abonnement Unibet Coolblue
pi_200544412
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:46 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Vos kan blijkbaar wel tot 3 tellen…
Weer dit :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 25 juli 2021 @ 20:45:15 #252
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_200544427
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:39 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat soort types heb je helaas altijd bij.
Als je faalt in je enige taak, is het toch logisch dat er naar je functioneren gekeken wordt?
Als ik zo zou falen op mijn werk, zou ik me morgen bij de directeur moeten melden met een heel goed verhaal.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_200544433
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:46 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Vos kan blijkbaar wel tot 3 tellen…
Die wist het ook pas in de laatste drie kilometer. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zondag 25 juli 2021 @ 20:45:40 #254
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_200544436
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:35 schreef Szura het volgende:
Hier het hele gesprek met Van Vleuten

https://nos.nl/tokyo2020/(...)-dag-van-van-vleuten
En ze waren niet verbaasd dat die Poolse opeens een vriendin bij zich had (terwijl ze alleen vooruit was) :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_200544464
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Omdat ze niet winnen? Het is sport he.
Want in sport kun je niet falen?

Als je als topfavoriet geklopt wordt door iemand die sterker is, vind ik dat geen falen. Wel als je de vroege vlucht veel te ver weg laat rijden als favoriete land en daarna tactisch heel bijzonder koerst en uiteindelijk blijkt dat er van alle kanten miscommunicatie was over de situatie in de koers.

Dat staat bij mij wel gelijk aan falen ja.
  zondag 25 juli 2021 @ 20:49:06 #256
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200544491
Als ze steeds de juiste tijd hebben geweten, dan kon je het absoluut als faal bestempelen. Want je ziet dat ze met een paar km eerder met drie op kop rijden het dan wel gered hebben.

Nu is het vooral heel matig dat ze dachten dat ze rensters uit het rechter rijtje wel lekker konden laten rijden. Je moet nooit zoveel voorsprong geven, maar als je dat doet moet je het wel al eerder gaan dichtrijden. Je weet nooit of een van die rensters een superdag heeft en het nog red.

Sowieso weet je dat je bij zo'n grote voorsprong heel veel inspanning moet gaan doen om ze terug te halen.

En dan met de voorsprong die ze wel wisten pas op 8 km van de streep op kop te gaan rijden om de twee 'koplopers' in te gaan halen die nog vrij ruim voorliggen. Dat is wel heel veel risico nemen. Dat doe je bij een WK ook niet.

En tot slot is het nog gek dat ze dan niet achter Kopecky zijn gaan rijden, want dan had je Vos aan brons geholpen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200544499
Vergeten Dygert bij de NOS.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_200544508
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

En ze waren niet verbaasd dat die Poolse opeens een vriendin bij zich had (terwijl ze alleen vooruit was) :D
Er waren er wel meer vooruit in die periode toch? Heb wel geschakeld naar andere sporten in die periode, dus kan het niet exact terughalen, maar zeker met meerdere aanvallen tegelijkertijd (+ een vroege vlucht die vooruit is), kan ik me als renster wel voorstellen dat je dat niet helemaal bijhoudt.
  zondag 25 juli 2021 @ 20:50:22 #259
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200544515
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als je faalt in je enige taak, is het toch logisch dat er naar je functioneren gekeken wordt?
Als ik zo zou falen op mijn werk, zou ik me morgen bij de directeur moeten melden met een heel goed verhaal.
Uiteraard kun je het daarover hebben, maar waarom moet men dan zo overdrijven? Er wordt nu gedaan alsof de rensters zelf iets hadden moeten organiseren om de tijdsverschillen te weten. Dan sla je wel te ver door hoor.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 25 juli 2021 @ 20:50:46 #260
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200544523
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:49 schreef Felagund het volgende:
Vergeten Dygert bij de NOS.
"We kennen haar helemaal niet"
pi_200544552
Maar waarom is er geen communicatie zoals bij alle andere wedstrijden?
pi_200544554
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:47 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Want in sport kun je niet falen?

Als je als topfavoriet geklopt wordt door iemand die sterker is, vind ik dat geen falen. Wel als je de vroege vlucht veel te ver weg laat rijden als favoriete land en daarna tactisch heel bijzonder koerst en uiteindelijk blijkt dat er van alle kanten miscommunicatie was over de situatie in de koers.

Dat staat bij mij wel gelijk aan falen ja.
Dat die kopgroep te ver weg heeft mogen rijden is een fout, zeker. Maar dat betekent niet dat alles en iedereen maar gefaald heeft. Dat wil men hier heel graag en dat wordt dus schromelijk overdreven, tot aan 'ze kunnen er niets van' aan toe. Zilver he.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 25 juli 2021 @ 20:52:31 #263
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200544557
Stom en dom blijf ik het alsnog vinden. Maar het zou nog wel even wat anders zijn als alleen de Nederlandse vrouwen van niks wisten. Diverse anderen wisten het ook niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200544575
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

"We kennen haar helemaal niet"
Valt mij vooral tegen van Leontien die daarvoor nog zwaar kritiek dat Slappendel Kiesenhofer niet had opgezocht.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zondag 25 juli 2021 @ 20:53:59 #265
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_200544585
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:50 schreef Redefine het volgende:

[..]

Uiteraard kun je het daarover hebben, maar waarom moet men dan zo overdrijven? Er wordt nu gedaan alsof de rensters zelf iets hadden moeten organiseren om de tijdsverschillen te weten. Dan sla je wel te ver door hoor.
Die rensters hebben zelf ook gefaald natuurlijk, maar daar hebben ze alleen zichzelf mee.
Die moeten gewoon even een avond in een kamer zitten en elkaar de tyfus in schelden.

Ik zou alleen nooit meer willen werken met iemand in de coaching die hieraan schuldig is. Je verziekt dan door je eigen domheid het werk van 4 jaar van iemand anders. Zou jij nog met zo iemand kunnen werken?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 25 juli 2021 @ 20:54:42 #266
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_200544596
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:52 schreef Redefine het volgende:
Stom en dom blijf ik het alsnog vinden. Maar het zou nog wel even wat anders zijn als alleen de Nederlandse vrouwen van niks wisten. Diverse anderen wisten het ook niet.
Diverse anderen waren niet torenhoog favoriet. Dus als je dan geen medaille pakt is er weinig veranderd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_200544611
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Diverse anderen waren niet torenhoog favoriet. Dus als je dan geen medaille pakt is er weinig veranderd.
Dat lijkt me volledig irrelevant in deze.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 25 juli 2021 @ 20:56:12 #268
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200544619
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Die rensters hebben zelf ook gefaald natuurlijk, maar daar hebben ze alleen zichzelf mee.
Die moeten gewoon even een avond in een kamer zitten en elkaar de tyfus in schelden.

Ik zou alleen nooit meer willen werken met iemand in de coaching die hieraan schuldig is. Je verziekt dan door je eigen domheid het werk van 4 jaar van iemand anders. Zou jij nog met zo iemand kunnen werken?
Gezien er tactische afspraken zijn geweest waar de rensters zich niet aan hebben gehouden, is de vraag hoe groot de faal van Gunnewijk is geweest.

Ze zouden de groep niet te ver weg laten lopen, dat hebben de rensters niet gedaan.

Vind ik Gunnewijk sterk? Nee, maar het is de vraag hoezeer zij hier de fout heeft gemaakt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200544633
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat die kopgroep te ver weg heeft mogen rijden is een fout, zeker. Maar dat betekent niet dat alles en iedereen maar gefaald heeft. Dat wil men hier heel graag en dat wordt dus schromelijk overdreven, tot aan 'ze kunnen er niets van' aan toe. Zilver he.
Dat laatste is overdreven ja, maar met dat soort teksten heb ik niet zoveel moeite eigenlijk.
  zondag 25 juli 2021 @ 20:57:25 #270
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_200544641
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:49 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Er waren er wel meer vooruit in die periode toch? Heb wel geschakeld naar andere sporten in die periode, dus kan het niet exact terughalen, maar zeker met meerdere aanvallen tegelijkertijd (+ een vroege vlucht die vooruit is), kan ik me als renster wel voorstellen dat je dat niet helemaal bijhoudt.
De bewering is dat de Poolse voor de Oostenrijkse werd aangezien (en dus op kop aan het rijden was).

Dan zou er bij mij een belletje gaan rinkelen wanneer je plots twee rensters inloopt vlak voor de finish. Al is dat misschien ook wel gebeurd als je de verwarring tussen de rensters op 5km voor de streep leest.

Tenminste, wanneer wel was gecommuniceerd dat de koploopster een riante voorsprong had (en als enige vooruit is, dat maak ik wel een beetje op uit de woorden).

Zoals ik gisteren al zei kon het alleen maar een deceptie zijn wanneer ze niet goud haalden, en zo is gebleken.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 25 juli 2021 @ 20:57:39 #271
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_200544646
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat lijkt me volledig irrelevant in deze.
Dan snap je er daadwerkelijk geen tyfus van.

quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:56 schreef Redefine het volgende:

[..]

Gezien er tactische afspraken zijn geweest waar de rensters zich niet aan hebben gehouden, is de vraag hoe groot de faal van Gunnewijk is geweest.

Ze zouden de groep niet te ver weg laten lopen, dat hebben de rensters niet gedaan.

Vind ik Gunnewijk sterk? Nee, maar het is de vraag hoezeer zij hier de fout heeft gemaakt.
Daarom zou ik zeggen kom op kantoor en evalueer. Mij lijkt de situatie onthoudbaar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 25 juli 2021 @ 20:57:56 #272
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200544652
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Diverse anderen waren niet torenhoog favoriet. Dus als je dan geen medaille pakt is er weinig veranderd.
Het lijkt mij toch vrij duidelijk dat mijn punt is, dat het dus meerdere landen waren in het peloton waren die het niet wisten. Waardoor het dus ook weer niet zo raar is dat de Nederlandse dames het ook niet wisten.

Nog steeds slordig hoor, maar een Deignan is toch ook geen koekebakker.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200544662
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dan snap je er daadwerkelijk geen tyfus van.

Geen verrassende reactie.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_200544682
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:56 schreef Redefine het volgende:

[..]

Gezien er tactische afspraken zijn geweest waar de rensters zich niet aan hebben gehouden, is de vraag hoe groot de faal van Gunnewijk is geweest.

Ze zouden de groep niet te ver weg laten lopen, dat hebben de rensters niet gedaan.

Vind ik Gunnewijk sterk? Nee, maar het is de vraag hoezeer zij hier de fout heeft gemaakt.
De vraag is dan ook hoe duidelijk die afspraken waren. Is er gezegd dat er achtervolgd moet worden bij een bepaalde voorsprong of is er gezegd dat specifiek Vollering dan moest gaan rijden? Op een gegeven moment gingen ze om en om aanvallen en dat advies kwam van Gunnewijk zelf. Dat rijmt ook niet echt, lijkt me.
  zondag 25 juli 2021 @ 21:00:55 #275
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_200544695
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:57 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het lijkt mij toch vrij duidelijk dat mijn punt is, dat het dus meerdere landen waren in het peloton waren die het niet wisten. Waardoor het dus ook weer niet zo raar is dat de Nederlandse dames het ook niet wisten.

Nog steeds slordig hoor, maar een Deignan is toch ook geen koekebakker.
Er kan meer dan 1 persoon falen.

Maar goed, nog even een dagje genieten van boven GB en Duitsland staan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')