Klopt, garantie op winst heb je nooit, al heb je de 2-3 sterkste renners in je ploeg. Maar zonder strategie wordt het nog een stuk lastiger.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, eens dat ze dat anders hadden moeten doen, maar ook dat is geen garantie op succes, dat bedoelde ik. Dat zag je gisteren dus bij Slovenië en België die renners lieten knechten, maar uiteindelijk (mede) niet winnen omdat de verwachte 2e kopman niet goed genoeg bleek en de kopman daardoor alleen zat en niet op alles kon reageren. Dat risico had je met jouw voorbeeld ook kunnen lopen, zeker omdat van Vleuten sterk oogde, maar zeker niet de allersterkste leek.
Uiteraard was dit een enorm slechte tactiek en waren de rensters ook niet goed genoeg, maar die verhalen achteraf zijn ook wat makkelijk.
Ik lees dat ze waarschijnlijk de Oostenrijkse en de Poolse door elkaar haalde, want beiden rood-wit.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:28 schreef trein2000 het volgende:
De NRC schrijft dat Gunnewijk verkeerde info heeft doorgegeven. OUT
Amateurisme ten topquote:Op zondag 25 juli 2021 18:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik lees dat ze waarschijnlijk de Oostenrijkse en de Poolse door elkaar haalde, want beiden rood-wit.
Ook nog wel een plausibel verhaal.
Gepruts van de bovenste plank. Zoiets gebeurt bij de nieuwelingen bij onbenullige kermiskoersen in België.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik lees dat ze waarschijnlijk de Oostenrijkse en de Poolse door elkaar haalde, want beiden rood-wit.
Maar dat heb je toch op een gegeven moment door?quote:Op zondag 25 juli 2021 18:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me ook.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat heb je toch op een gegeven moment door?
Wielrennen afschaffen en WLR sluiten.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Gunnewijk OUT.
Ruud OUT.
Eigenlijk gewoon iedereen OUT en nooit meer meedoen.
Dat lijkt me ook zonder afschaffen wielrennen geen overbodige luxe.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:49 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Wielrennen afschaffen en WLR sluiten.
Kunnen we ook niet meer verliezen.
Gaat nog leuk worden als Mathieu morgen niet wint.![]()
Die kans is in ieder geval een stuk groter dan het vandaag was..quote:Op zondag 25 juli 2021 18:49 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Wielrennen afschaffen en WLR sluiten.
Kunnen we ook niet meer verliezen.
Gaat nog leuk worden als Mathieu morgen niet wint.![]()
Terecht.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thijs heeft Gunnewijk wel behoorlijk afgemaakt in de podcast.
quote:Op zondag 25 juli 2021 18:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook zonder afschaffen wielrennen geen overbodige luxe.
Maar die carrière duurt nog maximaal 2 weken!quote:Op zondag 25 juli 2021 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Misschien kunnen ze Loes Gunnewijk nog trainer maken van Kiki Bertens.
De roddels (hoe kun je roddelen op een openbare plek met berichten die iedereen gewoon kan lezen?) hakken er wel in bij Zandmannetje.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2021 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de hint komt nog altijd niet over
Waarom het wiel opnieuw uitvindenquote:Op zondag 25 juli 2021 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je hebt de post van een ander nodig om een punt te maken?
Sorry capuchon ik heb een zware week achter de rug en baal gewoon dat je al een tijdje geen topic hebt gemaakt met een uitgewerkt hersenspinselquote:
Doe dit maar niet meer.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:25 schreef Faraday01 het volgende:
Het enige was Gunnewijk nog kan reden is een lichtgevend plasje van de Oostenrijkse, maar dan nog was het tactisch wanstaltig slecht.
OS / Welke sporten mis je op de olympische (zomer/winter) spelen?quote:Op zondag 25 juli 2021 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry capuchon ik heb een zware week achter de rug en baal gewoon dat je al een tijdje geen topic hebt gemaakt met een uitgewerkt hersenspinsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |