SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke is dat precies? Mijzelf om het leven laten brengen door een serial killer en achter gelaten worden in de open natuur?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
20 dagen als je het kwiwi dieet volgt.
Intermittent fasting. Volgens at kwiwi als ontbijt een halve kilo haribo en die eet ze nu dus niet meer.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Welke is dat precies? Mijzelf om het leven laten brengen door een serial killer en achter gelaten worden in de open natuur?
Ohhhh nee... bij mij 'werkt' dit niet. Ik moet gewoon om de zoveel tijd iets eten. Motor beetje lekker laten branden enz. Dan voel ik mij het lekkerste en prettigste.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Intermittent fasting. Volgens at kwiwi als ontbijt een halve kilo haribo en die eet ze nu dus niet meer.
Ik help je welquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mot ik zo weer een zak chips leegsnaaien om het een beetje in balans te houden zeker [ afbeelding ]
Wat is dat?quote:
Nee nu niet maar zou wel weer mogen na bijna twee maanden slijmbeursontsteking, bij mij werkt geen carbs wel maar dan voel ik me zo zielig en dan ga ik nare dinge doen en vreemd dansen.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat paar topics geleden gelezen
Slijmbeursontsteking ben je wel even zoet meequote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee nu niet maar zou wel weer mogen na bijna twee maanden slijmbeursontsteking, bij mij werkt geen carbs wel maar dan voel ik me zo zielig en dan ga ik nare dinge doen en vreemd dansen.
Niks voor mijquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slijmbeursontsteking ben je wel even zoet mee
We hebben geen satequote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij komen een keer saté bestellen dan weet je dat vast en ik kan vrij irritant zijn
Ik verzin gewoon allerlei hapjes die ik wel mag. Maak gewoon flink eiersalade voor op mijn saaie lo carb crackers. En proteine... veel proteinequote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee nu niet maar zou wel weer mogen na bijna twee maanden slijmbeursontsteking, bij mij werkt geen carbs wel maar dan voel ik me zo zielig en dan ga ik nare dinge doen en vreemd dansen.
hue hue huequote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik verzin gewoon allerlei hapjes die ik wel mag. Maak gewoon flink eiersalade voor op mijn saaie lo carb crackers. En proteine... veel proteine
ja maar we hebben het nietquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat daar juist de commotie om gaat ontstaan.
Ik had dat in mijn schouder. Denk dat ik het minstens 2 jaar lang gevoeld heb...quote:
neequote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oesters?
Ooh nee wacht die lust zij niet, eeuhm hebben jullie iets Italiaans of Thais?
*challenge accepted.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar we hebben het niet![]()
kun je hoog en laag springen. op je hoofd gaan staan of zelfs nog vragen of ik wel weet wie je bent maar we hebben het niet
Ja hier ook schouder, zo lang?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had dat in mijn schouder. Denk dat ik het minstens 2 jaar lang gevoeld heb...misschien wel langer....
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon 'crash boi' er op af sturen. Kreeft in de nek, wijn over witte blouse, moet lukken
wijquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Welk restaurant heeft er nou geen saté, Thais of Italiaans?
Joahhhhh keer of 30 fysio totdat ik er zelf geen zin meer in had, toen ging het op zich wel. Elke keer als ik iets te zwaar of te veel getild had ging het weer mis en had ik zo weer een week last. Uiteindelijk is het toch over gegaanquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SUPERZELDZAME PRENT GEWONNEN
Eigenlijk ben je beter geschikt voor een slachthuis of een fabriek waar je alleen koekjes kan beledigenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:00 schreef bitterbal het volgende:
Gister een grote tafel dus kom aan met de drankjes. niemand reageert dus roep voor de 3e keer JASMIJNTHEE
hoor ik zon akelige stem JEMAG HET OOK WEL AARDIGER ZEGGEN HOOR !!!
thee was voor haar
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je beter geschikt voor een slachthuis of een fabriek waar je alleen koekjes kan beledigen
Of een palingkarquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je beter geschikt voor een slachthuis of een fabriek waar je alleen koekjes kan beledigen
Bal moet gewoon de nieuwe 'Cora van Mora' wordenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch gewoon straattaal? 🤔quote:
Kuch.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Ballie is wel een puur horecabeest maar ook wel vreemd voor normale saaie mensen denk ik
Toch gaat dat de combinatie zijn waarbij ze gelukkig gaat zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Ballie is wel een puur horecabeest maar ook wel vreemd voor normale saaie mensen denk ik
Heb je wel kipkerrie?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar we hebben het niet![]()
kun je hoog en laag springen. op je hoofd gaan staan of zelfs nog vragen of ik wel weet wie je bent maar we hebben het niet
Jij snapt hem.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch gaat dat de combinatie zijn waarbij ze gelukkig gaat zijn.
Bal wil weten wanneer danquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch gaat dat de combinatie zijn waarbij ze gelukkig gaat zijn.
Nee, je hebt gelijk, het is Brabantsquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk, het is Brabantsdacht altijd dat het iets van de antillianen was
Spare-ribs. döner, mixed grill?quote:
Was dus in de war met tolliequote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:11 schreef bitterbal het volgende:
soms van die mensen die alleen maar dingen vragen die we niet hebben.
begint het al met drankjes. moet ik al 4 keer zeggen dat we het niet hebben,
dan gaan ze op de menukaart kijken..
Ja 1 patat
ja hebben we niet
oke dan 1 kibbeling
hebben we ook niet
en als ik dan vraag of ze op de kaart hebben gekeken zijn ze beledigt
uuuhhh... wie zijn dan die normale saaie mensen precies?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Moet je weer naar de baas enzoquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:11 schreef bitterbal het volgende:
Ja 1 patat
ja hebben we niet
oke dan 1 kibbeling
hebben we ook niet
hoe is het met die fancy lint/band waar ik de naam niet meer van herinnerquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SUPERZELDZAME PRENT GEWONNEN
Dan heet het Tollyquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk, het is Brabantsdacht altijd dat het iets van de antillianen was
Ik kijk altijd van tevoren wat er op de kaart staatquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
of fucking druk he, en dan willen ze wat bestellen maar dan zeggen ze oook gewoon ja ik weet eigenlijk niet waar ik trek in heb
ondertussen zie ik 16 andere tafels zwaaien.
dus sta ik daar nog even te wachten.
gaan ze eerst in vergadering met de tafel
dus dan vraag ik van ja als u het nog niet weet zal ik dan zo terug komen.
zeggen ze nee blijf maar staan
NAAAAAAAAAAAAAAAAAAH KRIJG DE TYFUS HE
duurt langquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn nog aan het zoeken [ afbeelding ]
Hebben jullie wel sate?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:11 schreef bitterbal het volgende:
Ja 1 patat
ja hebben we niet
oke dan 1 kibbeling
hebben we ook niet
slim.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk altijd van tevoren wat er op de kaart staatals we vooraf hebben afgesproken waar we gaan eten dan
en dan toch de kaart pakken en net doen alsof je nog een keuze moet makenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk altijd van tevoren wat er op de kaart staatals we vooraf hebben afgesproken waar we gaan eten dan
goed spul! iets met ....draadquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe is het met die fancy lint/band waar ik de naam niet meer van herinner?
Ik had je een mep verkocht als ik naast je had gezetenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb eens ooit de hele kaart nagelopen en toen ben ik een kwartier alleen maar in het Engels gaan vragen maar dingen die niet op de kaart stonden, dat grietje zweette zelfs eicellen uit op het laatst of zo, gelukkig ben ik niet zo kinderachtig meer.
Precies!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan toch de kaart pakken en net doen alsof je nog een keuze moet maken
jawel maar toch denken mensen dan dat we nog een verborgen geheime kaart hebben met de dingen die zij willenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie geen krijtbord staan met de lekkerste dingen in je mooiste handschrift?
Als we je tinder-profiel een week mogen beheren plannen we daarna een weekend dates voor je in.quote:
'specialiteit van de chef'quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar toch denken mensen dan dat we nog een verborgen geheime kaart hebben met de dingen die zij willen
Ik ben nu volwassen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had je een mep verkocht als ik naast je had gezeten
Wedden dat we zo iemand gevonden hebbenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we je tinder-profiel een week mogen beheren plannen we daarna een weekend dates voor je in.
Zou er niet willen wonen, maar daar lopen is niet gevaarlijker dan door Amsterdam-West te lopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je dan lekker op Urk gaat wonen. Eens kijken hoe goed dat bevalt
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we je tinder-profiel een week mogen beheren plannen we daarna een weekend dates voor je in.
Ga wel ergens anders etenquote:
Sommige vrienden van mij zijn er niet zo goed in als ze iemand voor mij moeten zoeken. Andere vrienden weten het een stuk beter.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wedden dat we zo iemand gevonden hebben
quote:
Watquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik geld nodig heb?![]()
![]()
Ben geen democraat______!
Klinkt als naffergedrag. Normale mensen doen dat niet ook als ze het niet eens zijn met je levensstijl.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je pech hebt spugen ze gewoon nog op je als je op straat loopt. Oh en aan de kant zullen ze zeker niet gaan. Voordringen doen ze waarschijnlijk ook in de rij als je ergens staat en negeren... lekker negeren.
Maar voor de rest volledig geaccepteerd daar hoor!
Je hebt hier zo'n leuk restaurant joh, bestel je iets "Witte gij da zeker?" of "Prima keus als je homofiel bent" of "Nou ja proficiat je bent de eerste ooit die dit besteld" of "Wilde gij een luier tijdens het eten?"quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat precies? Vandaag? Deze week?
Kennelijk gemist dan
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
we schenken ook geen kraanwater. Dan vragen ze het gewoon 3 keer en blijcven ze je aan kijken
zij![]()
ik![]()
zij: heeft u dat echt niet?
ik nee, we hebben flessen water, plat of bruis
zij:![]()
ik: zullen we dan een fles water doen?
zij: Vind ik zo raar he dat jullie dat niet schenken
ik: ja wij hebben flessen water, halve of hele liter
ik : ja u kunt wel z blijven kijken maar het bijft het zelfde antwoord.
zij: oh nee dan hoef ik geen water
Ook niet naast bijvoorbeeld wijn of koffie?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
we schenken ook geen kraanwater. Dan vragen ze het gewoon 3 keer en blijcven ze je aan kijken
zij![]()
ik![]()
zij: heeft u dat echt niet?
ik nee, we hebben flessen water, plat of bruis
ik: zullen we dan een fles water doen?
zij: Vind ik zo raar he dat jullie dat niet schenken
ik: ja wij hebben flessen water, halve of hele liter
ik : ja u kunt wel z blijven kijken maar het bijft het zelfde antwoord.
zij: oh nee dan hoef ik geen water
nee,quote:
Op Urk woont dan ook een substantieel deel wat je niet echt kan bestempelen als 'normaal'.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klinkt als naffergedrag. Normale mensen doen dat niet ook als ze het niet eens zijn met je levensstijl.
Nopes.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook niet naast bijvoorbeeld wijn of koffie?
Daarna de tafels aan de kant en feesten totdat het licht wordt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt hier zo'n leuk restaurant joh, bestel je iets "Witte gij da zeker?" of "Prima keus als je homofiel bent" of "Nou ja proficiat je bent de eerste ooit die dit besteld" of "Wilde gij een luier tijdens het eten?"
Denk dat ik ooit zoiets nog ga beginnen
Ik vraag me weleens af of ik raar ben. Maar nee. Ik ben doodnormaal. Waarom ben ik altijd zo onzeker?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee,
laatst een man op de fiets. Wilde zon gestoomde makreel meenemen.
Dus ik zei is 8 euro... Hij schrok van de prijs. hij zegt ja maar wilhem gewoon meenemen zoalsbij de visboer vor 3 euro ofzo.
ik zei dat we geen visboer waren.
Hij helemaal verbaast
Buiten krijg je toch Senseo of niet?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes.
binnen wel maar buiten niet.
En iedereen klapte.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna de tafels aan de kant en feesten totdat het licht wordt.
Ook met dat accent?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt hier zo'n leuk restaurant joh, bestel je iets "Witte gij da zeker?" of "Prima keus als je homofiel bent" of "Nou ja proficiat je bent de eerste ooit die dit besteld" of "Wilde gij een luier tijdens het eten?"
ja begrijp ik ook nietquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af of ik raar ben. Maar nee. Ik ben doodnormaal. Waarom ben ik altijd zo onzeker?
"Heeft u ook ondertiteling?"quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook met dat accent?![]()
Weet niet of ik dan kom eten
Nespressoquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buiten krijg je toch Senseo of niet?
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
vandaag in die kroeg waar we wat gingen drinken had die vrouw gewoon de doosjes dolce gusto cups neergezet met de prijs er op
Eerst was er geen koffie blijkbaar , maar mensen bleven het vragen. Toen hebben ze ergens die machine neergezet en kregen mensen die cups en konden ze zelf die koffie pakken en makenquote:
Zo'n zaakje weet ik over de grens ook te zitten.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ah, praktische overwegingen?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes.
binnen wel maar buiten niet.
Zat ooit in Hong Kong serieus romantisch en duur en "stil" te dineren, topuitzicht op de baai, mooie vrouw bij ook, ineens ging het licht aan terwijl we net het hoofdgerecht hadden gekregen, JAAAAAAAAH PARTYTIME en alles werd aan de kant geschoven, DANSEN DANSEN DANSENquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna de tafels aan de kant en feesten totdat het licht wordt.
een restaurant zonder koffie?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eerst was er geen koffie blijkbaar , maar mensen bleven het vragen. Toen hebben ze ergens die machine neergezet en kregen mensen die cups en konden ze zelf die koffie pakken en makenMaar dat ging te vaak mis dus nu doen wij het
Zie ik in Amsterdam ook nog wel gebeuren.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo'n zaakje weet ik over de grens ook te zitten.
Als je extra brood wil dan wordt dat vanuit de keuken op je tafel gesmeten
Mja dit is de hele opzet van 't zaakje. Werken 2 lui die in plat west Vlaams een 'show' opvoeren. Open keuken enzo. Lachenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie ik in Amsterdam ook nog wel gebeuren.
PATRICIAAAA gooit jij nog ff melk in die schuimert!!!!!???!!!!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
we hebben zon schuimert dus na 1700 doen we geen warme melk want het duurt te lang
[ afbeelding ]
Nee, omdat geld vooral je afgod is kruip je in de reet van conservatieven.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik geld nodig heb?![]()
![]()
Ben geen democraat______!
Begin zelf een ballietent dan.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
we draaien buiten vaak 4 of 5 keer de omzet van binnen maar het is er niet naar gebouwd :p
Oh dacht kloteding?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
PATRICIAAAA gooit jij nog ff melk in die schuimert!!!!!???!!!!
Aeroccino heet dat ding
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat ooit in Hong Kong serieus romantisch en duur en "stil" te dineren, topuitzicht op de baai, mooie vrouw bij ook, ineens ging het licht aan terwijl we net het hoofdgerecht hadden gekregen, JAAAAAAAAH PARTYTIME en alles werd aan de kant geschoven, DANSEN DANSEN DANSEN
Eigenlijk werk je in best wel een paupertent dusquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
we hebben zon schuimert dus na 1700 doen we geen warme melk want het duurt te lang
[ afbeelding ]
ja en toch staat er met mooi weer altijd een rijquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk werk je in best wel een paupertent dus
Gelukkig is het deze week kloteweer.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en toch staat er met mooi weer altijd een rij
Zat ik daar met kreeft in mijn bek te kijken naar wild en raar dansende Aziaten, heerlijk momentje wel hoorquote:
ja denk dat het nu ook nks is. Wel beniewd naar morgen. begin om 12quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is het deze week kloteweer.
Jawellllll joh... als Raggelt een theetent kan, kan jij wel een leuk hapje drankje zaakjequote:
ja maar dat was bij scheuren en spuiten ook zo.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en toch staat er met mooi weer altijd een rij
Houtje touwtjequote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
we draaien buiten vaak 4 of 5 keer de omzet van binnen maar het is er niet naar gebouwd :p
Nah stress joh.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jawellllll joh... als Raggelt een theetent kan, kan jij wel een leuk hapje drankje zaakje![]()
US wil je wel helpen met een startkapitaal
Dat laatste klopt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jawellllll joh... als Raggelt een theetent kan, kan jij wel een leuk hapje drankje zaakje![]()
US wil je wel helpen met een startkapitaal
ja klopt maar hier zijn mensen wel tevredenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dat was bij scheuren en spuiten ook zo.
Jammer van je vooroordelen weer.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, omdat geld vooral je afgod is kruip je in de reet van conservatieven.
Snap ik. En dan heb je ook geen tijd meer voor een smurfdagje aan het strand.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah stress joh.
Ze hebben flinke stress gehad. Nu ook zijn we niet volledig open vanwege personeelstekort.
ik heb daar allemaal niet zo zin in
Nou daar lees ik maar weinig vanquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt maar hier zijn mensen wel tevreden
Ik heb het ooit in Oost-Europe gehad dat de rokjes van de serveersters ineens een stuk korter waren.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat ik daar met kreeft in mijn bek te kijken naar wild en raar dansende Aziaten, heerlijk momentje wel hoor
jawel 99 procent is echt tevreden maar niet iedereen is geschikt voor het concept. Buiten dan. BInnen is gewoon een restaurant maar sta ik gelukkig niet zo vaakquote:
Je moet dan ook zorgen dat anderen al het werk doenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah stress joh.
Ze hebben flinke stress gehad. Nu ook zijn we niet volledig open vanwege personeelstekort.
ik heb daar allemaal niet zo zin in
Zodra je zaak loopt wel weer hoor. Dan kom je na een dagje smurfen gewoon even binnenlopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik. En dan heb je ook geen tijd meer voor een smurfdagje aan het strand.
LUILAK!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet dan ook zorgen dat anderen al het werk doen
j maar daar kom je ook niet zomaarquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra je zaak loopt wel weer hoor. Dan kom je na een dagje smurfen gewoon even binnenlopen.
In Thailand ooit gehad dat 18 dorpen rond de enorme uitgaanstent wakker gemaakt werden, joooh twee blanken na middernacht, go make some money en alles wat we wilden was wat biertjes drinken.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het ooit in Oost-Europe gehad dat de rokjes van de serveersters ineens een stuk korter waren.
Klopt. Mensen die een bedrijfsvoering hebben, hebben geen tijd voor vakantie.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik. En dan heb je ook geen tijd meer voor een smurfdagje aan het strand.
Ik geloof echt dat jij dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
en ik vind dat er al teveel horeca is ook
nee joh. heb er geen passie voor. Het is puur werkquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat jij dat zou kunnen.
corona heeft best wat uitgedund toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
en ik vind dat er al teveel horeca is ook
I beg to differ.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. heb er geen passie voor. Het is puur werk
Dat valt echt reuze mee, vallen misschien in de toekomst nog wel om.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
corona heeft best wat uitgedund toch?
Door de steunmaatregelen valt dat volgens mij wel mee wat het niet heeft gered.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben niet ambitieus he :pquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een stabiele kerel aan haar arm moet het wel lukken.
nou ja er zal ook wel weer het nodige nieuw begonnen worden denk ik?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Door de steunmaatregelen valt dat volgens mij wel mee wat het niet heeft gered.
Wel jammer 1 nieuw zaakje in den haag waar ik welles voor koffie kwam is er mee gestopt. Ook door prive omstandigheden maar de verhuurder van de zaak wilde bv ook niet tegemoet komen. Er zijn in rotterdam wel regelmatig zaken gesloten vanwege personeelsgebrek maar echt omgevallen weet ik niet
Restaurant de Rode Pandaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
maar geod misschien op het strand in thailand denk ik er anders over :p
Denk dat ze wel weet wat ze zegtquote:
Nou ja eentje die af en toe een tikje tegen die slanke zachtjes getinte Egyptische gladde billen geeft en zegt "kom op je kunt het gekke springkikker"quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
(te) veel is kunstmatig overeind gehoudenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of een mede horeca tijgert vinden met ambitie voor een eigen leuk zaakje.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja eentje die af en toe een tikje tegen die slanke zachtjes getinte Egyptische gladde billen geeft en zegt "kom op je kunt het gekke springkikker"
Zit je daar tegen zo'n kut pluche beer aan te kijken.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Als je er alleen komt eten zit je samen met een panda aan tafel zodat je nooit alleen hoeft te zijn.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja eentje die af en toe een tikje tegen die slanke zachtjes getinte Egyptische gladde billen geeft en zegt "kom op je kunt het gekke springkikker"
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of een mede horeca tijgert vinden met ambitie voor een eigen leuk zaakje.
Als het niet je ding is, dan is het gewoon niet je dingquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
jeps :pquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk dat ze wel weet wat ze zegt
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Als je er alleen komt eten zit je samen met een panda aan tafel zodat je nooit alleen hoeft te zijn.
Soms moet je ook gewoon dingen buiten je comfortzone doen en dan blijkt ineens alles te kloppenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[..]
Als het niet je ding is, dan is het gewoon niet je ding
Collega van mij zit nu in die regio, maar in de grotere steden gaat alles weer in lockdown.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
Lees nu dat thailand, tenmiste in bangkok geen bedden meer zijn voor thai met covid
Tja, imo had ze dan wel gezegd dat ze eigenlijk ergens wel een eigen zaakje zou willen maar het niet durft of niet denkt dat ze het kan ofzoquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Soms moet je ook gewoon dingen buiten je comfortzone doen en dan blijkt ineens alles te kloppen
Ja en ondertussen lees ik plannen om samui ook open te doen onder het samui plus programmaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij zit nu in die regio, maar in de grotere steden gaat alles weer in lockdown.
Het is erg dubbel. Grote steden in lockdown, toeristische gebieden doen alsof niets aan de hand is zover dat nog kan.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en ondertussen lees ik plannen om samui ook open te doen onder het samui plus programma
In bangkok? Mag hij de kamer niet uit?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is erg dubbel. Grote steden in lockdown, toeristische gebieden doen alsof niets aan de hand is zover dat nog kan.
Collega zit nu zo ongeveer vast in zijn hotel tot het eind van deze maand.
Voor vloggers moeten ze natuurlijk laten zien hoe geweldig het er nog steeds is.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
ik volg zon vlogger op insta, hij is een paar dagen terug aangekomen op phuket. Die heeft gewoon vakantie
hij maakt wel schitterende fotosquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor vloggers moeten ze natuurlijk laten zien hoe geweldig het er nog steeds is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is het dezelfde plek als vorige keer?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-door-straten-dinant
En dan willen jullie hier zeker een livestreamquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jullie moeten zo ernstig gaan daten![]()
Dat niet, maar het komt naar het noorden. En dan welquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het dezelfde plek als vorige keer?
sneu voor die mensenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat niet, maar het komt naar het noorden. En dan wel
Slechts een verslagje van de eerste vieze gore drijfnatte neukbeurt, meer vraag ik niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan willen jullie hier zeker een livestream
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slechts een verslagje van de eerste vieze gore drijfnatte neukbeurt, meer vraag ik niet.
Pff las het ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-door-straten-dinant
Zulk soort vunzigheden doen we toch helemaal niet aan johquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slechts een verslagje van de eerste vieze gore drijfnatte neukbeurt, meer vraag ik niet.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kreeg deze net doorgestuurdTony Hawk Pro Skater 2 soundtrack in de skatehal hier om de hoek
Alweer 5 jaar geleden
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is zelf ook al enkele jaren deaud![]()
![]()
Ik heb het al afgezet, ik geloof het welquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga ook maar slapen. Voor het dartsen ga ik niet op blijven iig.
Is dat ook Olympisch dit jaar?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga ook maar slapen. Voor het dartsen ga ik niet op blijven iig.
Nee, gewoon een groot toernooi atmquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat ook Olympisch dit jaar?
Ja ik ookquote:
Ik las Oprahquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een cd-tje van Opeth aan gezet
Ik mag dan wel weinig smaak hebben, maar zo erg is het nu ook weer niet met mij gesteldquote:
Daar werk jij toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:44 schreef mschol het volgende:
bol kan z'n voor 23:59 besteld, morgen in huis weer eens niet waarmaken
Ik ook nietquote:Op zondag 25 juli 2021 00:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zin om te gaan slapen iig.
nee, i.t.t. wat veel mensen lijken denken, zijn we een totaal ander bedrijf en niet bol zelf, wij bieden als partner slechts onze producten aan op bolquote:
ik ben op, dus toedelsquote:Op zondag 25 juli 2021 00:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zin om te gaan slapen iig.
The Oppositesquote:
Lijstje?quote:Op zondag 25 juli 2021 00:26 schreef FranticDJ het volgende:
hm dan kan ik toch wel 10 betere Nederlandstalige nummers noemen denk ik.
Ben je al achter de workshops of wat was het ook alweer van Dudor? Ik lees niet alles want sims.quote:
Chiel Montagnequote:
Zeker weer om 5 uur opgestaan?quote:Op zondag 25 juli 2021 07:49 schreef kwiwi het volgende:
Alweer wat dozen ingepakt en nog meer spullen weggegooid/gedoneerd
Halve dag weggegooidquote:
Ik ook ongeveer. Ben ook nog even om vijf uur wakker geweest maar gelukkig weer in slaap gevallen.quote:
Gister geen spatje regen gehadquote:Op zondag 25 juli 2021 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh2:53 minder zon dan gisteren. Misschien ook wat minder regen
![]()
Het is fysiek onmogelijk om 30 zoute stengels binnen een minuut op te eten zonder daarbij water te drinken.
En nou proberen maar allen
Kon het nog gereanimeerd worden?quote:Op zondag 25 juli 2021 08:53 schreef FranticDJ het volgende:
schrok net van wat ik in de pot achter liet
Ik was vooral teleurgesteldquote:Op zondag 25 juli 2021 08:53 schreef FranticDJ het volgende:
schrok net van wat ik in de pot achter liet
Ja lekkerquote:Op zondag 25 juli 2021 08:46 schreef Karzai het volgende:
Iemand nog koffie? en hoeveel tosti's moet ik maken?
Geloof ik nietquote:Op zondag 25 juli 2021 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh2:53 minder zon dan gisteren. Misschien ook wat minder regen
![]()
Het is fysiek onmogelijk om 30 zoute stengels binnen een minuut op te eten zonder daarbij water te drinken.
En nou proberen maar allen
Hoi Bertje kroketjequote:
maatje.quote:
Zat ff te kijken voor Legoland Scheveningen. Entree kost je gewoon ff 20,- p.pquote:
das aan de prijsquote:Op zondag 25 juli 2021 09:13 schreef Haags het volgende:
[..]
maatje.
[..]
Zat ff te kijken voor Legoland Scheveningen. Entree kost je gewoon ff 20,- p.p
kan je net zo goed naar Denemarken gaanquote:Op zondag 25 juli 2021 09:13 schreef Haags het volgende:
[..]
maatje.
[..]
Zat ff te kijken voor Legoland Scheveningen. Entree kost je gewoon ff 20,- p.p
quote:
Ja precies dat dus.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je net zo goed naar Denemarken gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |