SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen met bordjes waarop ze zichzelf vergelijken met Anne Frank.
Ik moet altijd aan Langoustines denken bij dat woord. Jij toch ook?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Blijft toch hangen hč zo'n sexy uitspraak.
Eigen restaurants openen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat DIMM ook wel een beetje gaat piepen als ze niet meer welkom is in restaurants
Ja maar ook aan een Belgische vamp.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Langoustines denken bij dat woord. Jij toch ook?
Goestele Liekens?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ook aan een Belgische vamp.
"Welkom. DitIsMijnMenu"quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Florrie's Rost van Tonningen-Heubel All You Can Eat.
"Etenstijd"quote:
Van zitten krijg je kejoonaas dus. RIP alle zolderkamerfokkersquote:In Italië moet per 6 augustus een
digitale coronapas worden getoond bij
een bezoek aan horeca,musea,bioscopen,
evenementen,zwembaden en sportcentra.De
pas kan worden verkregen door mensen
die één prik hebben gehad of minder dan
48 uur geleden negatief zijn getest.De
'Green Pass' is niet nodig als mensen
staand aan de bar hun espresso drinken.
Eerst was het toch andersom, dat je overal een kappie op moest maar zodra je ging zitten dan kon die wel afquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van zitten krijg je kejoonaas dus. RIP alle zolderkamerfokkers
Pas als de muziek stopt moet je snel gaan zitten toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst was het toch andersom, dat je overal een kappie op moest maar zodra je ging zitten dan kon die wel af
als we een beetje doorgoesten is het volgende topic er voordat ze wakker wordtquote:
En een altaar voor dansleraren.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb al wat ideetjes;
Minstens de helft van de gerechten quinoa en broccoli-gehakt.
In plaats van een nagerecht naakt trommelen en dansen rond een kampvuur.
Dartbord bij de plee met de beeltenissen van Hugo en Mark.
Decoraties aan de muur met subtiele verwijzingen naar de holocaust.
Inpandige barbier om dreadlocks in te vlechten.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb al wat ideetjes;
Minstens de helft van de gerechten quinoa en broccoli-gehakt.
In plaats van een nagerecht naakt trommelen en dansen rond een kampvuur.
Dartbord bij de plee met de beeltenissen van Hugo en Mark.
Decoraties aan de muur met subtiele verwijzingen naar de holocaust.
Inpandige barbier om dreadlocks in te vlechten.
het is ook koud mens. Helemaal geen lekker strandweerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zin om naar het strand te gaan
Inb4, dan ga je
Neen, kan niet.
Het is hier toch onbewolkt en zonnig, had bewolkt verwacht, dus dit is echt een dikke meevallerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is ook koud mens. Helemaal geen lekker strandweer
Nou dan ga jequote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is hier toch onbewolkt en zonnig, had bewolkt verwacht, dus dit is echt een dikke meevaller
Het is 17 graden en wordt 22. Prima weerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
morgen misschien?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4, dan ga je
Neen, kan niet.
quote:
Iets met werken en boodschappen die bezorgd wordenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4, dan ga je
Neen, kan niet.
Vanmiddag schijnt het de beste middag van het jaar te zijn wat strandweer betreft.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kudtleefquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Iets met werken en boodschappen die bezorgd worden
Ja, hoop van wel, maar ik lees dat er onweer wordt verwacht.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pohhh, zin in een strandrit.
Lekker galopperen over de vloedlijn, zo naar de horizon
Daar moet op geneukt worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanmiddag schijnt het de beste middag van het jaar te zijn wat strandweer betreft.
Morgen onweer en regen, zondag en maandag hetzelfde en daarna wordt het weer iets beterquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hoop van wel, maar ik lees dat er onweer wordt verwacht.
echt nietquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanmiddag schijnt het de beste middag van het jaar te zijn wat strandweer betreft.
Maar het is wel gezellig daar met z'n allenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat lekker met die Olympische Spelen he. Nog niet geopend of we zitten al over de 100 besmettingen
Ja zulke dingen heb ik toch allemaal geen verstand van manquote:
Las ook iets dat ze bij Hoek van Holland gratis sushi uitdelen, dat ze rondlopen met baby-rode panda's die je kunt aaien en dat het grootste cruiseschip ter wereld net voor de kust voor anker gaat.quote:
grootste voordeel van thuiswerkenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Even allemaal dingetjes doen in huis. Opgespaard voor onder werktijd
En gratis flamingo-ledstrips toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las ook iets dat ze bij Hoek van Holland gratis sushi uitdelen, dat ze rondlopen met baby-rode panda's die je kunt aaien en dat het grootste cruiseschip ter wereld net voor de kust voor anker gaat.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las ook iets dat ze bij Hoek van Holland gratis sushi uitdelen, dat ze rondlopen met baby-rode panda's die je kunt aaien en dat het grootste cruiseschip ter wereld net voor de kust voor anker gaat.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had mij al bijna ziekgemeldquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet waar maar had zomaar kunnen zijn dus vandaag werken is helemaal niet zo heel erg.
Geefquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:21 schreef Ama het volgende:
Oeh we verkopen nu ook ciabatta op het werk. Vandaag maar even proberen.
Misschien is het wel niet lekker (kan ik mij niet voorstellen maar oke haha).quote:
Sounds legitquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
gouden bikini'squote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoop toch dat ze in de hemel naast sushi, bootjes en beestjes ook bikini's hebben.
Gedijen goed in koude omgevingen; dus rondom Rotterdam zal het wel kritisch worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:26 schreef Koen66 het volgende:
https://www.scientias.nl/(...)aar-oud-gletsjerijs/
Volgende pandemie incoming
Je gaat er toegeven aan je fetisjquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoop toch dat ze in de hemel naast sushi, bootjes en beestjes ook bikini's hebben.
Chinezen die nieuwe virussen vinden, man man manquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gedijen goed in koude omgevingen; dus rondom Rotterdam zal het wel kritisch worden.
Wel gaaf, virussen vinden terwijl je er geeneens onderzoek naar wilt doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chinezen die nieuwe virussen vinden, man man man
Ik waag het er wel opquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien is het wel niet lekker (kan ik mij niet voorstellen maar oke haha).
nee nee nee nee nee neequote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:26 schreef Koen66 het volgende:
nou ja zegquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gedijen goed in koude omgevingen; dus rondom Rotterdam zal het wel kritisch worden.
Ik las het en dacht hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:26 schreef Koen66 het volgende:
Maat, ik ben mijn eiland helemaal overhoop aan het gooien. Ben nog meer fruitbomen aan het planten en een partij bergen aan het aanleggen. BAM JONGE!quote:
ouwe bouwvakkerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Maat, ik ben mijn eiland helemaal overhoop aan het gooien. Ben nog meer fruitbomen aan het planten en een partij bergen aan het aanleggen. BAM JONGE!
O, zit je daar tegenwoordig?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Maat, ik ben mijn eiland helemaal overhoop aan het gooien. Ben nog meer fruitbomen aan het planten en een partij bergen aan het aanleggen. BAM JONGE!
De hel bestaat uit huidkleurige bikini'squote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Zwartequote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
triestquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Restaurant moeten dicht omdat personeel op terras zit na sluitingstijd
Een restaurant in Eindhoven moeten twee weken dicht omdat het personeel na sluitingstijd nog even op het eigen terras zat. Volgens handhavers wordt er geen uitzondering gemaakt voor personeelsleden en heeft het restaurant zich dus niet aan de coronamaatregelen gehouden.
Een van de eigenaren zegt tegen Omroep Brabant dat de laatste gasten om 22.30 uur al de deur uit waren. "Deze straf hebben we niet verdiend. Wij waren klaar en we zaten te wachten op de afwasser, die nog in het restaurant bezig was. Dus we gingen op ons eigen terras zitten. Dat terras was duidelijk al dicht: de lampen waren uit en de stoelen buiten lagen aan de ketting. Dat kunnen onze buren bevestigen."
De eigenaren gaan bezwaar maken tegen de beslissing. Zolang daar geen uitspraak over is gedaan, moeten ze dicht blijven.
Das begin 2021quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ouwe bouwvakker
heb m'n switch in geen weken aan gehad. laatste keer was toen jij kwam foerageren
Haha ja. Meestal even in de avond. Lekker man.quote:
Marielle Vavier van GroenLinks uit Den Haag past zelf niet meer in een bikini, zemelzeikwijf.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet maar een ritje hiermee maken
https://www.ad.nl/den-haa(...)jEEp_qcblWvNpPUtapUQ
O dat doen ze hier aan de overkant ook altijd.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Een restaurant in Eindhoven moeten twee weken dicht omdat het personeel na sluitingstijd nog even op het eigen terras zat. Volgens handhavers wordt er geen uitzondering gemaakt voor personeelsleden en heeft het restaurant zich dus niet aan de coronamaatregelen gehouden.
Een van de eigenaren zegt tegen Omroep Brabant dat de laatste gasten om 22.30 uur al de deur uit waren. "Deze straf hebben we niet verdiend. Wij waren klaar en we zaten te wachten op de afwasser, die nog in het restaurant bezig was. Dus we gingen op ons eigen terras zitten. Dat terras was duidelijk al dicht: de lampen waren uit en de stoelen buiten lagen aan de ketting. Dat kunnen onze buren bevestigen."
De eigenaren gaan bezwaar maken tegen de beslissing. Zolang daar geen uitspraak over is gedaan, moeten ze dicht blijven.
Lekker in de schaduw van je macaronibomenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Das begin 2021
[..]
Haha ja. Meestal even in de avond. Lekker man.
Shagbuilenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De hel bestaat uit huidkleurige bikini's
¯\_(ツ)_/¯quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Das begin 2021
[..]
Haha ja. Meestal even in de avond. Lekker man.
Nee, er groeit geen macaroni op mijn eilandquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker in de schaduw van je macaronibomen
handhaversquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Stukje 'Murica booh boohquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die tegenwoordig zwaar bewapend.
Ewl.quote:
Kuteiland danquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, er groeit geen macaroni op mijn eiland
Moeten we eens een goede discussie over voeren @bitterbalquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die tegenwoordig zwaar bewapend.
Ik heb daar wel een mening over, maar dan word ik weer Hitler en Stalin gecombineerd genoemd. Dus ik kijk wel uit.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger waren we eigenlijk veel beter uitgerust om een pandemie een halt toe te roepen, degenen die ziek waren staken we in de hens, gooiden we in een ravijn of we dumpten ze met zijn allen op een quarantaine-eiland, door onze huidige verworven zachtaardigheden is het zelfs al een probleem om potentieel zieke mensen te weren uit de publieke ruimte.
Hebben we nog users aan wie we het kunnen vragen?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we eens een goede discussie over voeren @:bitterbal
Ja kijk als we nu een bedreigde diersoort waren dan zou ik zeggen beetje zuinig zijn op iedereen maar zo schiet het voor niemand opquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een mening over, maar dan word ik weer Hitler en Stalin gecombineerd genoemd. Dus ik kijk wel uit.
Ik ga het heel voorzichtig zeggen, maar wij zijn té succesvol.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kijk als we nu een bedreigde diersoort waren dan zou ik zeggen beetje zuinig zijn op iedereen maar zo schiet het voor niemand op
Dat nietquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben we nog users aan wie we het kunnen vragen?
Zo zijn wij in Foqueville nu eenmaalquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga het heel voorzichtig zeggen, maar wij zijn té succesvol.
Het fokbeleid mag ook wat strengerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zijn wij in Foqueville nu eenmaal
Daarom FOK! ik wel maar fok ik nietquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het fokbeleid mag ook wat strenger![]()
![]()
fok veilig!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom FOK! ik wel maar fok ik niet
Ja!!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben weer bij de oogarts. Kom je ook met je bakje?
Dat hoop ik niet maar je weet het nooitquote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Gaan ze hem er nu uithalen voor onderzoek buda?
Weer zo'n last?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben weer bij de oogarts. Kom je ook met je bakje?
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Gaan ze hem er nu uithalen voor onderzoek buda?
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:Flory?
Deze zonder staartjes, geen zombie en dan voor een lange erudiete man aub.
misschien heeft Buda geen kijk- en luistergeld betaald.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:06 schreef bitterbal het volgende:
kan je vragen hoeveel kijkuren ze nog denken dat er in zit?
Wat oogvocht vervangen, nieuw lensje, de oogspieren even afstellen en Buda is weer klaar om kastelen en bikini's te bekijken de komende veertig jaarquote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:06 schreef bitterbal het volgende:
EyePKquote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat oogvocht vervangen, nieuw lensje, de oogspieren even afstellen en Buda is weer klaar om kastelen en bikini's te bekijken de komende veertig jaar
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:06 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
misschien heeft Buda geen kijk- en luistergeld betaald.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:Flory?
Deze zonder staartjes, geen zombie en dan voor een lange erudiete man aub.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
misschien heeft Buda geen kijk- en luistergeld betaald.
Hmm ja dat zal het wel zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, denk toch dat het dat elastiekje van het mondkapje was hoor
was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is pas 10.17ik dacht dat het al veel later was.
Ondersteboven op je bureaustoel gaan zitten en de tijd aflezen, 17:10 en dan doeidoei zwaaien naar je lieve collega'squote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is pas 10.17ik dacht dat het al veel later was.
Alle collega's hebben een parttime dag of zijn vrij vandaag.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ondersteboven op je bureaustoel gaan zitten en de tijd aflezen, 17:10 en dan doeidoei zwaaien naar je lieve collega's
Zoals een ekte vuige introvert het graag heeftquote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle collega's hebben een parttime dag of zijn vrij vandaag.
Dus ik kan gezellig naar mezelf zwaaien.
Mag het hier niet meer hebben over mijn introversie hierquote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals een ekte vuige introvert het graag heeft
Dat zijn die gekkies die bij kindergraven doodleuk dingen opplakken dat de kinderen vermoord zijn vanuit een of ander complot.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Bizar is dit ook, hoorde een verhaal dat iemand die zijn zoontje pas verloren was door deze psychiatrische patiënten de toegang tot de begraafplaats ontzegd werd.
https://www.ad.nl/tech/co(...)uldigingen~aad7070e/
Eens kijken wat ik morgen krijg dan.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg gister een reep Chocolonely van de Picnic.
Yup.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:25 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Dat zijn die gekkies die bij kindergraven doodleuk dingen opplakken dat de kinderen vermoord zijn vanuit een of ander complot.
Bikinilijn?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk moet hier weer ophef over zijn.
Feeders.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg gister een reep Chocolonely van de Picnic.
GroenLinks is boos over Bikinilijn van HTM: ‘Dit is seksistisch’quote:
Klote kut groenlinksquote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
GroenLinks is boos over Bikinilijn van HTM: ‘Dit is seksistisch’
De HTM heeft tramlijn 1 deze zomer omgedoopt tot de Bikinilijn. Een grapje, zegt directeur Bruno Bruins. Maar niet iedereen kan erom lachen. ,,Dit is is regelrecht seksisme”, meent raadslid Marielle Vavier van GroenLinks zelfs.
Types zoals Marielle Vavier vind ik persoonlijk erger dan Pol Pot of Idi Amin.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De HTM heeft tramlijn 1 deze zomer omgedoopt tot de Bikinilijn. Een grapje, zegt directeur Bruno Bruins. Maar niet iedereen kan erom lachen. ,,Dit is is regelrecht seksisme”, meent raadslid Marielle Vavier van GroenLinks zelfs.
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan die allemaal over dezelfde heks?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde die Fear Street-boeken lezen maar dat zijn er blijkbaar 50 ofzo
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Types zoals Marielle Vavier vind ik persoonlijk erger dan Pol Pot of Idi Amin.
Nee heeft blijkbaar heel weinig met de films te maken.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan die allemaal over dezelfde heks?
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Types zoals Marielle Vavier vind ik persoonlijk erger dan Pol Pot of Idi Amin.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Driekwart van de reacties van bitterbal op mijn levenswijsheden bestaan uiten
Beetje zwijgzaam typje ja. Doet het vast goed op Tinder.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Driekwart van de reacties van bitterbal op mijn levenswijsheden bestaan uiten
Ja toch, dit soort bullshit maakt echt veel kapot in een vrije samenleving, alsof er ook maar iemand zich gekwetst voelt door dat onschuldige woordgrapje op die zeikpreut na, en dan nogquote:
Ja dat zou vast helpenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
Het is wel een gemis dat deniet op tinder is
Sneeuwvlokgeneratie.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toch, dit soort bullshit maakt echt veel kapot in een vrije samenleving, alsof er ook maar iemand zich gekwetst voelt door dat onschuldige woordgrapje op die zeikpreut na, en dan nog
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las iets totaal anders.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb Spa framboos- pruim, ik vind het niet wat.
Wat las je dan? Deel het eens met ons.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las iets totaal anders.
*schuifelt voorzichtig naar het koffiezetapparaat [ afbeelding ]
Ik heb een Ma matroos-pruim, ik vind het niet wat.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat las je dan? Deel het eens met ons.![]()
Geniet van je bakje koffiequote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een Ma matroos-pruim, ik vind het niet wat.
REGELRECHT SEKSISME!!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga het aankaarten bij GroenLinks.quote:
O dat klonk net zo lekker.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, wel zonder suiker of zoetstoffen, Spa Touch.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Of is het van dat bubbeltjeswater met een klein vleugje smaak.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel zonder suiker of zoetstoffen, Spa Touch.
O dat rare bubbeltjesspul met een smaakje vind ik vies.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan niet. Namens alle #MeToo slachtoffers.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Vooral het onderdeel paardrijden is vaak totale slapstick aangezien de deelnemers paarden toegewezen krijgen waar ze dus totaal geen band mee hebben. Kijken!
Had een naam van een dochter kunnen zijn en rood verwijst sowieso naar menstruatiebloed. REGELRECHT SEKSISME!!quote:
Ik vind een hoop goor, zoals kokosquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat rare bubbeltjesspul met een smaakje vind ik vies.
is ongeveer het oudste nog bestaande onderdeel van de Olympische Spelen uit 1896 geloof ikquote:
Als Brad Pitt vraagt, "Heeyyy meisje zullen we eens een paar uur semi-erotisch kussen?" (maar dan in het Engels) dan is dat minder snel seksisme dan dat Harry met zijn gelaatswratten van de snackbar dat vraagt.quote:
Je kunt er ook gewoon een peperkruidnoot in stoppenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hier een kantoorcavia naast mij en die is zo omhoog aan het kijken dat ik bang ben dat ze haar nek verrekt en ik een brace voor haar moet kopen
Wat?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hier een kantoorcavia naast mij en die is zo omhoog aan het kijken dat ik bang ben dat ze haar nek verrekt en ik een brace voor haar moet kopen
Lachen als die paarden benen breken daardoor, lachen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Tip trouwens voor wie verder niks met sport heeft: 5, 6 en 7 augustus wordt op de Olympische Spelen in Tokyo de Moderne Vijfkamp gehouden. Meer info.
Vooral het onderdeel paardrijden is vaak totale slapstick aangezien de deelnemers paarden toegewezen krijgen waar ze dus totaal geen band mee hebben. Kijken!
Moet ik eerst weer ergens peper/ kruidnootjes vandaan toveren, nee lekkere oplossing ditquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt er ook gewoon een peperkruidnoot in stoppenBen je meteen klaar.
Kantoorcavia?quote:
Zo erg heb ik het nog nooit gezienquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lachen als die paarden benen breken daardoor, lachen.
Liggen de winkels er nou NOG niet vol mee?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik eerst weer ergens peper/ kruidnootjes vandaan toveren, nee lekkere oplossing dit
Denk over 2 wekenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liggen de winkels er nou NOG niet vol mee?
Ik ga die hele Olympische Spelen vakkundig negerenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Tip trouwens voor wie verder niks met sport heeft: 5, 6 en 7 augustus wordt op de Olympische Spelen in Tokyo de Moderne Vijfkamp gehouden. Meer info.
Verstandigquote:
Wat een achterlijke lul ben je ook hequote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Vormgever gaat ontploffen in 3,2,1.... Ik was iets vergeten in de specs voor de advertenties
wat danquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal ik heb vervelend nieuws voor je. Ga even goed zitten..
gelukkig is vrijdag een goede dag om te ontploffenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Vormgever gaat ontploffen in 3,2,1.... Ik was iets vergeten in de specs voor de advertenties
quote:
Zo'n citroenstamper ofzoquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Mezelf kennende zal ik er vandaag of morgen wel een theelepel in poken of zo.
Nee, algeheel bleh. Als het alleen arm was, was het geen probleem.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, algeheel bleh. Als het alleen arm was, was het geen probleem.
O jee, door je prik?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
hmm vervelendquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het hielp vast niet dat ik rond 4 uur wakker werd van muggenbeten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jee, door je prik?
Ik heb minder last van de tweede dan van de eerste prik. Gisteren hoofdpijn, dat was het wel
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij is er weer iemand overleden, de kerk gaat helemaal los met luiden.
dank je dikke vriendquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:33 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Word je niet wakker van het gezoem?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het hielp vast niet dat ik rond 4 uur wakker werd van muggenbeten.![]()
Maar het is nog niet zo erg als de vorige keer, dus eh.
Neuh. Redelijk oostindisch doof aangelegd.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word je niet wakker van het gezoem?
Ik zou het opmerkelijk vinden als je het wel was.quote:
Artistieke mugquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Redelijk oostindisch doof aangelegd.Maar ik had wel een mooie muggenbult in de vorm van het Puma-logo om m'n arm.
hoop een mugquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:49 schreef gianni61 het volgende:
ik heb een bult op mijn hoofd. zou ik vannacht gestoken zijn of is dat de 5g antenne die langzaam naar buiten komt?
*plop*quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:49 schreef gianni61 het volgende:
ik heb een bult op mijn hoofd. zou ik vannacht gestoken zijn of is dat de 5g antenne die langzaam naar buiten komt?
Je verandert langzaam in quasimodoquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:49 schreef gianni61 het volgende:
Dat zit 'm puur in mij.quote:
Ik loop ook al een beetje krom jaquote:
Is een zeldzame bijwerking van het vaccin. RIPquote:
Van die poffertjesquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zit 'm puur in mij.Gekke reactie, ik heb ook vaak bulten met een doorsnede van een paar cm.
zoals op mijn hoofd nuquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zit 'm puur in mij.Gekke reactie, ik heb ook vaak bulten met een doorsnede van een paar cm.
Spierwitte schijven.quote:
Oh, dat zouden ze hier wel doen ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kinderen je nawijzen en met stenen gaan gooien.
Een roedel valse cavia's op die kutkinderen afsturen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat zouden ze hier wel doen ja.
hoeveel zou je er nodig hebben om een volwassen persoon te overmeesteren?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een roedel valse cavia's op die kutkinderen afsturen.
Weinig impact, kan dan beter valse herdershonden inzettenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een roedel valse cavia's op die kutkinderen afsturen.
Google heeft geen antwoord maar ik gok minimaal 50quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:03 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
hoeveel zou je er nodig hebben om een volwassen persoon te overmeesteren?
Honderd echt valse en boze cavia's zou ik wel gaan rennen, death by a thousand tiny bites.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:03 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
hoeveel zou je er nodig hebben om een volwassen persoon te overmeesteren?
wil ikquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier vissoep en groentewrap. Was over van gisteren..
dit wil ik ook. zeker omdat er op de fietsroute naar m'n werk een poffertjes kraam staatquote:
Tot ongeveer 100 moet je ze toch wel van je af kunnen schoppen zou je zeggenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honderd echt valse en boze cavia's zou ik wel gaan rennen, death by a thousand tiny bites.
doen die niet aan pinnenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit wil ik ook. zeker omdat er op de fietsroute naar m'n werk een poffertjes kraam staaten ik eigenlijk nooit contant geld mee heb..
Honderd maal anderhalve kilo is toch een harige tegenstander van 150 kilo, en ze hebben dekproppen als geheim wapen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:10 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Tot ongeveer 100 moet je ze toch wel van je af kunnen schoppen zou je zeggen
zwart geld! witwassen! fraude! belastingontduiking!quote:
cavia's wegen toch geen anderhalve kilo jonguhquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honderd maal anderhalve kilo is toch een harige tegenstander van 150 kilo, en ze hebben dekproppen als geheim wapen.
Maar geen seksisme dus totally coolquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
zwart geld! witwassen! fraude! belastingontduiking!
ik doe aan geld genocide danquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
zwart geld! witwassen! fraude! belastingontduiking!
"De cavia kan een lengte bereiken van 20 tot 30 cm lang en een gewicht van 800 tot 1800 gram. Ze hebben korte poten met aan de voorpoten 4 tenen en aan de achterpoten 3 tenen"quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cavia's wegen toch geen anderhalve kilo jonguh
wat kunnen die beesten eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De cavia kan een lengte bereiken van 20 tot 30 cm lang en een gewicht van 800 tot 1800 gram. Ze hebben korte poten met aan de voorpoten 4 tenen en aan de achterpoten 3 tenen"
Jazeker welquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cavia's wegen toch geen anderhalve kilo jonguh
Ik verwijs u aangaande deze vraag gaarne naar de twee caviafreaks in dit forumquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:16 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
wat kunnen die beesten eigenlijk?
Eten en poepen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:16 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
wat kunnen die beesten eigenlijk?
en piepen en kreunen tochquote:
Waar ze dan ook weer van piepenquote:
heeft ballie van die flappers?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |