Oh joh, dat verbaast me enigszins. Een licht roesje kan wel wat stressverlagend werken natuurlijk, maar ik vraag me toch af als dat nodig is, of je je kat hiervoor moet uitlenen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik las op de website dat voor katten vaak wel een roesje nodig is. Maar misschien valt dat wel mee. Al kan ik me voorstellen dat het bij grote rustige honden allemaal wel wat gemakkelijker is dan bij een kat.
Bekijk het positief; het scheelt je weer wat geld, want boodschappen zijn echt een heel stuk duurder in Belgiëquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:37 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde afgelopen woensdag naar de supermarkt bij Antwerpen voor de leuk, maar het was me wééér gelukt om op een nationale feestdag naar België te gaan. Echt elke keer.En elke keer baal ik weer dat de supermarkt dicht is.
![]()
Was overigens niet de reden waarom ik naar Antwerpen ging hoor, dus ook weer geen echte ramp. Maar de teleurstelling in mezelf was groot.
Maar ze hebben vega vol-au-vent.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bekijk het positief; het scheelt je weer wat geld, want boodschappen zijn echt een heel stuk duurder in België
Dat zou kunnen, maar ik ben lui.quote:
Porcetta en moinkquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:38 schreef Lonaa het volgende:
Mijn ouders komen zondag BBQ-en.
Ik heb in ieder geval:
- Aardappelsalade
- Panzanella
- Stokbrood met kruidenboter, rip off heksenkaas en kaasdip
- Watermeloen
- Groente voor op den BBQ (in ieder geval courgetteen ik denk paprika, champignon, optioneel groene asperge want awesome)
Dan moet ik dus nog iets beslissen over vlezen.
Opties:
- Porchetta
- Spareribs
- Kipsate
- Moinkballen
- Lamskotelet
- Kofte/Kebab
Mijn backupvleesch bestaat uit worstjes en garnalen. Denk dat ik de garnalen soberso wel doe.
Iemand hier iets zinnigs over te zeggen?
Ik wist al wel dat dat jouw voorkeuren waren, ja. En daar waar ik jouw mening enorm waardeer, wilde ik graag nog ietsje meer input.quote:
Ja sorry. Ik vind het gewoon heel erg.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wist al wel dat dat jouw voorkeuren waren, ja. En daar waar ik jouw mening enorm waardeer, wilde ik graag nog ietsje meer input.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja! Ik zie soms in die FB groepen dingen voorbij komen waar dan in capslock bij geschreven staat dat het echt geen vlees is, want qua uiterlijk kun je het echt heel erg spierig/pezig makenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik ben lui.Wil wel een keer seitan maken. M'n vriend is echt lyrisch over alles met seitan.
Ik heb al weken enorm zin in goede kipsate met van die crispy stukjes en sausquote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik vind het gewoon heel erg.
Ik zou trouwens nu best kebab van de BBQ lusten. Binnenkort eens plannen.
Lamskotelet vind ik goed bij de panzanella passen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:38 schreef Lonaa het volgende:
Mijn ouders komen zondag BBQ-en.
Ik heb in ieder geval:
- Aardappelsalade
- Panzanella
- Stokbrood met kruidenboter, rip off heksenkaas en kaasdip
- Watermeloen
- Groente voor op den BBQ (in ieder geval courgetteen ik denk paprika, champignon, optioneel groene asperge want awesome)
Dan moet ik dus nog iets beslissen over vlezen.
Opties:
- Porchetta
- Spareribs
- Kipsate
- Moinkballen
- Lamskotelet
- Kofte/Kebab
Mijn backupvleesch bestaat uit worstjes en garnalen. Denk dat ik de garnalen soberso wel doe.
Iemand hier iets zinnigs over te zeggen?
Dit is wel waar, ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou van worstjes van de bbqWorstjes gewoon uit de pan zijn zo'n teleurstelling vergeleken met worstjes van een bbq.
Ik ben een jaar of 2-3 bloeddonor geweest. Moest stoppen vanwege mijn sekslevenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:05 schreef Myraela het volgende:
Zijn er mensen hier bloeddonor? Net op het nieuws dat ze mensen nodig hebben. Ik vind het een beetje spannend. Ben niet zo bang voor het prikken, maar voor het duizelige gevoel daarna. Kan iemand daar misschien persoonlijke ervaringen over delen?
Ik ook. Ik ga straks bij de boer een barbecuepakket kopen en neem gelijk extra worstjes meequote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou van worstjes van de bbqWorstjes gewoon uit de pan zijn zo'n teleurstelling vergeleken met worstjes van een bbq.
Dat eerste is iets waar een kennisje ook tegenaan loopt. Ik neem aan dat dat nog steeds een angst tegen hiv is. Net zoals Jross niet mag doneren, want Engelsman (creutzveldt-jakob). Vraag me wel af hoe ze dat in Engeland doenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben een jaar of 2-3 bloeddonor geweest. Moest stoppen vanwege mijn seksleven(seks met een man die het afgelopen jaar seks met een man heeft gehad).
Ik ben ook zo eentje die regelmatig opstaat en meteen weer gaat zitten omdat duizelig, maar dat heb ik na het bloed doneren nooit gehad.
Met Pasen liggen er paaseitjes en met Kerst chocolade-kerstkransjes
Ik vond het zelf in het begin ook een beetje spannend, want ik was zo ongeveer nog nooit geprikt. Maar het viel enorm mee en het heeft er ook voor gezorgd dat ik nu prikken totaal niet meer eng vind. Als je bloed kunt doneren, kun je andere prikken ook.
Ik vond het ook een fijne check. Kon ik meteen zien of m'n Hb nog goed was. (Is als vegetariër/veganist en vrouw iets waar je wat meer op moet letten.)
Ik denk dat het alles wordt en dat we gewoon 3 dagen BBQ-en.quote:
Oequote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb al weken enorm zin in goede kipsate met van die crispy stukjes en saus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |