SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen met bordjes waarop ze zichzelf vergelijken met Anne Frank.
Ik moet altijd aan Langoustines denken bij dat woord. Jij toch ook?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Blijft toch hangen hč zo'n sexy uitspraak.
Eigen restaurants openen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat DIMM ook wel een beetje gaat piepen als ze niet meer welkom is in restaurants
Ja maar ook aan een Belgische vamp.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Langoustines denken bij dat woord. Jij toch ook?
Goestele Liekens?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ook aan een Belgische vamp.
"Welkom. DitIsMijnMenu"quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Florrie's Rost van Tonningen-Heubel All You Can Eat.
"Etenstijd"quote:
Van zitten krijg je kejoonaas dus. RIP alle zolderkamerfokkersquote:In Italië moet per 6 augustus een
digitale coronapas worden getoond bij
een bezoek aan horeca,musea,bioscopen,
evenementen,zwembaden en sportcentra.De
pas kan worden verkregen door mensen
die één prik hebben gehad of minder dan
48 uur geleden negatief zijn getest.De
'Green Pass' is niet nodig als mensen
staand aan de bar hun espresso drinken.
Eerst was het toch andersom, dat je overal een kappie op moest maar zodra je ging zitten dan kon die wel afquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van zitten krijg je kejoonaas dus. RIP alle zolderkamerfokkers
Pas als de muziek stopt moet je snel gaan zitten toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst was het toch andersom, dat je overal een kappie op moest maar zodra je ging zitten dan kon die wel af
als we een beetje doorgoesten is het volgende topic er voordat ze wakker wordtquote:
En een altaar voor dansleraren.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb al wat ideetjes;
Minstens de helft van de gerechten quinoa en broccoli-gehakt.
In plaats van een nagerecht naakt trommelen en dansen rond een kampvuur.
Dartbord bij de plee met de beeltenissen van Hugo en Mark.
Decoraties aan de muur met subtiele verwijzingen naar de holocaust.
Inpandige barbier om dreadlocks in te vlechten.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb al wat ideetjes;
Minstens de helft van de gerechten quinoa en broccoli-gehakt.
In plaats van een nagerecht naakt trommelen en dansen rond een kampvuur.
Dartbord bij de plee met de beeltenissen van Hugo en Mark.
Decoraties aan de muur met subtiele verwijzingen naar de holocaust.
Inpandige barbier om dreadlocks in te vlechten.
het is ook koud mens. Helemaal geen lekker strandweerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zin om naar het strand te gaan
Inb4, dan ga je
Neen, kan niet.
Het is hier toch onbewolkt en zonnig, had bewolkt verwacht, dus dit is echt een dikke meevallerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is ook koud mens. Helemaal geen lekker strandweer
Nou dan ga jequote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is hier toch onbewolkt en zonnig, had bewolkt verwacht, dus dit is echt een dikke meevaller
Het is 17 graden en wordt 22. Prima weerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
morgen misschien?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4, dan ga je
Neen, kan niet.
quote:
Iets met werken en boodschappen die bezorgd wordenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4, dan ga je
Neen, kan niet.
Vanmiddag schijnt het de beste middag van het jaar te zijn wat strandweer betreft.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kudtleefquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Iets met werken en boodschappen die bezorgd worden
Ja, hoop van wel, maar ik lees dat er onweer wordt verwacht.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pohhh, zin in een strandrit.
Lekker galopperen over de vloedlijn, zo naar de horizon
Daar moet op geneukt worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanmiddag schijnt het de beste middag van het jaar te zijn wat strandweer betreft.
Morgen onweer en regen, zondag en maandag hetzelfde en daarna wordt het weer iets beterquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hoop van wel, maar ik lees dat er onweer wordt verwacht.
echt nietquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanmiddag schijnt het de beste middag van het jaar te zijn wat strandweer betreft.
Maar het is wel gezellig daar met z'n allenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat lekker met die Olympische Spelen he. Nog niet geopend of we zitten al over de 100 besmettingen
Ja zulke dingen heb ik toch allemaal geen verstand van manquote:
Las ook iets dat ze bij Hoek van Holland gratis sushi uitdelen, dat ze rondlopen met baby-rode panda's die je kunt aaien en dat het grootste cruiseschip ter wereld net voor de kust voor anker gaat.quote:
grootste voordeel van thuiswerkenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Even allemaal dingetjes doen in huis. Opgespaard voor onder werktijd
En gratis flamingo-ledstrips toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las ook iets dat ze bij Hoek van Holland gratis sushi uitdelen, dat ze rondlopen met baby-rode panda's die je kunt aaien en dat het grootste cruiseschip ter wereld net voor de kust voor anker gaat.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las ook iets dat ze bij Hoek van Holland gratis sushi uitdelen, dat ze rondlopen met baby-rode panda's die je kunt aaien en dat het grootste cruiseschip ter wereld net voor de kust voor anker gaat.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had mij al bijna ziekgemeldquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet waar maar had zomaar kunnen zijn dus vandaag werken is helemaal niet zo heel erg.
Geefquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:21 schreef Ama het volgende:
Oeh we verkopen nu ook ciabatta op het werk. Vandaag maar even proberen.
Misschien is het wel niet lekker (kan ik mij niet voorstellen maar oke haha).quote:
Sounds legitquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
gouden bikini'squote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoop toch dat ze in de hemel naast sushi, bootjes en beestjes ook bikini's hebben.
Gedijen goed in koude omgevingen; dus rondom Rotterdam zal het wel kritisch worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:26 schreef Koen66 het volgende:
https://www.scientias.nl/(...)aar-oud-gletsjerijs/
Volgende pandemie incoming
Je gaat er toegeven aan je fetisjquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoop toch dat ze in de hemel naast sushi, bootjes en beestjes ook bikini's hebben.
Chinezen die nieuwe virussen vinden, man man manquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gedijen goed in koude omgevingen; dus rondom Rotterdam zal het wel kritisch worden.
Wel gaaf, virussen vinden terwijl je er geeneens onderzoek naar wilt doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chinezen die nieuwe virussen vinden, man man man
Ik waag het er wel opquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien is het wel niet lekker (kan ik mij niet voorstellen maar oke haha).
nee nee nee nee nee neequote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:26 schreef Koen66 het volgende:
nou ja zegquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gedijen goed in koude omgevingen; dus rondom Rotterdam zal het wel kritisch worden.
Ik las het en dacht hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:26 schreef Koen66 het volgende:
Maat, ik ben mijn eiland helemaal overhoop aan het gooien. Ben nog meer fruitbomen aan het planten en een partij bergen aan het aanleggen. BAM JONGE!quote:
ouwe bouwvakkerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Maat, ik ben mijn eiland helemaal overhoop aan het gooien. Ben nog meer fruitbomen aan het planten en een partij bergen aan het aanleggen. BAM JONGE!
O, zit je daar tegenwoordig?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Maat, ik ben mijn eiland helemaal overhoop aan het gooien. Ben nog meer fruitbomen aan het planten en een partij bergen aan het aanleggen. BAM JONGE!
De hel bestaat uit huidkleurige bikini'squote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Zwartequote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
triestquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Restaurant moeten dicht omdat personeel op terras zit na sluitingstijd
Een restaurant in Eindhoven moeten twee weken dicht omdat het personeel na sluitingstijd nog even op het eigen terras zat. Volgens handhavers wordt er geen uitzondering gemaakt voor personeelsleden en heeft het restaurant zich dus niet aan de coronamaatregelen gehouden.
Een van de eigenaren zegt tegen Omroep Brabant dat de laatste gasten om 22.30 uur al de deur uit waren. "Deze straf hebben we niet verdiend. Wij waren klaar en we zaten te wachten op de afwasser, die nog in het restaurant bezig was. Dus we gingen op ons eigen terras zitten. Dat terras was duidelijk al dicht: de lampen waren uit en de stoelen buiten lagen aan de ketting. Dat kunnen onze buren bevestigen."
De eigenaren gaan bezwaar maken tegen de beslissing. Zolang daar geen uitspraak over is gedaan, moeten ze dicht blijven.
Das begin 2021quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ouwe bouwvakker
heb m'n switch in geen weken aan gehad. laatste keer was toen jij kwam foerageren
Haha ja. Meestal even in de avond. Lekker man.quote:
Marielle Vavier van GroenLinks uit Den Haag past zelf niet meer in een bikini, zemelzeikwijf.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet maar een ritje hiermee maken
https://www.ad.nl/den-haa(...)jEEp_qcblWvNpPUtapUQ
O dat doen ze hier aan de overkant ook altijd.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Een restaurant in Eindhoven moeten twee weken dicht omdat het personeel na sluitingstijd nog even op het eigen terras zat. Volgens handhavers wordt er geen uitzondering gemaakt voor personeelsleden en heeft het restaurant zich dus niet aan de coronamaatregelen gehouden.
Een van de eigenaren zegt tegen Omroep Brabant dat de laatste gasten om 22.30 uur al de deur uit waren. "Deze straf hebben we niet verdiend. Wij waren klaar en we zaten te wachten op de afwasser, die nog in het restaurant bezig was. Dus we gingen op ons eigen terras zitten. Dat terras was duidelijk al dicht: de lampen waren uit en de stoelen buiten lagen aan de ketting. Dat kunnen onze buren bevestigen."
De eigenaren gaan bezwaar maken tegen de beslissing. Zolang daar geen uitspraak over is gedaan, moeten ze dicht blijven.
Lekker in de schaduw van je macaronibomenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Das begin 2021
[..]
Haha ja. Meestal even in de avond. Lekker man.
Shagbuilenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De hel bestaat uit huidkleurige bikini's
¯\_(ツ)_/¯quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Das begin 2021
[..]
Haha ja. Meestal even in de avond. Lekker man.
Nee, er groeit geen macaroni op mijn eilandquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker in de schaduw van je macaronibomen
handhaversquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |