Moet je die zelf doen? Of wil je die ergens laten doen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:21 schreef Bart.Messen het volgende:
Ik moet binnenkort een apk keuring doen voor mijn auto.
Ik moet het ergens laten doen. Het is verplicht namelijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Moet je die zelf doen? Of wil je die ergens laten doen.
In dat geval kan ik je Wouda in Assendelft aanraden.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:47 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik moet het ergens laten doen. Het is verplicht namelijk.
Ja dat zei pvdplanet ook al maar bedankt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In dat geval kan ik je Wouda in Assendelft aanraden.
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:57 schreef halfway het volgende:
Voorkeuren, reparatie elders in eigen beheer uitvoeren, nakeuren.
Dit niet weten is erom vragen kaalgeplukt te worden.quote:
Ik vraag helemaal nergens om ik wil gewoon een betrouwbare garage waar ik niet constant alert moet zijn of het wel of niet eerlijk gedaan word. Aangezien dit verplicht is voor mij om te doen en ik er zelf ook al niet zoveel zin in heb.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:01 schreef halfway het volgende:
[..]
Dit niet weten is erom vragen kaalgeplukt te worden.
Gaan jullie allemaal naar dezelfde garage? Wonen jullie allemaal daar in de buurt?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:59 schreef Fugue het volgende:
Bij Wouda in Assendelft doen ze hele goede Algemene periodieke keuring keuringen.
Ik moet er 150km voor rijden, maar dat is het me wel waard.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:03 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Gaan jullie allemaal naar de zelfde garage? Wonen jullie allemaal daar in de buurt?
Niet om te keuren, airco vullen.quote:
Jet Cars in Rotterdam is een begrip in heel Nederland, dat zegt niet zoveel.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:28 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
Niet om te keuren, airco vullen.
De garage is een begrip in de Zaanstreek.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:33 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Jet Cars in Rotterdam is een begrip in heel Nederland, dat zegt niet zoveel.
Is dit een grap ofzo?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik moet er 150km voor rijden, maar dat is het me wel waard.
Ik weet niet hoe vaak jij een apk hebt meegemaakt maar mijn ervaring is toch echt dat ze in de garage echt altijd wel iets vinden tijdens een apk keuring.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:51 schreef pvdplanet het volgende:
Zoveel stelt een APK ook niet voor
remmentest
verlichting
gordels
wiellagers
rubbers homokineten en fusees
remslangen
roest aan dragende delen
luchtdichte uitlaat
Als dat in orde is dan ben je er al zowat doorheen
pssst vergeet de bandenspanning niet
Dat ligt dan toch echt aan de garage of aan je auto en/of rijstijl. Ik moet hier 6 keer per jaar naar de APK, 2 keer zelfs steekproef gehad maar in de afgelopen 3 jaar (18 keuringen) maar 1 (terechte) afkeur gehad.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:05 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak jij een apk hebt meegemaakt maar mijn ervaring is toch echt dat ze in de garage echt altijd wel iets vinden tijdens een apk keuring.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:33 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Jet Cars in Rotterdam is een begrip in heel Nederland, dat zegt niet zoveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |