Maar Victor kan het nog laten lijken alsof het niet in scene is gezet.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:43 schreef molloot200 het volgende:
Dit zou zijn als Nederland Victor Mids op had getrommeld voor een interval
grappig, ik heb hem juist weer van mute gehaald nu de talkshow voorbij is.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dit vind ik zo'n schijtirritant nummer, gaat even op mute
Och hemelquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:46 schreef molloot200 het volgende:
Wordt er niet beter op.
En hierna nog Madonna
Ik ga maar even plassenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dit vind ik zo'n schijtirritant nummer, gaat even op mute
Misschien lag het aan het feit dat de intervalacts Nederlands waren en dus herkenbaarder, maar ik vond het afgelopen jaar niet storend lang duren totdat de lijnen gesloten waren.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:50 schreef Sableheart het volgende:
oh wacht, de telefoonlijnen zijn nog niet dicht?
Volgende week gaan we nog wat verder terug de tijd inquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:50 schreef Sableheart het volgende:
Ik wil weer terug naar de 5 minuten van eind jaren 90
In 2019 duurde het wel heel lang. Dit jaar ging veel sneller.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Misschien lag het aan het feit dat de intervalacts Nederlands waren en dus herkenbaarder, maar ik vond het afgelopen jaar niet storend lang duren totdat de lijnen gesloten waren.
1960 volgende week ?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgende week gaan we nog wat verder terug de tijd in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |