abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 juli 2021 @ 22:53:50 #1
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200510510
Brute vechtpartij Laren: ’Ik voel mij niet meer veilig in mijn eigen dorp’

https://www.telegraaf.nl/(...)g-in-mijn-eigen-dorp

quote:
LAREN - Doodsbang is hij. De 20-jarige Laarder wil dan ook niet met zijn naam of foto in de krant. Afgelopen weekend werd hij voor de tweede keer in elkaar geslagen door dezelfde groep jongens. Een Hilversumse vriend van hem werd zelfs tegen de grond gewerkt en daarna tegen zijn hoofd geschopt. „Hij moest zich laten hechten.”

Doodsbang is hij. De 20-jarige Laarder wil dan ook niet met zijn naam of foto in de krant. Afgelopen weekend werd hij voor de tweede keer in elkaar geslagen door dezelfde groep jongens. Een Hilversumse vriend van hem werd zelfs tegen de grond gewerkt en daarna tegen zijn hoofd geschopt. „Hij moest zich laten hechten.”

De mishandeling vond plaats bij het carrouselbankje bij Plein 1945 in Laren, Noord-Holland. Aan de kant van de Albert Heijn. „Ik zat daar met drie vrienden en een vriendin spelletjes te doen op de telefoon, toen er een groep aan kwam fietsen van ongeveer acht man van ik denk rond de 17 en 18 jaar oud. Ze vroegen ons om een sigaret. Die hadden wij niet.” Toen een van zijn vrienden opmerkte dat die vraag hem een euro zou kosten, sloeg de sfeer om. „Het werd echt een beetje kil. En toen een vriend opstond, een beetje om het rustig te krijgen, werd hij meteen geslagen.”

Het mondde uit in een vechtpartij, waarbij de acht jongeren zich uitleefden op de vijf vrienden. „Een van mijn vrienden werd zelfs tegen de grond geslagen en daarna nog tegen zijn hoofd geschopt”, aldus de Laarder. „En de vriendin die de boel eigenlijk alleen maar wilde sussen, kreeg ook een klap tegen haar hoofd.” Zelf is hij uiteindelijk rondjes gaan rennen op het plein. „Ik had 112 gebeld, dus wilde daar in de buurt blijven en daarnaast wilde ik mijn vrienden niet alleen laten en afzonderen is ook gevaarlijk. Maar ik wilde ook niet gepakt worden.”

Agenten ter plaatse

De politie kwam overigens net te laat, vertelt hij. „Echt een minuut of drie voordat zij kwamen, fietsten de jongens weg. Toen ik de agenten zei dat ze erachteraan moesten gaan, kreeg ik te horen dat ik niet zo tegen hem moest praten. Verder konden ze weinig doen. Omdat mijn vrienden gedronken hadden, mochten we ook geen aangifte doen”, besluit hij.

Opvallend genoeg werd de Laarder een week eerder ook al mishandeld door de groep. „Toen fietste ik op de Hilversumseweg. Ze vroegen mij om mijn Airpods, en toen ik zei dat ik die niet had, werd ik tegen een van de scooters aangetrokken. Ze werden daarna boos dat ik de scooter had beschadigd en sloegen er op los.”

’Volgende keer ben je dood’

„Nu herkende ik de jongens toen ze weggingen. Zij mij overigens ook. Want een van de jongens zei: ’Hé jij weer! De volgende keer ga je dood! Nu voel ik mij echt helemaal niet meer veilig in mijn eigen dorp. De eerste keer is het nog een incident. Maar nu niet meer.”

Hij kent de jongens verder niet, en heeft ook geen idee waarom ze hem moeten hebben. „Of ze mij wilden beroven? Nee, dat niet. Daar gaat het ze niet om. Het gaat ze echt om de pijn en de macht. Ze lachen zelfs als je stop roept. Het is echt puur leedvermaak.”

Een woordvoerder van de politie bevestigt dat er gevochten is door de twee groepen die nacht. „Ik zie inderdaad ook dat er geschopt is. Maar niet op welke plek.” Over een verdere relatie met de eerdere vechtpartij kan zij omwille van privacy niets zeggen. Wel dat er nog niemand is opgepakt. De politie is op zoek naar getuigen of mensen in de buurt met videobeelden.
Het is toch schandalig. Zelf in het nette Laren ben je niet meer veilig :{
  vrijdag 23 juli 2021 @ 23:03:13 #2
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_200510691
Vragen om Airpods...hmmm, klinkt niet als Gooische kakkers
  Spellchecker vrijdag 23 juli 2021 @ 23:04:52 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200510725
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Brute vechtpartij Laren: ’Ik voel mij niet meer veilig in mijn eigen dorp’

https://www.telegraaf.nl/(...)g-in-mijn-eigen-dorp
[..]

Het is toch schandalig. Zelf in het nette Laren ben je niet meer veilig :{
Nou helemaal niet meer.
Die klootviolen lezen ook het nieuws.

Geen naam en foto in de krant ...
Die klootjes weten echt wel wie hij is en grijpen hun volgende kans.
pi_200510764
Daders gevlucht naar Mallorca?
  vrijdag 23 juli 2021 @ 23:15:13 #5
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_200510891
Vragen staat vrij, dat zouden zelfs die krentekakkers moeten snappen.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  vrijdag 23 juli 2021 @ 23:16:05 #6
338319 ZarB
Piņa colada
pi_200510902
Ruzie met de buurtbeulen en ook nog met de popo. Anoniempje treft het niet zeg.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  vrijdag 23 juli 2021 @ 23:47:25 #7
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_200511434
Beetje vreemd verhaal.

- Niet met je naam en foto in de krant, maar de situatie is zo gedetailleerd omschreven dat de vermoedelijke daders ook wel weten waar het om gaat.
- Hij werd al herkend op dat moment en herkende ze zelf "toen ze weggingen". Wtf? Als je een week ervoor nog klappen hebt gekregen van diezelfde groep weet je toch nog wel hoe die eruit zien?
- Ze mochten geen aangifte doen "omdat ze hadden gedronken"? Wat is dat voor iets debiels? Sinds wanneer is zelf gedronken hebben een reden om geen aangifte te mogen doen als je mishandeld bent?
- Het gaat ze niet om het beroven, maar een week ervoor willen ze je Airpods nog hebben.
- "Ik zie inderdaad ook dat er geschopt is. Maar niet op welke plek", aldus een woordvoerder van de politie. Waar slaat dit op?

Wat is het nut van je verhaal doen in de krant als je zo doodsbang bent? Dan richt je toch juist de aandacht nog meer op jezelf? Als het doel is om getuigen te vinden, kan dat ook met een neutraal nieuwsbericht vanuit de politie.
pi_200511605
Eigen schuld, als iemand je om een sigaret vraagt dien je die persoon meteen een kopstoot te geven en hem daarna mede te delen dat je niet rookt en hij dat ook niet zou moeten doen, omdat dat niet goed voor je gezondheid is, De gebroken neus is alleen maar ter onderstreping van het punt je maakt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200511650
Het is wel een ontzettende homo als die zelf rondjes gaat rennen als zijn vrienden trappen krijgen.
Vakman pur sang
pi_200511722
Dit in dat kakdorp zeg
  zaterdag 24 juli 2021 @ 00:29:29 #11
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200511816
Tuig van de richel uit Laren.
  zaterdag 24 juli 2021 @ 00:48:51 #12
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_200511932
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is wel een ontzettende homo als die zelf rondjes gaat rennen als zijn vrienden trappen krijgen.
Ja, vind ik ook, maar zoals ik het las zat er wel een behoorlijk leeftijdsverschil tussen de daders en slachtoffers.
  zaterdag 24 juli 2021 @ 00:55:30 #13
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_200511985
Ach ja, Laren. Vooropgesteld niet iedereen in Laren is een kakker, of rijkeluis zoontje/ dochter.
Maar het zijn er relatief wel meer dan gemiddeld. En die kinderen zitten in hun eigen bubbel met meestal soortgenoten. En als ik me goed herinner was Hockey daar altijd al populairder dan voetbal.

Dan ben je als kind niet zo weerbaar als in grote delen van de rest van het land. Ja hun ouders dan weer wel, want de villa's zijn goed beveiligd... maar de kinderen dus niet.
  zaterdag 24 juli 2021 @ 01:15:18 #14
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_200512072
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 23:59 schreef Hathor het volgende:
Eigen schuld, als iemand je om een sigaret vraagt dien je die persoon meteen een kopstoot te geven en hem daarna mede te delen dat je niet rookt en hij dat ook niet zou moeten doen, omdat dat niet goed voor je gezondheid is, De gebroken neus is alleen maar ter onderstreping van het punt je maakt.
Aaaah vandaar! Nu snap ik ineens waar die miscommunicatie vandaan komt steeds.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_200512137
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 01:15 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Aaaah vandaar! Nu snap ik ineens waar die miscommunicatie vandaan komt steeds.
Blij dat je het eindelijk begrijpt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 24 juli 2021 @ 02:34:09 #16
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_200512297
quote:
Doodsbang is hij. De 20-jarige Laarder wil dan ook niet met zijn naam of foto in de krant. Afgelopen weekend werd hij voor de tweede keer in elkaar geslagen door dezelfde groep jongens. Een Hilversumse vriend van hem werd zelfs tegen de grond gewerkt en daarna tegen zijn hoofd geschopt. „Hij moest zich laten hechten.”
quote:
Want een van de jongens zei: ’Hé jij weer! De volgende keer ga je dood! Nu voel ik mij echt helemaal niet meer veilig in mijn eigen dorp. De eerste keer is het nog een incident. Maar nu niet meer.”
Hij kan beter gewoon een jaartje MMA+KravMaga te doen. Niet dat je dan in je eentje gaat winnen van een groep maar je kan iig een heel stuk beter van je afbijten ipv enkel als een boksbal in elkaar gerost worden omdat je niet kan vechten en de rest van je leven doodsbang voor klappen te zijn. Die angst die hij voelt kan hij beter omzetten in aggressie.

[ Bericht 4% gewijzigd door slashdotter3 op 24-07-2021 03:31:41 ]
pi_200513370
Dat groepje zit binnenkort vast in Spanje
pi_200513470
Op kopschoppen moeten ze 20 jaar cel zetten.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 24 juli 2021 @ 06:32:25 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200513494
De helft van dit verhaal klinkt verzonnen, de andere helft als een groep dronken paupers die een grote bek geven tegen een andere groep paupers en daarom in elkaar getikt worden.

Roderick vindt alleen dat omdat zijn vader geld heeft, hij geen pauper is als hij met zijn zatte kloten aan het hangjongeren is en dus niet in elkaar getikt hoort te worden door de andere paupers
Laffe huichelaar
pi_200513623
Zo'n mooi sensatieverhaal van de Telegraaf, gaat erin bij de mensen als sappige Chocoladetters.
pi_200513637
Ik zou mij meer zorgen maken om de arrogante en lakse houding van de agenten daar in Laren.
pi_200513779
De daders komen vast uit Hilversum of Bussum
pi_200514107
Ik vind het geen sterk verhaal, het is een soort gedrag wat ik al jaren zie. Wel vraag ik mij af waarom dit nu nieuws is terwijl er al meer dan 30 jaar vele jongeren so geīntimideerd en belaagd worden. Wel sneu als je met zoveel angst over straat moet.

@Dven
  zaterdag 24 juli 2021 @ 11:22:30 #24
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_200518117
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 07:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik vind het geen sterk verhaal, het is een soort gedrag wat ik al jaren zie. Wel vraag ik mij af waarom dit nu nieuws is terwijl er al meer dan 30 jaar vele jongeren so geīntimideerd en belaagd worden. Wel sneu als je met zoveel angst over straat moet.

@:Dven
Vertel anders nog een leugen zoals dat je 36 keer door verschillende groepeb Marokkanen met een mes bedreigd bent.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 24 juli 2021 @ 11:28:42 #25
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200518210
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 11:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Vertel anders nog een leugen zoals dat je 36 keer door verschillende groepeb Marokkanen met een mes bedreigd bent.
:D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')