Alles wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Klaus Schwab is joods met een duits accent en intelligent. Tja... Dan ben je de perfecte james bond villain
Even een repostquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:52 schreef devlinmr het volgende:
https://www.al.com/news/2(...)-covid-patients.html
Antivaxregrets
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:34 schreef Summers het volgende:
Antivaxregret bestaat niet![]()
[ afbeelding ]
En genoeg voorbeelden van mensen die spijt hebben en overleden zijn NA vaccinatiequote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik denk dat deze overleden 34-jarige achteraf gezien toch graag het vaccin had gewild
Net echtquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik denk dat deze overleden 34-jarige achteraf gezien toch graag het vaccin had gewild
Ook veel kinderen ...quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:11 schreef Summers het volgende:
[..]
En genoeg voorbeelden van mensen die spijt hebben en overleden zijn NA vaccinatie
Hoezo mag deze video niet geplaatst worden?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Net echt
Plaats dit soort onzin gewoon in COR
Heb je daar wat voorbeelden van?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:11 schreef Summers het volgende:
[..]
En genoeg voorbeelden van mensen die spijt hebben en overleden zijn NA vaccinatie
Is geen BNW materiaal.. als ik BNW materiaal post in COR wordt ik ook doorverwezen naar BNW.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoezo mag deze video niet geplaatst worden?
Iedereen mag er hun eigen waarde aan hangen.
Iedereen kan verhaaltjes typen.. hier kunnen we niks mee.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
Even een berichtje van de SEH:
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Waarom heb je er zoveel moeite mee?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is geen BNW materiaal.. als ik BNW materiaal post in COR wordt ik ook doorverwezen naar BNW.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Iedereen kan verhaaltjes typen.. hier kunnen we niks mee.
In BNW mag er wat meer gezegd worden. Dat betekent juist dat alle kanten hier belicht mogen worden.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is geen BNW materiaal.. als ik BNW materiaal post in COR wordt ik ook doorverwezen naar BNW.
Ja.. maar niet DOOR vaccinatiequote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:11 schreef Summers het volgende:
[..]
Het enige wat we kunnen doen is wachten tot de rest het ook doorkrijgtquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ook veel kinderen ...
Maar lekker boeiend, we moeten alles op alles zetten om het WEF''killervirus'' wat geen killervirus is te bestrijden!
Er belanden inderdaad een paar gevaccineerde mensen met zwakke gezondheid in het ziekenhuis met corona.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:04 schreef Summers het volgende:
[..]
Vooralsnog belanden de gevaccineerden evengoed in het ziekenhuis en raken besmet , dat is echt het tegenovergestelde van de regenbogen en gouden potten die werden beloofd als je je zou vaccineren . Ik wacht wel tot het experiment is afgelopen in 2023/24
Bron?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ook veel kinderen ...
Maar lekker boeiend, we moeten alles op alles zetten om het WEF''killervirus'' wat geen killervirus is te bestrijden!
Als de propaganda het zegt is het nog niet zo , heb je nog niet door dat ze hun verhaal steeds bijstellen of moet je eerst nog 100 keer meer teleurgesteld worden ? ik niet hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Er belanden inderdaad een paar gevaccineerde mensen met zwakke gezondheid in het ziekenhuis met corona.
Er belanden echter vele malen meer ongevaccineerd in het ziekenhuis en die zijn dan ook nog eens vaak jonger, gezonder en behoren tot een kleine groep.
Dus je kunt lullen wat je wil, maar de vaccins werken zoals op de verpakking staat. ~95%
Er is helaas altijd een groep die blindelings blijft volgen.. mochten ze ooit het licht zien is waarschijnlijk al te laat ben ik bang.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:50 schreef Summers het volgende:
[..]
Het enige wat we kunnen doen is wachten tot de rest het ook doorkrijgt
Schimmelpenick de trekpop van Den Haag,, die gozer heeft zn ziel verkocht en probeert nu zieltjes te winnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |