SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En vrouwen zijn hoeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed zo, gewoon dumpen tot hij dat bewezen heeft, vaders moet je echt nooit vertrouwen, zijn mannen.
overspel is voor losersquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En vrouwen zijn hoeren.
Feit is dat er gewoon een groot percentage van overspel is onder zowel mannen als vrouwen.
tijd om het blauw weer aan te trekken. Vader.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
@:Ama kun jij die ontbrekende t in de tt zetten? Dit is slecht voor mijn autisme.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En vrouwen zijn hoeren.
Feit is dat er gewoon een groot percentage van overspel is onder zowel mannen als vrouwen.
lekker bezig... zieke burnsquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Eensquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
overspel is voor losers
Maak het dan eerst gewoon netjes uit.
Ik zou daar weleens wat meer van mee willen krijgenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En vrouwen zijn hoeren.
Ik klink als een Turk ook zoquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
@:Ama kun jij die ontbrekende t in de tt zetten? Dit is slecht voor mijn autisme.
Zoals Reagan zei: Trust but verify.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Die zei ook dat ketchup een groente was... dus die kunnen we beter negeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoals Reagan zei: Trust but verify.
Even kijken of ik een telefooncel zie om me te verkledenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tijd om het blauw weer aan te trekken. Vader.
Nancy Reagan peep dan ook half politiek Washington.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoals Reagan zei: Trust but verify.
je bent zelf een verkleedtelefoonquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even kijken of ik een telefooncel zie om me te verkleden
Dat is een domme uitspraak ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die zei ook dat ketchup een groente was... dus die kunnen we beter negeren.
SuperBudaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even kijken of ik een telefooncel zie om me te verkleden
Don't remind me!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nancy Reagan peep dan ook half politiek Washington.
Als je naar links wil moet je naar rechts sturen toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
Titanic.. bakboord en stuurboord door elkaar halen..
cringe.
Serieus?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
cringe.
Ik zou naar Blijdorp gaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
Twijfel of we morgen naar Artis of naar Blijdorp gaan.
dat ligt er aan hoe je stuurinrichting ingericht is..quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je naar links wil moet je naar rechts sturen toch?
Dat is me nogal een detaillist inderdaad, misschien expres?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat James Cameron zoiets zou doen.
Was ook eigenlijk maar een vrij matig schuitje natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
cringe.
Bitterbal nuquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was ook eigenlijk maar een vrij matig schuitje natuurlijk.
[ afbeelding ]
Maar die prairiehondjesquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blijdorp is leuker, maar is wel een uur rijden.
Correct als je vast zit in de EBI of je woont in een achterstandswijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Vertrouwen is goed, controleren is beter. - Peter Gilles.
nou.. nog steeds een serieus scheepje hoor..quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was ook eigenlijk maar een vrij matig schuitje natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:Beste Jorinde,
Dat was een beetje een raar jaar hè. Maar je hebt het zó goed gedaan! Tijdens de online lessen was je hobo niet helemaal in orde en was het lastig om te blijven spelen, maar je was er steeds en hebt volgehouden. Daar heb ik echt bewondering voor, knap hoor Jorinde! Ondertussen heb je afscheid genomen van je basisschool en ga je gewoon na de vakantie naar de middelbare!
Je bent altijd vrolijk tijdens de les, ook als die online was. Ik vind het een feestje om je les te geven, ik kijk altijd met plezier uit naar jouw les! Je bent muzikaal en leert heel snel. En je bent tijdens de lessen altijd heel geïnteresseerd om nieuwe dingen te leren. Je wil altijd weten waarom iets zo is of moet, je bent dus heel leuk nieuwsgierig! We hebben altijd veel lol en als je een liedje speelt geef je het altijd een “stukje Jorinde”mee: die leuke laatste noot die je dan hoog speelt, geweldig! Komend schooljaar gaan we gewoon verder in het boek en kunnen we als je wilt nog andere leuke liedjes gaan spelen, bijv. uit de top 40, musicals? Laat maar weten wat je leuk zou vinden. En verder..Blijf vooral zo mooi en met plezier spelen! Maar eerst heerlijk vakantie! Heel veel plezier en geniet ervan! Een hele fijne zomer en tot in september!
Anne-Marie
Ik heb mn eigen shankquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Correct als je vast zit in de EBI of je woont in een achterstandswijk.
Een van die zusterschepen had ook wel een bijzondere ondergang, die kreeg op volle vaart een torpedotreffer voorin en die ploegde zich in no time door de hoge snelheid de zeebodem in, de Olympic?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nou.. nog steeds een serieus scheepje hoor..
Titanic was wel de grondslag voor zeer veel maritieme wetgeving die er nu is.
brittanic liep op een zeemijnquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van die zusterschepen had ook wel een bijzondere ondergang, die kreeg op volle vaart een torpedotreffer voorin en die ploegde zich in no time door de hoge snelheid de zeebodem in, de Olympic?
Die bedoel ik dus, de Britannic, dacht dat ik laatst een docu zag dat het een torpedo was maar kan me vergissen, lagen nogal wat mijnen daar in die straat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |