Makkelijk derde.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:46 schreef Gutanoth het volgende:
Op welke plek denken jullie dat feyenoord komend jaar gaat eindigen?
Valt nog mee dat je niet opnieuw Feyenoord hoger inschat dan PSVquote:Op zondag 25 juli 2021 17:02 schreef fetX het volgende:
Op dit moment zou ik zeggen 4 (hoewel AZ er nu ook niet geweldig voor staat). Als er nog een spits en een middenvelder komen dan moet 3e ook lukken.
Eerlijk is eerlijk Feyenoord supporters zijn wel realistischquote:Op zondag 25 juli 2021 16:57 schreef Marius95 het volgende:
Het is lovenswaardig dat jullie massaal blijven geloven in Feyenoord. Je moet toch ook zien dat Ajax en PSV selecties hebben waar je normaal gesproken niet in de buurt blijft. Als je het niet goed vind waarom ben of blijf je dan fan? Als Ajax zo eruit zou zien dan loopt de Arena echt leeg. Successupporters? Wellicht, maar als het niet goed is dan zou mijn interesse in een club/team toch echt dalen hoor. Sympathie kun je dan blijven houden, die heb ik ook naar andere clubs maar emotioneel zou ik er dan niet meer zo bij betrokken zijn.
Die 2 clubs hebben de mogelijkheden elftallen in stand te houden waar supporters trots op kunnen zijn. Niet iedere wedstrijd lukt maar tegenstanders houden wel rekening met ze. Kampioenschappen tellen nu eenmaal. Al word je dit jaar geen kampioen dan volgend jaar weer een grote kans.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking ditals het aan jou lag zou dus geen enkele club behalve psv en ajax supporters hebben?
Wat is precies je punt?quote:Op zondag 25 juli 2021 17:05 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Die 2 clubs hebben de mogelijkheden elftallen in stand te houden waar supporters trots op kunnen zijn. Niet iedere wedstrijd lukt maar tegenstanders houden wel rekening met ze. Kampioenschappen tellen nu eenmaal. Al word je dit jaar geen kampioen dan volgend jaar weer een grote kans.
Het valt mij ook mee dat je die zin zonder spelfouten uit je toetsenbord krijgt.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je niet opnieuw Feyenoord hoger inschat dan PSV
Ik vind dat best wel knap hoor. Ik zou het niet kunnen.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk Feyenoord supporters zijn wel realistisch
Als teletekstsupporter heb je nou eenmaal dat gevoel niet, wellicht komt het ooit nogquote:Op zondag 25 juli 2021 17:06 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel knap hoor. Ik zou het niet kunnen.
Dat ben ik ook en meestal ben ik er blij mee.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ie een successupporter is.
Tja, niet iedereen is een ajaxsuccessupporterquote:Op zondag 25 juli 2021 17:06 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel knap hoor. Ik zou het niet kunnen.
Ha, ha. Op zondag niet zo vroeg.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Marius moet over 2 uurtjes tandenpoetsen en pyjama aan.
Nee, maar je vindt het toch wel fijn dat PSV ieder jaar gewoon meedoet om de titel? En die ook regelmatig wint.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen is een ajaxsuccessupporter
in het nieuwe normaal wordt iedereen een teletekstsupporterquote:Op zondag 25 juli 2021 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als teletekstsupporter heb je nou eenmaal dat gevoel niet, wellicht komt het ooit nog
quote:Op zondag 25 juli 2021 16:57 schreef Marius95 het volgende:
Het is lovenswaardig dat jullie massaal blijven geloven in Feyenoord. Je moet toch ook zien dat Ajax en PSV selecties hebben waar je normaal gesproken niet in de buurt blijft. Als je het niet goed vind waarom ben of blijf je dan fan? Als Ajax zo eruit zou zien dan loopt de Arena echt leeg. Successupporters? Wellicht, maar als het niet goed is dan zou mijn interesse in een club/team toch echt dalen hoor. Sympathie kun je dan blijven houden, die heb ik ook naar andere clubs maar emotioneel zou ik er dan niet meer zo bij betrokken zijn.
Als iedereen gevaccineerd is verdwijnt corona als sneeuw voor de zon, toch ?????quote:Op zondag 25 juli 2021 17:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in het nieuwe normaal wordt iedereen een teletekstsupporter
[ afbeelding ]
Gelukkig doet PSV dat al 50 jaar , met uitzondering van wat tussenjarenquote:Op zondag 25 juli 2021 17:11 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Nee, maar je vindt het toch wel fijn dat PSV ieder jaar gewoon meedoet om de titel? En die ook regelmatig wint.
jup, is bijna zo verquote:Op zondag 25 juli 2021 17:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als iedereen gevaccineerd is verdwijnt corona als sneeuw voor de zon, toch ?????
Iets zegt me dat je gewoon tering hard aan het trollen bent, aan de andere kant zijn ajacieden vaak wel écht zo domquote:Op zondag 25 juli 2021 17:11 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Nee, maar je vindt het toch wel fijn dat PSV ieder jaar gewoon meedoet om de titel? En die ook regelmatig wint.
wow, sterk punt!!quote:Op zondag 25 juli 2021 17:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je gewoon tering hard aan het trollen bent, aan de andere kant zijn ajacieden vaak wel écht zo dom
Ik help het hopen, maar ik ben wat minder positief.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, is bijna zo ver
daarna wordt alles weer teruggedraaid
volgende staat al op de agendaquote:Op zondag 25 juli 2021 17:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik help het hopen, maar ik ben wat minder positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |