SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep, lekkerquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een stokje in zo’n danoontje en invriezen toch?
quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Knallende hoofdpijn door mijn tweede pirk.
ga weg engerdquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je met een vergrootglas gecheckt?
[ afbeelding ]
Mijn manager is flauwgevallen na de 2e gisteren en vandaag koorts.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Knallende hoofdpijn door mijn tweede pirk.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn manager is flauwgevallen na de 2e gisteren en vandaag koorts.
Oh ja wij deden daar limonade inquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger tupperware-vormpjes waarmee je ook ijsjes kon maken van yogidrink
quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
ik wilde een foto maken van dat bultje, zegt mijn telefoon :voedselstand
Super goed bezig!!!quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
@:Foshizzle79, ben al een halve kilo afgevallen na een dag met het intermittent fasting. Helemaal gemotiveerd nu
Vriend van een collega ook, die viel ook met zijn hoofd ergens tegenaan dus kon naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oeiquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van een collega ook, die viel ook met zijn hoofd ergens tegenaan dus kon naar het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van een collega ook, die viel ook met zijn hoofd ergens tegenaan dus kon naar het ziekenhuis.
en niet vanwege angst voor naalden?quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn manager nog in de wachtruimte na de prik.
De sushi-bezorger ken je ondertussen wel goed genoeg om te vragen of ie boodschappen voor je kan meebrengen?quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
zorgen dus dat ik eten en zo in huis heb voordat ik ga
Gewoon een keer goed gepoept dus.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
@:Foshizzle79, ben al een halve kilo afgevallen na een dag met het intermittent fasting. Helemaal gemotiveerd nu
Zoiets had iemand die bij mij zat; die was gewoon enorm nerveus voor de prik en toen het voorbij was en ineens weer losliet ging die ook tegen de vlakte. Zien ze ook wel vaker.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en niet vanwege angst voor naalden?
Ah ok misschien was het dat danquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoiets had iemand die bij mij zat; die was gewoon enorm nerveus voor de prik en toen het voorbij was en ineens weer losliet ging die ook tegen de vlakte. Zien ze ook wel vaker.
nog nietquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De sushi-bezorger ken je ondertussen wel goed genoeg om te vragen of ie boodschappen voor je kan meebrengen?
naarquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij 's avonds thuis, die was even helemaal out dus kon met de ambulance mee.
MIsschien wil die wel samenwonen. Kan hij als hij van zijn werk naar huis gaat altijd eten meenemenquote:
ja mij nichtje heeft dat. Vorige keer zat ze in de wachtruimte aan de tel met haar moeder stoer te vertellen dat zij niet flauw was gevallen maar iemand tegen over haar wel, ze heeft het gesprek nietr kunnen afmaken want ze ging zelf ookquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoiets had iemand die bij mij zat; die was gewoon enorm nerveus voor de prik en toen het voorbij was en ineens weer losliet ging die ook tegen de vlakte. Zien ze ook wel vaker.
Asociaal, het is de bedoeling de zorg te ontlasten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zalm, zalm en zalmquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
wat bestel jij nou allemaal als je sushi laat komen?
Ik ga vanavond ook weer sporten, dan loop ik ook altijd risico.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Asociaal, het is de bedoeling de zorg te ontlasten.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
wat bestel jij nou allemaal als je sushi laat komen?
quote:
Vanwege een California roll bestelling? Ze kunnen geen 200 double rolls meer verschepen voor morgen?quote:
Joequote:Op donderdag 22 juli 2021 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |