Die Oostenrijkse en Poolse reden vorig jaar wel top 20 en top 15 op het WK tijdrijden. Ook weer krabbers dus.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:07 schreef Remco het volgende:
Ik snap de paniek niet zo, stel een tijdrit van 50 km, daar pakt Annemiek toch zo 5 minuten op elke renster in de kopgroep.
Dit is een rare zinquote:Op zondag 25 juli 2021 09:06 schreef Mansjester het volgende:
Die GPS gaat meer op en neer dan mijn kaak op een festival
Idem.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:07 schreef Aguero het volgende:
Ga dit eens dichtrijden, geen zin in Van Vleuten.
normaal wel, als ze een solo op kop doet van 50 km dan zouden de huidige koplopers ook vele minuten aan de broek krijgen . Dan wnt ze bijvoorbeeld met 1 minuut voorsprong op de andere toppers en 8 minuten op de restanten van het pelotonquote:Op zondag 25 juli 2021 09:05 schreef The_Undertone het volgende:
Van Vleuten kan dit nooit in haar eentje dichtrijden toch?
Vooral ook onmogelijk door de schakelziekte bij de regisseur. Je hebt bijna nooit dat ze je twee groepen bij het zelfde punt ziet voorbijkomenquote:Op zondag 25 juli 2021 09:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De 42 seconden voor McNulty en Carapaz die gisteren een kwartier lang in beeld waren bleken ook niet echt te kloppen, het was minder. Je kunt beter zelf ergens takken, maar dat is een ondankbare taak bij een gigantisch gebrek aan signaalpunten.
Of ze valt.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:07 schreef Remco het volgende:
Ik snap de paniek niet zo, stel een tijdrit van 50 km, daar pakt Annemiek toch zo 5 minuten op elke renster in de kopgroep.
Ze horen steeds van auto hoe groot voorsprong is. Dat weten ze heel goed.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:07 schreef kilon het volgende:
Dan heb je 4 rijdsters. Er zijn 3 medailles te verdelen. Dan offer je toch iemand op? Zelfs zonder oortjes heb je echt wel door als de voorsprong zo groot is dat er iets moet gebeuren.
quote:Op zondag 25 juli 2021 09:06 schreef Nielsch het volgende:
Goedemorgen. Ik sluit het aan. Zat die Nederlandse eerst wel in de kopgroep en moest ze lossen?
Sluit me hier ook bij aan.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idem.
Kopgroep mag ook winnen overigens.
Terwijl daar niet echt veel schwung in lijkt te zitten. Klopt de GPS wel?quote:Op zondag 25 juli 2021 09:08 schreef Starflyer het volgende:
Rijdt ook niet hard meer in de kopgroep.
Maar zij rijdt alleen en de anderen met 3quote:Op zondag 25 juli 2021 09:08 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
normaal wel, als ze een solo op kop doet van 50 km dan zouden de huidige koplopers ook vele minuten aan de broek krijgen . Dan wnt ze bijvoorbeeld met 1 minuut voorsprong op de andere toppers en 8 minuten op de restanten van het peloton
Nee, klopt niks van volgens mijquote:Op zondag 25 juli 2021 09:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Terwijl daar niet echt veel schwung in lijkt te zitten. Klopt de GPS wel?
maar wie van de vier wil dit? Ze hebben allemaal een winkansquote:Op zondag 25 juli 2021 09:07 schreef kilon het volgende:
Dan heb je 4 rijdsters. Er zijn 3 medailles te verdelen. Dan offer je toch iemand op? Zelfs zonder oortjes heb je echt wel door als de voorsprong zo groot is dat er iets moet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |