Zo te zien doen ze geen Conference League kwalificatiequote:
Hm jammer.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo te zien doen ze geen Conference League kwalificatie
Je bent ook wel gek als je dat van al die 50 wedstrijden gaat bijhouden
Ik versta en lees geen Hebreeuws of Jiddisch. Dus zou het niet weten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm jammer.
Ze moeten gewoon werken voor hun geld! Volgens mij had een ex-speler van ons daar ooit een leuke uitspraak over maar kan er niet opkomen wie dat was.
Prioriteit is inderdaad kwaliteit boven kwantiteit. Liever niet dat er weer spelers als Teixeira en Pratto gehaald worden die er niks van blijken te kunnen (en inderdaad dat je straks weer aan lange contracten vast zit) maar dat het gisteren ontbrak aan een spits en balans op het middenveld was op zich wel duidelijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Voordat we zonder geld weer allemaal middelmaat gaan halen (net als vorig seizoen, wat hebben we daar nou aan gehad?), misschien eerst even afwachten of het nog beter gaat lopen met dit team + Jahanbakhsh en Trauner? En als er echt spelers moeten komen denk ik dat ik liever huur heb zodat je een segment hoger kan zoeken en niet meerdere jaren aan een matige speler vast zit.
Iedere keer dat ie zo ter discussie wordt gesteld speelt ie toch weer een paar wedstrijden als 1 van de beteren waardoor ie toch blijft staan. Dat is ook knapquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:54 schreef Caland het volgende:
Toornstra mag zo langzamerhand toch wel een keer de dertiende man worden hoor (en nu echt)
Dus eigenlijk stel je voor de hele selectie te vervangen? Nou dan is het te hopen dat het sprookje van de 80 Mio injectie waarheid wordt.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Conference League is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Check deze fluitketelquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:59 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dus eigenlijk stel je voor de hele selectie te vervangen? Nou dan is het te hopen dat het sprookje van de 80 Mio injectie waarheid wordt.
Ook mee eensquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:54 schreef Caland het volgende:
Toornstra mag zo langzamerhand toch wel een keer de dertiende man worden hoor (en nu echt)
Pardon?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Check deze fluitketel
@:lenny_leonard
@:drizzt
@:onlogisch
@:ggmm
@:buitendam
Om deze selectie te vervangen en verbeteren heb je geen 80 miljoen nodig hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:59 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dus eigenlijk stel je voor de hele selectie te vervangen? Nou dan is het te hopen dat het sprookje van de 80 Mio injectie waarheid wordt.
Wie mogen er blijven?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Om deze selectie te vervangen en verbeteren heb je geen 80 miljoen nodig hoor.
Een soort van Lasse Schöne, maar dan zonder nek.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:54 schreef Caland het volgende:
Wie is de nieuwe zolderkamer?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:28 schreef Scrummie het volgende:
Volgens een ander zolderkamerautist account is Slot ontevreden over Texeira en mag hij ook vertrekken. Was wel te verwachten ook.
feyenoordonline_ op Instagram.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie is de nieuwe zolderkamer?
Wat betreft Teixeira geen verrassing. Daar hebben we vorig seizoen één wedstrijd uitgezonderd echt niks aan gehad.
Ja die woordjes zijn altijd een beetje jammer maar wel prima statistieken. En hij scoort ook nog vaak met de kop!quote:
ik vind het mooiquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gast, ik geef antwoord op iemands vraag. Kan je nou werkelijk nooit eens gewoon normaal doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |