Daar leken ze er te staan uit egoisme, hier ter ondersteuning.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:46 schreef Meridiaan het volgende:
Dit werkt wel iets beter dan de tigs Sergeys van voren
Raar is dat.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
Noord-Macedonië is na het ESF 2019 wel wat meer bij me gaan groeien
Terwijl hij het bij een realistische inschatting had mogen verwachten. Te veel plastic, zoals zo vaak van Zweden.quote:
Ik denk dat het verbreden/veranderen van je muzieksmaak en het ontdekken van nummers iets voor alle tijden isquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Raar is dat.
Ze zeggen dat je muzieksmaak zich ontwikkeld rond je 14de maar ik ontdek steeds meer nummers.
Daarom begreep million voices door ging naar de finale. Te standaard dat liedjequote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:53 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Terwijl hij het bij een realistische inschatting had mogen verwachten. Te veel plastic, zoals zo vaak van Zweden.
Hij heeft niet veel op het podium te zoeken, maar het nummer is mooi.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
En nu krijgen we iets mooisAl blijf ik ze een wat weird stel vinden op het podium
Hij kijkt vooral zo raar naar haar het hele nummerquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:56 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Hij heeft niet veel op het podium te zoeken, maar het nummer is mooi.
Eensquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
En nu krijgen we iets mooisAl blijf ik ze een wat weird stel vinden op het podium
Haha ja dat dus inderdaadquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eens![]()
Mijn opmerking was dat die jongen haar graag wou nemen / tongen tijdens het optreden
Ik vind het op 'Ik heb zin in seks blik' lijkenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij kijkt vooral zo raar naar haar het hele nummer
Ik vraag mij af hoe het is om als ouder van deze twee te kijken naar henquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"Ze worden oud, he?"quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:58 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe het is om als ouder van deze twee te kijken naar hen
Wat mij betreft kijkt vooral Zala heel onzeker om haar heen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Meridiaan vroeg net hoe een ouder hier naar zou kijken. Een partner kijkt toch met een hele andere blik.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Maar was dit nou een stelletje of niet?
Jaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Maar was dit nou een stelletje of niet?
Op de avond inderdaad. Maar voor mijn gevoel stelt dit niet veel voor.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Deze madonna look-a-like is beter dan madonna zelf
Het zijn de krumpers van het jaar daarvoorquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:01 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zie eigenlijk nu pas dat de dansers een beetje aan Waylon doen denken
Fuego was veel beter.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:03 schreef NailQueen het volgende:
Het is dat Fuego een jaar daarvoor was. Anders had het hoger gescoord denk ik
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:04 schreef Meridiaan het volgende:
Dit kijkt wel echt een stuk relaxter dan toen
Niemand doet datquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:10 schreef NailQueen het volgende:
En nog steeds snap ik het optreden niet.
Wat Jobi zegt. Potentieel een goed nummer maar verpest door de live uitbvoering.quote:
Op zich ben ik het wel met je eens. Maar toch ben ik bang dat ik hem aan het eind van de avond weer vergeten ben.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ah, Israël, ik ben volgens mij een van de weinigen die dat wel een mooi nummer vind
Nee hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ah, Israël, ik ben volgens mij een van de weinigen die dat wel een mooi nummer vind
Het lijkt me wel lekker om te zingenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker I AM SOMEONE galmenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het lijkt me wel lekker om te zingen
ik ben dat ook langzamerhand aan het wordenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:17 schreef NailQueen het volgende:
Om heel eerlijk te zijn: Ik ben inmiddels Keiino-moe
Dat zeker niet neequote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:18 schreef NailQueen het volgende:
Het is een aardig optreden en liedje maar de echte winnaars waren ze niet.
Ik ga Keiino juist steeds beter vinden.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:17 schreef NailQueen het volgende:
Om heel eerlijk te zijn: Ik ben inmiddels Keiino-moe
Het is nog altijd beter dan Duitslandquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Waarom zou iemand er op hebben moeten stemmen, dan?
kreeg meer punten dan James Newmanquote:
Duitsland had nog 1 plek moeten zakken.quote:
Dat is inderdaad niet verdiendquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
kreeg meer punten dan James Newman
of Idols of The Voicequote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is echt zo'n X-Factor winnaarssingle, het mist gewoon wat bijzonders
De Depeche Mode stukken in het nummer zijn erg tof. Maar het totaal werkt niet voor mij.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:28 schreef Sableheart het volgende:
Blijft niet mijn stijl. Maar goed voor de variatie.
me 2quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:29 schreef Meridiaan het volgende:
Ja, heerlijk. Ik houd wel van industrial
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het een aardig liedje maar erg 13 in een dozijn.
Het luistert wel lekker weg inderdaadquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het een aardig liedje maar erg 13 in een dozijn.
De knappe man komt pas bij Zwitserlandquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
Nu een mooie man, maar ik hoef hem niet persé te horen
Is dat niet met alle mannenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
Nu een mooie man, maar ik hoef hem niet persé te horen
Portugal had dit jaar ook zo`n truck. Ineens was de gitaar weg,.quote:
Ja vooral haar lippen erg opgespoten..quote:
Ik zou willen zeggen dat Wit Rusland destijds nog redelijk onschuldig was, maar de politieke situatie was toen niet vreselijk anders, natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Laatste optreden van Belarus op het ESF
Hij moest een hartoperatie ondergaanquote:
Je bent niet de enige..quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:47 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb Roi nooit leuk of interessant gevonden
Soldi wel? Want die krijgen we nuquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:47 schreef molloot200 het volgende:
Dat heb ik dus met Soldi.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:47 schreef molloot200 het volgende:
Nederland, Slovenië en Italië ?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch zeker wel top 3 van dit jaar
Met zijn leuke pretbekquote:
De staging ondersteunt, maar voegt inderdaad nauwelijks iets toe. Helpt de niet-Italiaanstaligen een beetje.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:49 schreef molloot200 het volgende:
Dit is weer zo'n Italiaanse inzending waarvan ik denk, ja het is goed, maar die staging laat weer zo erg aan de wensen over
Slovenië, Italië en eigenlijk ook Letland. Maar dat kwam helaas niet tot de finale.quote:
Ja. Met een betere staging had er meer ingezetenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:49 schreef molloot200 het volgende:
Dit is weer zo'n Italiaanse inzending waarvan ik denk, ja het is goed, maar die staging laat weer zo erg te wensen over
Ik kan me voorstellen dat ze wat wegvalt, maar over goede variatie gesproken.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
Nu Servië, die vind ik wat ondergewaardeerd dit jaar. Goede zangeres met een prima lied
De botoxbabes hebben het beter gedaan dan dit, resultaat-wise gesproken. 15e vs. 18equote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
Nu Servië, die vind ik wat ondergewaardeerd dit jaar. Goede zangeres met een prima lied
Serviëquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De knappe man komt pas bij Zwitserland
Ah, dat is het. Ik vroeg me al af waarom deze staging me zo weinig doet, maar ik heb dit type nu inderdaad veel te veel gezien.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:57 schreef molloot200 het volgende:
Typische Sacha Baptiste staging dit inmiddels wel
Als je dit naast Destiny dit jaar legt jaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:57 schreef molloot200 het volgende:
Typische Sacha Baptiste staging dit inmiddels wel
Ja, en ook hetzelfde principe geldt voor de staging voor Eleni Foureira en Tamta. Allemaal dezelfde basis genomen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Als je dit naast Destiny dit jaar legt ja
OH jaaaaaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:02 schreef Meridiaan het volgende:
Ik moet hierbij denken aan een 'ridiculous reasons to get excited-filmpje''
Yeah, that's the spot
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:00 schreef Meridiaan het volgende:
Ik blijf erbij dat Australië echt overgewaardeerd werd
Met een andere staging was dit een stuk lager geëindigdquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:01 schreef Sableheart het volgende:
De combinatie van nummer en staging is heel erg sterk.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vergeet nooit dat filmpje met dat zij (bovenop de stok) de zaal binnen werd gedragen. Wat een lef moet je dan hebben
NF staging was ook wel chaos maar was tenminste leuk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
Jammer dat ze zo'n leuk feestnummer hebben vergald met die gare stagingEn dan is nu die robot er nog niet bij
Maar @Strani heeft goede hoop voor 2022.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:03 schreef Sableheart het volgende:
Ah, en nu mogen we @:Strani vertellen dat een matige staging een goed nummer heeft verpest.
Dat was ook niet heel best; heel bonte-avond achtig, maar het had nog wel wat leuk kneuterige, en paste tenminstequote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
NF staging was ook wel chaos maar was tenminste leuk.
Verrekquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:06 schreef molloot200 het volgende:
Overigens een opvallend detail: twee jaar achter elkaar een ultiem feestnummer als afsluiter gezet die het hebben geschopt tot precies de 22e plek
Ik heb zo veel zin in NF seizoen 2022! Naast de NFs die we dit jaar al hadden, ook nog Australië, Malta, (waarschijnlijk) Roemenië, San Marino, Servië, Spanje en Oekraïne en waarschijnlijk nog meerquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar @:Strani heeft goede hoop voor 2022.
Ik wel in elk geval. Een Spaans San Remo festival
Jaaaa weer een lekker vol NF seizoenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb zo veel zin in NF seizoen 2022! Naast de NFs die we dit jaar al hadden, ook nog Australië, Malta, (waarschijnlijk) Roemenië, San Marino, Servië, Spanje en Oekraïne en waarschijnlijk nog meer
Ter vergelijking, mijn favoriete winnaars: Italie 1964, Ierland 1970, Duitsland 1982.quote:
Oostenrijk was ook mijn favoriet in 2016quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:14 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ter vergelijking, mijn favoriete winnaars: Italie 1964, Ierland 1970, Duitsland 1982.
En recent: Litouwen 2018 en Oostenrijk 2016. Een jongedame met een melodieus liedje doet het meestal goed bij mij.
Had ik ook. In 2021 totaal geen moeite, maar hier komen er toch wat in waarvan ik denk "mja leuk maar niet per se punten waard". En in 2021 was het echt gemakkelijk om die spots in te vullen en doet het zelfs pijn om sommigen geen punt te kunnen toekennen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:15 schreef Meridiaan het volgende:
12 - IJsland
10 - Nederland
8 - Zwitserland
7 - Italië
6 - IJsland
5 - Spanje
4 - Estland
3 - Tsjechië
2 - Malta
1 - San Marino
Ik heb wat moeite de lijst te vullen merk ik
Met hem zijn ook de leukste blooperfilmpjes. Straalt inderdaad echt lol uitquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:17 schreef NailQueen het volgende:
Deze presentator was wel mijn favoriet dit jaar. Hij heeft er letterlijk plezier in!
Het dieptepunt vond ik die preparty dit jaar waarin hij minutenlang wijn ging aanprijzen, wat was dat johquote:
Dat soort momenten vind ik toch ook weer gieren, hoe kneuterig het soms isquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het dieptepunt vond ik die preparty dit jaar waarin hij minutenlang wijn ging aanprijzen, wat was dat joh
Op zich wel, alleen als je ziet hoeveel recente nummers er hier in langs komen... Dan zou ik in ieder geval een wat bredere selectie artiesten hopen te zien.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik had het leuk gevonden als de Switch Song een jaarlijks terugkerende iets was geweest
Jaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat soort momenten vind ik toch ook weer gieren, hoe kneuterig het soms isToch altijd leuk in de topics
Ok, Nu noemen je 2 van mijn favoriete winnaarsquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:14 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ter vergelijking, mijn favoriete winnaars: Italie 1964, Ierland 1970, Duitsland 1982.
En recent: Litouwen 2018 en Oostenrijk 2016. Een jongedame met een melodieus liedje doet het meestal goed bij mij.
Op zich wel en is het leuk voor de fans.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik had het leuk gevonden als de Switch Song een jaarlijks terugkerende iets was geweest
Houden ze van in Zweden he.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:20 schreef Meridiaan het volgende:
Die blik. Dat knikje opzij. Dat beetje knijpen met die ogen.
Zo heerlijk geregisseerd en geoefend.
Het is maar goed dat je geen facebook hebt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het dieptepunt vond ik die preparty dit jaar waarin hij minutenlang wijn ging aanprijzen, wat was dat joh
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En het is niet eens een Nederlands publiek
Als ik dan nog wakker ben, zeker!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:28 schreef NailQueen het volgende:
Willen jullie mij even oproepen als het stemmen begint?
Veel plezier met handbal!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:29 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ga wat anders doen, wil straks de handbal kijken
Fijne avond!
Slaap lekker (en kort)quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:29 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ga wat anders doen, wil straks de handbal kijken
Fijne avond!
Zij had daar niets te zoekenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
Och hemel@:NailQueen ik snap ineens waarom we je moeten taggen als dit voorbij is
Überhaupt deze intervalsectie was een martelgang dit jaarquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
Och hemel@:NailQueen ik snap ineens waarom we je moeten taggen als dit voorbij is
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:33 schreef Sableheart het volgende:
Het nadeel van een grote naam. Die wordt opgehyped.
Ja. Michael Jackson, Prince, Madonna en George Michael waren de iconen van de `80 pop.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:33 schreef molloot200 het volgende:
Oh daar hebben we haar. De vrouw die nog slechter dan Serhat zong
Ik ben er ook niet zo'n fan van nee, als ze dit soort dingen doen met internationale artiesten (nog maar niet beginnend over haar slechte optreden).quote:
Dit inderdaad. Amerikaanse cultuur horen we iedere dag al.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo'n fan van nee, als ze dit soort dingen doen met internationale artiesten (nog maar niet beginnend over haar slechte optreden).
Justin Timberlake deed het best prima destijds, maar het voelde zo misplaatst. Ik zie bij Eurovision gewoon liever artiesten en performers uit het land zelf, die we nog niet zo goed kennen.
AfroJack is internationaal en uit eigen landquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo'n fan van nee, als ze dit soort dingen doen met internationale artiesten (nog maar niet beginnend over haar slechte optreden).
Justin Timberlake deed het best prima destijds, maar het voelde zo misplaatst. Ik zie bij Eurovision gewoon liever artiesten en performers uit het land zelf, die we nog niet zo goed kennen.
Glennis was "onze" Madonnaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
AfroJack is internationaal en uit eigen land
Ja ik bedoel dan ook vooral artiesten die niet uit het land zelf komen maar gewoon hartstikke Amerikaans zijn, die dan worden ingevlogenquote:
Zo vals was Glennis toch ook weer niet ?quote:
Die maanquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
Lijkt wel de Opblasbal daar aan het plafond!
Maar Victor kan het nog laten lijken alsof het niet in scene is gezet.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:43 schreef molloot200 het volgende:
Dit zou zijn als Nederland Victor Mids op had getrommeld voor een interval
grappig, ik heb hem juist weer van mute gehaald nu de talkshow voorbij is.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dit vind ik zo'n schijtirritant nummer, gaat even op mute
Och hemelquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:46 schreef molloot200 het volgende:
Wordt er niet beter op.
En hierna nog Madonna
Ik ga maar even plassenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dit vind ik zo'n schijtirritant nummer, gaat even op mute
Misschien lag het aan het feit dat de intervalacts Nederlands waren en dus herkenbaarder, maar ik vond het afgelopen jaar niet storend lang duren totdat de lijnen gesloten waren.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:50 schreef Sableheart het volgende:
oh wacht, de telefoonlijnen zijn nog niet dicht?
Volgende week gaan we nog wat verder terug de tijd inquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:50 schreef Sableheart het volgende:
Ik wil weer terug naar de 5 minuten van eind jaren 90
In 2019 duurde het wel heel lang. Dit jaar ging veel sneller.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Misschien lag het aan het feit dat de intervalacts Nederlands waren en dus herkenbaarder, maar ik vond het afgelopen jaar niet storend lang duren totdat de lijnen gesloten waren.
1960 volgende week ?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgende week gaan we nog wat verder terug de tijd in
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:57 schreef molloot200 het volgende:
Dit is de unedited nog valse versie volgens mij?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |