Pereiro Sioquote:Op zondag 25 juli 2021 12:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel genot dat het een keer compleet fout gaat met zo'n kopgroep. Wanneer was de laatste keer?
quote:Op zondag 25 juli 2021 12:09 schreef Idisrom het volgende:
Even mijn samenvatting. De Nederlandse vrouwen hebben goed gereden vandaag, in mijn beleving. En met een fantastische zilveren plek voor Annemiek van Vleuten.
België lacht ons nu wel uit, maar de hele rit alles en iedereen opofferen om uiteindelijk ook tweede te worden, zoals Wout van Aert gisteren, is precies dezelfde uitkomst.
Wat heb jij gepresteerd? Tuurlijk zijn ze teleurgesteld, hebben ze ook gewoon aangegeven. Maar dan is het niet ok als je met zilver achteraf dan alsnog blij kan zijn?quote:Op zondag 25 juli 2021 12:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Blij zijn met zilver, de eerste losersplaats.
Als Mollema gisteren zilver had gepakt dan was het geen loserplek geweest :-)quote:Op zondag 25 juli 2021 12:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Blij zijn met zilver, de eerste losersplaats.
Op z'n minst namen ze een krankzinnig groot risico.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:14 schreef VoMy het volgende:
Natuurlijk zijn er fouten gemaakt, maar vooral in de communicatie. Tactisch reden ze zo dat ze aan het einde van de race goud dachten te winnen, dan heb je tactisch niet heel veel fout gedaan (want met de kennis die hebt win je gewoon) en ligt daar niet het primaire probleem.
quote:Op zondag 25 juli 2021 12:09 schreef Idisrom het volgende:
Even mijn samenvatting. De Nederlandse vrouwen hebben goed gereden vandaag, in mijn beleving. En met een fantastische zilveren plek voor Annemiek van Vleuten.
België lacht ons nu wel uit, maar de hele rit alles en iedereen opofferen om uiteindelijk ook tweede te worden, zoals Wout van Aert gisteren, is precies dezelfde uitkomst.
Dit is maar een marginaal foutje ten opzichte van alle tactische blunders en miscommunicatie. En hier heb je dan 5 jaar voor getraind, om dit prutswerk te laten zienquote:Op zondag 25 juli 2021 12:13 schreef Dutch_view het volgende:
Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar had AVV zich niet af kunnen vragen waarom er geen rode koersauto voor haar reed? Die rijdt voor de nummer 1 uit, als je die niet ziet dan moet je je toch afvragen dat er mss iets niet klopt??
Al besproken.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:27 schreef Scorpie het volgende:
Kei en keihard gefaal van alles en iedereen in het team. Wat een amateurs
En daarom zit jij op Fok en wint zij zilver op de Olympische Spelen.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is maar een marginaal foutje ten opzichte van alle tactische blunders en miscommunicatie. En hier heb je dan 5 jaar voor getraind, om dit prutswerk te laten zienik zou woedend zijn als ik Vleuten was.
Het is haar van harte gegund.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:21 schreef Salina het volgende:
En laten we ook niets tekort doen aan de prestatie van de winnaar. Da's ook niet fair na zo'n monsterontsnapping.
Balen voor ONS. Jammer maar helaas. Fouten of geen fouten.
Hier moeten toch gewoon koppen rollen? Hoe kan men hiermee wegkomen? Ik verwacht wel wat consequenties als deze clowns straks landen in NL; gaan er wel een paar hun baan verliezen denk.quote:
Ah gossie, white knight gespot.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En daarom zit jij op Fok en wint zij zilver op de Olympische Spelen.
Ze is zelf blij met die plak, wie ben jij dan om te zeggen dat ze WOEDEND moet zijnquote:
Ze dacht dattie van goud wasquote:Op zondag 25 juli 2021 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze is zelf blij met die plak, wie ben jij dan om te zeggen dat ze ZIEDEND moet zijn.
En dan nog blij kunnen zijn met die zilveren, sterke persoonlijkheidquote:
Die woede komt over een dag of 2 wel, dan laat ze even rustig dit allemaal de revue passeren en dan ziet ze dat ze keihard genaaid is door haar hele team.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan nog blij kunnen zijn met die zilveren, sterke persoonlijkheid.
Maar het werkte prima want ze reden zo dat ze het gat dicht reden. Kopecky werd vierde, had een mannetje bijgestoken en je pakt een medaille, als ze het zo goed weet. Wie maakt hier dan de fout?quote:Op zondag 25 juli 2021 12:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op z'n minst namen ze een krankzinnig groot risico.
Kopecky vond iig dat het niet slim was dat ze 10 minuten voorsprong gaven, zag dat van Vleuten het alleen niet zou redden, snapte niet dat landen met vier renners niet overlegden en voor een of twee paarden ging wedden. Dat bedacht ze allemaal in haar eentje tijdens de koers.
Dit geen tactische fout noemen is een knap staaltje hersengymnastiek
Ja of gewoon nietquote:Op zondag 25 juli 2021 12:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die woede komt over een dag of 2 wel, dan laat ze even rustig dit allemaal de revue passeren en dan ziet ze dat ze keihard genaaid is door haar hele team.
Ja, dat dus. Als je weet dat iemand voor rijdt en je ziet dat niemand achtervolgt, waarom zeg je dan niets? Misschien wel nog dommer dan denken dat er niemand meer voor je rijdt.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar het werkte prima want ze reden zo dat ze het gat dicht reden. Kopecky werd vierde, had een mannetje bijgestoken en je pakt een medaille, als ze het zo goed weet. Wie maakt hier dan de fout?
Geeft te denken over het gehele niveau.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:41 schreef TLC het volgende:
Iemand die letterlijk 2 wedstrijden in een jaar heeft gereden en geen ploeg heeft is gewoon Olympisch Kampioen
Die wisten het ook niet.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:33 schreef Arth_NL het volgende:
Wat deden de andere landen eigenlijk? Als die wisten dat er nog iemand vooruit reed hebben die ook wel gigantisch dom gereden door niets te doen.
Als je je zo door een “nobody” laat wegrijden en je haalt je schouders erover op, dan ben je geen echte prof natuurlijk.quote:
Amateuristisch.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft te denken over het gehele niveau.
Aldus Scorpie vanaf z'n zolderkamer.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je je zo door een “nobody” laat wegrijden en je haalt je schouders erover op, dan ben je geen echte prof natuurlijk.
Ik weet het, het is best kut om de waarheid te horen en geen weerwoord erop te hebben, maar feit is en blijft dat het hele team hier gefaald heeft. Kan je wel lekker op de man blijven spelen uit pure frustratie, die feiten blijven gewoon staan. Hoe kut je dat ook vindtquote:Op zondag 25 juli 2021 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Aldus Scorpie vanaf z'n zolderkamer.
Lees even terug wil je, dan hoef ik niet zo in herhaling te vallen.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik weet het, het is best kut om de waarheid te horen en geen weerwoord erop te hebben, maar feit is en blijft dat het hele team hier gefaald heeft. Kan je wel lekker op de man blijven spelen uit pure frustratie, die feiten blijven gewoon staan. Hoe kut je dat ook vindt
Anna met d'r chagrijnige hoofdquote:Op zondag 25 juli 2021 12:48 schreef heywoodu het volgende:
Vos wel met de prettigste reactie, die lijkt me wel het meest eerlijk en niet zo bezig te zijn met al dat onderlinge gedoe.
De buitenlandse media reppen over een totale afgang. Komt er wel aardig bij in de buurt.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:48 schreef Mani89 het volgende:
Wow die beelden inderdaad, ongelofelijk. Van Vleuten probeert zich duidelijk groot te houden maar ze staat natuurlijk enorm voor lul en weet dat ze gefaald heeft.
Ja dit was echt beschamend, ik denk dat dit zelfs in Amerika nieuws gaat zijn.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De buitenlandse media reppen over een totale afgang. Komt er wel aardig bij in de buurt.
Volwassen sporters mag je gewoon als volwassenen beoordelen.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Aldus Scorpie vanaf z'n zolderkamer.
Van Vleuten zal voor altijd bekend staan als de wielrenster die dacht dat ze gewonnen had. Zeer pijnlijk lijkt me dat.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dit was echt beschamend, ik denk dat dit zelfs in Amerika nieuws gaat zijn.
Dat besef zal later ook echt wel komen. Zit nu gewoon nog in de shock/ontkenningsfasequote:Op zondag 25 juli 2021 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van Vleuten zal voor altijd bekend staan als de wielrenster die dacht dat ze gewonnen had. Zeer pijnlijk lijkt me dat.
We keren terug naar de tijd van Olympisch atleten allemaal amateurs warenquote:
ze had gewoon moeten ontkennen, doen alsof je juichend over de finish ging voor zilver en achteraf roepen dat dit alles was wat erin zitquote:Op zondag 25 juli 2021 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van Vleuten zal voor altijd bekend staan als de wielrenster die dacht dat ze gewonnen had. Zeer pijnlijk lijkt me dat.
Eerst als de vrouw die chokete in de afdaling in Rio op weg naar goud, en nu iemand die juicht voor de eerste verliezersplek. Pijnlijk.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja denk het ook wel. Die weet nog niet wat er allemaal overkomen is, zodra dat kwartje valt gaat ze denk een week lang onder de dekens liggen van teleurstelling.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat besef zal later ook echt wel komen. Zit nu gewoon nog in de shock/ontkenningsfase
Nou, ik waardeer de eerlijkheid meer.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:54 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ze had gewoon moeten ontkennen, doen alsof je juichend over de finish ging voor zilver en achteraf roepen dat dit alles was wat erin zit
Nu kom je voor altijd bij de faalfilmpjes van de spelen
Even factchecken:quote:Op zondag 25 juli 2021 12:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De buitenlandse media reppen over een totale afgang. Komt er wel aardig bij in de buurt.
Pijn is alleen weg te nemen door goud in de tijdrit.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eerst als de vrouw die chokete in de afdaling in Rio op weg naar goud, en nu iemand die juicht voor de eerste verliezersplek. Pijnlijk.
Inderdaad. Gebeurt maar weinig hier.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volwassen sporters mag je gewoon als volwassenen beoordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |