Vanaf 75 jaar, ja!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Moeten we alle medische zorg maar stoppen dan?
En een 2e prik is erg omdat?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:28 schreef Summers het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-vermijden~a3368641/
[..]
Mensen blij maken met een dode mus maar dat zijn we wel gewend . "Nieuw onderzoek' , "experts zeggen ' derde en dan vierde spuit![]()
En een tweede prik is simpel te vermijden hoor , just say no .
het aantal miljarden dollars aan afkoop cases van de laatste pak 'm beet 20 jaar kan een begin van inzicht zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Noem eens een bewijs van smerige spelletjes van big-pharma?
Even voor de openheid/duidelijkheid, ik heb post 227 gedit, omdat ik een verkeerde link (foutje) plaatste, en vervolgens de tekst wat aangepast hebt.quote:
Hoezo is dat smerig? Dat is toch gewoon zakelijk de beste keus?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:34 schreef Orwell het volgende:
[..]
het aantal miljarden dollars aan afkoop cases van de laatste pak 'm beet 20 jaar kan een begin van inzicht zijn.
.
Harry lijkt me echt heerlijk om naar te luisteren als je een linkse deuger bent. Flink wat dogma's nodig om het leuk te vinden in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:04 schreef An_0_Niem het volgende:
En Harry Hol verteld duidelijk over de vaccins en hun effectiviteit:
Die Jensen gast al 'n klootzak heel lang voor de corona gedoe was.quote:
The desperate, totally unfunny 'comedian'. hahaha. NOT.quote:
Vaccin/pandemic sales conference. Bepaalde figuurtjes van de hele scam in het 'publiek' zijn er ook erbij.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:17 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ho. Ga je mij nou aan het werk zetten? Jij zegt dat er iets, (wat precies?) uit de context is. Ik niet.Ik luister naar zijn verhaal en concludeer daaruit dat hij bedriegt. Mijn indruk: Niet te vertrouwen deze man. Het is gewoon een verkoper. Maar misschien heb ik het mis. Mijn vraag was dus: Wat is er dan precies uit de context? Gaarne dus de punten waaruit dan zijn eerlijkheid, goede bedoelingen en rechtvaardigheid zou moeten blijken, in het filmpje even aanstippen.
Jammer voor je. Ik ben nooit 'wappie' geweest. Ik heb gewoon vanaf het begin van deze hele corona shitshow toen ik de 'people falling dead in the street' heel goed gezien dat het allemaal onzin is. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:59 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik ben zelf 3 maanden wappie geweest en heb er dus zelf in geloofd. Daarom vind ik het zo fascinerend dat mensen eraan blijven vasthouden, ondanks dat het al zo vaak debunked is. Maar dan komen jullie met MSM is onbetrouwbaar. Ja, dan loopt elke discussie stuk.
Waarom maak je druk over?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:20 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Toch ben ik oprecht nieuwsgierig naar jouw oplossing voor dit probleem.
Voor sommige mensen doodgaan gewoon vrede is.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik geloof ook niet perse dat doodgaan een slecht ding is. We gaan veel te weinig en verdrietig dood.
Geen enkel probleem mee, wat is jouw probleem met een bewezen werkend en veilig vaccin?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 02:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ga maar lekker gezellig in de rij staan voor je derde jonge.
De griep is een stuk heftiger in het najaarquote:Vorige week had Nederland 11 doden en 68500 besmettingen, dat is 0.016%.
Eind januari had Nederland 450 doden op 30.000 besmettingen. dat is 1.5%, 100 keer meer.
Neen, sinds januari zijn mensen gaan vaccineren. Misschien heb je dat gemist?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De griep is een stuk heftiger in het najaar
Altijd zo geweest
Net zoals dat positief testen ook simpel te vermijden is. Gewoon niet testen... Gaatjes in het gebit zijn ook makkelijk te vermijden, gewoon nooit naar de tandarts gaan. Doodgaan is ook makkelijk te vermijden, gewoon blijven leven...quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:28 schreef Summers het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-vermijden~a3368641/
[..]
Mensen blij maken met een dode mus maar dat zijn we wel gewend . "Nieuw onderzoek' , "experts zeggen ' derde en dan vierde spuit![]()
En een tweede prik is simpel te vermijden hoor , just say no .
Tjah als je hier het manipulatieve niet in herkent dan stopt de algehele discussie ook al snel natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Het is geen leugen is het wel?
Bovendien was het een voorspelling en zei hij dat het mogelijk is
Npc’squote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Echt he het lijkt grenzeloosAlsof je een mad men carte blanch hebt gegeven en dat zal je weten ook .
Waar manipuleert hij?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah als je hier het manipulatieve niet in herkent dan stopt de algehele discussie ook al snel natuurlijk.
Tja.. Isral..quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Npc’s![]()
Isral gaat full vaccinazi mode
[ twitter ]
Die spuit word echt met elk van dat soort berichten onaantrekkelijker , de waarheid heeft geen dwang nodig , alleen leugens hebben dat nodig .quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Npc’s![]()
Isral gaat full vaccinazi mode
[ twitter ]
Als hij in de media roept "boos" te zijn op voetbalclubs omdat ze vaccins kopen, om op die wijze bij het volk moedwillig een idee van schaarste te creren (legt hij keurig uit) terwijl hij helemaal niet zo boos is maar een andere overtuiging wil opzetten bij de lezer.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waar manipuleert hij?
Door te zeggen dat er een x aantal doden per dag aan de Mexicaanse griep zullen zijn?
Vertel hoe had hij het anders moeten zeggen
Dus als iemand, bijvoorbeeld, zegt dat, laten we zeggen, een nieuw vaccin experimenteel is, terwijl dat aantoonbaar onjuist is, met als doel angst te zaaien onder de bevolking dan zou je dat manipulatie kunnen noemen?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als hij in de media roept "boos" te zijn op voetbalclubs omdat ze vaccins kopen, om op die wijze bij het volk moedwillig een idee van schaarste te creren (legt hij keurig uit) terwijl hij helemaal niet zo boos is maar een andere overtuiging wil opzetten bij de lezer.
Dan is dat manipulatie.
'Gentherapie' 'experimenteel' allemaal semantiek.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:12 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dus als iemand, bijvoorbeeld, zegt dat, laten we zeggen, een nieuw vaccin experimenteel is, terwijl dat aantoonbaar onjuist is, met als doel angst te zaaien onder de bevolking dan zou je dat manipulatie kunnen noemen?
Of als iemand zegt dat een vaccin bijvoorbeeld gentherapie is, terwijl dat aantoonbaar onjuist is, met als doel om angst te zaaien, dan zou je dat manipulatie kunnen noemen?
Maw, blckbx, Weltschmerz, ninefornews etc etc manipuleren.
Goed om te weten... Niet dat we dat niet al wisten.
en dus manipulatie. Die woorden zijn gewoon bewust gekozen om angst te zaaien.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
'Gentherapie' 'experimenteel' allemaal semantiek.
Who cares about het creren van wat urgentie door net te doen of je boos bent.quote:Als jij over het feit heen kunt stappen dat een gerusht vaccin, waarvan de methodiek nog nooit op grote schaal is toegepast, en waarvoor wetgeving is aangepast om het erdoor te krijgen. Omdat het juridisch klopt 'op papier'.
"Op papier is het geen experimentele gentherapie".
Allemaal prima toch? Kwestie van definitie. Niks mis mee.
Jij zou ook in een Fokker GG-379 met straalmotor stappen als die op papier goed in elkaar zit, moest wel wat wetgeving worden aangepast maar achja juridisch klopt het. Dat het model binnen 5 maanden is ontworpen en binnen jaar is geproduceerd is slechts een kleine bijkomstigheid en absoluut niet experimenteel.
Who cares about een 'trial and error'- fase.
Onzin, het mag alles heten maar oh wee experimentele gentherapie. Ondanks dat het onder normale maatstaven prima als zodanig valt te verantwoorden.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
en dus manipulatie. Die woorden zijn gewoon bewust gekozen om angst te zaaien.
[..]
Who cares about het creren van wat urgentie door net te doen of je boos bent.
Je meet met 2 maten. Hoop dat je het inziet
Klaus vind het prachtig.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De maatregelen zijn dus in principe permanent, had die Rutte toch gelijk vorig jaar dat de wereld van voor corona niet meer terug komt
Wat een verassing NOTquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]
Wat gaat er in voorjaar 2022 anders zijn? Dan zijn de boosters toegediend en zitten we in delta modus all over again, met weer een nieuwe variant waar de boosters weer niet tegen werken.
[ twitter ]
Vaccineren is de uitweg uit deze crisis. Nu zien we dat dit niet het geval is, maatregelen worden overal weer ingevoerd, ondanks hoge vaccinatiegraad. Corona blijft, en het zal zich altijd blijven verspreiden, zie influenza. De maatregelen zijn dus in principe permanent, had die Rutte toch gelijk vorig jaar dat de wereld van voor corona niet meer terug komt
Vooral gentherapie. Dat roept bij 99% van de bevolking het idee op dat hun genen worden aangepast. Pure manipulatiequote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin, het mag alles heten maar oh wee experimentele gentherapie. Ondanks dat het onder normale maatstaven prima als zodanig valt te verantwoorden.
Maar goed. Ben er wel een beetje klaar mee die discussies op detailniveau. Het is algemeen bekend dat de covid agenda en alle gezanten daarvan jouw bijbel en evangelie is.
Het is allemaal rozengeur en maneschijn, daar mogen we natuurlijk geen afbreuk aan doen. Dat is angstzaaien.
Fake.. pas 34 geen andere aandoeningen , vast hoogst persoonlijk door Bill G. doodgestraald me 5gquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:31 schreef An_0_Niem het volgende:
Het is maar waar je als anti vaxxer zin in hebt.
Maar ja, dit zal ook wel MSM propaganda zijn.
Hetzelfde kan omgekeerd ook gezegd worden , de manipulatie om te zeggen veilig en effectief en dat blijkt steeds niet werkt prima voor de mensen die gevaccineerd zijn .quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vooral gentherapie. Dat roept bij 99% van de bevolking het idee op dat hun genen worden aangepast. Pure manipulatie
Dat je er blind voor bent is bewijs dat het prima werkt bij je
Klaus Schwab is joods met een duits accent en intelligent. Tja... Dan ben je de perfecte james bond villainquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:28 schreef An_0_Niem het volgende:
Die ongefundeerde angst van mensen voor Klaus Schwab vind ik absoluut fascinerend. Heel bijzonder hoe van alles een complot wordt genaakt.
Die complotdenkers zijn zelf het grootste complot
En nog steeds leven en ervoor gezorgd hebben dat de ziekenhuizen leegstroomden ondanks wat de jou manipulerende alternatieve media proberen wijs te makenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:42 schreef Summers het volgende:
[..]
Hetzelfde kan omgekeerd ook gezegd worden , de manipulatie om te zeggen veilig en effectief en dat blijkt steeds niet werkt prima voor de mensen die gevaccineerd zijn .
Tjonge jonge ik ben ook niet vanuit de dood aan het typen hoor maar ben wel ongevaccineerd en gezondquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:45 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En nog steeds leven en ervoor gezorgd hebben dat de ziekenhuizen leegstroomden ondanks wat de jou manipulerende alternatieve media proberen wijs te maken
Oke.. beweert iemand dat?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:46 schreef Summers het volgende:
[..]
Tjonge jonge ik ben ook niet vanuit de dood aan het typen hoor
Fijn voor je. Hoop van ganser harte dat je gezond blijftquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:46 schreef Summers het volgende:
[..]
Tjonge jonge ik ben ook niet vanuit de dood aan het typen hoor maar ben wel ongevaccineerd en gezond![]()
Ja joh, vergroot het woord gentherapie even uit.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vooral gentherapie. Dat roept bij 99% van de bevolking het idee op dat hun genen worden aangepast. Pure manipulatie
Dat je er blind voor bent is bewijs dat het prima werkt bij je
kritische mensen trappen niet in die manipulatie . er bestaat geen antivax regretquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:52 schreef devlinmr het volgende:
https://www.al.com/news/2(...)-covid-patients.html
Antivaxregrets
Gevaar voor de volksgezondheid ben jequote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:46 schreef Summers het volgende:
[..]
Tjonge jonge ik ben ook niet vanuit de dood aan het typen hoor maar ben wel ongevaccineerd en gezond![]()
nee, dat is wat het betekentquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja joh, vergroot het woord gentherapie even uit.
Hebben we verplichte vaccinaties in Nederland?quote:Maar wat roept het idee van verplichte vaccinatie op bij 99% van de bevolking, voor een of ander kutvirus waarvoor je moet testen of je het hebt?
Ik heb me verdiept in jouw kant van het verhaal en er zoveel contradictie, angstzaaierij leugens manipulatie en gewoon puur eigenbelang gezien dat ik er gillend ben weggerendquote:Maar nee het woordje gentherapie past niet binnen de normen. Dikke pech want zo kun je het kwalificeren. Dan kan ik blind zijn volgens jou. Maar ik vind dat jij een hele hoop vraagtekens zet bij de verkeerde dingen.
Vooralsnog belanden de gevaccineerden evengoed in het ziekenhuis en raken besmet , dat is echt het tegenovergestelde van de regenbogen en gouden potten die werden beloofd als je je zou vaccineren . Ik wacht wel tot het experiment is afgelopen in 2023/24quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gevaar voor de volksgezondheid ben je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |