Ooh zo lekkerquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:48 schreef anndb het volgende:
Maar weer eens steppegras met steak provencaal. En mijn vrouw stoofvlees.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:35 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb wat sla gemixed met wat geitenkaas wat honing en een heel klein beetje mayo als dressing
allemaal echt een heel klein beetje zodat het net genoeg was voor die sla, Met osseworst.
simpel heh?
[ afbeelding ]
erwtjes zij zo okee, ik had ooit een hond die vond het maar niks, maar dit soort peulvruchten schiet heel erg op.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twee soorten airfryerfriet, erwtjes, en heerlijk gekruide kipdijfilet.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:23 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
erwtjes zij zo okee, ik had ooit een hond die vond het maar niks, maar dit soort peulvruchten schiet heel erg op.
Die boterham ziet er lekker stevig uit! Wat voor brood is het?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:35 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb wat sla gemixed met wat geitenkaas wat honing en een heel klein beetje mayo als dressing
allemaal echt een heel klein beetje zodat het net genoeg was voor die sla, Met osseworst.
simpel heh?
[ afbeelding ]
Ik ga je het niet aanraden, maar het is glutenvrij brood.quote:Op zondag 25 juli 2021 00:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Die boterham ziet er lekker stevig uit! Wat voor brood is het?
Ah, bedankt, het leek op een stevig desembrood ofzoiets.quote:Op zondag 25 juli 2021 00:08 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik ga je het niet aanraden, maar het is glutenvrij brood.
het is het merk Yam vd Jumbo een bakkerij uit engeland, maar ik zou maar niet vrijwillig op een dieet gaan, dat je niet nodig hebtquote:Op zondag 25 juli 2021 00:11 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ah, bedankt, het leek op een stevig desembrood ofzoiets.
Nee, glutenvrij ga ik waarschijnlijk niet eten.
Het schijnt nogal droog en cake-achtig te zijn, glutenvrij brood. Heb jij die ervaring ook?quote:Op zondag 25 juli 2021 00:14 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
het is het merk Yam vd Jumbo een bakkerij uit engeland, maar ik zou maar niet vrijwillig op een dieet gaan, dat je niet nodig hebt
Mensen vinden tarwebrood lekker vanwege de gluten, daardoor wordt het knapperig en licht als je het laat gisten en dan afbaktquote:Op zondag 25 juli 2021 00:17 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Het schijnt nogal droog en cake-achtig te zijn, glutenvrij brood. Heb jij die ervaring ook?
Ik eet zelden 'gewoon' brood btw., vind het te slap, ik eet crackers en/of roggebroodachtige variaties.
Nooit aan een broodrooster gedacht?quote:Op zondag 25 juli 2021 00:17 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Het schijnt nogal droog en cake-achtig te zijn, glutenvrij brood. Heb jij die ervaring ook?
Ik eet zelden 'gewoon' brood btw., vind het te slap, ik eet crackers en/of roggebroodachtige variaties.
Jazeker, sterker nog, de enige manier waarop ik 'normaal' brood eet is geroosterd of als tostiquote:Op zondag 25 juli 2021 00:23 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nooit aan een broodrooster gedacht?
Dapper hoor. Ben benieuwd of ik bloedworst lekker vind of niet. Het ziet er niet zo sappig uit als bv braadworst/saucijs.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:55 schreef Prego het volgende:
Tussen de middag een restje lasagne van gisteren en een stuk Creoolse boudin gemaakt door een collega en zij vond dat ik dat MOEST proeven… het was lekker![]()
Toen straks een klinke Griekse salade en nu een glas witte wijn (Sainte Roseline - Lampe de Méduse)
Jij eet lekker vanavond!quote:Op maandag 26 juli 2021 16:16 schreef Karzai het volgende:
vanavond maak ik een curry met kipfilet, gember, ui, knoflook, kokosmelk, gezeefde tomaten, spaanse peper, erwtjes, gerookt paprikapoeder en kerrie
kook er rijst bij
mijn moeder gaf mij een pot atjar gemaakt met tauge en wortel die eet ik er ook bij
toetje ben en jerrys ijs
[ afbeelding ]
jij ook zo te zien, ik heb helaas nog maar twee pepertjes dus het wordt een milde curryquote:Op maandag 26 juli 2021 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jij eet lekker vanavond!
Ik eet vanavond een mix van noedels, groente en edamame in de wok met veel currykruiden en hot ketjap, gebakken uitjes en sesamzaadjes.
Nou vooruit dan voor een keerquote:Op maandag 26 juli 2021 16:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij ook zo te zien, ik heb helaas nog maar twee pepertjes dus het wordt een milde curry![]()
Ik vind andijvie ook meestal wat smaakvoller dan een sla soortquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:09 schreef golfer het volgende:
Straks: van scratch af aan zelf gemaakte rauwe andijvie stamppot met uitgebakken spekjes en kleine gehaktballetjes.
Heerlijk bordje volquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:40 schreef Kanaroe het volgende:
Spekbonen, uit eigen tuin, met doperwten en restje broccoli, geroosterde bospeentjes met tijm, pommes duchesse-jes en biefstukjes met veeeeeel zwarte peper
Mooi zoquote:
Goulash, oeh lekker.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:48 schreef Karzai het volgende:
Ontbijt is vandaag twee gekookte eitjes en twee wortelen
Voor de lunch pastasalade
Vanavond goulash
met alleen wat uitgepakken spek, noemen we dat dequote:Op woensdag 28 juli 2021 17:07 schreef sirdanilot het volgende:
Ontbijt yoghurt.
Ik had niet veel honger voor lunch dus wat van die chorizo worstjes sticks en wat tomaatjes.
Avondeten ga ik een geïmproviseerde restjes ''''chili con carne''''' maken maar dan met spek want dat heb ik en geen gehakt. Raar maar waarom niet. Ik ga binnenkort weg dus ik moet mijn restjes opmaken.
Karwij maakt het zo lekker! Smakelijkquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:19 schreef golfer het volgende:
Geroosterde bospeen met knoflook, honing, karwijzaad en sesamzaad uit de oven.
Gebakken kabeljauwhaas.
Ik zie geen fotoquote:
Post #34 Alleen dan met garnalen vanavond ipv kip.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zie geen foto![]()
Avondeten was hier pizza. Yoghurt met een kiwi en wat blauwe bessen toe.
Nu net een mergpijp.
Jammiejammiequote:Op donderdag 29 juli 2021 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
1e ronde; tonijn sashimi, dimsum, zeewiersalade, gegrilde zalmzijde.
2e ronde; gamba's van de bakplaat, broccoli, champignons in truffelsaus.
3e ronde; szechuan varkenshaas met gewokte groenten.
4e ronde; calamari en rib-eye.
5e ronde; spekkoek, crème brulée, aardbeien met slagroom en kersen.
Ik twijfelde, maar heb toch Bossche Bollen gekozenquote:
Die Bossche Bollen zijn ook gesloopt hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:36 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
niemand heeft ooit bedacht hoe je zo'n ding kan op eten , zonder het te slopen.
Eten is slopen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:36 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
niemand heeft ooit bedacht hoe je zo'n ding kan op eten , zonder het te slopen.
*pikt het bier en de pepitamix*quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:56 schreef Karzai het volgende:
Sorry dat jullie zo lang moesten wachten, het bier en de snacks zijn gearriveerd, ik open officieel het weekend!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:56 schreef Karzai het volgende:
Sorry dat jullie zo lang moesten wachten, het bier en de snacks zijn gearriveerd, ik open officieel het weekend!
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit. Ik had aardappels met doperwten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:23 schreef fietsie het volgende:
Draadjesvlees uit de sous vide, met boterige aardappelpuree en sperciebonen
[ afbeelding ]
Ik vind jou toch echt een baas dat je dit weg krijgt zegquote:
Nou, maar 1 ding van mijn lunch was uit blik en dat zijn de rolletjes gekruide rijst in wijnbladerenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:14 schreef anndb het volgende:
[..]
Ik vind jou toch echt een baas dat je dit weg krijgt zeg
Ik volg je andere topic(s) ook met veel interesse maar ik zou dit dus echt niet weg krijgen (met alle respect).
Jij bent echt de koning van uit blik eten volgens mij (goed bedoeld!)
Vanavond hier salade geitenkaas met spek met een goed desembrood van een nieuwe bakker die ik hier heb gevonden.
Ooh lekker zeg!!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Terwijl Jeroen lekker van het zonnetje aan het genieten was had ik dit voortreffelijk maaltje bereid.
Gepofte aardappel gevuld met chili, crème fraiche en knoflook. Fijn gehakte jalapenos eroverheen
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
nacho's erbij.. en zonder de mais. zou etenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Terwijl Jeroen lekker van het zonnetje aan het genieten was had ik dit voortreffelijk maaltje bereid.
Gepofte aardappel gevuld met chili, crème fraiche en knoflook. Fijn gehakte jalapenos eroverheen
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Van de Aldi? Hoor er goede verhalen over.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:39 schreef Kanaroe het volgende:
Gisteren voor het eerst confit de canard klaargemaakt, uit zo'n blik.
Viel me niet tegen, de boutjes waren wel erg zout.
Het eendenvet bewaard om eens aardappeltjes in te bakken!
Vanavond maak ik broodjes hamburger, lekker en makkelijk
Nee, van een Jumbo, die eendenboutjes.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van de Aldi? Hoor er goede verhalen over.
Oeh hamburgers
O balen ... kook je ze weleens voor jezelf? En dan de rest friet of pizza?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zo lekker! Helaas ben ik de enige thuis die het lust.
sterktequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:45 schreef Kanaroe het volgende:
Was moe en ongeïnspireerd maar er moest toch iets gegeten worden, dus ik heb vandaag diepvriespizza's de oven ingejankt. Beetje rode ui en jalapeño erop gedrapeerd....
Tegen heel veel beter weten in, wat een treurnis is dat
Dankje!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
sterkte![]()
ik gooi twee worsten in de pan en ovenpatat erbij
Wel wild zwijn worsten!
Oooh lekker, een rondo. Lang geledenquote:
Oh myquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:56 schreef fietsie het volgende:
Gebakken aardappeltjes, broccoli en een stukje… picanha.
Ahjakkes, op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:19 schreef Prego het volgende:
[..]
Oh my![]()
Ik heb een ordinaire viesdikvette kebabschotel en bier omdat het een kutweek was op het werk en omdat het nu weekend is
Geniet van je weekendquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:19 schreef Prego het volgende:
[..]
Oh my![]()
Ik heb een ordinaire viesdikvette kebabschotel en bier omdat het een kutweek was op het werk en omdat het nu weekend is
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:12 schreef Kanaroe het volgende:
Straks stokspekbonen uit de tuin, in eendenvet gebakken krieltjes, bbq-worstjes van de slagert en confits de canard voor moi!
Zwarte bonensaus, zo zoutig, zo lekker. Moge het je welbekomenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Ik eet vanavond noedels met zwarte bonensaus, knoflookgarnalen en kastanjechampignons.
Lekker!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond (en morgenavond): zelfgemaakte lasagne Bolognese met bechamelsaus.
Daarbij een frisse botersla.
Oh ja. Dat is eigenlijk wel een goed idee, invriezen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:26 schreef Kanaroe het volgende:
Lekker!
En morgen weer, zo gaat dat hier ook. (Of ik stop de rest in de diepvries voor ooit, maar dat vergeet ik meestal)
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja. Dat is eigenlijk wel een goed idee, invriezen.
Dat ga ik doen.
Ik zou het een of twee daagjes in de koelkast bewaren en dan opeten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/allerha(...)okte-makreel-en-biet
Kan je gewoon invriezen toch?
Ok, bedankt!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou het een of twee daagjes in de koelkast bewaren en dan opeten.
Die veldsla knapt daar niet van op
Nichtje heeft vast genotenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Koekjes gebakken met mijn nichtje van 5. Ik heb weleens betere exemplaren gebakken
[ link | afbeelding ]
Yeahquote:
Haha zien er wel lekker uitquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Koekjes gebakken met mijn nichtje van 5. Ik heb weleens betere exemplaren gebakken
[ link | afbeelding ]
snackbar denk ik?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yeah![]()
Vanavond mogen mn nichtje (10) en neefje (9) bepalen wat we gaan eten. Dat zal wat worden..
Mac Donaldssssss!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yeah![]()
Vanavond mogen mn nichtje (10) en neefje (9) bepalen wat we gaan eten. Dat zal wat worden..
Leuk! Mijn nichtje mocht laatst kiezen en dat werden dus mosselenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yeah![]()
Leuk, zo'n eetlustig nichtje! Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Leuk! Mijn nichtje mocht laatst kiezen en dat werden dus mosselen
Zij lust ook echt alles. Vanmiddag heb ik ui voor haar staan snijden want dat wilde ze op haar broodje filet americain
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:32 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Leuk, zo'n eetlustig nichtje! Hoe oud is ze?
Vijfquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:32 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Leuk, zo'n eetlustig nichtje! Hoe oud is ze?
Oh, zo jong nog! Fantastisch! Ik zag teruglezend dat ik ook een aantal 'Jeroen'-momenten heb gemist. Chili- en strandfoto's, heerlijk!quote:
quote:
Had 1 van deze 2 wel verwacht maar we laten pizza's bezorgen! Moeten alleen uur wachten, nu nog half uur. Dus eten we nu al taartjes en popcornquote:
Ooh tof zo'n voorkeur!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Leuk! Mijn nichtje mocht laatst kiezen en dat werden dus mosselen
Zij lust ook echt alles. Vanmiddag heb ik ui voor haar staan snijden want dat wilde ze op haar broodje filet americain
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
19:19 besteld, nog geen pizza's..
Kinderen moeten zowat naar bed
Wij hadden ook pizza; zoveel kazen, Casa di Mama.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
21:35 was het pizzatijd![]()
Ok ze waren wel heel lekker
Gelukkig waren ze lekker, jemig wat een wachttijd!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
21:35 was het pizzatijd![]()
Ok ze waren wel heel lekker
wat voor saus?quote:
Ruikt lekker vind ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:19 schreef Ole het volgende:
[..]
wat voor saus?
ik had een stoommaaltijd van de Appie. Met kip, boontjes en aardappeltjes. Wel erg veel rozemarijn en daar moet je maar net van houden. Hele huis stonk ernaar..
gewoon stroganoff van Honig en mix van honig en pot spaggeroni ovzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:19 schreef Ole het volgende:
[..]
wat voor saus?
ik had een stoommaaltijd van de Appie. Met kip, boontjes en aardappeltjes. Wel erg veel rozemarijn en daar moet je maar net van houden. Hele huis stonk ernaar..
Van die laatste graag het receptquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen yoghurt met havermout en lijnzaad.
Zonet een 1/2 meloen en pruimen.
Vanmiddag broodjes en notenreep.
Vanavond pasta spinazie, boursin en rauwe ham.
Met jou wil ik wel op zijn Grieksquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Pizza? MacD? Chinees? Indonesisch? Turks? Grieks? Italiaans? Broodjes?
Qua pasta werd het Spaghettoniquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:24 schreef borisz het volgende:
Stokbroodje met lamsgehaktballetjes en paprikasaus
Morgen deel II, maar dan met pasta.
Pasta koken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Van die laatste graag het recept![]()
Vanmorgen broodje Nutella, koffie.
Als tussendoortje zelfgebakken chococake met een toef slagroom.
Lunch, 2 bruine bolletjes met garnalensalade. Glas suikervrije siroop erbij.
Vanavond makkelijk. Zelfgemaakte champignonsoep met brood.
Lekker idee met blauwe kaas en roomquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:24 schreef Soury het volgende:
Ik had schouderkarbonades (gebakken en toen met blauwe kaas en kookroom even laten smelten en sudderen) met broccoli en aardappel puréé
Bohquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:24 schreef Soury het volgende:
Ik had schouderkarbonades (gebakken en toen met blauwe kaas en kookroom even laten smelten en sudderen) met broccoli en aardappel puréé
Klinkt lekker! Het klinkt misschien suf, maar ik eet nooit lam of kalf. Ik vind dat zielig, zo jong al dood. Met volwassen dieren heb ik dan weer geen moeitequote:Op maandag 9 augustus 2021 22:16 schreef christmastsunami het volgende:
Lekker lams hamburgertje gemaakt, lamsbiefstuk in plakjes met wat andijvie en klein beetje mayo ketchup en sriracha
en wat pardano kaas
simpel maar vanuit een papieren zakje, gaat dat zo naar binnen
Eet je wel kip?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Klinkt lekker! Het klinkt misschien suf, maar ik eet nooit lam of kalf. Ik vind dat zielig, zo jong al dood. Met volwassen dieren heb ik dan weer geen moeite![]()
Ontbijt was broodje Nutella met een kop jasmijnthee
Tussendoortje chocoladekoek met koffie.
Vroege lunch nu: Triangel met brie, appel en bruiswater met citroensmaak.
Zelden. Ik ben niet kapot van kip. Als ik het in stukjes moet snijden en ik zie die vetranden met stukjes bloed, dan heb ik al gegeten en gedronkenquote:
dit is een eet stoornis en dat komt ook alleen maar door opvoeding, als een kip gelukkig is, smaakt ie beter wanneer we ze slachten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zelden. Ik ben niet kapot van kip. Als ik het in stukjes moet snijden en ik zie die vetranden met stukjes bloed, dan heb ik al gegeten en gedronken
Een eetstoornis is heel wat anders.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:55 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
dit is een eet stoornis en dat komt ook alleen maar door opvoeding, als een kip gelukkig is, smaakt ie beter wanneer we ze slachten.
het is vee, en dus geen huisdier
Lekker! Behalve de boter op je broodje.quote:
Dat is mayonaisequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker! Behalve de boter op je broodje.
Ik had bloemkoolschotel. Morgen weer bloemkool, met saucijs.
Nu thee en celebrations.
Aah veel beterquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is mayonaise
Vanochtend koffie Boterham met hagelslag en eentje met kaas
Dit klinkt echt heel goedquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:03 schreef klappernootopreis het volgende:
Kom net van de vischboer, en heb een mooie moot kabeljauw, gerookte zalm en garnalen gehaald. Daar ga in vanavond een fishpie van maken met wat fijngesneden peterselie. Wat bloem en boter in de pan. Een scheutje witte wijn. Beetje kookroom er bij tot het een beetje lobbige saus wordt, knoflook er bij vis ganalen en zalm tot je een stevige pasta krijgt ( garnalen heb ik in kleine stukjes gesneden) ovenschaal licht invetten. De vispasta er er in en bedekken met aardappelpuree en met een vork lijntjes trekken in de puree. In de oven op 180 graden. Jum.
Klinkt heerlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond (en morgen): draadjesvlees met rijst.
Het vlees (rundersukade) staat al uren in de oven te pruttelen in wildfond met rode wijn samen met grote kastanje-champignons, stukken knolselderij, uien, knoflook en winterpeen.
dat klinkt goedquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:03 schreef klappernootopreis het volgende:
Kom net van de vischboer, en heb een mooie moot kabeljauw, gerookte zalm en garnalen gehaald. Daar ga in vanavond een fishpie van maken met wat fijngesneden peterselie. Wat bloem en boter in de pan. Een scheutje witte wijn. Beetje kookroom er bij tot het een beetje lobbige saus wordt, knoflook er bij vis ganalen en zalm tot je een stevige pasta krijgt ( garnalen heb ik in kleine stukjes gesneden) ovenschaal licht invetten. De vispasta er er in en bedekken met aardappelpuree en met een vork lijntjes trekken in de puree. In de oven op 180 graden. Jum.
Is dat niet moeilijk eten, zo'n nat broodje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Klinkt lekker! Het klinkt misschien suf, maar ik eet nooit lam of kalf. Ik vind dat zielig, zo jong al dood. Met volwassen dieren heb ik dan weer geen moeite![]()
Ontbijt was broodje Nutella met een kop jasmijnthee
Tussendoortje chocoladekoek met koffie.
Vroege lunch nu: Triangel met brie, appel en bruiswater met citroensmaak.
Madame jeanette, nee die zijn echt heel piitigquote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:24 schreef drakin het volgende:
Italiaanse bol met heerlijke roombrie en rode habanero.
Dat laatste had ik misschien toch niet moeten doen
Deze ook als je niet vaak pepers door het eten doet, nu prikt het nog en ik denk dat het nog even duurt voor dit weg is.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Madame jeanette, nee die zijn echt heel piitig![]()
Habaneros zijn pittigerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Madame jeanette, nee die zijn echt heel piitig![]()
Lekker broodje!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:24 schreef drakin het volgende:
Italiaanse bol met heerlijke roombrie en rode habanero.
Dat laatste had ik misschien toch niet moeten doen
Pittiger dan madame jeanette?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Habaneros zijn pittiger
[..]
Lekker broodje!![]()
Ik heb genoten van mn patatje flip, nasi- en bamischijf![]()
Nu thee en wat pruimen.
Lekker he dat warme gevoel. Heb t helaas niet meer maar vind t wel lekker.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Pittiger dan madame jeanette?
O dan durf ik het wel door het eten te gooien, ik heb maar 2 uur een prikkende mond gehad en zo vervelend was dat niet eens. Beetje warm eigenlijk vooral.
Lijkt me niet fantastisch ook.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:30 schreef Kanaroe het volgende:
Na een dagje uit at ik een luxe frietje met daarop gefrituurde/krokante avocado. Heel aparte smaak zeg, wel lekker maar ik zou het niet nog eens kiezen.
De pittige saus en knapperige sla over het geheel maakten het goed. Maar warme avocado....nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lijkt me niet fantastisch ook.
Kende het niet toen ik dit gisteren las en kwam vandaag in een expat shop en daar zag ik reggae reggae chips. Hoe toevalligquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:29 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik heb op het moment uit een grote zak reggae reggae flavor chips te eten. Met een ijskoude leffe er bij.
Het fruit compenseert veelquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 08:11 schreef sigme het volgende:
Bij gebrek aan kwark: ontbijt met slagroom
[ afbeelding ]
Lekker hoor, heb je een vip behandeling?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Topcatering hier bij Het Paard in het Park.
3 stukken zalm op met verschillende soorten salades.
Toe: teveel slagroomsoesjes met aardbeien en 2 plakken aardbeien-bavaroise-cake
Nu een cappuccinoTerwijl ik bij de soundcheck van Di-rect zit te genieten van het zonnetje
Duurt best lang om te maken maar wel enorm lekkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 15:02 schreef golfer het volgende:
Ik ben al voor vanavond bezig om deze quiche met gegrilde groenten te maken.
Zelf ook het quichedeeg gemaakt en ik doe door de quichevulling ook nog wat hamblokjes en gerookte spekblokjes heen.
Lekker veel pecorinoquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:03 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn lunch. Gegrilde bospaddestoelen op een broodje met pesto en pecorino.
Een vriend van mij doet podiumbouw daar en ik mocht mee. Supertof om dit mee te mogen makenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb je een vip behandeling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen hoofdpijn?quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Het was nog tot diep in de nacht gezellig met cocktails bij het hotelOm half 3 'nachts een quarter pounder om af te sluiten.
[ link | afbeelding ]
Vanochtend thee, vers fruit, yoghurt met cruesli, pain du chocolat en een mini-muffin
Dadelijk weer lunch verzorgd door de meer dan prima catering op het festivalterrein
Neequote:
Jammerquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:19 schreef borisz het volgende:
Sushi. Andere toko geprobeerd.
Helaas niet geweldig.
Wat had jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |