Echt. stop met deze actquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik betaal altijd een paar euro extra voor een vliegticket om de CO2 uitstoot te compenseren
Altijd al geweest.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fijn dat je toch zo milieubewust bent
Blijkbaar vind ik mijn vrije tijd belangrijker. Zo heeft iedereen weer wat.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:50 schreef Mortaxx het volgende: [..] Half uur fietsen stelt niets voor man. En je wilt echt iedere dag naar een willekeurig dorp in Zeeland. Nou nou wat een noodzaak
Jawel is pure noodzaak volgens @JochemSjakiequote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgens mij heeft Braddie ook geen auto nodig
Ik geef om natuurbehoud. Maar dat doe je niet door stinkend rijke vliegmaatschappijen extra geld te geven om je eigen geweten af te kopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer dat jij met al je rijkdom niets om een ander geeft
Joh. Iemand die geen werk heeft en de hele dag thuis kermismuziek te maken en thuisbezorgd besteld heeft geen auto nodig.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
In mijn geval wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel is pure noodzaak volgens @:jochemsjakie
Doe's niet Mortaxx. Dat is jou onwaardig toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel is pure noodzaak volgens @:jochemsjakie
Maar hij koopt er een aflaat bij dus dan is het goed.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
In mijn geval wel.
Vliegen is ook absoluut geen noodzaak, en toch doe jij het.
Goed verdienmodel toch, die groene aflaten.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geef om natuurbehoud. Maar dat doe je niet door stinkend rijke vliegmaatschappijen extra geld te geven om je eigen geweten af te kopen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Joh. Iemand die geen werk heeft en de hele dag thuis kermismuziek te maken en thuisbezorgd besteld heeft geen auto nodig.
Goede analyse
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar hij koopt er een aflaat bij dus dan is het goed.![]()
Aldus Rob 'Mortaxx' Jetten.
Jij weer. En dan zou er een beleid zijn het minder over Braad te hebben. NEPBLAUWE!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat geld wordt gebruikt om de CO2 uitstoot te compenseren, gaat niet naar de vliegmaatschappijquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geef om natuurbehoud. Maar dat doe je niet door stinkend rijke vliegmaatschappijen extra geld te geven om je eigen geweten af te kopen.
Emissiehandel dit/dat. Apart fenomeen ook hoe men het afdekt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat geld wordt gebruikt om de CO2 uitstoot te compenseren, gaat niet naar de vliegmaatschappij
*proest*quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat geld wordt gebruikt om de CO2 uitstoot te compenseren, gaat niet naar de vliegmaatschappij
Door een prijs aan CO2 kun je de uitstoot het beste terugdringen. Het beloont degene die schoner gaan producerenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Emissiehandel dit/dat. Apart fenomeen ook hoe men het afdekt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Door een prijs aan CO2 kun je de uitstoot het beste terugdringen. Het beloont degene die schoner gaan produceren
Ben het helemaal met je post eens. Like gegevenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:12 schreef Stepperoller het volgende:
Klinkt echt als een Makrelispost dit, maar was gewoon serieus hoor.
Tegen dit soort Groenlinks geklets is ook niet tegenop te beargumenteren.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer dat ik nog geen argument van jou gezien heb
Hij heeft CO2-aflaat betaald, dus geen probleemquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:10 schreef Mortaxx het volgende:
@:chevycaprice moet helemaal niet over klimaat komen praten. Die race in Zandvoort prins huisjesmelker is pas slecht voor onze aarde
Daar ben ik juist tegen. Belachelijk dat we over de hele wereld bomen versnipperen, dat hierheen vervoeren en dan verbrandenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:13 schreef Stepperoller het volgende:
Wel leuk hoe slecht iedereen hier Mortaxx blijkbaar kent. Als hij begint over hoe goed subsidies voor biomassacentrales zijn in het kader van duurzame energie geloven jullie dat zeker ook.
Dat was mijn punt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar ben ik juist tegen. Belachelijk dat we over de hele wereld bomen versnipperen, dat hierheen vervoeren en dan verbranden
En dan nog met subsidie ook
Nou dan kan ik de rest van mijn leven lekker blijven vliegen, houthaard stoken en een DBX kopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:19 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Geen kinderen krijgen is het meest milieu en klimaatbewuste wat je kunt doen.
Technisch gezien wel ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou dan kan ik de rest van mijn leven lekker blijven vliegen, houthaard stoken en een DBX kopen.
Ik kan mijn fiets eigenlijk net zo goed weg doen. Gebruik dat ding echt nooit.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:18 schreef okselzweet het volgende:
Autohaters
Fietsen![]()
OV![]()
![]()
![]()
Auto's
Je eigen auto hebben
Ten alle tijden direct in de auto kunnen stappen om ergens heen te gaan
Weet je wie fietsen ook niet leuk vindtquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan mijn fiets eigenlijk net zo goed weg doen. Gebruik dat ding echt nooit.
Fietsen
Duitsers wel. Anders jatten ze die dingen niet destijds.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je wie fietsen ook niet leuk vindt
The bradge?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je wie fietsen ook niet leuk vindt
Ik heb al vijf jaar niet meer gefietst.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan mijn fiets eigenlijk net zo goed weg doen. Gebruik dat ding echt nooit.
Fietsen
Het beste is zoveel, en echt zoveel mogelijk eten. Of een ambtenaar die even gaat ingrijpen. Nee, laat maar eten. Misschien toch het goedkoopst om er van af te komen. Vergeet niet dat dat eten wordt gedoneerd.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:30 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hij misschien wel niet, maar en de fietsen ook niet.
Ik bedoel natuurlijk, als Duitsland een fietsland wordt, dan zijn ze minder afhankelijk van die vervuilende autoindustriequote:
En toch nog zo strakquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb al vijf jaar niet meer gefietst.
Maak je daar schoon?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de bretsj weet ik wel hoe een sportschool er van binnen uit ziet.
Niet nodig, ken jouw dirty mind wel een beetjequote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik wilde iets gaan zeggen, maar doe het niet.
Het is erger. Ik ga het niet zeggen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet nodig, ken jouw dirty mind wel een beetje
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:39 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wat dan? Een of ander buik-billen-benen basic bitch schema?
Kijk deze greenpeaceactivistquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:10 schreef Mortaxx het volgende:
@:chevycaprice moet helemaal niet over klimaat komen praten. Die race in Zandvoort prins huisjesmelker is pas slecht voor onze aarde
Als die regendruppels maar niet je pijpen stelen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:40 schreef Makrelis het volgende:
Ja het regent hier pijpenstelen. Ik ga toch even naar de winkel nog. Onweer ook bezig en die arme fiets binnenzetten. Even geduld nog.
Nou nou niet zo denigrerendquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:39 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wat dan? Een of ander buik-billen-benen basic bitch schema?
Maar als je nu naar een willekeurig dorpje in Zeeland wilt? Wat dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:51 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die menen dat je niet zonder auto kunt in Nederlandis geen Amerika hier
Het kan. Maar het is onhandig.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:51 schreef Fok-it het volgende:
Wie wil daar nou heen?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar als je nu naar een willekeurig dorpje in Zeeland wilt? Wat dan?
Daar wil je niet heen, geloof mequote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar als je nu naar een willekeurig dorpje in Zeeland wilt? Wat dan?
Er is echt niets mis met het OVquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
En ik heb één keer in het onrendabele vervoer gezeten en toen zat daar een jongen een haring totaal af te likken en die ging daarna zijn handen afvegen aan de stoelen en de raamlijsten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem liever een uber.
Ja gênant hè. Mijn autovrije jaren hebben me in ieder geval geleerd wat voor een grote rol je eigen mindset daarin speelt. Dacht vooraf ook veel vaker genoodzaakt te zijn een auto te huren/te lenen dan in de praktijk echt nodig is.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:51 schreef Fok-it het volgende:
Ahum. Heb je niet gelezen hoe ik net verteld heb over die gast die zijn haringpoten aan de stoelen zat af te vegen?quote:
Niet intens genieten van mensen die hun broodtrommeltje in de middagspits na een hele dag werken eindelijk openmaken en een broodje salami of gebakken ei tevoorschijn toverenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
En ik heb één keer in het onrendabele vervoer gezeten en toen zat daar een jongen een haring totaal af te likken en die ging daarna zijn handen afvegen aan de stoelen en de raamlijsten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem liever een uber.
En dit soort verheven postsquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik neem liever een uber.
Ok, boomer.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik wil ook ooit een auto
Mercedes of BMW
Zoals gezegd: Ik kan prima zonder auto, echter, dat geldt niet voor iedereen. Mensen afzeiken dat ze niet groen genoeg zijn omdat ze auto rijden klinkt leuk voor mensen met vervoersmogelijkheden, maar dat is niet overal zo en dus is het makkelijk scoren als je zelf op een plek woont en werkt hebt dat met OV/fiets vlot bereikbaar is.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:51 schreef Fok-it het volgende:
Ik kom alleen maar untermenschen en debielen tegen in het OVquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dit soort verheven postsoeh ik ben 1 keer een debiel tegengekomen in de trein en nu is het ov pertinent voor de untermensch onder ons. Wat een onzin.
Ik beschuldig mensen nergens? Snap heus wel dat het logisch is als je in een kutdorp in de provincie woont dat een auto handig is. Maar alsnog niet noodzakelijk. En zeker niet een reden om neer te kijken op het ov. Ik kan me heel wat voordelen opnoemen tov autorijdenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zoals gezegd: Ik kan prima zonder auto, echter, dat geldt niet voor iedereen. Mensen afzeiken dat ze niet groen genoeg zijn omdat ze auto rijden klinkt leuk voor mensen met vervoersmogelijkheden, maar dat is niet overal zo en dus is het makkelijk scoren als je zelf op een plek woont en werkt hebt dat met OV/fiets vlot bereikbaar is.
Ik zie het als goedkoop mensen beschuldigen ergens voor. .
Ja, hoevaak ga je? 1 keer per jaar?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar untermenschen en debielen tegen in het OV![]()
Echt nog nooit gehad dat ik dacht "Ja dit was een prima ritje. Met de auto was het niet beter geweest."
Dan kun je nergens meer komen als dit incident zoveel invloed op je heeftquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ahum. Heb je niet gelezen hoe ik net verteld heb over die gast die zijn haringpoten aan de stoelen zat af te vegen?
Het is gewoon sneller en comfortabeler.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik beschuldig mensen nergens? Snap heus wel dat het logisch is als je in een kutdorp in de provincie woont dat een auto handig is. Maar alsnog niet noodzakelijk. En zeker niet een reden om neer te kijken op het ov. Ik kan me heel wat voordelen opnoemen tov autorijden
En die ene keer zat iemand een haring te eten. Een fucking haring in de treinquote:
Lolquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En die ene keer zat iemand een haring te eten. Een fucking haring in de trein
Bedenk dan iets wat wel geloofwaardig is
Ik zei eerder al niet 'handig', maar 'noodzaak'. Het zou mooi zijn van de nood een deugd te maken en zoveel mogelijk thuis te werken. In de provincie heb je vaak toch echt een auto nodig. Dat ontkennen is GroenLinks-gelul..quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik beschuldig mensen nergens? Snap heus wel dat het logisch is als je in een kutdorp in de provincie woont dat een auto handig is. Maar alsnog niet noodzakelijk. En zeker niet een reden om neer te kijken op het ov. Ik kan me heel wat voordelen opnoemen tov autorijden
Zozo, 2 auto's nog wel. Afbetaald hypotheekje erbij? Boomer galore hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is gewoon sneller en comfortabeler.
Boeit mij het verder. 2 auto's en een motor. Men vatte ze nie
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En die ene keer zat iemand een haring te eten. Een fucking haring in de trein
Bedenk dan iets wat wel geloofwaardig is
Kutdorpen op fietsafstand van een station zijn door de OV-fiets ook goed te doen. Misschien idd niet in Zeeland, omdat het daar altijd zo hard waait.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is gewoon sneller en comfortabeler.
Boeit mij het verder. 2 auto's en een motor. Men vatte ze nie
Op wat voor paupertrajecten reis jij met het OV dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
En die stilte coupés zijn ook zo'n farce héAltijd wel een bellende allochtoon die daar gaat zitten.
Maar dat heeft niks met het ov an sich te maken. Conducteurs in Nederland zijn gewoon bedroevend. Helemaal nu met cojona.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
En die stilte coupés zijn ook zo'n farce héAltijd wel een bellende allochtoon die daar gaat zitten.
Nou ja zo'n ov fiets is best duur toch? 3 euro per dag geloof ik? Als je die de hele maand gebruikt plus je ns-aboquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:05 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Kutdorpen op fietsafstand van een station zijn door de OV-fiets ook goed te doen. Misschien idd niet in Zeeland, omdat het daar altijd zo hard waait.
Vond persoonlijk Oosterhout een van de meest omslachtige OV-reizen. Moest ik vanaf Utrecht CS met een of andere gare bus die Brabantliner schijnt te heten en daarna nog overstappen op een soort buurtbus.Terwijl het niet bepaald dunbevolkt gebied is waar je zulke omslachtige OV-toestanden verwacht.
Oh ja en die Brabantliner kan ook nog gewoon in de file komen. Dus lekker alle nadelen van zowel het OV als de auto.
Gratis als je hem binnen 24 u inlevert op dezelfde plek.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja zo'n ov fiets is best duur toch? 3 euro per dag geloof ik? Als je die de hele maand gebruikt plus je ns-abo
Dat werkt voor jou misschien, maar ik denk niet voor de hele wereld. Leef je toch 'ns in. In de provincie heb je een auto nodig om dingen te kunnen doen. Klaart, Ik heb gezegd. Je kunt wel dingen op je eigen leven gaan reflecteren. Leef je dan ook eens in hoe het bij een ander zit aub. Ik zie niet hoe ik dingen kan doen hoor als ik in bijvoorbeeld Zeeland zou wonen. Zonder auto dan he. Ja Borssele en in de buurt wonen lukt mij misschien. Toch maar niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:04 schreef MissionPhailed het volgende:
In de afgelopen 10 jaar twee keer in een trein gezeten; in 2012 van Dordrecht naar Londen en in 2019 retourtje Berlijn - Praag. Verder alles fiets of auto
Oh dat lukt je altijd wel dan jaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:09 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Gratis als je hem binnen 24 u inlevert op dezelfde plek.
Ja hebben ze lak aan.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
Den Haag - Amsterdam.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:06 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Op wat voor paupertrajecten reis jij met het OV dan?
Doet het er toe? Op zich niet. Maar het is wel een stereotyperend patroon.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
Dimm die ook weer precies een bellende allochtoon moet noemen. Heel erg relevant dat het om een allochtoon gaat. Of doet dat bellen er eigenlijk niet toe en gaat het om de afkomst van de persoon
Als ik een boomer was had ik er al lang eentjequote:
Ja, precies! Ik woon ook in de provincie, dus daarom; alles fiets of autoquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat werkt voor jou misschien, maar ik denk niet voor de hele wereld. Leef je toch 'ns in. In de provincie heb je een auto nodig om dingen te kunnen doen. Klaart, Ik heb gezegd. Je kunt wel dingen op je eigen leven gaan reflecteren. Leef je dan ook eens in hoe het bij een ander zit aub. Ik zie niet hoe ik dingen kan doen hoor als ik in bijvoorbeeld Zeeland zou wonen. Zonder auto dan he. Ja Borssele en in de buurt wonen lukt mij misschien. Toch maar niet.
Nog nooit dat traject met het OV gereisd. Misschien dat ik daarom optimistischer over het OV ben dan jij.quote:
Goede tip en volstrekt nieuw voor me. Dankjewel!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Het wordt er malser van met in melk geweekt. Gewoon halfvolle, huis-tuin-en-keuken-melk zegmaar.
Lijkt me een prima planquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Alleen de Europese treinritjes nog stuk goedkoper dan nu het geval is en meer gelijkstellen aan vliegprijzen por favor
Over stereotypering gesprokenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lijkt me een prima plan![]()
Dan kunnen al die getatoeëerde tokkies en hun onopgevoede krijskinderen lekker in de trein en kan ik heerlijk rustig met het vliegtuig.
Krijg je daar een harde vanquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over stereotypering gesproken
Wat ben je toch ook een verschrikkelijk oppervlakkige simpele af en toe.
Nee eerder een slappequote:
Hij wilt een tweede auto.quote:
Nee joh. Die jongen staat al drie jaar droog.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht dat je opmerking dominant was
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh. Die jongen staat al drie jaar droog.
Niet gewend inderdaadquote:
Jammer dat Uber verboden isquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik neem liever een uber.
Ik vind het taxi systeem in NL ook helmaal niks, veels te duur, maar die van Uber zijn wel snorders.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:39 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Jammer dat Uber verboden isin landen waar het mag is het echt ideaal.
Volgende keer dat je hier bent even een bakkie doenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. DH centraal doe ik een overstap en verder kom ik er zelden.
Nee joh. Tinder is voor instagram promotie tegenwoordigquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Langer?
Ga eens lekker tinderen enzo
Is Uber verboden?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:39 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Jammer dat Uber verboden isin landen waar het mag is het echt ideaal.
Second love dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. Tinder is voor instagram promotie tegenwoordig
Neuh. Vraag @Fugue maar. Jullie zijn een perfect koppeltje.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgende keer dat je hier bent even een bakkie doen
Doe het lekker zelf johquote:
In Nederland wel. Volgens mij in nog wel meer landen. Iets met zich niet houden aan taxi regels.quote:
denk aan je bloeddrukquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
"mijn gezondheid is prima. Ik ben te zwaar maar verder is het prima."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gast gaat zichzelf nog zo tegenkomen met dichtgeslibde aderen en een vervet hart.
Wanneer heb je voor het laatst een vrouw gedate dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. Tinder is voor instagram promotie tegenwoordig
Jaren geleden, hou het niet bijquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:48 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst een vrouw gedate dan?
Foekie is nog vrijgezel trouwens, als je hier wat wil regelen. Maar makkelijk is ze niet.
Kan toch als vriendenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neuh. Vraag @:fugue maar. Jullie zijn een perfect koppeltje.
ligt eraan waar je woont, een auto full legaal kost iets van 2 a 300 euro pm, voor een barrel en dan reken ik de parkeerkosten niet mee, die mensen die zeggen dat het minder kost, doen iets illegaals.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:47 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
In Nederland wel. Volgens mij in nog wel meer landen. Iets met zich niet houden aan taxi regels.
Een auto is toch wel onmisbaar hier hoor, moet er niet aan denken met het OV naar mijn werk te gaan (ok ik kan ook fietsen mja) en als je veel boodschappen hebt is het op de fiets toch niet te doen? Of laten jullie die ook bezorgen
En daar is ie weerquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:39 schreef Modus het volgende:
"Ik wil ook niet meer constant streamen"
Oke tot vanavond.
Maar het maakt het leven zoveel makkelijker.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:43 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ligt eraan waar je woont, een auto full legaal kost iets van 2 a 300 euro pm, voor een barrel en dan reken ik de parkeerkosten niet mee, die mensen die zeggen dat het minder kost, doen iets illegaals.
Mooi weer in het begin ergens. ''Wel bijna vanmiddag een citroen xm gekocht'' en eergisteren nog pizza's bedelen omdat z'n geld op wasquote:
Zelfs al staan ze aan zijn deur, er gaat echt niets veranderen. Hij wilt het ook gewoon helemaal niet. Altijd de makkelijke weg voor deze jongen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:11 schreef praadje het volgende:
Ook altijd die opmerkingen' "Als mijn situatie verandert, als het in de toekomst anders gaat lopen, ik ben met iets bezig en dat al jaren lang.
Braad wacht tot ze bij hem aanbellen met een goed aanbod. Op je gat blijven zitten en verder geen vooruitgang boeken brengt je nergens.
Nu weer die ps4, man ga wandelen en koken en doe iets aan je algemene ontwikkeling. Want zijn praatjes zijn goed maar er gebeurt niets. (sorry, ben ook cynisch aan het worden?
Die doodse grafblikquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:11 schreef praadje het volgende:
Ook altijd die opmerkingen' "Als mijn situatie verandert, als het in de toekomst anders gaat lopen, ik ben met iets bezig en dat al jaren lang.
Braad wacht tot ze bij hem aanbellen met een goed aanbod. Op je gat blijven zitten en verder geen vooruitgang boeken brengt je nergens.
Nu weer die ps4, man ga wandelen en koken en doe iets aan je algemene ontwikkeling. Want zijn praatjes zijn goed maar er gebeurt niets. (sorry, ben ook cynisch aan het worden?
Een doelloos bestaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die doodse grafblik![]()
![]()
Ik blijf daar stuk om gaan.![]()
![]()
Je ziet hier een pathologische leugenaar met een eetverslaving, aandachtsproblematiek en eem volledige afhankelijkheid van de Nederlandse Staat.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:02 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Mooi weer in het begin ergens. ''Wel bijna vanmiddag een citroen xm gekocht'' en eergisteren nog pizza's bedelen omdat z'n geld op was_______!
Als. als. als. Die jongen zit alleen maar te dromen en verwacht dat de wilde hem vanzelf komt aanwaaienquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:11 schreef praadje het volgende:
Kijk maar uit dat hij niet weer losgaat op je.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:11 schreef praadje het volgende:
Eh wat. Braad geeft altijd aan geleerd te hebben van het korte BX-avontuur, en kocht bijna een XM die nog een stukkie gecompliceerder is?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:02 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Mooi weer in het begin ergens. ''Wel bijna vanmiddag een citroen xm gekocht'' en eergisteren nog pizza's bedelen omdat z'n geld op was_______!
Komt met een verrotte Clio aanrijden en gaat een Tesla uitproberen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als. als. als. Die jongen zit alleen maar te dromen en verwacht dat de wilde hem vanzelf komt aanwaaien
Maar dat is toch ook zo. Uitkering wordt gestort, eten wordt voor hem betaald, komen donatiesquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als. als. als. Die jongen zit alleen maar te dromen en verwacht dat de wilde hem vanzelf komt aanwaaien
Nou ja voor zover je hem moet geloven, was deze niet via een dealer.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt met een verrotte Clio aanrijden en gaat een Tesla uitproberen.
Het begin van een mop..
[ afbeelding ]
Dat is ook zo. Alleen verwacht hij een stapje extra waarin hij wel een Tesla kan rijden, in een vrijstaand huis kan wonen en de vrouwtjes als muses achter hem aan huppelen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook zo. Uitkering wordt gestort, eten wordt voor hem betaald, komen donaties
Ah, vandaar de zoektocht naar een XM. Je wilt wel een beetje representatief op sollicatiegesprek komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:31 schreef Modus het volgende:
Maandag solligesprek en over 2 weken nog 1, was het eerder vandaag.
Een voerdertrog onder de brievenbus vastgemaakt met instructies aan de bezorger: ''Pizza uit de doos halen en door de brievenbus schuiven''quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:27 schreef Stepperoller het volgende:
Alleen de volautomatische voederbak waar op gezette tijden stukken pizza uit komen ontbreekt nog.
Je onderschat de autokenner Braddiequote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Eh wat. Braad geeft altijd aan geleerd te hebben van het korte BX-avontuur, en kocht bijna een XM die nog een stukkie gecompliceerder is?
Ik hoop dat hiervan ook een review is gemaakt, hij vond hem te snel omlaag gaan maar ik ben benieuwd waar Citroenexpert Braad dat op baseert.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:42 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Je onderschat de autokenner Braddie
Zo'n ding hoort na uitzetten motor heel langzaam naar laagste stand van veersysteem te zakken. Deze deed dat in 2 sec. Had ie filmpje van en liet ie zien.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik hoop dat hiervan ook een review is gemaakt, hij vond hem te snel omlaag gaan maar ik ben benieuwd waar Citroenexpert Braad dat op baseert.
Ah, dat hoort inderdaad niet nee.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo'n ding hoort na uitzetten motor heel langzaam naar laagste stand van veersysteem te zakken. Deze deed dat in 2 sec. Had ie filmpje van en liet ie zien.
Vanaf 33:35
Zit niet te dromen jongen, eet je pizza. Hoe toepasselijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nét te laat! Wou even terugkijken maar video alweer verwijderdquote:
Sterkte modusquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:18 schreef Modus het volgende:
Bij mij duurt het wel even voor dat ik klaarkom, komt gedeeltelijk door mijn motorische beperking in mijn benen. Verder is niks mis mee met mijn heerlijke penis waar vrouwen ook van zullen genieten. Eerlijk gezegd zal ik wel een keer lekker klaarkomen in heerlijke vagina van lieve vrouw dat zij ook het graag met mij wil beleven.
3 auto's lijkt me nog beterquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ah, dat hoort inderdaad niet nee.Maar ach, wat kun je verwachten. Een goede XM is waarschijnlijk ver boven het braadbudget.
Edit: hahaha, wilde hij nou serieus twee auto's hebben, de Clio voor de boodschappen en de XM voor de lange afstanden? De donaties zijn hem naar het hoofd gestegen![]()
Eentje voor de boodschappen, eentje voor de lange afstanden, en eentje die expres zo'n groot mogelijk barrel moet zijn om de livedrives mee te laten herleven.quote:
Je vergeet de auto om indruk mee te maken bij de viskraamquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Eentje voor de boodschappen, eentje voor de lange afstanden, en eentje die expres zo'n groot mogelijk barrel moet zijn om de livedrives mee te laten herleven.
Ok, we leren vaak van onze fouten in onze eigen leven, waar ook vrijen met beste vriend(n) niet altijd het juiste is voor vriendschap met elkaar versterken. En zeker het ook belangrijk is dat jullie ook goede afspraken met elkaar hebben over seks en zo... Meeste mensen die gewoon vrienden met elkaar neuken wel eens met elkaar voor de lol of vriendschap.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:18 schreef Modus het volgende:
Bij mij duurt het wel even voor dat ik klaarkom, komt gedeeltelijk door mijn motorische beperking in mijn benen. Verder is niks mis mee met mijn heerlijke penis waar vrouwen ook van zullen genieten. Eerlijk gezegd zal ik wel een keer lekker klaarkomen in heerlijke vagina van lieve vrouw dat zij ook het graag met mij wil beleven.
Met een Mercedes van 700 euro ben je helemaal de alpha male bij de viskraam, op het kamp, en bij de Lidl.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je vergeet de auto om indruk mee te maken bij de viskraam
Noodzakelijke zaken zijn noodzakelijkquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Die gênante nekbaard![]()
![]()
En op een wajongbudget denken dat je je een tweede auto kunt veroorloven.
Heeft hij een nek?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
WOEDENDquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:16 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Goor tyfuszwijn. @:lenny_leonard
Joquote:
Dit niet kunnenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Zullen we een standbeeld voor hem oprichten?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stel dat die tweede auto er echt zou komen zou het wel knap zijn van een wajonger
Ik wil hem zo wel zien aankomen bij de jobcoach.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stel dat die tweede auto er echt zou komen zou het wel knap zijn van een wajonger
Zou tijd worden dat een betweterig en overijverig vaderfiguur het allemaal even voor gaat zijn en hem gaat helpen met het besparen op een hoop kosten. Dat zou nou echt helpen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Datejust 41quote:Op zondag 25 juli 2021 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:
I like how you present this masterpiece on your hairy arm and wrist. Others would present the Rolex on their shaved gay arm!
Lagere prijs (lol)quote:Op zondag 25 juli 2021 00:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Datejust 41![]()
Pak de 36. Eleganter en lagere prijs.
quote:Op zondag 25 juli 2021 00:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Datejust 41![]()
Pak de 36. Eleganter en lagere prijs.
Zitten mooie tussen. Wel wat opzichtig. Ik heb twee Seiko's en een Tag Heuer.quote:
Al lang geen airfryer kookvlog meer gezien, zou hij kapot zijn?quote:Op zondag 25 juli 2021 11:55 schreef Rozevla het volgende:
en snachts nog een keer bittergarnituur bij het zuipen gemaakt.
lekker manquote:Op zondag 25 juli 2021 12:25 schreef Banaanvragen het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Al lang geen airfryer kookvlog meer gezien, zou hij kapot zijn?
[poll=2775]
Veel beterquote:
Niet doen man. Gister paar biertjes op, gelijk vies katertjequote:Op zondag 25 juli 2021 15:42 schreef Fcu030 het volgende:
Zo jongens. Ff drank scoren, wellicht zo nog naar de tsjirp, maar dat is een twijfelgeval. Tot zodra!
Oke Braddie.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:50 schreef JochemSjakie het volgende:
Net een mooie toertocht met mijn auto gemaakt
Ligt aan hoe energiezuinig je rijdt en aan de autoquote:Op zondag 25 juli 2021 15:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je komt nog best ver met 7,50 aan benzine
Mooi klokkie. Heb zelf ook een aqua racer. Alleen met een gekleurd logo op de wijzerplaat.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:39 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zitten mooie tussen. Wel wat opzichtig. Ik heb twee Seiko's en een Tag Heuer.
Deze. Paarlemoeren wijzerplaat. Tag Heuers zijn wat groot dus ik heb een dameshorloge omdat ik vrij smalle polsen heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor deze interessante toevoegingquote:Op zondag 25 juli 2021 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ligt aan hoe energiezuinig je rijdt en aan de auto
(Even ter info)
quote:Op zondag 25 juli 2021 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ligt aan hoe energiezuinig je rijdt en aan de auto
(Even ter info)
Als je niet naar Zeeland bent gegaan had je best met de trein gekund.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:50 schreef JochemSjakie het volgende:
Net een mooie toertocht met mijn auto gemaakt
Nog net voor de hagelpret weer binnen, dus dat begint al goed. Ja ik heb ondertussen een alcoholistentolerantie.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet doen man. Gister paar biertjes op, gelijk vies katertje
Ik heb nooit katers. Al trap ik bij wijze van 10 halve liters weg, de volgende dag schud ik met de kop, eet ik een beetje, en ben ik weer het heertje.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:15 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Nog net voor de hagelpret weer binnen, dus dat begint al goed. Ja ik heb ondertussen een alcoholistentolerantie.
10 halve liters, waar je zin in hebtquote:Op zondag 25 juli 2021 16:17 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik heb nooit katers. Al trap ik bij wijze van 10 halve liters weg, de volgende dag schud ik met de kop, eet ik een beetje, en ben ik weer het heertje.
Een vloek en een zegen tegelijkertijd.
Daar ben ik best jaloers op. Bij mij is de grens tussen genoeg en te veel echt flinterdun. Zo gebeurt het wel eens dat ik er dan te laat achter kom dat ik beter een glaasje minder had kunnen nuttigen.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:17 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik heb nooit katers. Al trap ik bij wijze van 10 halve liters weg, de volgende dag schud ik met de kop, eet ik een beetje, en ben ik weer het heertje.
Een vloek en een zegen tegelijkertijd.
Niet meer gelukkig. Dat gebeurde jaren terug nog wel eens in een weekend met net wat teveel gezelligheid. Gekke maar ook wel mooie tijden.quote:
Zoek de goede pils-fris ratio. 3 bier, 1 cola/spa rood werkt bij veel mensen prima. Liever spa rood dan cola. Toch het 'prik' gevoel en je drinkt het vrij gemakkelijk weg. Cola helpt goed als je maag iets van streek raakt.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:18 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Daar ben ik best jaloers op. Bij mij is de grens tussen genoeg en te veel echt flinterdun. Zo gebeurt het wel eens dat ik er dan te laat achter kom dat ik beter een glaasje minder had kunnen nuttigen.
Dan zou alle gezelligheid al aan mij voorbij zijn gegaan en lag ik ergens op de grond te bezopen om op te staan waarschijnlijk. Wellicht na 5 al. Ik heb de alcoholtolerantie van een aziaatquote:Op zondag 25 juli 2021 16:21 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Niet meer gelukkig. Dat gebeurde jaren terug nog wel eens in een weekend met net wat teveel gezelligheid. Gekke maar ook wel mooie tijden.
quote:Op zondag 25 juli 2021 16:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben je ook een groene jongen?
Z'n Duitse les is alweer voorbij.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2021 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou alle gezelligheid al aan mij voorbij zijn gegaan en lag ik ergens op de grond te bezopen om op te staan waarschijnlijk. Wellicht na 5 al. Ik heb de alcoholtolerantie van een aziaat
ik wou je net 10.000 euro geven omdat mijn corpulente oom uit omgeving Hilversum is overleden en een erfenis beschikbaar heeft gesteld, maar ik geef het nu wel aan iemand die WEL ergens om geeft.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jou ken ik niet dus ik neem niks van je aan
Nah. Hooguit een positief sterotype. Aziegodenquote:
Mijn streven is om de verhouding alcohol-fris juist te vereenvoudigen en te perfectioneren. 50/50 brengt me behoorlijk ver.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:22 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zoek de goede pils-fris ratio. 3 bier, 1 cola/spa rood werkt bij veel mensen prima. Liever spa rood dan cola. Toch het 'prik' gevoel en je drinkt het vrij gemakkelijk weg. Cola helpt goed als je maag iets van streek raakt.
quote:Op zondag 25 juli 2021 16:28 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Project X Kortehoef 25 aug. had iemand getypt.
geef je kleingeld maar aan iemand die het echt nodig heeftquote:Op zondag 25 juli 2021 16:26 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
ik wou je net 10.000 euro geven omdat mijn corpulente oom uit omgeving Hilversum is overleden en een erfenis beschikbaar heeft gesteld, maar ik geef het nu wel aan iemand die WEL ergens om geeft.
quote:
Wat fijn dat je aan me denktquote:Op zondag 25 juli 2021 16:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geef je kleingeld maar aan iemand die het echt nodig heeft
Waar moet die anders over praten? Hij streamt de hele dag door, dat geeft op een gegeven moment weinig gesprekstof.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:42 schreef Fok-it het volgende:
Dat eindeloze gelul over auto's ook. Echt het meest saaie gespreksonderwerp ever
Over het verval van de maatschappij bijvoorbeeld en de incompetentie van het landelijke bestuur.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:43 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Waar moet die anders over praten? Hij streamt de hele dag door, dat geeft op een gegeven moment weinig gesprekstof.
Juist veel gesprekstof toch. Je hebt de hele dag interactie met anderen. Niet dat die wederzijds is in zijn gevalquote:Op zondag 25 juli 2021 16:43 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Waar moet die anders over praten? Hij streamt de hele dag door, dat geeft op een gegeven moment weinig gesprekstof.
Precies. Met zo'n horde aan kijkers kan hij het liberale beleid van Rutte en de uitholling van de maatschappij ter sprake kunnen brengen. Hij heeft eigenlijk de burgerlijke plicht om Mark aan het wankelen te brengen.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:45 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Over het verval van de maatschappij bijvoorbeeld en de incompetentie van het landelijke bestuur.
quote:Op zondag 25 juli 2021 16:45 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Over het verval van de maatschappij bijvoorbeeld en de incompetentie van het landelijke bestuur.
Waardevolle interactie met zijn kijkers inderdaad, buiten wat aanvragen van een paar cliche nummertjes zijn de vragen steeds hoe het ermee gaat, of die nog wat gaat bestellen of andere vragen wat al 10x is gepost.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Juist veel gesprekstof toch. Je hebt de hele dag interactie met anderen. Niet dat die wederzijds is in zijn geval
Hij moet dan ook af en toe wat leuke vragen aan zijn volgers stellenquote:Op zondag 25 juli 2021 16:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Waardevolle interactie met zijn kijkers inderdaad, buiten wat aanvragen van een paar cliche nummertjes zijn de vragen steeds hoe het ermee gaat, of die nog wat gaat bestellen of andere vragen wat al 10x is gepost.
Die over corona was echt pijnlijk dom inderdaadquote:
Geef eens een suggestie, we weten allemaal dat Braddie meekijkt.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij moet dan ook af en toe wat leuke vragen aan zijn volgers stellen
De Cu2-vragenlijstquote:Op zondag 25 juli 2021 16:56 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Geef eens een suggestie, we weten allemaal dat Braddie meekijkt.
Precies want van z'n kijkers a la @Modus gaat ook niets zinnigs komenquote:Op zondag 25 juli 2021 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij moet dan ook af en toe wat leuke vragen aan zijn volgers stellen
Wat vind jij een leuke auto?quote:Op zondag 25 juli 2021 16:56 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Geef eens een suggestie, we weten allemaal dat Braddie meekijkt.
Sooooooooooow koekoek.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Precies want van z'n kijkers a la @:modus gaat ook niets zinnigs komen
quote:
quote:
Wat ligt er onder je bed?quote:Op zondag 25 juli 2021 17:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]![]()
'Wat is jullie favoriete boek en waarom?'
'Welk nieuw kledingstuk zou goed bij mij passen?'
'Verzin samen met mij een leuke nieuwe bandnaam'
Doe een weggeef actie.
Maak een nieuwe song op je keyboard samen met je 'fans'.
Ook goede ja.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:00 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Wat vind jij een leuke auto?
Wat is jouw favoriete pizza?
Hoe vaak bestel jij thuisbezorgd?
Hoe denk jij rond te komen met een uitkering?
Hij heeft gewoon gelijk hoor. De mensen in zijn leeftijdscategorie hoeven zich niet druk te maken over corona.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die over corona was echt pijnlijk dom inderdaad
Een partytent.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
'Welk nieuw kledingstuk zou goed bij mij passen?'
@Mortaxx en ik zouden dolgraag een tuin willen hebbenquote:Op zondag 25 juli 2021 17:15 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Hij kan een tuinstream doen om het wat gezelliger te maken in zijn tuin. Echt hatelijk om zijn onverzorgde tuin te zien terwijl sommige de luxe niet hebben, ja hij woont dan wel in een klein dorpje maar toch...
Dan zien zijn kijkers ook dat die ook actief kan zijn.
Misschien kun je Braddies tuin huren a 10 pizzas per maandquote:Op zondag 25 juli 2021 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Mortaxx en ik zouden dolgraag een tuin willen hebben
Kom deze zomer mijn tuin omspitten en ontdoen van ellende in ruil voor een fles whisky en een dikke pizza.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
klinkt als werk.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:15 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Hij kan een tuinstream doen om het wat gezelliger te maken in zijn tuin. Echt hatelijk om zijn onverzorgde tuin te zien terwijl sommige de luxe niet hebben, ja hij woont dan wel in een klein dorpje maar toch...
Dan zien zijn kijkers ook dat die ook actief kan zijn.
quote:Op zondag 25 juli 2021 17:21 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Kom deze zomer mijn tuin omspitten en ontdoen van ellende in ruil voor een fles whisky en een dikke pizza.
quote:Op zondag 25 juli 2021 17:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
klinkt als werk.
En je moet dan ook nog de boel onderhouden, onkruid weghalen etc. Pffff nee dit is een heel slecht idee.
Beardquote:Op zondag 25 juli 2021 17:23 schreef Treinhoer het volgende:
Als Braad teringhard zou afvallen maar elke maand zo'n vreet challenge zou doen heeft hij echt goud in handen. 1 dag in de maand eten alsof je Joods bent en je aankomt in een kamp, en ondertussen gewoon afvallen en laten zien dat je stappen maakt. Binnen 2 jaar heeft hij 100k subs.
quote:
Welke fles whisky?quote:Op zondag 25 juli 2021 17:21 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Kom deze zomer mijn tuin omspitten en ontdoen van ellende in ruil voor een fles whisky en een dikke pizza.
Kies iets van 80 - 100 euro wat de moeite waard is. Ik ben een pils man, heb niets met whisky.quote:
Betelegen, een paar verhoogde bloembedden en eventueel een gedeelte voor kruiden, een paar grote potten met rozen, hibiscus etc. Laat een tuinkamer bouwen en klaar, weinig omkijken naar, super neat.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:25 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik zie het zelf ook niet zitten. We gaan er binnen 2 maanden wonen maar de tuin is al een beste tijd niets aan gedaan. Stop dit jaar het geld in het huis, tuin komt volgend jaar wel. Wel echt mega veel ruimte en redelijk afgesloten.
Toch maar de Wajong inquote:Op zondag 25 juli 2021 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik sla dit serieus op. Ik heb oprecht nog geen idee wat ik er mee ga/wil doen.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:31 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Betelegen, een paar verhoogde bloembedden en eventueel een gedeelte voor kruiden, een paar grote potten met rozen, hibiscus etc. Laat een tuinkamer bouwen en klaar, weinig omkijken naar, super neat.![]()
Ik ga ook verhuizen.Over een paar jaar dan
Je tuin betegelenquote:Op zondag 25 juli 2021 17:31 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Betelegen, een paar verhoogde bloembedden en eventueel een gedeelte voor kruiden, een paar grote potten met rozen, hibiscus etc. Laat een tuinkamer bouwen en klaar, weinig omkijken naar, super neat.![]()
Vergeet de lemontrees niet, wel potten op wieltjes.![]()
![]()
Ik ga ook verhuizen.Over een paar jaar dan
Absoluut niet noodzakelijk. Je kunt toch gewoon een handgrasmaaier gebruiken?quote:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)od-gewond-egelopvangquote:Op zondag 25 juli 2021 17:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Is dat zo? Hebben die dingen geen sensoren daarvoor?
Eenmalig een (gestolen) professionele grasmaaier aanschaffen om elke zaterdag zwaar zwart geld te verdienen in het Gooi bij rijke luie paupers, om zo de rest van de week niets te hoeven doen.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je gewoon iemand voor inhuren hoor.
quote:Op zondag 25 juli 2021 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)od-gewond-egelopvang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |