SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En vrouwen zijn hoeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed zo, gewoon dumpen tot hij dat bewezen heeft, vaders moet je echt nooit vertrouwen, zijn mannen.
overspel is voor losersquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En vrouwen zijn hoeren.
Feit is dat er gewoon een groot percentage van overspel is onder zowel mannen als vrouwen.
tijd om het blauw weer aan te trekken. Vader.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
@:Ama kun jij die ontbrekende t in de tt zetten? Dit is slecht voor mijn autisme.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En vrouwen zijn hoeren.
Feit is dat er gewoon een groot percentage van overspel is onder zowel mannen als vrouwen.
lekker bezig... zieke burnsquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Eensquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
overspel is voor losers
Maak het dan eerst gewoon netjes uit.
Ik zou daar weleens wat meer van mee willen krijgenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En vrouwen zijn hoeren.
Ik klink als een Turk ook zoquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
@:Ama kun jij die ontbrekende t in de tt zetten? Dit is slecht voor mijn autisme.
Zoals Reagan zei: Trust but verify.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Die zei ook dat ketchup een groente was... dus die kunnen we beter negeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoals Reagan zei: Trust but verify.
Even kijken of ik een telefooncel zie om me te verkledenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tijd om het blauw weer aan te trekken. Vader.
Nancy Reagan peep dan ook half politiek Washington.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoals Reagan zei: Trust but verify.
je bent zelf een verkleedtelefoonquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even kijken of ik een telefooncel zie om me te verkleden
Dat is een domme uitspraak ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die zei ook dat ketchup een groente was... dus die kunnen we beter negeren.
SuperBudaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even kijken of ik een telefooncel zie om me te verkleden
Don't remind me!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nancy Reagan peep dan ook half politiek Washington.
Als je naar links wil moet je naar rechts sturen toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
Titanic.. bakboord en stuurboord door elkaar halen..
cringe.
Serieus?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
cringe.
Ik zou naar Blijdorp gaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
Twijfel of we morgen naar Artis of naar Blijdorp gaan.
dat ligt er aan hoe je stuurinrichting ingericht is..quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je naar links wil moet je naar rechts sturen toch?
Dat is me nogal een detaillist inderdaad, misschien expres?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat James Cameron zoiets zou doen.
Was ook eigenlijk maar een vrij matig schuitje natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
cringe.
Bitterbal nuquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was ook eigenlijk maar een vrij matig schuitje natuurlijk.
[ afbeelding ]
Maar die prairiehondjesquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blijdorp is leuker, maar is wel een uur rijden.
Correct als je vast zit in de EBI of je woont in een achterstandswijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Vertrouwen is goed, controleren is beter. - Peter Gilles.
nou.. nog steeds een serieus scheepje hoor..quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was ook eigenlijk maar een vrij matig schuitje natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:Beste Jorinde,
Dat was een beetje een raar jaar hè. Maar je hebt het zó goed gedaan! Tijdens de online lessen was je hobo niet helemaal in orde en was het lastig om te blijven spelen, maar je was er steeds en hebt volgehouden. Daar heb ik echt bewondering voor, knap hoor Jorinde! Ondertussen heb je afscheid genomen van je basisschool en ga je gewoon na de vakantie naar de middelbare!
Je bent altijd vrolijk tijdens de les, ook als die online was. Ik vind het een feestje om je les te geven, ik kijk altijd met plezier uit naar jouw les! Je bent muzikaal en leert heel snel. En je bent tijdens de lessen altijd heel geïnteresseerd om nieuwe dingen te leren. Je wil altijd weten waarom iets zo is of moet, je bent dus heel leuk nieuwsgierig! We hebben altijd veel lol en als je een liedje speelt geef je het altijd een “stukje Jorinde”mee: die leuke laatste noot die je dan hoog speelt, geweldig! Komend schooljaar gaan we gewoon verder in het boek en kunnen we als je wilt nog andere leuke liedjes gaan spelen, bijv. uit de top 40, musicals? Laat maar weten wat je leuk zou vinden. En verder..Blijf vooral zo mooi en met plezier spelen! Maar eerst heerlijk vakantie! Heel veel plezier en geniet ervan! Een hele fijne zomer en tot in september!
Anne-Marie
Ik heb mn eigen shankquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Correct als je vast zit in de EBI of je woont in een achterstandswijk.
Een van die zusterschepen had ook wel een bijzondere ondergang, die kreeg op volle vaart een torpedotreffer voorin en die ploegde zich in no time door de hoge snelheid de zeebodem in, de Olympic?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nou.. nog steeds een serieus scheepje hoor..
Titanic was wel de grondslag voor zeer veel maritieme wetgeving die er nu is.
brittanic liep op een zeemijnquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van die zusterschepen had ook wel een bijzondere ondergang, die kreeg op volle vaart een torpedotreffer voorin en die ploegde zich in no time door de hoge snelheid de zeebodem in, de Olympic?
Die bedoel ik dus, de Britannic, dacht dat ik laatst een docu zag dat het een torpedo was maar kan me vergissen, lagen nogal wat mijnen daar in die straat.quote:
En de Lusitaniaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die bedoel ik dus, de Britannic, dacht dat ik laatst een docu zag dat het een torpedo was maar kan me vergissen, lagen nogal wat mijnen daar in die straat.
"Ja, polietsie. Zeg, uw product werkt! Meekomen!quote:
Ze moeten euthanesie eens veel makkelijker maken.. als mensen dood willen vinden ze wel een manier. Biedt ze gewoon een humane en legale optiequote:
Er komt een gloednieuwe docu naar die veerboot met al die doden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die bedoel ik dus, de Britannic, dacht dat ik laatst een docu zag dat het een torpedo was maar kan me vergissen, lagen nogal wat mijnen daar in die straat.
Wat wil je nu zeggenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
In ons dorp is 0,7% afkomstig van niet westerse achtergrond.
De grootste groep is Turks met 0,1%.
Geen idee Jorindequote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:50 schreef LTVDK het volgende:
Hmm vreemd, alle links en namen in die mail lijken te kloppen, alleen hoe het dan bij mij uitkomt ... Mijn naam lijkt in de verste verte niet op Jorinde en het e-mail adres is een alternatief e-mailadres dat ik alleen een keertje heb gebruikt om met korting koffie te kopen
Ja kunnen ze de action ook wel sluiten want daar kan je mampenolie kopenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze moeten euthanesie eens veel makkelijker maken.. als mensen dood willen vinden ze wel een manier. Biedt ze gewoon een humane en legale optie
Las het laatst ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er komt een gloednieuwe docu naar die veerboot met al die doden.
Waarvan de officiële reden was dat de achterdeur niet goed gesloten was.
Ja krijg ik straks allemaal mailtjes van een hobo-lerares uit Eindhovenquote:
Kunnen de treinen ook weer gewoon door blijven rijden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze moeten euthanesie eens veel makkelijker maken.. als mensen dood willen vinden ze wel een manier. Biedt ze gewoon een humane en legale optie
Idd denk dat de treinen dan ook een stuk beter op tijd rijden danquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt ergens nog best geil.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja krijg ik straks allemaal mailtjes van een hobo-lerares uit Eindhoven
Gewoon een leuk mailtje terugschrijven. Uitnodigen voor een etentje of zo.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja krijg ik straks allemaal mailtjes van een hobo-lerares uit Eindhoven
Ow okquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat vroeg Buda vriend uit de Elzas.
"Hee Lospedo, jij baken van geloofwaardigheid, hoeveel Turken wonen er in het dorp waar jij nu op vakantie bent?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat vroeg Buda vriend uit de Elzas.
Ik vind het ontzettend knap dat je zoiets groots zolang verborgen hebt kunnen houden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las het laatst ja.
https://www.nt.nl/scheepv(...)uikboot/?gdpr=accept
Ze speelt nog voor Het Zeeuws Orkest ookquote:
Geloof dat er in ons dorp geen enkele wiont maar wel veel sndere nationaliteitenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hee Lospedo, jij baken van geloofwaardigheid, hoeveel Turken wonen er in het dorp waar jij nu op vakantie bent?"
Ben thuisquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hee Lospedo, jij baken van geloofwaardigheid, hoeveel Turken wonen er in het dorp waar jij nu op vakantie bent?"
'Wil jij eens lekker op mijn hobo blazen'quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een leuk mailtje terugschrijven. Uitnodigen voor een etentje of zo.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Wil jij eens lekker op mijn hobo blazen'
[ afbeelding ]
Kan me nog voorstellen dat de Zweedse regering dit in eerste instantie verborgen zou willen houden dus het klinkt nog plausibel ook nog, wat zou er met die duikboot gebeurt zijn dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind het ontzettend knap dat je zoiets groots zolang verborgen hebt kunnen houden.
Weer voer voor conspirancies liefhebbers.
Wel een beetje EU eigen. Dingen nooit helder vermelden.
1 dollarquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zou zoiets kosten als particulier om in deze staat een bod op te doen?
Hoop dat het bij 7 cijfers blijft.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plus de verplichting om het te laten verschepen naar een andere plek, daar dagelijks liggeld van een paar duizend of meer en dan nog de reparaties die nodig zijn om het sowieso floating laat staat zeewaardig te krijgen.quote:
Vind ik altijd zo grappig in de VS.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan me nog voorstellen dat de Zweedse regering dit in eerste instantie verborgen zou willen houden dus het klinkt nog plausibel ook nog, wat zou er met die duikboot gebeurt zijn dan?
Gewoon oud-ijzer kiloprijsquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
het zijn idd alle kosten die er nog bij komen die het een duur geintje makenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plus de verplichting om het te laten verschepen naar een andere plek, daar dagelijks liggeld van een paar duizend of meer en dan nog de reparaties die nodig zijn om het sowieso floating laat staat zeewaardig te krijgen.
Het slopen kost zelfs geld toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het zijn idd alle kosten die er nog bij komen die het een duur geintje maken
De gemiddelde Amerikaanse destroyer in de mottenballen ligt voor 100 dollar per jaar aan een stroomkabel, nou ja en iedere 8 uur maakt een mannetje zijn ronde dus dat kost ook wat.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plus de verplichting om het te laten verschepen naar een andere plek, daar dagelijks liggeld van een paar duizend of meer en dan nog de reparaties die nodig zijn om het sowieso floating laat staat zeewaardig te krijgen.
Zal wel joh, je hoeft mij niet te overtuigen hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De gemiddelde Amerikaanse destroyer in de mottenballen ligt voor 100 dollar per jaar aan een stroomkabel, nou ja en iedere 8 uur maakt een mannetje zijn ronde dus dat kost ook wat.
Wij zijn wel akelig snel geworden hoor, zie de Utrecht trammoslim, die grote juweliersoverval laatst of de moord op Petertje.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo grappig in de VS.
Is er wat gebeurd, bv een aanslag. Na 5 min een stoere sherrif, it was a white male with a racist act, hè was shot by our great policy force.
In NL.
Er was misschien een aanslag van een of meerdere figuren met onbekende oorzaak. De politie heeft de komende dagen nodig grondig onderzoek te doen. Of de dader nog leeft is niet bekend. Maar burgemeesters en de veilighridsdriehoek adviseren ramen te sluiten en morgenavond de persconferentie te bekijken waarbij er misschien meer feiten boven water komen.
Daar zitten wel wat haken en ogen aan.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel joh, je hoeft mij niet te overtuigen hoorKoop lekker zo'n destroyer als je denkt dat je daar voor een krats wat aan hebt
Ja klopt. Op zich wel oprecht jammer trouwensquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zitten wel wat haken en ogen aan.
je wilt een destroyer hebben?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt. Op zich wel oprecht jammer trouwens
Joh bij Peter duurde het een dag om te vertellen of die dood was of nog leefde.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn wel akelig snel geworden hoor, zie de Utrecht trammoslim, die grote juweliersoverval laatst of de moord op Petertje.
Kun je nog eens een kanonnetje op de loopplank richten, is weer eens wat anders dan een kokosmatje met "Welcome"quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt. Op zich wel oprecht jammer trouwens
Je fapduim?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Net zo allejezus hard m'n duim gestoten. Er zit de afdruk van een randje van de deur in m'n vingertopen de nagel is lekker een stukje omgeklapt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Net zo allejezus hard m'n duim gestoten. Er zit de afdruk van een randje van de deur in m'n vingertopen de nagel is lekker een stukje omgeklapt.
gauw fappen dan.. kan je doen alsof 't buda isquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:21 schreef CherryLips het volgende:
Niet gebroken. Valt weer mee. Kan nog fokken op m'n telefoon. Maar heb nu geen gevoel in m'n vingertop.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gauw fappen dan.. kan je doen alsof 't buda is
is geen ontwikkelingsland, zal echt geen maanden duren neem ik aanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, voorlopig maar even geen weekendje Bad Münstereifel meer boeken
Nou, kijk het filmpje maar. Dat is niet binnen een paar weken hersteld hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is geen ontwikkelingsland, zal echt geen maanden duren neem ik aan
die brug tussen Groningen en Leer herstellen is ook een meerjarenplan dus qua opschieten is het een ontwikkelingslandquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, kijk het filmpje maar. Dat is niet binnen een paar weken hersteld hoor.
Joh die Duitsers bouwden complete verborgen onderzeeër fabrieken uitgehakt in rotsen in 3 maanden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, voorlopig maar even geen weekendje Bad Münstereifel meer boeken
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Joh die Duitsers bouwden complete verborgen onderzeeër fabrieken uitgehakt in rotsen in 3 maanden.
Dit is in 2 dagen gefixt.
Neem anders Cherrylips mee, die houdt van drama.
Helenequote:
Dat filmpje is al een week oud, dat is zo gefikst en ze hebben je geld hard nodig.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, kijk het filmpje maar. Dat is niet binnen een paar weken hersteld hoor.
Ziet er wel een stuk ouder uit dan ze is ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind die Helene net zo aantrekkelijk als een plastic asbak van de Action en ik weet zeker dat ze reptilian is.
gelukkig verschillen er smakenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind die Helene net zo aantrekkelijk als een plastic asbak van de Action en ik weet zeker dat ze reptilian is.
Dat zeker wel jaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leuk toch mochten die eens op vakantie gaan. Lijkt me hilarisch.
ik ben oud en heb een uitgezakte zak aardappelen op de bank liggen dus mijn standaarden zijn minder hoogquote:
Nou nee ik heb nog niet aan genoeg mensen een hekel daarvoor.quote:
ik heb aan niemand een hekel, hooguit een groep mensen die me intrigeren waarom ze zo zijn en een groep die ik vermijdquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee ik heb nog niet aan genoeg mensen een hekel daarvoor.
Dat klinkt aardig!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben oud en heb een uitgezakte zak aardappelen op de bank liggen dus mijn standaarden zijn minder hoog
Nee hoor, was alleen een beetje verontwaardigdquote:
Ja anders kan ik niet slapen hè?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee hoor, was alleen een beetje verontwaardigd
Hahaha ja vast welquote:
Laatst kwam je al met een opmerking dat ik op negers zou vallen en nu dat ik random pakketbezorgers zou neuken, het wordt er allemaal niet beter op iigquote:
Sterktequote:
Dat is dan wel weer leuk ja, denk ik dan..quote:
Beetje aftasten hè. En op negers vallen is in 2021 geen doodzonde meer hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Laatst kwam je al met een opmerking dat ik op negers zou vallen en nu dat ik random pakketbezorgers zou neuken, het wordt er allemaal niet beter op iig
Leuk je gekend te hebbenquote:
Ja ik val echt totaal niet negers en vond dat best beledigend, maar goed, zegt ook weer wat over mijquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje aftasten hè. En op negers vallen is in 2021 geen doodzonde meer hoor.
Wel lekker.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja niet zoveel![]()
heb mini kaassoufles
Is helemaal niet spannend op zich, staat nu op 32 $ terwijl het maar 6 $ waard is. Maar ik MOET hem gewoon hebben.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog wel een veilingkje dat om 03:10 afloopt
ja sta nu opquote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wel lekker.Maar kost weer moeite om het klaar te maken.
Altijd wat bifi's in huisquote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja niet zoveel![]()
heb mini kaassoufles
lust wel een bakkie. Zondag maar eens de trein naar Zandvoort pakken, waarom niet?quote:
Nee hier gaan we niet over 9 maanden vragen over stellen.quote:
Dan zit het er ok niet meer inquote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hier gaan we niet over 9 maanden vragen over stellen.
Hoezo? Antwoord is wel ja maar waarom zeg je dat. Omdat ik snacks in huis heb?quote:
hmm knabbelsquote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ok dan maar kaasknabbels
zonder kaas svp
Nou ja dacht ik gewoonquote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo? Antwoord is wel ja maar waarom zeg je dat. Omdat ik snacks in huis heb?
Heb ik ook niet. Wel allemaal soorten nootjes, koekjes, chips en uhm bros. En nee dat gaat niet in één avond op haha.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ok dan maar kaasknabbels
zonder kaas svp
KOEKJESquote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Wel allemaal soorten nootjes, koekjes, chips en uhm bros. En nee dat gaat niet in een één avond op haha.
op zondag?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 00:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
en morgen nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnog meer shoppen!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meh. Blokje kaas kan er wel in eigenlijkquote:
wat een party pooper zegquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik zo een filmpje naar mijn pa sturen waarop ik de bel luid van de haringkar van opa (trots erfstuk)
krijg ik terug "nee hij was van 1922 dus zou 99 geworden zijn"
Ja, dat is waar dus.Volgend jaar beter
Ach, volgend jaar "feest" ipv een jaar later. Niet dat we er iets aan gaan doen verder.quote:
nee snap ik ook wel maar vind gewoon dattie blij moet zijn dat jij eraan denktquote:Op zaterdag 24 juli 2021 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, volgend jaar "feest" ipv een jaar later. Niet dat we er iets aan gaan doen verder.
Issie ook wel hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2021 01:08 schreef mschol het volgende:
[..]
nee snap ik ook wel maar vind gewoon dattie blij moet zijn dat jij eraan denkt
Nee heb liggen lezen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 06:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh nog olympische spelen gekeken? nederland-belgie?
wat ben jij nou aan het doen dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:51 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar @:Foshizzle79
Dag 3 -1.5 kiloDit is echt wel goed te doen als je even in een week tijd wat wil afvallen om in kleding te passen die net te krap is, maar niet wil verhongeren
Moet ook weer niet te hard gaanquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:51 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar @:Foshizzle79
Dag 3 -1.5 kiloDit is echt wel goed te doen als je even in een week tijd wat wil afvallen om in kleding te passen die net te krap is, maar niet wil verhongeren
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:42 schreef Karzai het volgende:
Het was allemaal geen probleem, tweede prik zit erin![]()
Nog een potje koffie zetten en een tosti maken
Halve kilo per dag zou ongeveer 3000 calorieën minder moeten zijn. Vraag me af wat je ontbijt was nu.quote:
Dacht dat een kilo 3500 kcal wasquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Halve kilo per dag zou ongeveer 3000 calorieën minder moeten zijn. Vraag me af wat je ontbijt was nu.
En als je dat als chips eet is het maar de helft van het gewichtquote:
Ik was voor de vakantie redelijk strak afgetraind, zichtbare spieren, aders, blokjes in de buik e.d.quote:
Nee absoluut niet. Drie mensen in die zaak ofzo. Nog pecanbroodjes meegenomen ook.quote:
geefquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Drie mensen in die zaak ofzo. Nog pecanbroodjes meegenomen ook.
al een borreltje op?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Volgens mij zijn kunnen vrouwen je begluren zonder dat je dat ooit doorgehebt.
Kerels zijn bijna aan het staren maar vrouwen betrap je bijna nooit op gluren.
Toch?
Met een Cointreau er naast. Ook lekker.quote:
Als je lelijk, matig, gewoon, meh, normaal bent dan dulden ze je misschien nog net, als je leuk en aantrekkelijk bent dan staren ze onverholen naar je, zitten ze aan hun haren, gaat het kopie schuin, de rug hol en lachen ze om alles wat je zegtquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Volgens mij zijn kunnen vrouwen je begluren zonder dat je dat ooit doorgehebt.
Kerels zijn bijna aan het staren maar vrouwen betrap je bijna nooit op gluren.
Toch?
DAAR MOET EEN gezond en voedzaam ontbijt inquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je lelijk, matig, gewoon, meh, normaal bent dan dulden ze je misschien nog net, als je leuk en aantrekkelijk bent dan staren ze onverholen naar je, zitten ze aan hun haren, gaat het kopie schuin, de rug hol en lachen ze om alles wat je zegt
Straks. Nu nog een kop koffie.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN gezond en voedzaam ontbijt in
Nog gefeliciteerd!quote:
en goedemorgenquote:
Gaat het over je kat nu?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je lelijk, matig, gewoon, meh, normaal bent dan dulden ze je misschien nog net, als je leuk en aantrekkelijk bent dan staren ze onverholen naar je, zitten ze aan hun haren, gaat het kopie schuin, de rug hol en lachen ze om alles wat je zegt
Thanks! Heb trouwens die broeken in een winkeltje in Mariahoeve gevonden.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!
[..]
en goedemorgen
Wat heb je nu dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens een Nespresso aanschaffen.
Mariahoeve of all placesquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks! Heb trouwens die broeken in een winkeltje in Mariahoeve gevonden.
Krijg je soms lekkere koffie uit maar heb daar totaal geen geduld voor, dat kleinste Nespresso apparaatje vind ik wel relaxed.quote:
Ja als je eenmaal in gesprek bent.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Specifiek aan het zwembad zullen ze meer met zichzelf en hun onzekerheden bezig zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als je eenmaal in gesprek bent.
Maar vrouwen staren niet aan het zwembad of strand.
Wij hebben gewoon aan een paar seconden genoeg.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als je eenmaal in gesprek bent.
Maar vrouwen staren niet aan het zwembad of strand.
Soms betrap je ze maar dan gluren ze heel slinks
https://9gag.com/gag/apNzePMquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Specifiek aan het zwembad zullen ze meer met zichzelf en hun onzekerheden bezig zijn
Ja, kan dat hier nu ook drinken. Wel makkelijk. En zoveel koffie drink ik ook weer niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je soms lekkere koffie uit maar heb daar totaal geen geduld voor, dat kleinste Nespresso apparaatje vind ik wel relaxed.
Zit een kwade vrouw bij Los die ze allemaal als muggen wegslaat.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
Los maar trainen als een dolle stier het hele jaar, zit hij eindelijk in zijn strakke zwembroek aan het zwembad kijken die Franse kutwijven niet naar hem, knoflookhoeren zijn het.
Ik wil er wel een paar, zouden die op je schouder blijven zitten?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kunnen ze bestellen dan komen ze in een doosje naar je toe
Is toch niet schattig zo'n gewond, doodsbang dier?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kunnen ze bestellen dan komen ze in een doosje naar je toe
Dit ben jij als er in het zwembad een jongen naar je kontje kijkt net op het moment dat je een trapje aan het zoeken bent om eruit te klimmen, ja hè?quote:
Ja denk hetquote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil er wel een paar, zouden die op je schouder blijven zitten?
is toch een garpje liesjequote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is toch niet schattig zo'n gewond, doodsbang dier?
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit ben jij als er in het zwembad een jongen naar je kontje kijkt net op het moment dat je een trapje aan het zoeken bent om eruit te klimmen, ja hè?
Misschien moeten we deze geluiden alvast leren voor op het Petanque bankje?quote:
De Foqueville loqueroep?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten we deze geluiden alvast leren voor op het Petanque bankje?
Temperatuur is goed en er staat een prettig briesje.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben we eindelijk weekend, is het mooie weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |