SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Duidelijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:45 schreef livelink het volgende:
Je hoort wel meteen dat het Clouseau is
Waar was je, Melting? Hier is het op wat druppels na, de hele dag droog geweest.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed, maar nat. Vanaf een uur of 2 dan toch.
Was inmiddels zo nat geregend dat ik maar naar huis ben gegaan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:46 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het de waarheid is.
Ik was voor het eerst sinds bijna een jaar weer naar de Efteling.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar was je, Melting? Hier is het op wat druppels na, de hele dag droog geweest.
Heel verstandig om dat een scootmobiel te huren, daar zij ze ook voor!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was voor het eerst sinds bijna een jaar weer naar de Efteling.
Had daar een scootmobiel gehuurd, want lopen was geen optie voor me.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:46 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het de waarheid is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
Heel verstandig om dat een scootmobiel te huren, daar zij ze ook voor!
Van wie?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:48 schreef DJ11 het volgende:
De stemmen van Morten Harket en Morten Harket passen perfect bij elkaar.
Was het druk in de Efteling? Mijn zoon gaat morgen naar Walibi. Hij heeft via vakantieveiling goedkoop kaartjes kunnen bemachtigen. Zijn username was doe_het_niet!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was voor het eerst sinds bijna een jaar weer naar de Efteling.
Had daar een scootmobiel gehuurd, want lopen was geen optie voor me.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Was het druk in de Efteling? Mijn zoon gaat morgen naar Walibi. Hij heeft via vakantieveiling goedkoop kaartjes kunnen bemachtigen. Zijn username was doe_het_niet!
En hij is ervan overtuigd dat hij om die reden niet overboden is
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Was het druk in de Efteling? Mijn zoon gaat morgen naar Walibi. Hij heeft via vakantieveiling goedkoop kaartjes kunnen bemachtigen. Zijn username was doe_het_niet!
En hij is ervan overtuigd dat hij om die reden niet overboden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |