]
Door te drukken op de komma's rechtsboven bij een post.
Nog geen vakantie gepland. Deze weken druk met klussen in en om huis, als vriend vakantie heeft zien we wel of er nog iets te vinden is om een paar dagen weg te gaan.
Toch he, vandaar dat ik maar wat besteld had😆quote:
Zeker gezond😀quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:02 schreef Celestien het volgende:
Ik denk dat ik vanavond pasta met courgettesaus ga maken. Lekker makkelijk, lekker snel en nog enigszins gezond ook
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:40 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Toch he, vandaar dat ik maar wat besteld had😆
Hamburger en chickenfingersquote:
Ik heb zelfgemaakte lasagne gekregen van mijn moeder, heel lief!!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:24 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Hamburger en chickenfingers![]()
Wat ga jij eten?
Das zeker liefquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb zelfgemaakte lasagne gekregen van mijn moeder, heel lief!!
Er zat helaas spinazie in
Maar enfin, eten is eten
Mijn moeder komt met Indische macaroni, pangsit en loempia'squote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb zelfgemaakte lasagne gekregen van mijn moeder, heel lief!!
Er zat helaas spinazie in
Maar enfin, eten is eten
Ja nou, basilicum was nog erger geweestquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:50 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Das zeker lief. Nouja, je hoeft iig niet te koken
En spinazie lijkt net basilicumblaadjes, doe je net als of
De ballen zwemmen in de jus. Nu de stamppot nog.
Als ik nu zou weten wat dit is dan kon ik 'hmmmmmm lekker' zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:52 schreef Celestien het volgende:
[..]
Mijn moeder komt met Indische macaroni, pangsit en loempia's
Dat zit wel goed, hoor. Je hoeft er niet voor naar de toko. Heeft vooral te maken met andere dingen erin gooien. Pangsit is een Indisch hapje. Pittig, die die vind je sowieso lekkerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als ik nu zou weten wat dit is dan kon ik 'hmmmmmm lekker' zeggen
We hebben hier ook geen tokoquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:00 schreef Celestien het volgende:
[..]
Dat zit wel goed, hoor. Je hoeft er niet voor naar de toko. Heeft vooral te maken met andere dingen erin gooien. Pangsit is een Indisch hapje. Pittig, die die vind je sowieso lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |