Dat is toch niet nieuw?quote:
Nr. 204.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zijn die meestal niet ergens achteraan?
Met Adam Ondraquote:
Noord-Korea is ook wel een pijnlijk gemis. Maar mee eens ja, hoezo is dit zoveel erger dan in 2016?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het grootste voorbeeld van de zwakte van het gewichtheftoernooi dit jaar, in de klasse boven haar zou ze waarschijnlijk ook goud pakken en de klasse dįįr boven zou ook een medaille opleveren..
Dat Om er niet is vind ik echt een van de kutste dingen aan deze Spelenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noord-Korea is ook wel een pijnlijk gemis.
Dat mag je dan best vaak gaan doenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier si, de uitvinders van covid-19. zogezegd van een vleermuis. uit een lab ja
China
Ik ga boo roepen als ze winnen
Dan moet je elke dag vroeg opstaanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
China
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
China
Minder startbewijzen, veel landen die zwaar gelimiteerd zijn wegens dopinggevallen, dat soort dingen. Ook nog een dramatisch slecht kwalificatiesysteem, waardoor ook nog eens toppers buiten de boot gevallen zijn omdat ze bijvoorbeeld in 2019 een wedstrijd te weinig hadden, zulke ongein.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noord-Korea is ook wel een pijnlijk gemis. Maar mee eens ja, hoezo is dit zoveel erger dan in 2016?
Geen triple twisting yurchenko van Hong Un Jong deze Spelenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noord-Korea is ook wel een pijnlijk gemis. Maar mee eens ja, hoezo is dit zoveel erger dan in 2016?
Ik zie het inderdaad. Best grappig. Ik had het helemaal niet door.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Star Light Zone uit Sonic 1 toen Nederland binnenkwam.
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
China
Wel matig jaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Minder startbewijzen, veel landen die zwaar gelimiteerd zijn wegens dopinggevallen, dat soort dingen. Ook nog een dramatisch slecht kwalificatiesysteem, waardoor ook nog eens toppers buiten de boot gevallen zijn omdat ze bijvoorbeeld in 2019 een wedstrijd te weinig hadden, zulke ongein.
Sonicquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Star Light Zone uit Sonic 1 toen Nederland binnenkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |