https://www.facebook.com/Vecu.lemedia/videos/527018145189242quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:45 schreef StephanL het volgende:
Welke stream is dat? Heb er al drie maar blijkbaar mis ik iets

Ok thanks, heb ik al op, maar blijkbaar gemist. Zat ook bij Mitaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Vecu.lemedia/videos/527018145189242

Volgens mij sloeg iemand 'm neer omdat ie 't aan t filmen was.quote:

Zo noemen ze zichzelfquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:05 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Gele blauwe paarse hesjes, artsen, automonteurs of kantoorpikkies. Er is een protest tegen vaccinatie-verplichting.
Bestaat er nu ook kleur obsessie?

Hetzelfde traangas waar je net voor stond te juichen ?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:31 schreef StephanL het volgende:
Mensen met kinderen vluchten vanwege traangas

Ik kan er niks aan doen dat ze ergens heen lopen waar mensen met kinderen op een terras zitten en de politie daar met traangas in de weer gaatquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:55 schreef manny het volgende:
[..]
Hetzelfde traangas waar je net voor stond te juichen ?

Mitaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:06 schreef StephanL het volgende:
Mita logica: Ik moet tussen de mensen gaan staan want daar gooien ze de traangas en flitsgranaten

Ze zoekt het traangas gewoon opquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:32 schreef StephanL het volgende:
Mita wordt voor de zoveelste keer verzorgd vanwege traangas

Doe dan niet zo vervelend johquote:

Die agenten hebben het talent van hun opa’s goed overgenomenquote:

abholen und mitnehmenquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die agenten hebben het talent van hun opa’s goed overgenomengaan er stukje harder in dan Franse collega’s.

Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 16:05 schreef heywoodu het volgende:
Lopen die vandalen nog steeds hun dingetje te doen?

Dit zijn de beterequote:Op zaterdag 24 december 2022 13:21 schreef StephanL het volgende:
OMG er is weer chaos in Parijs. RIP Parijs

Zeker weten. Arme buurtvadersquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dit zijn de betereDie buurtvaders zijn wel beter dan de Marokkaanse hier. Gaan er vol in.

Wat is er nu weer fout dan? Zijn de prijzen voor sigaretten 30 cent omhoog gegaan of wat is dit keer de reden om massaal te rellen?quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:21 schreef StephanL het volgende:
OMG er is weer chaos in Parijs. RIP Parijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |