Echt. stop met deze actquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik betaal altijd een paar euro extra voor een vliegticket om de CO2 uitstoot te compenseren
Altijd al geweest.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fijn dat je toch zo milieubewust bent
Blijkbaar vind ik mijn vrije tijd belangrijker. Zo heeft iedereen weer wat.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:50 schreef Mortaxx het volgende: [..] Half uur fietsen stelt niets voor man. En je wilt echt iedere dag naar een willekeurig dorp in Zeeland. Nou nou wat een noodzaak
Jawel is pure noodzaak volgens @JochemSjakiequote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgens mij heeft Braddie ook geen auto nodig
Ik geef om natuurbehoud. Maar dat doe je niet door stinkend rijke vliegmaatschappijen extra geld te geven om je eigen geweten af te kopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer dat jij met al je rijkdom niets om een ander geeft
Joh. Iemand die geen werk heeft en de hele dag thuis kermismuziek te maken en thuisbezorgd besteld heeft geen auto nodig.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
In mijn geval wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel is pure noodzaak volgens @:jochemsjakie
Doe's niet Mortaxx. Dat is jou onwaardig toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel is pure noodzaak volgens @:jochemsjakie
Maar hij koopt er een aflaat bij dus dan is het goed.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
In mijn geval wel.
Vliegen is ook absoluut geen noodzaak, en toch doe jij het.
Goed verdienmodel toch, die groene aflaten.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geef om natuurbehoud. Maar dat doe je niet door stinkend rijke vliegmaatschappijen extra geld te geven om je eigen geweten af te kopen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Joh. Iemand die geen werk heeft en de hele dag thuis kermismuziek te maken en thuisbezorgd besteld heeft geen auto nodig.
Goede analyse
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar hij koopt er een aflaat bij dus dan is het goed.![]()
Aldus Rob 'Mortaxx' Jetten.
Jij weer. En dan zou er een beleid zijn het minder over Braad te hebben. NEPBLAUWE!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat geld wordt gebruikt om de CO2 uitstoot te compenseren, gaat niet naar de vliegmaatschappijquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geef om natuurbehoud. Maar dat doe je niet door stinkend rijke vliegmaatschappijen extra geld te geven om je eigen geweten af te kopen.
Emissiehandel dit/dat. Apart fenomeen ook hoe men het afdekt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat geld wordt gebruikt om de CO2 uitstoot te compenseren, gaat niet naar de vliegmaatschappij
*proest*quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat geld wordt gebruikt om de CO2 uitstoot te compenseren, gaat niet naar de vliegmaatschappij
Door een prijs aan CO2 kun je de uitstoot het beste terugdringen. Het beloont degene die schoner gaan producerenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Emissiehandel dit/dat. Apart fenomeen ook hoe men het afdekt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Door een prijs aan CO2 kun je de uitstoot het beste terugdringen. Het beloont degene die schoner gaan produceren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |