abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 juli 2021 @ 17:59:37 #211
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_200542072
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 17:27 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

DVENNED

@:dven
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 17:27 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

DVENNED

@:dven
Ja, las het een paar dagen terug. Moeder en zusje zijn toevallig vandaag toegekomen, dus hebben nog geluk.

Morgen mogen mensen overigens ook nog een antigeentest geven. Vanaf dinsdag enkel PCR.

Dit is overigens met name voor de Bulgaren die op vakantie komen zelf. Dit omdat de vaccinatiegraad niet enkel onder Bulgaren in het land zelf laag is, ook de Bulgaren in het buitenland laten zich amper vaccineren. Vliegtuig zat goed vol vandaag, m'n moeder en zusje waren twee van de weinigen die door konden lopen omdat ze een vaccinatiebewijs hadden. De rest stond alsnog in de rij voor de testen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 25 juli 2021 @ 18:01:45 #212
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_200542109
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 17:53 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

De jongeren zorgen wel voor de coronabesmettingen, de ouderen niet.

Maar het aantal besmettingen is in een week tijd met 54% gedaald. Dit betekent een halvering binnen een week tijd. Zou toch tof zijn als we over drie weken onder de 1.000 nieuwe besmettingen per dag zitten, als iedere week het aantal coronabesmettingen halveert bij ongewijzigd beleid en ongewijzigde omstandigheden en doorlopende vaccinaties. Of is over drie weken minder dan 1.000 besmettingen en een halvering iedere week niet realistisch en te optimistisch?
Het zou je sieren als je aan zou geven dat het puur jouw mening betreft; je brengt het heel vaak als feiten. Dik gedrukte is nou niet bepaald een feit te noemen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 25 juli 2021 @ 18:06:01 #213
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_200542191
quote:
7s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het zou je sieren als je aan zou geven dat het puur jouw mening betreft; je brengt het heel vaak als feiten. Dik gedrukte is nou niet bepaald een feit te noemen.
https://nos.nl/l/2350764

Vorig jaar heeft het RIVM al geconstateerd dat de tweede golf voortkwam van jongeren die terugkwamen van (feest)vakantie uit Spanje en Zuid-Frankrijk.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_200542216
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 16:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik was gisteren in een overdekt winkelcentrum en als ik daar rondkeek kon ik totaal niets bespeuren van corona maatregelen.
Ik ben vanmiddag even in Düsseldorf geweest en daar is ook amper nog wat van corona te merken. Erno-BE zal het welicht niet willen geloven, maar zelfs in het gidsland zitten er inmiddels mensen zonder de heilige mondmaskers in het openbaar vervoer...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 25 juli 2021 @ 18:11:13 #215
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_200542253
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:08 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik ben vanmiddag even in Düsseldorf geweest en daar is ook amper nog wat van corona te merken. Erno-BE zal het welicht niet willen geloven, maar zelfs in het gidsland zitten er inmiddels mensen zonder de heilige mondmaskers in het openbaar vervoer...
In Bayern geldt nog steeds een FFP2-maskerplicht. Ben benieuwd of dat nog versoepeld wordt en dus ook de wegwerpmaskers toegestaan wordt, zoals in andere deelstaten van Duitsland.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_200542312
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 17:53 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

De jongeren zorgen wel voor de coronabesmettingen, de ouderen niet.

Maar het aantal besmettingen is in een week tijd met 54% gedaald. Dit betekent een halvering binnen een week tijd. Zou toch tof zijn als we over drie weken onder de 1.000 nieuwe besmettingen per dag zitten, als iedere week het aantal coronabesmettingen halveert bij ongewijzigd beleid en ongewijzigde omstandigheden en doorlopende vaccinaties. Of is over drie weken minder dan 1.000 besmettingen en een halvering iedere week niet realistisch en te optimistisch?
Kunnen de clubs en de festivals dan weer mooi open.
I'll give you something to do
pi_200542321
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 17:50 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat hele testen is een zichzelf in stand houdend circus. Hoe meer je test, hoe meer 'besmettingen' je vindt, hoe meer reden om door te blijven testen. Rinse and repeat.
Vaccins werken, maar zijn dankzij de zerocovidsekte inmiddels helaas nutteloos.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_200542341
Ondertussen sterft het hier kennelijk wel van de Duitsers die naar hier komen omdat het beleid in Duitsland te streng gevonden wordt.

https://www.volkskrant.nl(...)et-bestaat~b993b563/

Wel nog iemand die zegt te zijn gewaarschuwd dat Nederland gevaarlijk zou zijn. Alsof het hier verdorie Sierra Leone is zeg :')
  zondag 25 juli 2021 @ 18:17:11 #219
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_200542343
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:14 schreef galantis het volgende:

[..]

Kunnen de clubs en de festivals dan weer mooi open.
Nee, want dan zit je binnen twee weken weer op de hoge aantallen qua nieuwe besmettingen. Het kabinet moet maar eens geen domme dingen doen, maar constructief beleid voeren en ja, de discotheken en nachtclubs blijven dan nog maar even dicht en festivals worden nog even niet toegelaten.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_200542354
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:17 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Nee, want dan zit je binnen twee weken weer op de hoge aantallen qua nieuwe besmettingen. Het kabinet moet maar eens geen domme dingen doen, maar constructief beleid voeren en ja, de discotheken en nachtclubs blijven dan nog maar even dicht en festivals worden nog even niet toegelaten.
Je hoeft dit niet 80x per dag te posten Erno. We weten het nu wel.
  zondag 25 juli 2021 @ 18:20:41 #221
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_200542383
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:18 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Je hoeft dit niet 80x per dag te posten Erno. We weten het nu wel.
Zo gauw het kabinet eens constructief coronabeleid gaat voeren stop ik met zeuren. En wat is constructief coronabeleid: het coronabeleid van Duitsland vind ik constructief te noemen.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_200542393
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:15 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Vaccins werken, maar zijn dankzij de zerocovidsekte inmiddels helaas nutteloos.
Zerocovid='anti'vax. Hoefijzermodel :)
I'll give you something to do
pi_200542432
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:17 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Nee, want dan zit je binnen twee weken weer op de hoge aantallen qua nieuwe besmettingen. Het kabinet moet maar eens geen domme dingen doen, maar constructief beleid voeren en ja, de discotheken en nachtclubs blijven dan nog maar even dicht en festivals worden nog even niet toegelaten.
Als je (en ik zeg dit met gemengde gevoelens):
- Gevaccineerden ook test.
- Strenger controleert op naleving.
- Meeneemt dat er miljoenen extra gevaccineerden zijn.
- Onderscheid durft te maken tussen binnen en buiten.
Dan denk ik dat er heel veel (meer) mogelijk is en de situatie totaal onvergelijkbaar is met de opening van eind juni.
I'll give you something to do
pi_200542437
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:11 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

In Bayern geldt nog steeds een FFP2-maskerplicht. Ben benieuwd of dat nog versoepeld wordt en dus ook de wegwerpmaskers toegestaan wordt, zoals in andere deelstaten van Duitsland.
Die geldt in het OV in Düsseldorf ook nog, maar wanneer niemand zich er nog iets van aantrekt houdt het snel op.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 25 juli 2021 @ 18:33:39 #225
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_200542531
Ik zit nu aan de Ozujsko

Ook prima bier moet ik zeggen.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_200542532
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:21 schreef galantis het volgende:

[..]

Zerocovid='anti'vax. Hoefijzermodel :)
En terwijl antivaxxers als wappies worden weggezet, worden zerocovid sekteleden welhaast op een sokkel gehesen. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_200542549
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:20 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Zo gauw het kabinet eens constructief coronabeleid gaat voeren stop ik met zeuren. En wat is constructief coronabeleid: het coronabeleid van Duitsland vind ik constructief te noemen.
Maar misschien moet je dan je licht opsteken in Den Haag, en niet meerdere keren per dag hetzelfde verhaal hier neerpennen. Je hebt een hele stellige mening - en dat mag. Maar in alle eerlijkheid, de kans dat de door jou aangedragen Duitsland-strategie wordt omgezet in kabinetsbeleid, acht ik weinig realistisch.
  Moderator zondag 25 juli 2021 @ 18:36:11 #228
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200542552
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:33 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

En terwijl antivaxxers als wappies worden weggezet, worden zerocovid sekteleden welhaast op een sokkel gehesen. :')
Onzin, de zerocovid aanhangers worden hier al anderhalf jaar hard uitgelachen en zijn nooit serieus genomen qua beleid in Europa.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zondag 25 juli 2021 @ 18:36:48 #229
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200542564
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:35 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Maar misschien moet je dan je licht opsteken in Den Haag, en niet meerdere keren per dag hetzelfde verhaal hier neerpennen. Je hebt een hele stellige mening - en dat mag. Maar in alle eerlijkheid, de kans dat de door jou aangedragen Duitsland-strategie wordt omgezet in kabinetsbeleid, acht ik weinig realistisch.
Zeg maar nul want in Duitsland speelt ook nog dat de Bundelander zelf beleid maken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200542586
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Onzin, de zerocovid aanhangers worden hier al anderhalf jaar hard uitgelachen en zijn nooit serieus genomen qua beleid in Europa.
Iedereen die wel eens bij Beek of Hazeldonk heeft gekeken, weet waarom dit in Nederland kansloos is.
pi_200542601
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Onzin, de zerocovid aanhangers worden hier al anderhalf jaar hard uitgelachen en zijn nooit serieus genomen qua beleid in Europa.
En toch worden vaccins meer en meer als nutteloos gepropageerd dankzij de zerocovidsekte. Ze draaien de vaccinatiebereidheid onder de bevolking net zo lang de nek om met hun propaganda tot het weer tot de door hun zo geliefde lockdowns komt.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator zondag 25 juli 2021 @ 18:41:55 #232
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200542640
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:39 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

En toch worden vaccins meer en meer als nutteloos gepropageerd dankzij de zerocovidsekte. Ze draaien de vaccinatiebereidheid onder de bevolking net zo lang de nek om met hun propaganda tot het weer tot de door hun zo geliefde lockdowns komt.
Alweer complete onzin.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 25 juli 2021 @ 18:42:34 #233
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_200542651
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:39 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

En toch worden vaccins meer en meer als nutteloos gepropageerd dankzij de zerocovidsekte. Ze draaien de vaccinatiebereidheid onder de bevolking net zo lang de nek om met hun propaganda tot het weer tot de door hun zo geliefde lockdowns komt.
Iedereen testen, ik testen dan jij ook testen *O*
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_200542696
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 16:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Alleen organisatoren van evenementen lopen nog steeds tegen allerlei hordes op. Heb al zat verhalen gelezen van regionale events die er een streep door halen. Anderhalve meter, toegangstesten etc is gewoon voor veel van die kleinere evenementen niet rendabel.
Vergeet ook niet dat sommige gemeentes gewoon geen vergunning afgeven.
  zondag 25 juli 2021 @ 18:46:57 #235
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_200542701
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:24 schreef galantis het volgende:

[..]

Als je (en ik zeg dit met gemengde gevoelens):
- Gevaccineerden ook test.
- Strenger controleert op naleving.
- Meeneemt dat er miljoenen extra gevaccineerden zijn.
- Onderscheid durft te maken tussen binnen en buiten.
Dan denk ik dat er heel veel (meer) mogelijk is en de situatie totaal onvergelijkbaar is met de opening van eind juni.
Eind augustus gaan de scholen open. Juist om het effect van de scholen open (ik bedoel dan volledig, zonder 1,5-meter afstand op alle niveaus, van basisschool tot universiteit) te meten, moet je juist niet het heropenen van de discotheken en nachtclubs alsmede het toestaan van festivals ter gelijke tijd laten lopen met de heropening van het onderwijs. De heropening van het onderwijs is al spannend genoeg, laten we dan niet nog meer risico gaan nemen door ook de discotheken en nachtclubs te heropenen en de festivals weer toe te staan.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  zondag 25 juli 2021 @ 18:50:23 #236
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_200542753
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:15 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Vaccins werken, maar zijn dankzij de zerocovidsekte inmiddels helaas nutteloos.
Dat is niet waar. Massavaccinatie zorgt ervoor dat echt zware maatregelen zoals sluiting van restaurants, sportscholen en bioscopen alsmede een avondklok achterwege kan blijven. Echter is de massavaccinatie helaas geen uitweg naar een samenleving zonder coronamaatregelen. Je zou toch ook na afsluiting van de vaccinatiecampagne 1,5-meter afstand moeten houden en een mondmasker moeten dragen in het openbaar vervoer en binnen onderwijsinstellingen. Mogelijk komt het gesloten houden van discotheken en nachtclubs alsmede het niet toestaan van festivals er nog bovenop.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  zondag 25 juli 2021 @ 18:51:51 #237
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200542779
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat sommige gemeentes gewoon geen vergunning afgeven.
Dat ook inderdaad.
pi_200542795
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 16:55 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste ondernemers en evenementenorganisatoren het niet met je eens zijn.
Maar kunnen de meeste evenementenorganisatoren voor het merendeel van Nederland praten? Ik vind eigenlijk dat alles open kan. Restaurants en cafe's binnen mogelijk met wat eisen over ventilatie en capaciteitsbeperkingen (gecompenseerd voor investeringen ten aanzien van ventilatie, en omzet 80% capaciteit, dan 20% omzet steun), en evenementen waar mensen niet op een vaste plek zitten niet door laten gaan, maar de organisatoren wel volledig steunen.
Ik baal daarvan, maar het lijkt me verstandig. Ik kan me niet voorstellen wat er zou gebeuren met een paar weekenden Lowlands, Rabbit Hole, Zwarte Cross, Awakenings, Defqon, Pinkpop etc. Sommige hiervan staan nog op de planning, maar ik denk niet dat het verstandig is die door te laten gaan dit jaar. Maar misschien wel, als de cijfers komende twee weken in de UK dezelfde kant op blijven gaan als nu, dat zou een goed teken voor de rest van Europa zijn.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 25 juli 2021 @ 18:52:59 #239
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_200542797
We kunnen ook de scholen dicht houden en clubs en festivals wel openen. Omdenken |:)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator zondag 25 juli 2021 @ 18:56:00 #240
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_200542838
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Maar kunnen de meeste evenementenorganisatoren voor het merendeel van Nederland praten? Ik vind eigenlijk dat alles open kan. Restaurants en cafe's binnen mogelijk met wat eisen over ventilatie en capaciteitsbeperkingen (gecompenseerd voor investeringen ten aanzien van ventilatie, en omzet 80% capaciteit, dan 20% omzet steun), en evenementen waar mensen niet op een vaste plek zitten niet door laten gaan, maar de organisatoren wel volledig steunen.
Ik baal daarvan, maar het lijkt me verstandig. Ik kan me niet voorstellen wat er zou gebeuren met een paar weekenden Lowlands, Rabbit Hole, Zwarte Cross, Awakenings, Defqon, Pinkpop etc. Sommige hiervan staan nog op de planning, maar ik denk niet dat het verstandig is die door te laten gaan dit jaar. Maar misschien wel, als de cijfers komende twee weken in de UK dezelfde kant op blijven gaan als nu, dat zou een goed teken voor de rest van Europa zijn.
Ik snap best dat meerdaagse evenementen lastig zijn, zeker als er op 't evenemententerrein overnacht wordt. Ik heb wel het gevoel dat we aan de de kant van te voorzichtig beginnen te zitten, maar dat is een andere discussie.

Hoe gaat 't in het VK? Ziekenhuisopnames e.d.?
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  zondag 25 juli 2021 @ 18:56:05 #241
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_200542839
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:52 schreef D_A het volgende:
We kunnen ook de scholen dicht houden en clubs en festivals wel openen. Omdenken |:)
Dat is maatschappelijk gezien zeer ongewenst. Bovendien moet ook het mbo en het hoger onderwijs een keer volledig open om ook de jongeren en studenten perspectief te geven en ze niet de hele dag opgesloten hoeven te zitten op hun kamer(tje).
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_200542843
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 16:52 schreef chratnox het volgende:

[..]

Maar die (minder dan) 10% van het aantal positieve coronatests werden wel allemaal onderdeel gemaakt van BCO. Stel de situatie in Aspen Valley voor. Als er één iemand is die een vals-negatieve test heeft komen al die 700+ mensen ineens naar voren in BCO om zich opnieuw te laten testen bij GGD.

Dat overstappen van antigeen naar PCR klopt inderdaad, maar PCR heeft wel een hogere sensitiviteit dan de Antigeentests, dus ga je meer vinden.
Op korte termijn vind je misschien meer met de PCR-testen, maar doordat er toch behoorlijk wat mensen doorglippen met de antigeentesten, die vervolgens veel mensen besmetten aangezien ze denken dat ze negatief zijn (zie de 2 weekenden waarin het gebruikt werd), heb je over de middellange duur wel veel meer besmettingen met antigeentesten.
Bij TvT waren er 6000 positieve testen, met de sensitiviteit van 80% houdt dat in dat er 1500 mensen foutief negatief getest hebben, en die hebben voor duizenden nieuwe besmettingen gezorgd.
pi_200542844
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:50 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Massavaccinatie zorgt ervoor dat echt zware maatregelen zoals sluiting van restaurants, sportscholen en bioscopen alsmede een avondklok achterwege kan blijven. Echter is de massavaccinatie helaas geen uitweg naar een samenleving zonder coronamaatregelen.
Ik vraag het nog maar eens: bron? Dit kan je helemaal niet hardmaken, want hier valt momenteel niks zinnigs over te zeggen. Dus ga weg met je fakenews.
  zondag 25 juli 2021 @ 18:56:45 #244
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_200542849
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:18 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Je hoeft dit niet 80x per dag te posten Erno. We weten het nu wel.
Inderdaad. En je poneert het niet alsof het jouw mening is maar de waarheid... en dat is het niet
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_200542875
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:50 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Massavaccinatie zorgt ervoor dat echt zware maatregelen zoals sluiting van restaurants, sportscholen en bioscopen alsmede een avondklok achterwege kan blijven. Echter is de massavaccinatie helaas geen uitweg naar een samenleving zonder coronamaatregelen. Je zou toch ook na afsluiting van de vaccinatiecampagne 1,5-meter afstand moeten houden en een mondmasker moeten dragen in het openbaar vervoer en binnen onderwijsinstellingen. Mogelijk komt het gesloten houden van discotheken en nachtclubs alsmede het niet toestaan van festivals er nog bovenop.
Wat voor jou een utopie is is voor de meesten een dystopie. Gaan we niet doen dus.
I'll give you something to do
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')