abonnement Unibet Coolblue
pi_200564146
Het is ook niet aantrekkelijk, een onwijs aanwezig of druk iemand.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_200564153
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Anita uit zichzelf zulke wangen of zit daar ook van alles in het gezicht gespoten?
Haha
Ja dat vraag ik me ook af. _O-
The secret of getting ahead is getting started
  maandag 26 juli 2021 @ 21:10:07 #28
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200564186
Sfeervolle kamer _O-
Haters everywhere but I don't really care.
pi_200564189
Hele sfeervolle kamer :')
The secret of getting ahead is getting started
  maandag 26 juli 2021 @ 21:12:05 #30
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200564213
Office Manager/Fokster.
Haters everywhere but I don't really care.
  † In Memoriam † maandag 26 juli 2021 @ 21:13:38 #31
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200564245
Sjoelen :') ....back to the '70's
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200564252
Ik heb ook het idee dat wat ze ook willen veranderen, álles is een verbetering bij Jacob. _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_200564273
Ik heb de eerste aflevering gemist. Komt er nog een keuze moment of hoe verloopt dit straks? Maken ze pas een keuze als er een echte klik met iemand is?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † maandag 26 juli 2021 @ 21:16:23 #34
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200564302
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de eerste aflevering gemist. Komt er nog een keuze moment of hoe verloopt dit straks? Maken ze pas een keuze als er een echte klik met iemand is?
Ik heb de 1e wel gezien maar geen idee hoe en/of wanneer dit eindigt
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200564328
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook het idee dat wat ze ook willen veranderen, álles is een verbetering bij Jacob. _O-
Hehe ja. Alles van de kleuren tot styling is gedateerd. Ratjetoe van alles.
Enige wat ze moeten behouden is die warme mediterrane sfeer. Ook qua kleur.
Ga je alles groen en zwart maken vind ik het niet passen bij de vibe van het gebouw en omgeving.
Ik zelf zie meer iets van zachte woestijntinten en ibiza witte kleuren. Rustig maar warm. *)
The secret of getting ahead is getting started
  maandag 26 juli 2021 @ 21:28:13 #36
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200564467
Met eten.
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 26 juli 2021 @ 21:30:52 #37
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200564497
In je hemdje :')
Haters everywhere but I don't really care.
pi_200569683
Als ik die 4 dames in Portugal was zou ik Jacob wegsturen en die B&B met z'n 4'en gaan beheren _O-

Mitch trouwens O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200570688
Het is ook wel overduidelijk waarom deze mensen nog altijd single zijn.
pi_200572905
Eerst vond Caroline het briefje van Nico zo schattig, waarin hij vroeg om hem een beetje te helpen met het contact leggen omdat dat niet zijn sterkste kant is. Met het briefje wilde hij haar laten weten dat hij het wel zag zitten, ondanks dat het niet uit zijn gedrag zou kunnen blijken. En nu vind Caroline hem ineens een aandachtstrekker en onzeker, wat ze eigenlijk een afknapper vindt.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:54:50 #41
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_200573073
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:47 schreef JanGroen het volgende:
Eerst vond Caroline het briefje van Nico zo schattig, waarin hij vroeg om hem een beetje te helpen met het contact leggen omdat dat niet zijn sterkste kant is. Met het briefje wilde hij haar laten weten dat hij het wel zag zitten, ondanks dat het niet uit zijn gedrag zou kunnen blijken. En nu vind Caroline hem ineens een aandachtstrekker en onzeker, wat ze eigenlijk een afknapper vindt.
Ze wordt gewoon niet nat van hem. Nico is meer een broertje.

Nu komt er zo'n flamboyante bal uit Brabant binnen en ze is gelijk verliefd. Zo voorspelbaar :') Geen wonder dat ze alleen is.
pi_200573601
Ja Marc is wel een gladde slijmbal eerste klas. Leuk in het begin al die aandacht van hem en zijn “droom om ooit eens iets als een B&B te beginnen in zijn eigen loft”, maar na een paar maanden begint dat gebral tegen te staan.

Nico is wat dat betreft een aardige vent volgens mij. Eerlijk, betrouwbaar en geen gladde praatjesmaker.
  Vis een optie? dinsdag 27 juli 2021 @ 13:51:51 #43
70532 loveli
N
pi_200575349
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:47 schreef JanGroen het volgende:
Eerst vond Caroline het briefje van Nico zo schattig, waarin hij vroeg om hem een beetje te helpen met het contact leggen omdat dat niet zijn sterkste kant is. Met het briefje wilde hij haar laten weten dat hij het wel zag zitten, ondanks dat het niet uit zijn gedrag zou kunnen blijken. En nu vind Caroline hem ineens een aandachtstrekker en onzeker, wat ze eigenlijk een afknapper vindt.
Met dat briefje scoorde hij ook geen punten hoor, maar het is zo onaardig om dat meteen aflevering 1 op camera te zeggen. Met hand in de toiletpot scoorde hij ook niet en op een gegeven moment is 1+1+1+1+1 vijf en dan ben je af.
crap in = crap out
pi_200575647
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:55 schreef Duiveltja het volgende:
Het is ook wel overduidelijk waarom deze mensen nog altijd single zijn.
Echt hè. Meest onsympathieke mensen ooit.

Alleen die gozer uit Groningen met dat formule1 meisje kan nog wel werken maar die gast showt echt NUL affectie. Volgens mij is die nog maagd en heeft die geen enkel idee hoe iemand te versieren. Voor hem is romantiek klussen en fietsen en dan moet ze maar verliefd worden.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_200578853
Ik vind Caroline in Oostenrijk ook wel sympathiek, die waardeert in ieder geval nog dat er mannen speciaal voor haar naar Oostenrijk komen. Dat lijkt Debbie bijvoorbeeld helemaal niet te beseffen, zij doet net alsof die mannen dankbaar mogen zijn dat ze bij hare koninklijke hoogheid in Italie op audiëntie mogen komen. En ze zal ongetwijfeld knoerthard werken, maar dat hoef je ook niet telkens te benadrukken als die mannen wat vragen of aandacht willen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200579055
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Caroline in Oostenrijk ook wel sympathiek, die waardeert in ieder geval nog dat er mannen speciaal voor haar naar Oostenrijk komen. Dat lijkt Debbie bijvoorbeeld helemaal niet te beseffen, zij doet net alsof die mannen dankbaar mogen zijn dat ze bij hare koninklijke hoogheid in Italie op audiëntie mogen komen. En ze zal ongetwijfeld knoerthard werken, maar dat hoef je ook niet telkens te benadrukken als die mannen wat vragen of aandacht willen :')
En jammer genoeg zullen mannen haar niet snel aanspreken op haar gedrag omdat ze de mogelijkheid op seks willen openhouden. Zou goed voor haar zijn als iemand haar een keer de waarheid zei
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_200579082
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

En jammer genoeg zullen mannen haar niet snel aanspreken op haar gedrag omdat ze de mogelijkheid op seks willen openhouden. Zou goed voor haar zijn als iemand haar een keer de waarheid zei
Als ik Melvin was had ik nadat ze met Pascal op die date was geweest haar even apart genomen en gezegd: "Luister eens, prima dat jij quality time met 'm wil, maar daar heb ik dan ook recht op, En als je mij niet ziet zitten hoor ik het liever nu want dan pak ik mijn spullen."
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200579272
Iemand schreef hier dat de deelnemers ook een paar kandidaten zelf uitgezocht hadden.

Hoe heeft Debbie dan deze mannen gekozen die bij aankomst duidelijk haar smaak (uiterlijk, type) niet zijn? :? En welke heeft ze dan zelf gekozen. Ik snap het niet. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_200579285
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Als ik Melvin was had ik nadat ze met Pascal op die date was geweest haar even apart genomen en gezegd: "Luister eens, prima dat jij quality time met 'm wil, maar daar heb ik dan ook recht op, En als je mij niet ziet zitten hoor ik het liever nu want dan pak ik mijn spullen."
Die gast laat zo over zich heen lopen- niet normaal. Rot op met al die pokkeklusjes.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_200580443
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand schreef hier dat de deelnemers ook een paar kandidaten zelf uitgezocht hadden.

Hoe heeft Debbie dan deze mannen gekozen die bij aankomst duidelijk haar smaak (uiterlijk, type) niet zijn? :? En welke heeft ze dan zelf gekozen. Ik snap het niet. :D
Van de 4 dates per deelnemer zijn er 2 door de deelnemers zelf gekozen en 2 door familie / vrienden van hun.

Ik heb alle afleveringen tot nu toe gezien, maar de kijkers weten niet welke date door de deelnemer zelf is gekozen en wie niet. Een enkeling zegt het zelf, maar dat is meer toeval dan opzet in de montage. Wanneer de overige dates arriveren weten we ook niet. Alleen de dames in Portugal zijn er alle 4 al, omdat die eerst 2 weken in quarantaine moesten. Die zijn dus gezamenlijk afgereisd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')