Ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is Nederland al voorbij geweest? Ik kon even een tijdje niet meekijken.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is Nederland al voorbij geweest? Ik kon even een tijdje niet meekijken.
Ik deel mijn geboortedatum met haar.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is precies op tijd fit na een blessure
SPANJE JAAAAAAAAA
Hebben vast betaald om als laatste te mogen ofzoquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
usa begint met een klinker en ze zijn nog niet geweest
Huh, drie streams per account?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben vooral heel goed geworden in efficient schermmanagement. Ik hoop dat je over die 3 streams per account op Discovery+ heen kan. Maar dat zal wel niet. Dan kan ik max 6 verschillende sporten tegelijkertijd kijken
Even meldenquote:
Ik dacht dat dat op de Player een ding was. Dan zal het hopelijk wel meevallen. Gewoon 4 streams op een laptop, iPad en 2 TV-schermen, met eentje digitale TV en eentje digitenne. Ik kan hopelijk įlles zienquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, drie streams per account?
Dat ken ik van de PLAYER niet.
Naam even kwijt. Helaas niet Jenny Rissveds, de mountainbikester die in Rio goud won, daarna zwaar depressief werd en in 2019 weer een World Cup won, met de stevig aankomende quote "twee jaar geleden wilde ik niet eens meer leven".quote:
De combinatie rood-wit-blauw komt niet veel voor wil je zeggen?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom hebben de meeste Afrikaanse landen Groen geel rood als vlag
Senegal
Kameroen
Ghana
kan er al drie opnoemen
En anders is er nog de app van je TV-aanbieder (KPN hier), komt vast goed. Bij teveel dingen tegelijk volg je het waarschijnlijk toch niet echt meerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat op de Player een ding was. Dan zal het hopelijk wel meevallen. Gewoon 4 streams op een laptop, iPad en 2 TV-schermen, met eentje digitale TV en eentje digitenne. Ik kan hopelijk įlles zien
En welke sporten zet je dan op mute?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat op de Player een ding was. Dan zal het hopelijk wel meevallen. Gewoon 4 streams op een laptop, iPad en 2 TV-schermen, met eentje digitale TV en eentje digitenne. Ik kan hopelijk įlles zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |