Ik zie het inderdaad. Best grappig. Ik had het helemaal niet door.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Star Light Zone uit Sonic 1 toen Nederland binnenkwam.
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier si, de uitvinders van covid-19. zogezegd van een vleermuis. uit een lab ja
China
Ik ga boo roepen als ze winnen
Wel matig jaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Minder startbewijzen, veel landen die zwaar gelimiteerd zijn wegens dopinggevallen, dat soort dingen. Ook nog een dramatisch slecht kwalificatiesysteem, waardoor ook nog eens toppers buiten de boot gevallen zijn omdat ze bijvoorbeeld in 2019 een wedstrijd te weinig hadden, zulke ongein.
Sonicquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Star Light Zone uit Sonic 1 toen Nederland binnenkwam.
Huhwat?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het grootste voorbeeld van de zwakte van het gewichtheftoernooi dit jaar, in de klasse boven haar zou ze waarschijnlijk ook goud pakken en de klasse dáár boven zou ook een medaille opleveren..
Kuo kan 245+ tillen in totaal. In de klasse boven haar ligt het niveau voor goud waarschijnlijk op maximaal zo'n 240 en in de klasse daar weer boven kan 240 prima genoeg zijn voor een medaille.quote:
Ik zie geen bruine overhemden?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Duitsland heeft weer echt een Duitsers outfit
Nee dat niet, had beter gestaan los van de context.quote:
Hugo Boss?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Duitsland heeft weer echt een Duitsers outfit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |