Gelukkig heb je na je vaccinatie 5gquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:50 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Sorry dubbelpost.
Dit komt omdat mn internet tering traag is..
Mn data is namelijk verlopen...
Klacht; mn internet is zo traag dat het gewoon onbruikbaar is... crimineel is het.
Verdient toch wel echt mn complimenten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gelukkig heb je na je vaccinatie 5g
Jij toch ook?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:24 schreef JochemSjakie het volgende:
Eerste topic van TS waaruit blijkt dat hij in ieder geval een tweecijferig IQ heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:14 schreef sirdanilot het volgende:
Ik snap je wel hoor.
Stel ik had zelf een uitzicht op een leuk en lekker leventje. Koophuis alles, gezondheid, misschien ooit een lekkere vent. Dan zou ik het ook wel overwegen om me te laten prikken.
Maar ik denk dat ik het wel best vind zo. De doodsteek voor mij is mijn ongeneeslijke progressieve oogaandoening. Die is momenteel wel weer onder controle, godzijdank, maar het kan elk moment weer hard achteruit gaan. Als je met zo'n zwaard van Damocles boven je kop leeft, wat heeft het dan voor zin om je vol te pompen met bigfarmaspul en weer overal geld uit te gaan geven in de kroeg. Dan denk je op een gegeven moment ook wel van weet je, laat maar doen.
MaAr h3T iZ neT GO3d aLz j3 Je laAt InJ3kTeEreE!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:14 schreef sirdanilot het volgende:
Ik snap je wel hoor.
Stel ik had zelf een uitzicht op een leuk en lekker leventje. Koophuis alles, gezondheid, misschien ooit een lekkere vent. Dan zou ik het ook wel overwegen om me te laten prikken.
Maar ik denk dat ik het wel best vind zo. De doodsteek voor mij is mijn ongeneeslijke progressieve oogaandoening. Die is momenteel wel weer onder controle, godzijdank, maar het kan elk moment weer hard achteruit gaan. Als je met zo'n zwaard van Damocles boven je kop leeft, wat heeft het dan voor zin om je vol te pompen met bigfarmaspul en weer overal geld uit te gaan geven in de kroeg. Dan denk je op een gegeven moment ook wel van weet je, laat maar doen.
En vooral, stop met dat drammen erover.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:22 schreef karr-1 het volgende:
Waar ik nog het meest moe van wordt is die hele discussie over wel of niet vaccineren. Doe het of doe het niet, het zal me werkelijk een zorg wezen, maar is het echt nodig dat de hele wereld weet wat je gekozen hebt?
Laat een ieder die keuze zelf maken en wees er gelukkig mee, maar stop met dat zinloze geklets erover.
Wat voor oogaandoening heb je dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:14 schreef sirdanilot het volgende:
Ik snap je wel hoor.
99 is bijna het Nederlands gemiddeldequote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:24 schreef JochemSjakie het volgende:
Eerste topic van TS waaruit blijkt dat hij in ieder geval een tweecijferig IQ heeft
Een vaccin voor hondsdolheid mssquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:44 schreef Questular het volgende:
Jij bent toch ook gewoon een vieze tering hont? Daar veranderd een vaccin niks aan.
Welke oogaandoeningEN, haha. Zeg ik liever niet maar je wordt er langzaam blind van, van de ergste die ik heb. En ik heb er nog een paar die aangeboren zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat voor oogaandoening heb je dan?
Er is geen chantage.quote:
Wellicht omdat de hele wereld moet leven met de gevolgen van iemands keuze?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:22 schreef karr-1 het volgende:
Waar ik nog het meest moe van wordt is die hele discussie over wel of niet vaccineren. Doe het of doe het niet, het zal me werkelijk een zorg wezen, maar is het echt nodig dat de hele wereld weet wat je gekozen hebt?
Laat een ieder die keuze zelf maken en wees er gelukkig mee, maar stop met dat zinloze geklets erover.
Oh, nou mooi klote voor je.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:20 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Welke oogaandoeningEN, haha. Zeg ik liever niet maar je wordt er langzaam blind van, van de ergste die ik heb. En ik heb er nog een paar die aangeboren zijn.
Dat is inclusief alle gehandicapten. Ik zou mezelf liever aan mensen willen spiegelen die wel bij hun volle verstand zijn. In het geval van ts ligt het meer voor de hand dat hij zich slechts aan mentaal beperkten kan spiegelen en dan is een iq net onder de 100 niet zo slecht voor hem.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
99 is bijna het Nederlands gemiddelde
Ja en dan verwachten ze dat ik braaf een vaccin neem. Ik vind doodgaan aan corona dan een betere optie , dan zit ik tenminste niet meer met mijn zorgen en hoef ik tenminste niet meer te werken.quote:
En straks weer als eerste huilen dat er maatregelen genomen worden omdat er teveel debielen zijnquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:34 schreef Bocaj het volgende:
Weer iemand die met de stroming meegaat..
In COR hebben ze een topic 'Meld hier dat je gevaccineerd bent...'![]()
Ik ben net als een vis, lekker tegen de stroming in zwemmen... veel beter dan al die zwakkelingen die met de stroming meegaan... gaan ook eerder dood!
Mja, dit soort mensen weigeren de consequenties van hun beslissingen te accepteren en huilen vooral graag over hoe oneerlijk de wereld wel niet isquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:02 schreef NightDancert het volgende:
[..]
En straks weer als eerste huilen dat er maatregelen genomen worden omdat er teveel debielen zijn
quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:02 schreef NightDancert het volgende:
[..]
En straks weer als eerste huilen dat er maatregelen genomen worden omdat er teveel debielen zijn
Ik zou zeggen neem nog een 3e of 4e experimentele vaccinatie.... en nou niet gaan janken over 5 of 10 jaar als je ineens een ongeneeslijke ziekte hebt!quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mja, dit soort mensen weigeren de consequenties van hun beslissingen te accepteren en huilen vooral graag over hoe oneerlijk de wereld wel niet is
Ach, tegen die tijd hebben jullie wel weer wat anders gevonden waar jullie tegen kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Ik zou zeggen neem nog een 3e of 4e experimentele vaccinatie.... en nou niet gaan janken over 5 of 10 jaar als je ineens een ongeneeslijke ziekte hebt!
Dan ook niet janken over longcovid natuurlijk he. Of corona, hoe kut je je voelt. Had je maar een prik moeten halen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Ik zou zeggen neem nog een 3e of 4e experimentele vaccinatie.... en nou niet gaan janken over 5 of 10 jaar als je ineens een ongeneeslijke ziekte hebt!
Dachten Mark, Hugo en het OMT er maar zo over. Alle maatregelen laten vallen en wie geprikt wil worden die kan een prik krijgen en de rest krijgt het maar op een natuurlijke manier. Dan kunnen we ook direct af van het falend TvT. De ideale manier om zosnel mogelijk immuniteit op te bouwenquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dan ook niet janken over longcovid natuurlijk he. Of corona, hoe kut je je voelt. Had je maar een prik moeten halen.
Blijft altijd uitzondering...quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dan ook niet janken over longcovid natuurlijk he. Of corona, hoe kut je je voelt. Had je maar een prik moeten halen.
Ja, gooi alles eraf zolang ziekenhuis het aan kan... aantal besmettingen lopen al af...quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:37 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dachten Mark, Hugo en het OMT er maar zo over. Alle maatregelen laten vallen en wie geprikt wil worden die kan een prik krijgen en de rest krijgt het maar op een natuurlijke manier. Dan kunnen we ook direct af van het falend TvT. De ideale manier om zosnel mogelijk immuniteit op te bouwen
Of stel een vaccinatieverplichting in om opgenomen te worden in het ziekenhuis. Dat zou ik persoonlijk een stuk eerlijker vinden dan de indirecte vaccinatieplicht zoals in de UK voor jongeren die naar een club willen gaan. Zorg dan dat er een indirecte vaccinatieplicht is voor iedereen als ze gebruik willen maken van een ziekenhuis mochten ze besmet raken. Iedereen heeft de kans gehad om een prik te halen en die keuze is persoonlijk, maar ook niet piepen als het toch een heftige besmetting is.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, gooi alles eraf zolang ziekenhuis het aan kan... aantal besmettingen lopen al af...
Oh ja, dat was ik even vergeten, alle toekomstige ziektes worden vanaf nu veroorzaakt door het vaccin. Want voorheen bestond kanker niet en had nog nooit iemand een hersenbloeding gehad.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Dat je dan long COVID een uitzondering noemt, maar wel doodsbang bent voor bijwerkingenquote:
Dat is tegen het gelijkheidsbeginsel in de basisverzekering...quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:51 schreef Anton91 het volgende:
Of stel een vaccinatieverplichting in om opgenomen te worden in het ziekenhuis.
Sus jij jezelf dan maar bij deze gedachte...quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:51 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik even vergeten, alle toekomstige ziektes worden vanaf nu veroorzaakt door het vaccin. Want voorheen bestond kanker niet en had nog nooit iemand een hersenbloeding gehad.
Geld dat ook voor de mensen die geen zorg kregen vanwege het feit dat coronapatienten gedurende de laatste 1.5 jaar voorrang hadden op alles?quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat is tegen het gelijkheidsbeginsel in de basisverzekering...
Is ook een belachelijk voorstel... Hoe zie je het voor je? Allemaal doden voor het ziekenhuis omdat ze niet naar binnen mochten...
Nee hoor, van mij mag alles open... (Zolang het geen chaos in het ziekenhuis wordt... want dan moet je toch weer wat doen... maar we gaan geen mensen weigeren... ben je nou helemaal mal!)quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:33 schreef Anton91 het volgende:
En ik vind het ook nogal raar dat iemand die tegen het vaccin is blijkbaar wel iets ziet in maatregelen om te zorgen dat de ziekenhuizen niet overstromen? Maatregelen die vooral jongeren treffen terwijl corona vooral ouderen en kwetsbaren (inclusief dikkies) treft.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:30 schreef Nemmarith het volgende:
tell our enemies that they may take our lives, but they'll never take... OUR FREEDOM!
Denk je dat Ab, Gommers, RedTeam en het OMT dat zomaar laten gebeuren?quote:Op donderdag 29 juli 2021 00:22 schreef Cockwhale het volgende:
De dag dat het woord corona en vaccinatie verdwijnen uit de media en samenleving, mienjong wat een feest zal dat zijn.
En de jongerenquote:Op donderdag 29 juli 2021 08:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Denk je dat Ab, Gommers, RedTeam en het OMT dat zomaar laten gebeuren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |