Hij lijkt op weerman Reinier vd Berg (RTL4)quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Vincent heeft niet echt een prettige stem.
moeilijk te peilen iigquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:33 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Dat mens heeft echt een vervelende houding..
dat denk ik ook, maar ik vind het wel leuk als mensen wat grillig zijn, maakt het wat interessanterquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is vriendelijker dan ze overkomt maar pittig is ze zeker. Op een werkvloer maakt ze wel de dienst uit.
Als tv-kijker. In het echt bedank ik hartelijk voor grillig.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:40 schreef Revanches het volgende:
[..]
dat denk ik ook, maar ik vind het wel leuk als mensen wat grillig zijn, maakt het wat interessanter
Dan heb ik die ook gemist als dat zo is....quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Klopt toch dat in het voorstukje paar dagen geleden Debbie zat die zei dat ze Melvin iets moest vertellen. Zaten op een stoepje.
Heb ik die aflevering gemist?
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:41 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dan heb ik die ook gemist als dat zo is....
Ze zijn er zelf bij hé? Stelletje natte krantenquote:Op maandag 26 juli 2021 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Debbie is echt heel vervelend, voelt zich echt verheven boven die jongens, en moet gewoon eerlijk zijn tegenover in ieder geval Melvin dat hij totaal kansloos is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |