SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep, lekkerquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een stokje in zo’n danoontje en invriezen toch?
quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Knallende hoofdpijn door mijn tweede pirk.
ga weg engerdquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je met een vergrootglas gecheckt?
[ afbeelding ]
Mijn manager is flauwgevallen na de 2e gisteren en vandaag koorts.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Knallende hoofdpijn door mijn tweede pirk.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn manager is flauwgevallen na de 2e gisteren en vandaag koorts.
Oh ja wij deden daar limonade inquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger tupperware-vormpjes waarmee je ook ijsjes kon maken van yogidrink
[..]
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
ik wilde een foto maken van dat bultje, zegt mijn telefoon :voedselstand
Super goed bezig!!!quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
@:Foshizzle79, ben al een halve kilo afgevallen na een dag met het intermittent fasting. Helemaal gemotiveerd nu
Vriend van een collega ook, die viel ook met zijn hoofd ergens tegenaan dus kon naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oeiquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van een collega ook, die viel ook met zijn hoofd ergens tegenaan dus kon naar het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van een collega ook, die viel ook met zijn hoofd ergens tegenaan dus kon naar het ziekenhuis.
en niet vanwege angst voor naalden?quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn manager nog in de wachtruimte na de prik.
De sushi-bezorger ken je ondertussen wel goed genoeg om te vragen of ie boodschappen voor je kan meebrengen?quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
zorgen dus dat ik eten en zo in huis heb voordat ik ga
Gewoon een keer goed gepoept dus.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
@:Foshizzle79, ben al een halve kilo afgevallen na een dag met het intermittent fasting. Helemaal gemotiveerd nu
Zoiets had iemand die bij mij zat; die was gewoon enorm nerveus voor de prik en toen het voorbij was en ineens weer losliet ging die ook tegen de vlakte. Zien ze ook wel vaker.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en niet vanwege angst voor naalden?
Ah ok misschien was het dat danquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoiets had iemand die bij mij zat; die was gewoon enorm nerveus voor de prik en toen het voorbij was en ineens weer losliet ging die ook tegen de vlakte. Zien ze ook wel vaker.
nog nietquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De sushi-bezorger ken je ondertussen wel goed genoeg om te vragen of ie boodschappen voor je kan meebrengen?
naarquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij 's avonds thuis, die was even helemaal out dus kon met de ambulance mee.
MIsschien wil die wel samenwonen. Kan hij als hij van zijn werk naar huis gaat altijd eten meenemenquote:
ja mij nichtje heeft dat. Vorige keer zat ze in de wachtruimte aan de tel met haar moeder stoer te vertellen dat zij niet flauw was gevallen maar iemand tegen over haar wel, ze heeft het gesprek nietr kunnen afmaken want ze ging zelf ookquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoiets had iemand die bij mij zat; die was gewoon enorm nerveus voor de prik en toen het voorbij was en ineens weer losliet ging die ook tegen de vlakte. Zien ze ook wel vaker.
Asociaal, het is de bedoeling de zorg te ontlasten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zalm, zalm en zalmquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
wat bestel jij nou allemaal als je sushi laat komen?
Ik ga vanavond ook weer sporten, dan loop ik ook altijd risico.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Asociaal, het is de bedoeling de zorg te ontlasten.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
wat bestel jij nou allemaal als je sushi laat komen?
quote:
Vanwege een California roll bestelling? Ze kunnen geen 200 double rolls meer verschepen voor morgen?quote:
Joequote:Op donderdag 22 juli 2021 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets interessants gemistquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is die opgegeilde wappie van vanmorgen.
Bitter had weer een weirdo geswipedquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets interessants gemist
Moet je even teruglezenquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets interessants gemist
Hey hey hey dat soort woorden gebruiken we hier niet hequote:Op donderdag 22 juli 2021 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een keer goed gepoept dus.
Hahaha, meen je nietquote:
Gekakt? Gescheten? De bruine waterval laten stromen?quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey hey hey dat soort woorden gebruiken we hier niet he
Gegerriedquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gekakt? Gescheten? De bruine waterval laten stromen?
Schijten dan?quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey hey hey dat soort woorden gebruiken we hier niet he
Nobody shits in Foqueville.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gekakt? Gescheten? De bruine waterval laten stromen?
Zal ik zo ff doen jaquote:
quote:
Iedereen reageert anders hè? 🤔quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk niet dat er iets in het vaccin zit waarvan je fysiek out van zou kunnen gaan. Dan moet het altijd mentaal zijn.
[..]
Ja dat is ook niet goed.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben 15 jaar geleden out gegaan van gele koorts vaccinatie. Die was zeg maar net ontdooid toen ie er in gespoten werd
Salmaquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
The hitman's wife's bodyguard aan het kijken. Salma Hayek in latex![]()
[ afbeelding ]
Zij is dus gewoon 52 hè
ik Zou haar doen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is dus gewoon 52 hè
Zo ook maar even een kopje koffie nuttigen buiten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoom meeting ook weer achter de rugTerug in het zonnetje
Ze wordt in september 55quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is dus gewoon 52 hè
de tijd dat dat een soort 80 was is al lang achter ons hoorquote:
Krijg je als je geboren bent in 1966quote:
Ik had mijn QR wel willen hebben en ik heb er ook recht op maar die HOERE app werkt bij mij niet. Nou dan niet hequote:Op donderdag 22 juli 2021 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb mijn QR, maar ik geloof niet dat ze ons nu nog willen over de grens
Jawel joh, maak je eens niet zo druk en jump in de Blio.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Salma Hayek in Desperadoquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is dus gewoon 52 hè
Bloedrood zijn we dankzij dansen met Janssen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
We zijn EEN europa, dan zal de rest dus ook bloedrood moeten zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bloedrood zijn we dankzij dansen met Janssen.
Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had mijn QR wel willen hebben en ik heb er ook recht op maar die HOERE app werkt bij mij niet. Nou dan niet he
Was ook niet als sneer o.i.d bedoeld door mijquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de tijd dat dat een soort 80 was is al lang achter ons hoor
Mja, kar wel weer een keer naar Duitsland binnenkort.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel joh, maak je eens niet zo druk en jump in de Blio.
Hoerehugo.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bloedrood zijn we dankzij dansen met Janssen.
From Dusk Till Dawn!quote:
Neefje van Hugo bellen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?![]()
Is er geen helpdesk die je kunt bellen?
Daag. Nu niet meer nodigquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?![]()
Is er geen helpdesk die je kunt bellen?
Ook een heerlijke filmquote:
Jou willen ze toch wel? We kunnen anders wel een aanbevelingsbrief schrijven..quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Vond de serie niet heel veel aan eigenlijkquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook een heerlijke filmSerie ervan is ook best vermakelijk
O, dat zou wel helpenquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jou willen ze toch wel? We kunnen anders wel een aanbevelingsbrief schrijven..
Welke gebruik je?quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Als ik zo het kwastje van m'n nieuwe mascara met dat van m'n oude mascara vergelijk, had ik veel eerder een nieuwe moeten kopen.
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Als ik zo het kwastje van m'n nieuwe mascara met dat van m'n oude mascara vergelijk, had ik veel eerder een nieuwe moeten kopen.
Te lang vindt je?quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar want je hebt er toch 11 minuten over gedaan.
Wat voor toetje?quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Vietnamees kippetje op, tijd voor een lekker toetje![]()
Draag je zo weinig make up dan?quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was dezelfde. Maar Joost mag weten hoe oud
Ja. Heeft toch geen zin Ben van mezelf al een plaatje.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Draag je zo weinig make up dan?
@joostquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was dezelfde. Maar Joost mag weten hoe oud
Gewoon lekker plamuren tochquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Heeft toch geen zin Ben van mezelf al een plaatje.
Oeh! Lijkt me echt heel lekker!quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)-caramel-cheesecakes
Als ik langs de make-up loop heb ik echt geen idee wat het allemaal is of hoe het werkt. Ik vind eyeliner al raar want dan zie ik er meteen uit als een hoer vind ikquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon lekker plamuren toch
Kant en klare meukquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oeh! Lijkt me echt heel lekker!
Hmm kipquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Vietnamees kippetje op, tijd voor een lekker toetje![]()
Ben niet zo van het bakkenquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kant en klare meuk![]()
https://www.bagelsbeans.nl/nl/recepten/cheesecake
Deze
Bagelsbeansquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kant en klare meuk![]()
https://www.bagelsbeans.nl/nl/recepten/cheesecake
Deze
Ik ook niet. Maar deze is echt 15 minuten werk. Je gooit alles in de kitchenaid. drie kwartier in over en klaar.quote:
Gewoon uitleg vragen aan de dames in de storequote:Op donderdag 22 juli 2021 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik langs de make-up loop heb ik echt geen idee wat het allemaal is of hoe het werkt. Ik vind eyeliner al raar want dan zie ik er meteen uit als een hoer vind ik
Tijdloos nummerquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Peter had nog wel goede muzieksmaak.
Wow ik zie mobiel alleen maar vage tekens als naam enz. Wat staat erquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Peter had nog wel goede muzieksmaak.
Ik zie ook rare tekens.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Wow ik zie mobiel alleen maar vage tekens als naam enz. Wat staat er
Begint morgen pas, dan loop jij alweer met bloedende voeten kokende tomatensoep over nietsvermoedende gasten heen te gooien.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begint morgen pas, dan loop jij alweer met bloedende voeten kokende tomatensoep over nietsvermoedende gasten heen te gooien.
Vraag me al jaren af wat dat betekend.quote:
#ballietentquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:53 schreef bitterbal het volgende:
Wij hebben zon marketingbureau wat onze insta doet blijkbaar dus eergisteren waren er 'hoogtepunten' van de gasten geplaatst. Dus ook van de tafelgenoot van die man die al die dingen in zijn nek kreeg. Stond er onder die foto van hem dus dat alles in zijn nek was gegooid #ballentent #gaan we nooit meer naar toe
Heeft 2 uur bij de stories gestaan
het laatstequote:Op donderdag 22 juli 2021 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vraag me al jaren af wat dat betekend.
Dacht eerst een of ander autospel.
Of de afkorting GetMeTheAfstandabediening.
Negatieve reclame is ook reclame.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:53 schreef bitterbal het volgende:
Wij hebben zon marketingbureau wat onze insta doet blijkbaar dus eergisteren waren er 'hoogtepunten' van de gasten geplaatst. Dus ook van de tafelgenoot van die man die al die dingen in zijn nek kreeg. Stond er onder die foto van hem dus dat alles in zijn nek was gegooid #ballentent #gaan we nooit meer naar toe
Heeft 2 uur bij de stories gestaan
quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelfde als FTFY
Dacht altijd Fuck That Fuck You.
Pantynegers?quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Hier rij ik elke dag langs
best grote groep wat daar zit
[ afbeelding ]
Arbeidsmigranten slapen in tenten: 'Ze kunnen nergens heen'
https://nos.nl/artikel/23(...)-kunnen-nergens-heen
PokkePolenquote:
Is dit een daklozenkamp ofzo?quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Hier rij ik elke dag langs
best grote groep wat daar zit
[ afbeelding ]
Arbeidsmigranten slapen in tenten: 'Ze kunnen nergens heen'
https://nos.nl/artikel/23(...)-kunnen-nergens-heen
Heb je het gelezen ?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit een daklozenkamp ofzo?
Lang leve de Randstedelijke multiculturele samenlevingquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker op mijn balkon![]()
Met uitzicht op een schijtende junk
edit: Oh migranten. Met een bulldozer de Maas in schuiven en terug laten drijven naar Afrika en Oostblok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:01 schreef mschol het volgende:
ik zit hier aan tafel met een bammetje in een lege woonkamer in een leeg en stil huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle spullen weg? Hoe lang moet je daar zo zitten? Je pc en zo ook weg?
ik zit hier aan tafel met een bammetje in een lege woonkamer in een leeg en stil huisDat klinkt een beetje deprimerend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zit hier aan tafel met een bammetje in een lege woonkamer in een leeg en stil huisWatskebeurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Florrie.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
edit: Oh migranten. Met een bulldozer de Maas in schuiven en terug laten drijven naar Afrika en Oostblok.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
edit: Oh migranten. Met een bulldozer de Maas in schuiven en terug laten drijven naar Afrika en Oostblok.
Multiculti geneuzel heeft niet veel te maken met junkies /drugsgerelateerde problemenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lang leve de Randstedelijke multiculturele samenleving![]()
Lang leve de Randstedelijke samenlevingquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
Lang leve de Randstedelijke multiculturele samenleving
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lang leve de Randstedelijke samenleving
Doet me denken aan Rasti Rostelliquote:
ik heb in woonkamer: een halve bank, eettafel met 4 stoelen, tv meubel met wat spullen (tv, decoder, bluray speler)quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Alle spullen weg? Hoe lang moet je daar zo zitten? Je pc en zo ook weg?
Voor wie?quote:
Is toch zo. Als je hier in een tent moet wonen lijkt het me duidelijk dat er niet genoeg ruimte is.quote:
US refereerde aan Florrie Rost-van Tonningenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Rasti Rostelli
is het eigenlijk ook wel een beetje hoor.. maar kon de situatie nu wel erg mooi dramatiserenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje deprimerend.
huis is ma/di leeggeruimd zodat er foto's gemaakt kunnen worden voor funda.quote:
ik ga voor je duimenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb in woonkamer: een halve bank, eettafel met 4 stoelen, tv meubel met wat spullen (tv, decoder, bluray speler)
en dan slaapkamer met pc en bed (en wel wat lego modelletjes maar gros van al mijn spullen zit in dozen)
ja vrij troosteloos maar het is nu nog even gewoon niet anders.
in badkamer en keuken genoeg dingen om nog wel normaal te kunnen leven hoor.
hoelang? geen idee.. dinsdag weer een bezichtiging (zalkerbos 238)
Moet daar echt vaak aan denken bij DIMMquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US refereerde aan Florrie Rost-van Tonningen
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet daar echt vaak aan denken bij DIMM
Gewoon verhuizing?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
is het eigenlijk ook wel een beetje hoor.. maar kon de situatie nu wel erg mooi dramatiseren
[..]
huis is ma/di leeggeruimd zodat er foto's gemaakt kunnen worden voor funda.
Én jij maakte er rosti vanquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US refereerde aan Florrie Rost-van Tonningen
Je kind Florrie noemenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, Florrie Rosti klonk wat gezelliger
Vlinderquote:
Frivolequote:Op donderdag 22 juli 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Florrie, Flash en de frolijke flierefluiters.
hoe heet jij dan?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fleur/Floor
Roos
Iris
Lily
Jasmijn
Poppy
Violet
roos en fleur vind ik nog best acceptabelquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fleur/Floor
Roos
Iris
Lily
Jasmijn
Poppy
Violet
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fleur/Floor
Roos
Iris
Lily
Jasmijn
Poppy
Violet
Ja. Maar niet Vlinder of Duif of Kraai of Sluipwesp of Turbosaurus. OKEE?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
Margriet
Lotus
Daphne
Dahlia
Camilla
Of gewoon heel hipster Bloem.
hoe dan welquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet een van deze namen.
Mijn vriendin staat er wel tussen
Fleurquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
roos en fleur vind ik nog best acceptabel
Het ging om flora niet om faunaquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ja. Maar niet Vlinder of Duif of Kraai of Sluipwesp of Turbosaurus. OKEE?
Precies.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het ging om flora niet om fauna
Lijkt niet eens op bitterbal.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het irritant als mensen mij jasmijn noemen
als ik al kinderen zou krijgen zou ik ze zeker niet zo noemen hoor..quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fleur
Madelief vind ik wel leuk.
Ik gok dan op Roos, Iris of Daphnequote:Op donderdag 22 juli 2021 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet een van deze namen.
Mijn vriendin staat er wel tussen
Turbosaurus zou ik echt wel vet vindenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ja. Maar niet Vlinder of Duif of Kraai of Sluipwesp of Turbosaurus. OKEE?
Pik je dit @bitterbal?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fleur/Floor
Roos
Iris
Lily
Jasmijn
Poppy
Violet
gelijk een soort oostindische bitterbal wordt je danquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het irritant als mensen mij jasmijn noemen
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik gok dan op Roos, Iris of Daphne
Met slappethee-smaak (alleen indien nat en heet huehue)quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
gelijk een soort oostindische bitterbal wordt je dan
En zn broertje Optimus Primequote:Op donderdag 22 juli 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Turbosaurus zou ik echt wel vet vinden
Die hadden ze in Bloemendaalquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
gelijk een soort oostindische bitterbal wordt je dan
je vergeet het woord muf en het woord bloemkoolquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met slappethee-smaak (alleen indien nat en heet huehue)
ja maar zo heet ik toch nietquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar het is toch wel de betekenis van je naam?
Die heeft ontelbaar veel kinderen toch?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo heet die vrouw of dochter van Jamie Oliver toch?
ja die heeft gaat heen en vermenigvuldigt u aardig letterlijk genomen..quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft ontelbaar veel kinderen toch?
Nee dat is US zijn departement.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je vergeet het woord muf en het woord bloemkool
1 van zn dochters idd, de anderen hebben ook aparte namenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo heet die vrouw of dochter van Jamie Oliver toch?
Mercedesquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Channel
Porsche
Bentley
Royce
Dior
Fendi
Benz
Vind Channel wel bij jou passen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Channel
Porsche
Bentley
Royce
Dior
Fendi
Benz
kAnaal?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind Channel wel bij jou passen.
truste flesquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, slapen maar weer. Morgen weer op voor een prachtige wandeling![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind Channel wel bij jou passen.
Was ze Spaans?quote:
Ja zeg dan!!!!quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
De meest ordinaire naam die je maar kunt bedenken.![]()
Geil welquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spaanse serveerster met bijna dezelfde stem als Luciano Pavarotti
Maar wel als vrouw geboren?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spaanse serveerster met bijna dezelfde stem als Luciano Pavarotti
Is wel een andere naam dan waarmee je geboren bent of niet?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is geen bekende merknaam
Ja. Mijn geboortenaam was exclusief mannelijk zonder vrouwelijke variant.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel een andere naam dan waarmee je geboren bent of niet?
Dat is pech hebben, nou ja eigenlijk geluk want nu kon je er zelf een kiezen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Mijn geboortenaam was exclusief mannelijk zonder vrouwelijke variant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |