SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb het gewoon allemaal opgegetenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe dan?!
Als ik sushi bestel blijft er altijd genoeg over voor de lunch.
Jij zou gewoon Kirby gaan heten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
ik zou het lastig vinden eigen naam te kiezen hoor
dan bestel je teveelquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe dan?!
Als ik sushi bestel blijft er altijd genoeg over voor de lunch.
denk dat we dan toch wel een probleem hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
beter wordt ie gewoon een keertje blauw, lekker anders
hmmmquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe meer luchtvervuiling des te roder de zon.
quote:
https://www.beppy.com/quote:
Ja, die zag ik na m'n post pas.quote:
Echt nog nooit van gehoord!!!quote:
op werk verkopen we die shit maar zelfs ik had die associatie niet gelegd.. wel aan een lokaal speelgoed winkeltje hier vroegerquote:
Weer wat geleerd.quote:
Aan Boldi valt te wennenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou kiezen voor Boldizsár![]()
En als ik nog een achternaam mocht kiezen zou dat Végvári worden.
Waarschijnlijk scheelt het dat je het zelf niet nodig hebt. Ik had er wel eens van gehoord en in m'n speurtocht naar alternatieven voor tampons en maandverband kwam ik deze ook tegen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
op werk verkopen we die shit maar zelfs ik had die associatie niet gelegd.. wel aan een lokaal speelgoed winkeltje hier vroeger
Pakt Fok de á dan in een nick?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan een nieuwe nick aanvragen?
Baldy? Wil je echt de "Kale" genoemd worden?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan een nieuwe nick aanvragen?
Vind de mannennaam Salvatore wel wat hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou kiezen voor Boldizsár![]()
En als ik nog een achternaam mocht kiezen zou dat Végvári worden.
Damonquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind de naam Salvatore wel wat hebben![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje kijkt om zich heen
Geen bal?
M'n arm valt alsof 'ie eraf gaat vallen.
Nee joh. Bindweefselverval vindt pas plaats na drie maandenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen bal?
O shit hebben ze matig gespoten?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen bal?
Boldiquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Baldy? Wil je echt de "Kale" genoemd worden?
@bitterbalquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen bal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |