SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb het gewoon allemaal opgegetenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe dan?!
Als ik sushi bestel blijft er altijd genoeg over voor de lunch.
Jij zou gewoon Kirby gaan heten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
ik zou het lastig vinden eigen naam te kiezen hoor
dan bestel je teveelquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe dan?!
Als ik sushi bestel blijft er altijd genoeg over voor de lunch.
denk dat we dan toch wel een probleem hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
beter wordt ie gewoon een keertje blauw, lekker anders
hmmmquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe meer luchtvervuiling des te roder de zon.
quote:
https://www.beppy.com/quote:
Ja, die zag ik na m'n post pas.quote:
Echt nog nooit van gehoord!!!quote:
op werk verkopen we die shit maar zelfs ik had die associatie niet gelegd.. wel aan een lokaal speelgoed winkeltje hier vroegerquote:
Weer wat geleerd.quote:
Aan Boldi valt te wennenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou kiezen voor Boldizsár![]()
En als ik nog een achternaam mocht kiezen zou dat Végvári worden.
Waarschijnlijk scheelt het dat je het zelf niet nodig hebt. Ik had er wel eens van gehoord en in m'n speurtocht naar alternatieven voor tampons en maandverband kwam ik deze ook tegen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
op werk verkopen we die shit maar zelfs ik had die associatie niet gelegd.. wel aan een lokaal speelgoed winkeltje hier vroeger
Pakt Fok de á dan in een nick?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan een nieuwe nick aanvragen?
Baldy? Wil je echt de "Kale" genoemd worden?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan een nieuwe nick aanvragen?
Vind de mannennaam Salvatore wel wat hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou kiezen voor Boldizsár![]()
En als ik nog een achternaam mocht kiezen zou dat Végvári worden.
Damonquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind de naam Salvatore wel wat hebben![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje kijkt om zich heen
Geen bal?
M'n arm valt alsof 'ie eraf gaat vallen.
Nee joh. Bindweefselverval vindt pas plaats na drie maandenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen bal?
O shit hebben ze matig gespoten?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen bal?
Boldiquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Baldy? Wil je echt de "Kale" genoemd worden?
@bitterbalquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen bal?
Oh, dan vrees ik voor de andere kant.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh. Bindweefselverval vindt pas plaats na drie maanden
je hele arm?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
*voelt
Ik kan er niet eens meer van typen.
Da’s heel heftig. Helpt een beetje heen en weer zwaaien niet?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
*voelt
Ik kan er niet eens meer van typen.
Oh, nee, fysiek gaat typen prima, alleen blijkbaar heb ik m'n hersenen achtergelaten bij die priklocatie.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, fysiek gaat typen prima, alleen blijkbaar heb ik m'n hersenen achtergelaten bij die priklocatie.
Ehh, ik kom tot zo'n 70 graden als arm recht op schouderhoogte als 90 graden telt.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s heel heftig. Helpt een beetje heen en weer zwaaien niet?
Is dat je vingerarm?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dan vrees ik voor de andere kant.
Voor nood heb ik een vibo met afstandsbediening die goed op z'n plek blijft zitten.quote:
lush?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor nood heb ik een vibo met afstandsbediening die goed op z'n plek blijft zitten.
Hoop voor je dat je een rug- of buikslaper bentquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehh, ik kom tot zo'n 70 graden als arm recht op schouderhoogte als 90 graden telt.
Rug.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je een rug- of buikslaper bent
Goed voorbereidquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor nood heb ik een vibo met afstandsbediening die goed op z'n plek blijft zitten.
Waar denk je dat ik 'm van betaald heb.quote:
Gij veelposterquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
@:LTVDK ik heb je ingehaald met postcount
Ik zag iets heel bizars daar, weg geklikt.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind het tijd voor een peukquote:
Jij staat nog veel hoger.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag iets heel bizars daar, weg geklikt.
Nee, in mijn mond in mijn riante achtertuinquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In je kontje in het witte huis zeker
Déjà vuquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In je kontje in het witte huis zeker
quote:
Pic?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
verder ben ik een gelukkig man, zeldzame kaart uit 1740 van de Meijerij van Den Bosch op catawiki gewonnen...
Dan weet je dat je leeft.
nice.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
verder ben ik een gelukkig man, zeldzame kaart uit 1740 van de Meijerij van Den Bosch op catawiki gewonnen...
Dan weet je dat je leeft.
Vetquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo een is het. Maar dan iets kleiner formaat
Is idd een leuke site ja!quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
toch wel kekke site, dat catawiki
(Deze mededeling wordt verder niet gesponsord)
Is dat een prestatiequote:Op donderdag 22 juli 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
Valt wel mee toch? 🤔quote:
weer helemaal happy?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bij hoek van holland 2 cruiseschepen. En die ene die hier lag toen ik over de brug ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Je hebt een puntquote:
Nee louter een constatering.quote:
Kwestie van 10 zinnen 10.000 keer herhalen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee louter een constatering.![]()
Maar iedereen in deze SC krijgt een fles Moët opgestuurd als ik @:Haags inhaal met postcount.
Easypeasyquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van 10 zinnen 10.000 keer herhalen.
Als ik die fles krijg, gaat de inhoud meteen de gootsteen of plee in...quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee louter een constatering.![]()
Maar iedereen in deze SC krijgt een fles Moët opgestuurd als ik @:Haags inhaal met postcount.
Ik heb net de nieuwe Sims-uitbreiding geïnstalleerd. Er zitten lama's in.quote:
oh vetquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb net de nieuwe Sims-uitbreiding geïnstalleerd. Er zitten lama's in.
Kun je al O jaa's doen met dieren??quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zitten altijd lama's in de Sims.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weledelgestrenge hoogachtende heer burgervader van Rotterdam Aboutaleb,quote:
Wat is dit voor gekken fetish?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je al O jaa's doen met dieren??
Anders ga ik de nieuwe uitbreiding niet installeren..
Dit klinkt ietwat fout voor iemand die geen Sims speeltquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je al O jaa's doen met dieren??
Anders ga ik de nieuwe uitbreiding niet installeren..
Wat voor beestjes nog meer?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is dit voor gekken fetish?
Ook voor iemand die wel Sims speelt, klinkt dat fout hoorquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit klinkt ietwat fout voor iemand die geen Sims speelt
O JAA is batsen. Dat zou voor iedereen fout moeten klinken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit klinkt ietwat fout voor iemand die geen Sims speelt
*copy and paste*quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weledelgestrenge hoogachtende heer burgervader van Rotterdam Aboutaleb,
MEER BOTEN.
Dat was het wel.
Hoogachtend,
Balkonbal
Ik lig regelmatig onder een steen, kende dit nietquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
O JAA is batsen. Dat zou voor iedereen fout moeten klinken.
quote:
quote:
Bij deze.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lig regelmatig onder een steen, kende dit niet
Is dat in Colombia ook een dingquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij deze.![]()
De O JAA met dieren zit alleen in de Midden-Oosten en Colombia expansion pack.
Ik ben dan wel een halve negert met rap en R&B heb ik vrijwel niksquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
één van de weinige respectabele raptracks.
Ik heb er ook heel weinig mee. Maar dit is wel een pareltje.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een halve negert met rap en R&B heb ik vrijwel niks
kan je ze verdrinken in het zwembad?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met respectabel? 🤔quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
één van de weinige respectabele raptracks.
Heb je wel een halve panty om je hoofd?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een halve negert met rap en R&B heb ik vrijwel niks
Zal hem eens beluisteren, dezequote:Op donderdag 22 juli 2021 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb er ook heel weinig mee. Maar dit is wel een pareltje.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel een halve panty om je hoofd?
Dat er een zekere mate van muzikaal talent en gevoel in zit. En dat het niet stoere praat over een autotunebeat is.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met respectabel? 🤔
Hoe is het?quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van de bezoekers
quote:
Hmmm ok..tja, ik vind rapmuziek sowieso vaak goed eigenlijkquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat er een zekere mate van muzikaal talent en gevoel in zit. En dat het niet stoere praat over een autotunebeat is.
foshizzle de lil kleine fanquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hmmm ok..tja, ik vind rapmuziek sowieso vaak goed eigenlijk
Afgezien van je racisme, val je wel op negers?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik totaal niet.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
ditquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik totaal niet.
Er zijn een paar parels van Jay-Z, Eminem en Kanye etc. maar over het algemeen is het bijzonder ondermaats.
Moet je op negers vallen om van rapmuziek te houden?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Afgezien van je racisme, val je wel op negers?
Nee totáál niet, dankzij mn racismequote:Op donderdag 22 juli 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Afgezien van je racisme, val je wel op negers?
Nee, maar het een sluit het ander ook niet uit.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je op negers vallen om van rapmuziek te houden?
Toen dat uitkwam was dat allemaal edgy, als je het nu hoort is het gewoon een braaf nummertjequote:
echt hequote:Op donderdag 22 juli 2021 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen dat uitkwam was dat allemaal edgy, als je het nu hoort is het gewoon een braaf nummertje![]()
Black Skinhead.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit
maar Kanye en goed? neh..
ok de beat van niggas in Paris is wel goed
En ook verdomd goed verstaanbaar als je hoort wat ze tegenwoordig uitkramenquote:
Klopt. De rapcultuur verziekt sws de moderne maatschappij.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, maar het een sluit het ander ook niet uit.
Wa is da?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
zit wel half te wachten op halve neuro nu
Stierenvechten?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De toreador is meer aan jou besteed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik juich voor de stier.
-XOXO-
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stierenvechten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik juich voor de stier.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stierenvechten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik juich voor de stier.quote:Een man is op vakantie in Spanje en gaat een restaurant binnen. Als hij een gepast tafeltje heeft gevonden en gaat zitten, ziet hij dat de man aan het tafeltje naast hem een heerlijk gerecht op zijn bord heeft liggen. Als er een ober komt vraagt hij wat het is en de ober vertelt hem dat het stieren ballen zijn van het stierengevecht van vanochtend. De man besteld een portie stieren ballen, maar tot zijn grote teleurstelling wordt er maar een gevecht per dag gehouden en is er dus ook maar een portie per dag.
De volgende dag is de man als eerste in het restaurant om de stieren ballen te bestellen. Als de man zijn gerecht heeft geproefd merkt hij dat de portie aanzienlijk kleiner is dan gisteren en hij vraagt hoe dat komt, waarop de ober antwoordt:’Tja, soms wint de stier.’
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Niet die je zelf kan houden en kan voeren/scheren/knuffelen/in de zeik nemen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er zitten altijd lama's in de Sims.
Kippen, koeien en ik heb ook al vossen en konijnen gezien.quote:
Misschien koop ik hem 1 deze dagen ook wel.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kippen, koeien en ik heb ook al vossen en konijnen gezien.
Ik heb een zwarte haan.
Oh gewoon een uitbreiding op de huisdierenpack.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet die je zelf kan houden en kan voeren/scheren/knuffelen/in de zeik nemen.
Cottagecore-expansion.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh gewoon een uitbreiding op de huisdierenpack.
gewoon niet zo vroeg gaan slapenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 00:53 schreef kwiwi het volgende:
wakker geworden en nu kan ik niet meer slapen
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 00:53 schreef kwiwi het volgende:
wakker geworden en nu kan ik niet meer slapen
Leuk hè dat dat weer gewoon kanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 01:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben pas net thuis![]()
Eerst tennis, daarna nog even blijven hangen en soort van feestje daarna.
Ja, was nogal spontaan.quote:
Nu al?quote:
Dat zijn nu net de dagen die meestal ontaarden in totale chaos met tientallen gillende mensen.quote:
Hetzelfde gaat op voor 's-Hertogenbosch.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Standaard in de zomer. Maar bitterbal wil liever in Rotterdam wonen en het koud hebben.
Bedankt Nostradamus, nu kan ik mij tenminste voorbereiden en is het niet meer zo erg.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn nu net de dagen die meestal ontaarden in totale chaos met tientallen gillende mensen.
Had ze maar niet aan het water moeten gaan wonenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Standaard in de zomer. Maar bitterbal wil liever in Rotterdam wonen en het koud hebben.
*trekt zijn strakke groene broek aan.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 07:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt Nostradamus, nu kan ik mij tenminste voorbereiden en is het niet meer zo erg.
Ook veel knappe en betrouwbare mannen hier voor haar die wel een bitterballetje lusten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 07:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had ze maar niet aan het water moeten gaan wonen
Dat is helemaal geen leuke nachtmerriequote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was leverkanker bij me gevondenEn daar was niks aan te doen.
Nee werd echt beroerd wakker.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen leuke nachtmerrie
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was leverkanker bij me gevondenEn daar was niks aan te doen.
Heb je in ieder geval al eten voor vanavondquote:Op vrijdag 23 juli 2021 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb gisteren geen gehakt en broccoli gegeten, kwam een eetgelegenheid tegen en had geen zin om te koken, dus zodoende
Er zijn geluiden dat er vanavond last minute sushi wordt gegetenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval al eten voor vanavond
Ik ben een keer door een soort spleet onder de grond gekropen omdat ik stoer wilde doen voor een groep toeristen, paar honderd meter lang en diep onder de grond, had iets van 40 centimeter ruimte, dat was op zich ook wel claustrofobischquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Meestal word je dan behoorlijk fucked up wakker.
Ik was laatst zo dom om eerst een filmpje te kijken van mensen die zich door een of andere tunnel aan het wurmen waren terwijl ik daar claustrofobisch van zou raken. Daarna ook nog gelezen over iemand die vast zat voor meer dan 24 uur. Leuke droom gehad daarna.
Je bent van je broccoli-gehakt verslaving afquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn geluiden dat er vanavond last minute sushi wordt gegeten
Ik word er al niet vrolijk van als ik dit lees en ik heb niet eens claustrofobie.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een keer door een soort spleet onder de grond gekropen omdat ik stoer wilde doen voor een groep toeristen, paar honderd meter lang en diep onder de grond, had iets van 40 centimeter ruimte, dat was op zich ook wel claustrofobisch
Deed er ook meer dan een uur over of zo.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er al niet vrolijk van als ik dit lees en ik heb niet eens claustrofobie.
Ken je de film The Descent?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deed er ook meer dan een uur over of zo.
Goede constatering.quote:
In de Ardennen hebben ze ook van die groten waardoor je kunt kruipen. In het begin best wel leuk, totdat het alleen maar smaller wordt en je eigenlijk geen kant meer op kunt. Eerste punt waar ik er weer uit kon eruit gevlucht.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een keer door een soort spleet onder de grond gekropen omdat ik stoer wilde doen voor een groep toeristen, paar honderd meter lang en diep onder de grond, had iets van 40 centimeter ruimte, dat was op zich ook wel claustrofobisch
Mensen kunnen zomaar een terugval krijgen hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent van je broccoli-gehakt verslaving af
En dan zijn er mensen die dat tijdens het duiken doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de Ardennen hebben ze ook van die groten waardoor je kunt kruipen. In het begin best wel leuk, totdat het alleen maar smaller wordt en je eigenlijk geen kant meer op kunt. Eerste punt waar ik er weer uit kon eruit gevlucht.
zon schijnt enzovoortsquote:
We ademen en knipperen met onze ogen..quote:
en de koffie vloeit rijkelijkquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We ademen en knipperen met onze ogen..
Cenotes duiken in Yucatan staat al jaren in de top 10 van best things to do in life.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die dat tijdens het duiken doen.
Gelezen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet nu denken aan de Nutty Putty cave...
Oooooooh, dat wisten we niet, proficiat @liesje1979quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag @:Liesje1979
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag @liesje1979
en dan de zuurstof fles maar even voor zich uit duwen voor het gemak.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die dat tijdens het duiken doen.
Dat verhaal had ik toen ook gelezen op reddit, maar dan in geuren en kleuren verteld hoe die uren verliepen en wat ze nog allemaal hadden willen proberen. Uiteindelijk hebben ze die grotten maar afgesloten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet nu denken aan de Nutty Putty cave...
Oh goed ideequote:
Bizar toch?quote:
Ja, ik vond dat zo'n gruwelijk (triest) verhaal.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat verhaal had ik toen ook gelezen op reddit, maar dan in geuren en kleuren verteld hoe die uren verliepen en wat ze nog allemaal hadden willen proberen. Uiteindelijk hebben ze die grotten maar afgesloten.
Die gozer hangt daar nog steeds.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat verhaal had ik toen ook gelezen op reddit, maar dan in geuren en kleuren verteld hoe die uren verliepen en wat ze nog allemaal hadden willen proberen. Uiteindelijk hebben ze die grotten maar afgesloten.
Als die er nu al zijn is het niet echt last minute meerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn geluiden dat er vanavond last minute sushi wordt gegeten
De buurvrouw liep net al in haar badpak door de achtertuin, misschien dat je daar vrolijker van gaat worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zulke verhalen heb ik niet echt zin in op de vroege ochtend CE
Ja, vreselijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij heeft het toch 28 uur volgehouden nog.
In mijn wereld welquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als die er nu al zijn is het niet echt last minute meer
Ligt aan de buurvrouwquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De buurvrouw liep net al in haar badpak door de achtertuin, misschien dat je daar vrolijker van gaat worden.
Is al snel beterquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De buurvrouw liep net al in haar badpak door de achtertuin, misschien dat je daar vrolijker van gaat worden.
“Hi Susie, thanks for coming,” John said, “but I really, really want to get out.”quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://allthatsinteresting.com/nutty-putty-cave
He tried to exhale the air in his chest so that he could fit through a space that was barely 10 inches across and 18 inches high, about the size of the opening of a clothes dryer.
But when John inhaled again and his chest puffed back out, he got stuck for good.
John’s brother was the first to find him. Josh tried to pull at his brother’s calves to no avail. But then John slid down into the passage even further, becoming trapped worse than before. His arms were now pinned beneath his chest and he couldn’t move at all.
All John and Josh, both devout Mormons, could do at this point was pray. “Guide us as we work through this,” Josh prayed. “Save me for my wife and kids,” John said.
Wat voorn kleur badpak?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
quote:
Gezellig.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:43 schreef UitStraling het volgende:
Las dat Israel en Italië mensen die niet ingeënt zijn gaan weigeren bij restaurants, bioscopen, concerten, zeg maar de publieke ruimte.
Dat klinkt al 55+quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zwart met wit zover ik kon registreren.
Ja prima. Wat voor problemen verwacht je daar precies mee?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:43 schreef UitStraling het volgende:
Las dat Israel en Italië mensen die niet ingeënt zijn gaan weigeren bij restaurants, bioscopen, concerten, zeg maar de publieke ruimte.
Tot uw dienst.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, daar gaat mijn weekend goesting.
Mensen met bordjes waarop ze zichzelf vergelijken met Anne Frank.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja prima. Wat voor problemen verwacht je daar precies mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |