Er staat letterlijk onderaan in de update wat het is.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha wat een gekke joh..
Kijk dit , wat wij wappies altijd hebben geroepen geven het Amerikaanse rivm nu toen
CDC: 'Maak dubbeltest op Corona en Influenza die meteen verschil kan onderscheiden'
Het Amerikaanse centrum voor ziektecontrole en preventie (CDC) wil dat labs haast maken met het ontwikkelen van een coronatest die zowel op Covid als Influeza kan testen en daarbij onderscheid kan maken met het influenzavirus, het virus dat de gewone griep kan veroorzaken.
Het toonaangevende CDC zegt dat het zijn steun voor de huidige diagnostische coronadetectiekits die vanaf februari 2020 zijn ontwikkeld in zal trekken. Het geeft nu alvast de vooraankondiging om labs de tijd te geven specifiekere tests te ontwikkelen voor het begin van het griepseizoen.
In de Verenigde Staten zijn meer dan 3,4 miljoen mensen gediagnosticeerd met het hebben van het coronavirus en meer dan 610.000 mensen zijn gestorven aan de gevolgen van COVID-19. Het aantal geïnfecteerde doden met het influenzavirus daalde echter spectaculair, zo bleek uit data dat de CDC in de afgelopen periode naar buiten bracht.
Het CDC rapporteerde slechts 646 griepdoden in 2020, tegenover minstens 24.000 doden in 2019. Zij dringen er bij laboratoria op aan om "zowel tijd als middelen te besparen" door kits te introduceren die een positieve test voor het coronavirus en griep kunnen bepalen en onderscheiden.
Laboratoria hebben tot het einde van 2021 voordat het CDC zijn steun voor de huidige RT-PCR-testen intrekt en moedigt laboratoria aan om methodes te ontwikkelen die de detectie en differentiatie van SARS-CoV-2- en influenzavirussen kan vergemakkelijken, door in één test op beide virussen te kunnen testen.
Update:
Het oorspronkelijke bericht was niet helemaal duidelijk. Het gaat hier om een dubbeltest die zowel moet gaan zien of je Corona hebt óf Influenza. Het is niet zo dat de oude tests positief testen op Corona terwijl je eigenlijk griep hebt. Dit is nu verduidelijkt. Ook is er een betere bron.
CORONA=GRIEP
Covid is Covid.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Er staat letterlijk onderaan in de update wat het is.
Een maat van mij heeft dagenlang op de IC gelegen - het is geen griep.
Oh liegen en bedriegen ze toch wel .. .. ben ik dan gek als ik ze vertrouw of als ik ze niet vertrouwquote:Op zondag 25 juli 2021 14:54 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
De waarheid niet. Politici liegen en bedriegen.
Maar is een Thierry Baudet wel betrouwbaar?
Wie kan je dan als gewone burger nog geloven?
Ja precies dat. Je kunt eigenlijk bijna helemaal niemand vertrouwen.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:07 schreef Summers het volgende:
[..]
Oh liegen en bedriegen ze toch wel .. .. ben ik dan gek als ik ze vertrouw of als ik ze niet vertrouw. Als burger moet je weer in jezelf gaan geloven en je eigen gezond verstand gebruiken .
Grappig, ik hoor juist van de mensen die tegen vaccinatie zijn dat de overheid meer moet inzetten op gezond leven.... Wellicht is dit wat ze bedoelenquote:Op zondag 25 juli 2021 14:27 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik had ooit een docu gezien over het social credit system dat moet je echt niet willen . Iemand kreeg minpunten omdat ze 2 flessen wijn had gekocht in de supermarkt omdat ze betere keuzes had kunnen maken met haar aankopen
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-57958358quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik denk dat deze overleden 34-jarige achteraf gezien toch graag het vaccin had gewild
Ach, over niet al te lange tijd zijn alle gevaxten toch dood?quote:Op zondag 25 juli 2021 16:24 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja precies dat. Je kunt eigenlijk bijna helemaal niemand vertrouwen.
De hele geschiedenis bestaat uit elite die de burger naait. Zeker nu.
Dat begreep ik in 2018 al heel goed. A storm is coming.....
We naderen de 8 miljard inwoners. Die moet je op-hokken en verdoven en beroven van een eigen wil.
Die mogen geen eigen identiteit meer aanhouden. Dat is alleen voor de rijken. Ze zijn al flink bezig hoor.
https://www.biometricupda(...)3Rx2JL5kh0vnSTOfalBI
En we leren er niet van. Of wel. Wat maakt het allemaal uit. De wereld veranderd in hoog tempo.
Op meerdere fronten.
Je snapt dat je longontsteking krijgt door corona?quote:Op zondag 25 juli 2021 16:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-57958358
'He was treated for pneumonia and Covid-19 in a hospital outside Los Angeles, where he died on Wednesday.'
Dus hij had pneumonia en postief getest met corona was....dit soort verhaaltjes hebben we echt heel vaak gehoord.
Volgens mij zou je meer zorgen over pneumonia maken.
Wie heeft het in deze context nog over vaccinatie. Dat we straks meer in afgebakende reservaten leven, met een boodschappen quota infuusje en een slot op je verbruik en je levensvoorzienig, en je gehersenspoelde kinderen, dan in een vrij land ontgaat jou?quote:Op zondag 25 juli 2021 16:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Grappig, ik hoor juist van de mensen die tegen vaccinatie zijn dat de overheid meer moet inzetten op gezond leven.... Wellicht is dit wat ze bedoelen
Zeggen ze. Ze zeggen 'n heleboel over 'corona'. Dat jij het allemaal geloven moet je zelf weten natuurlijk.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je snapt dat je longontsteking krijgt door corona?
Geen idee of alle gevaxten straks dood gaan.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ach, over niet al te lange tijd zijn alle gevaxten toch dood?
Waarom dan die controle? Wie wil je nog controleren?
Yep uit 2018 Ziekenhuizen puilen uit van de grieppatiëntenquote:Op zondag 25 juli 2021 16:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zeggen ze. Ze zeggen 'n heleboel over 'corona'. Dat jij het allemaal geloven moet je zelf weten natuurlijk.
Je kan altijd 'n longontsteking krijgen.
quote:Ziekenhuizen puilen uit van de grieppatiënten
Ziekenhuizen in heel Nederland moeten dagelijks passen en meten om mensen met ernstige complicaties van de griep op te kunnen nemen. De ziekenhuizen verzorgen een paar duizend mensen met ernstige griep op hun verpleegafdelingen.
Het zijn met name alleenwonende (hoog)bejaarden die in het ziekenhuis belanden, zegt Wouter van der Horst van de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen. ,,Mensen worden ziek door het virus, dan komt er een bacteriële infectie overheen en komen er ademhalingsmoeilijkheden of een longontsteking. Mensen die dan in het ziekenhuis komen zijn heel verzwakt of moeten zelfs beademd worden op de intensive care. Daar blijven ze maar kort, maar het duurt natuurlijk even voor ze naar huis kunnen.''
Ach zulke vergelijkingen blijfven toch niet plakken.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep uit 2018 Ziekenhuizen puilen uit van de grieppatiënten
https://www.ad.nl/binnenl(...)ppatienten~ab5eb9e0/
[..]
Tja als je aids hebt ga je ook dood aan een longontsteking. Dus aids bestaat nietquote:Op zondag 25 juli 2021 16:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zeggen ze. Ze zeggen 'n heleboel over 'corona'. Dat jij het allemaal geloven moet je zelf weten natuurlijk.
Je kan altijd 'n longontsteking krijgen.
quote:Op zondag 25 juli 2021 17:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep uit 2018 Ziekenhuizen puilen uit van de grieppatiënten
https://www.ad.nl/binnenl(...)ppatienten~ab5eb9e0/
[..]
En hoe lang duurde die druk op de ziekenhuizen? Was het alle ziekenhuizen? Hoe verhoudt zich dat tot de drukte door Corona?quote:Op zondag 25 juli 2021 17:21 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ach zulke vergelijkingen blijfven toch niet plakken.
De maat is: De hoogte van de positieve testen.
Publiceren in het donkerrood
En iedereen gaat ballistic ...
Boeiend. Het gaat uiteindelijk om de testen. Daar handelt men naar. Ik geef daar het nutteloze 'nut' van pcr test aan. Laat jij maar weten wanneer jij klaar bent met vaccineren. Ze helpen geen ruk tot dusverre.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:50 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[..]
En hoe lang duurde die druk op de ziekenhuizen? Was het alle ziekenhuizen? Hoe verhoudt zich dat tot de drukte door Corona?
Laat maar weten als je de vergelijking hebt gemaakt
eens kijken... enorme hausse in besmettingen... bijna geen ziekenhuisopnames, en degenen die wel opgenomen zijn 90% ongevaccineerdquote:Op zondag 25 juli 2021 17:54 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Boeiend. Het gaat uiteindelijk om de testen. Daar handelt men naar. Ik geef daar het nutteloze 'nut' van pcr test aan. Laat jij maar weten wanneer jij klaar bent met vaccineren. Ze helpen geen ruk tot dusverre.
https://www.msn.com/en-gb(...)y/ar-AAMvrcl?ocid=st
Oh ja bij donkerrood moet ik paraat staan "gevaar " "gevaar "quote:Op zondag 25 juli 2021 17:21 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ach zulke vergelijkingen blijfven toch niet plakken.
De maat is: De hoogte van de positieve testen.
Publiceren in het donkerrood
En iedereen gaat ballistic ...
Klopt dit? 90% van hoeveel IC's waren er door ongevaccineerden bezet? Hoe oud waren ze? Waren ze al ziek?quote:Op zondag 25 juli 2021 17:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
eens kijken... enorme hausse in besmettingen... bijna geen ziekenhuisopnames, en degenen die wel opgenomen zijn 90% ongevaccineerd
Ja goochelen en googelen. Viroloog tegen viroloog. En die mag wat zeggen, en die moet zijn mond houden.quote:En ja het gaat/ging om testen... om de simpele reden dat een stijging in besmettingen 2-4 weken later leidt/leidde tot een stijging in ziekenhuisopnames. Nu trouwens ook, echte veel minder
Daar raak je bang voor.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:20 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Klopt dit? 90% van hoeveel IC's waren er door ongevaccineerden bezet? Hoe oud waren ze? Waren ze al ziek?
Ik dacht begrepen te hebben dat gezonde gevaccineerden elkaar zo'n beetje onbedoeld (veilig als zij zich terecht dachten te kunnen vermaken) aan het besmetten zijn geweest.
[..]
Ja goochelen en googelen. Viroloog tegen viroloog. En die mag wat zeggen, en die moet zijn mond houden.
Maar uiteindelijk gaat het om de (wereldwijde) IFR. En niet om relatief normale stijgingen en dalingen.
Men wil Lockdowns in stand houden voor de Great Reset. Build Back Better. A New World Order.
Werkt wel tegen ernstige ziekte.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:54 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Boeiend. Het gaat uiteindelijk om de testen. Daar handelt men naar. Ik geef daar het nutteloze 'nut' van pcr test aan. Laat jij maar weten wanneer jij klaar bent met vaccineren. Ze helpen geen ruk tot dusverre.
https://www.msn.com/en-gb(...)y/ar-AAMvrcl?ocid=st
Je bent niet serieus te nemen. Natuurlijk zeggen ze dat hun groep niet representatief is. Alleen vul jij ff in in welke mate, daar heeft niemand zich daar over uitgesproken, afgezien van dat is het een plausibiliteitskwestie. Waarom denk je dat het niet representatief is, welke kant op is er een bias? Waarom?quote:Op zondag 25 juli 2021 12:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
98% van de mensen kunnen er tegen....
Dat is al onzin natuurlijk. 98% wordt niet ernstig ziek, maar een veel groter percentage wordt weldegelijk ziek.
Die 30% met antilichamen komt uit onderzoek van Sanquin. Sanquiin die zelf zeggen dat hun groep niet representatief is voor nederland
En dat in de eerste 5 minuten
De kritische Stichting Artsen Covid Collectie had vorige maand een "kritisch" vragenuurtje georganiseerd met oa Schetters maar ook voorstanders van vaccinatie.
Schetters dolf daar gigantisch het onderspit
Jij wil meer varianten?quote:Op zondag 25 juli 2021 14:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik neem geen prikje omdat ik een mutatiefabriek wil zijn voor corona.
De maatregelen gaan ook helemaal niet om Covid.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Werkt wel tegen ernstige ziekte.
Om de ziekte uit te roeien totaal niet krachtig genoeg. Ik word dan ook angstig van dat gestuur op besmettingen. Als dat voldoende argument is voor allerlei maatregelen komen we hier nooit vanaf al is het effect ervan op de samenleving in directe zin nihil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |