SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke is dat precies? Mijzelf om het leven laten brengen door een serial killer en achter gelaten worden in de open natuur?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
20 dagen als je het kwiwi dieet volgt.
Intermittent fasting. Volgens at kwiwi als ontbijt een halve kilo haribo en die eet ze nu dus niet meer.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Welke is dat precies? Mijzelf om het leven laten brengen door een serial killer en achter gelaten worden in de open natuur?
Ohhhh nee... bij mij 'werkt' dit niet. Ik moet gewoon om de zoveel tijd iets eten. Motor beetje lekker laten branden enz. Dan voel ik mij het lekkerste en prettigste.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Intermittent fasting. Volgens at kwiwi als ontbijt een halve kilo haribo en die eet ze nu dus niet meer.
Ik help je welquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mot ik zo weer een zak chips leegsnaaien om het een beetje in balans te houden zeker [ afbeelding ]
Wat is dat?quote:
Nee nu niet maar zou wel weer mogen na bijna twee maanden slijmbeursontsteking, bij mij werkt geen carbs wel maar dan voel ik me zo zielig en dan ga ik nare dinge doen en vreemd dansen.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat paar topics geleden gelezen
Slijmbeursontsteking ben je wel even zoet meequote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee nu niet maar zou wel weer mogen na bijna twee maanden slijmbeursontsteking, bij mij werkt geen carbs wel maar dan voel ik me zo zielig en dan ga ik nare dinge doen en vreemd dansen.
Niks voor mijquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slijmbeursontsteking ben je wel even zoet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |